Şimdi Ara

Hepsiburada ile Yaşadığım iPhone Uyuşmazlığı (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
0
Favori
12.129
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
112 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Neden iphone aldin sorusuna verilen cevap.

    Iphone alanlar - garantisinin bitmesine telefonu apple goturuyorum. Yalandan bir sorun var diyorum. Yenisini veriyorlar. Apple abi en iyisi. Iphonedan baska kullanmam.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1. internet alisverisi boyle iste 3 5 veririm yuzyuze satistan sasmam
    2. Olarak il hakem heyeti (ilce belli bi miktara bakiyor) o tutara bakmiyormu miktarin onemi olmadsn
    3. Direk degisim raporuna apple ne diyor onlarla gorustunmu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HB den Haylou marka akıllı saat aldım 14 günlük iade süresinin son günü iade talebi ile geri yolladım,HB da saati servise yollamış neymiş servisten onay almaları gerekiyormuş neyse 1 aya yakın bi süre sonra baktım yeni saat geldi aradım müşteri hizmetlerini servis iadeyi onaylamamış o yüzden iade alamiyorlarmış yani beğenmediğim bir ürünü 14 günlük iade süresinde iade edemedim gelen yeni saati biraz zararla sattım Bende ugrasmadim bida HB den elektronik bi cihaz kolay kolay almam..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburada nın vukuatları artmaya başladı fazla şımarmaktan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eagleoneye

    Neden iphone aldin sorusuna verilen cevap.

    Iphone alanlar - garantisinin bitmesine telefonu apple goturuyorum. Yalandan bir sorun var diyorum. Yenisini veriyorlar. Apple abi en iyisi. Iphonedan baska kullanmam.

    koskoca apple firmasıda bu yalanı yiyor zaten.


    sadece gerektiği zaman değişim yapıyorlar. öyle kolay değil bu işler.


    Gerektiği zaman değişim yapmayan firmalarada selam olsun.

  • apple türkiye garantisi mi ???????????? sanmıyorum.


    Apple online store veya Apple store varken neden hepsiburada ? geçmiş olsun.

    telefonunu sakın teslim alma faturan ile birlikte tüketici hakem heyetine başvurunuz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iPeople -- 20 Ekim 2020; 10:57:37 >
  • Geçmiş olsun hocam hardware plus kanalına yazsan yararlı olabilir onlar bu tarz sorunlar ile ilgili kullanıcılar ile video çekiyorlar süreç hızlanabilir böyle

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • teknocu_guvercin kullanıcısına yanıt

    Eskiden her goturenin tefonunu degistiriyorlardi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçmiş olsun. Anlıyorum sizi. İnşallah çözüme kavuşur.
    Böyle pahalı ürünleri, alacak olsam kesinlikle gider yüz yüze teknoloji mağazalarından alırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Elindeki belgelerle beraber tüketici mahkemesine dava aç. İşin ucunu bırakma.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-701484EF2

    Geçmiş olsun. Anlıyorum sizi. İnşallah çözüme kavuşur.
    Böyle pahalı ürünleri, alacak olsam kesinlikle gider yüz yüze teknoloji mağazalarından alırım.

    ne farkediyo ? aynı uygulama


    Appleden alırsan anında değiştirirler.

  • iPeople kullanıcısına yanıt

    Aynı ürüne aynı garanti üstüne 300-600 tl fazla fiyat vermek istiyorsan Apple'den al. 14 gün geçince fark kalmıyor

  • iPeople kullanıcısına yanıt
    Ne fark ettiğini konu içinde güzelce yazılmış.
    Sıcak fırsatlar da adı sanı ne olduğu belli olmayan yerlerden alınıyor. Sırf Bi kaç TL düşük diye sonrası hüsran. Ben kendi adıma Apple.com da dahil almam.
    Ben böyle yüksek fiyatlı ürünleri yüz yüze bildiğim yerlerden alırım. Hatta üstüne ek garanti yaptırırdım.
    Mesela TV bölümün de adamlar İnternetten kaç bin TL lik ürün alıyor çoğu ekranı kırık ezik VS. Çıkıyor. Sonra değişim ve iade ile uğraşıyor. Bunun gibi çok örnek var..
    Şimdi Bu telefon olayına gelirsek. konu sahibi epey uğraşacak. İlk başvurusu onaylanmadı.geriye mahkeme VS. Kaldı. Uğraş dur..

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefonu aldığınızdan itibaren donanım sorunları Hepsiburada'yı bağlamaz. Kargo hasarları dışında tabi. Telefonda donanım arızası varsa bununla ilgilenecek yer Apple garantisidir. Götürdüğünüz servis telefonu neden işleme almamış ve sadece rapor tutup göndermiş onu anlayamadım. Normalde servisin cihazı işleme alması lazım.

  • hakem heyeti bakmıyorsa ticari bi dava açabilirsin

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Pandemi öncesinde, garantisinin bitmesine 2 ay kalmış iPhone, Apple tarafından değiştirildi.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-701484EF2

    Ne fark ettiğini konu içinde güzelce yazılmış.
    Sıcak fırsatlar da adı sanı ne olduğu belli olmayan yerlerden alınıyor. Sırf Bi kaç TL düşük diye sonrası hüsran. Ben kendi adıma Apple.com da dahil almam.
    Ben böyle yüksek fiyatlı ürünleri yüz yüze bildiğim yerlerden alırım. Hatta üstüne ek garanti yaptırırdım.
    Mesela TV bölümün de adamlar İnternetten kaç bin TL lik ürün alıyor çoğu ekranı kırık ezik VS. Çıkıyor. Sonra değişim ve iade ile uğraşıyor. Bunun gibi çok örnek var..
    Şimdi Bu telefon olayına gelirsek. konu sahibi epey uğraşacak. İlk başvurusu onaylanmadı.geriye mahkeme VS. Kaldı. Uğraş dur..

    ondan sonrada yetkisiz müdahale demiceksin :) garanti bitimine 1 ay kala bataryanı dahi değiştiremiceksin merak etme :)





  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Aynı ürüne aynı garanti üstüne 300-600 tl fazla fiyat vermek istiyorsan Apple'den al. 14 gün geçince fark kalmıyor

    yetkisiz müdahale yemek istiyorsan hepsiburada.com dan alabilirsin  


    hiç mi düşünmedin apple servise neden gitmediğini ?

  • Selam, ilk önce geçmiş olsun. 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanunun ilgili maddelerini buraya yazacağım okuman yararına olacaktır. Rahat ol 14 gün falan sorun değil ayıplı mallarda. Fiyat sınırı açısından THH' ne gidemezsin. Mahkemeye başvurmalısın ve lehine sonuç çıkacaktır.
    * ilgili kanunun madde 8(Ayıplı Mal), Madde 10(ispat yükü) ve Madde 11(Tüketicinin seçimlik Hakları)
    Kolay gelsin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • iPeople kullanıcısına yanıt

    Ben direk Amazon'dan alıyorum arızalanınca para iadesi alip eski fiyatından tekrar satın alıyorum.

    Apple den alsam 14 gün sonra iade hakkın yok swap cihaz veriyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 20 Ekim 2020; 13:45:44 >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.