Şimdi Ara

Hepsiburada ile Yaşadığım iPhone Uyuşmazlığı (8. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
176
Cevap
0
Favori
12.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
112 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TulparHAN

    Ben direk Amazon'dan alıyorum arızalanınca para iadesi alip eski fiyatından tekrar satın alıyorum.

    Apple den alsam 14 gün sonra iade hakkın yok swap cihaz veriyorlar.

    yallah amazona :)

  • @iPeople evet ürün Apple Türkiye garantili. Zaten daha önce de söylediğim gibi Hepsiburada Apple yetkili satıcısı. Ürünün satıcısı da HB’ydi.


    @Domatore deneyeceğim hocam. Teşekkür ederim bilgi verdiğin için.


    @SupremeHero sistemde hiyerarşik bir düzen var. Bu düzene göre benim muhatabım HB. Kanuna göre; ben ayıplı ürünü Hepsiburada üzerinden satın aldım. Donanım,yazılım fark etmiyor.


    Bu arada ek bir bilgi paylaşayım. Cumartesi günü kargoya verildiği söylenen telefon elime hala ulaşmadı.


    Ürüne ait kargo takip numarası da verilmedi. Ne yaptıklarını anlamadım.

  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    Arizalaninca nasil iade yapiyor. Eski fiyatindan nasil satabiliyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon kendisi iade aliyor. Ürünü sen yeni fiyattan aliyorsun amazona söyleyip daha sonra aradaki farkı amazon kartına geri iade ediyor.

    Amazon Temsilcisi ile görüşmen gerekir.

  • Keenetic modem'i kargodan teslim almadan iade etmeme rağmen paramı iade etmeleri tam 21 gün sürdü. Hepsiburada'dan bir daha asla almam, herkesi de uyarırım. Geçmiş olsun üstadım.

  • yavkar@fb kullanıcısına yanıt
    Ama çok saçma nereden alırsanız alın Apple Tr garantili ise bakmak ve gerekirse değiştirmek zorunda değil mi keşke direkt troy a götürseydiniz diğer teknik servisler sallıyor bence

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TulparHAN kullanıcısına yanıt

    bilmeden atıp tutuyorsun yaptığın tek şey boş. hayatında 10-20 bin lira biriktirip bir ürün aldın mı acaba hiç? Vatan ve teknosa almıyormuş   bilmiyorsun bari yorum yapma. Türk halkının en büyük sorunu.

  • Arkadaşlar yazıları okuyorum da. Dayanamadım yazayım dedim. İnsanlara lütfen niye burada aldın, şuradan almadın diye uzatmayın. Arkadaş pişman olmuş olabilir ancak aldığı yer mediven anltı işletme değil sonuçta. Niye oradan aldın demek de çözüm değil. Televizyon izlerken ah kızıım sen niye bununla evlendin diye çemkiren teyzeler gibi olmayalım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Az önce Apple’dan bir yetkiliyle telefonda görüştüm. Hepsiburada’nın telefonu yeniden servise gönderme hakkı olmadığını söyledi. Telefonu, bilgim dışında, onaran servisin adını öğrenmemi istediler.


    Perşembe günü tekrar arayacaklarmış.


    Haksız olduğum hiçbir şey yok ama HB tarafı inatla süreci uzatıyor.


    @CRAZY Hero hocam çok doğru. Sonuçta aldığım yer de Apple yetkili satıcısı.


    Şu noktada anlıyorum; belki satın almayı düşünen kişiler için belki faydalı olur yazılanlar. Benim için iş işten geçti.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavkar@fb -- 20 Ekim 2020; 16:49:22 >
  • dnamix D kullanıcısına yanıt

    Son 3 yılda ortalama 55 bin tl değerin de ürün aldım. Bir kısmı Hepsiburada Bir kısmı Amazon Türkiye ve Yurtdışı Amazon olarak değerlendirildi.

    bunu saymazsan İphone 12 PRO düşünüyorum oda takribi 13-15 arası olur sanırım. Konu ile ne alakası var ? BOŞ falan konuşmuyorum tecrübelerimi paylaşıyorum. Vatandan son 2011 civarı alış veriş yaptım. Teknosa 2010 da WD HDD almıştım hepsi bu kadar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TulparHAN -- 20 Ekim 2020; 16:49:34 >
  • Hepsiburada bana yollamadıkları ürünün para iadesini 3-4 ay sonra yapmıştı. Bu olaya şaşırmadım, umarım sorununuz çözülür.

  • yavkar@fb kullanıcısına yanıt
    Ben bu zamana kadar Apple da kullanıcı hatası dışında bu şekilde işlem yaptıklarını duymadım direkt değişim yapıyor Apple
    Teknik servis sıkıntılı görünen o ki
    Hb da o kadar çalışan vardır ki ne desem bilemedim bence HB satış sonrası Teknik servisle ilgili işlemlere dahil olmamalı sonuçta onlar satıcı ve bende yakın zamanda tlf. Aldım umarım sizin gibi sorunlarla karşılaşmam sonrasında

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Dampierre kullanıcısına yanıt
    Gerçekten mi 😮 ben iptal olayı yaptım hemen iade yapıldı ve ertesi gün karta yansımıştı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mixed_mind kullanıcısına yanıt
    Bana da aynısını yaptılar üyeliğimi sildirdim sizde öyle yapın

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 700tl lik 2 ssd almıştım. Satıcı hepsiburadaydı, kargo hepsiexpress. Sözde kargoya verildi. 11.11 zamanıydı. Yoğunluktan dolayı olabilir dedim, 1 ay bekledim kargoyu. Baktım gelmiyor, aradım iptal edilsin dedim. call centerda birisi iptal ediyor, bir daha arıyorum iptal işlemi iptal olmuş falan diyorlar. Öyle saçmaladılar. 3-4 ay sürdü süreç.


    Aynı dönemde trendyoldan da bir ürünüm çok gecikti. Mükemmel hizmet sundular, MNG kargo kargoyu kaybetmiş, parasını MNGden aldılar, bana verdiler. 1.5 ay falan sürdü ama doğru düzgün bilgilendirdiler, beni hiç uğraştırmadılar. 2 kere onlar beni aradı iade işleminiz için mng kargodan iade beklemekteyiz, bir sıkıntı yoktur, merak etmeyin diye. Hepsiburada kargoyu kovalamazsan paraya konacak, iade falan hikaye, her arayışımda ayrı yalan uyduruyorlar, bağlanmak zaten en az 10 dakika sürüyor, tam bir rezalet.

  • Bitcoin ve litecoin ile günde yatirimsiz 50 TL nasıl kazanılırhttps://bcvc.live/yHVy7Fo

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam daha önce de böyle konular açılmıştı, mecbur kalınmadıkça küçük elektronik aletler dışında asla bulaşılmaması gereken bir site HEPSİBURADA


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benzer bir sorun tanıdığımın başına geldi , cihaz teknosadan alınan iPhone.Demekki kurumsalda olsa her yerden telefon alınmazmış.

    Şuan bu mesajı yukko’dan alınma 2.5 senesini doldurmuş o kadar gaddar kullanmama rağmen sorunu olmayan iphone den yazıyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dampierre kullanıcısına yanıt
    Üzücü bir deneyim olmuş uzun zamandır alışveriş yaparım bir sıkıntı yaşamadım şahsen

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hala yokuşa mı sürüyor HB?

  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.