Şimdi Ara

Hepsiburada ile Yaşadığım iPhone Uyuşmazlığı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
176
Cevap
0
Favori
12.125
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
112 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • GÜNCELLEME: 22 Ekim'de telefonun iadesinin yapıldığına dair bildirim geldi. Sonunda içim rahatladı.


    Bu konu hakkında daha önce çeşitli başlıklara durumumu yazdım; ancak olay biraz daha dallanıp budaklandı. Başlık açmamın temel sebebi iPhone 12 nesilleri gelmeden önce, internet alışverişinde yaşanabilecek sorunlara karşı önlem almanızı sağlamak ve biraz da konu hakkında fikir almak.


    Hepsiburada’dan 19 Ağustos tarihinde iPhone 11 Pro Max aldım. Telefon 20 Ağustos tarihinde elime ulaştı. Telefon 8 Eylül tarihinde aniden kapandı. 9 Eylül tarihinde Zentech Apple Yetkili Servisi’ne telefonu götürdüm.


    Serviste iTunes’tan geri yükleme denendi ama telefon geri yüklemeyi kabul etmedi. Anakart arızası olduğu söylendi ve telefon yeni olduğu için bir rapor yazılarak Hepsiburada’ya göndermem gerektiğini belirttiler.


    Telefona geri yükleme yapılamadığına ve onarım istemediğime dair yazılan raporu 9 Eylül’de Hepsiburada’ya kargoladım. Hepsiburada müşteri hizmetleri yetkilisi talebimin altına “iade ve değişim raporu var diye not düştü ve süreç başladı.


    Ürün, kutusuyla birlikte 10 Eylül tarihinde HB Depo şubesine ulaştı. Normalde hepimizin beklentisi 11 Eylül’de işlemlerin başlaması olurdu ancak Hepsiburada’da işler bu şekilde yürümedi.


    Defalarca ulaşıp aciliyet bildirmeme rağmen, ürünle ilgili işleme 21 Eylül tarihinde başladılar. Burada da dediler ki ürünle ilgili işlemler 16 Ekim’de sonuçlandırılacaktır. Rapor olmasına rağmen sabrettim ve 16 Ekim’de bana hiçbir bilgilendirme yapılmadı.


    17 Ekim sabahı siteyi açtım ve gördüm ki ürünün onarım tamamlandı kargoya verilecek yazıyor. Tabii ki gördüğüm andan itibaren gerginlik başladı.


    Şimdi ilk olarak; 20 iş günü içinde telefonum onarılamadı. 16 Ekim son tarihti ve bu tarihten sonra onarım süreleri dolmuştu. 17 Ekim itibariyle bana yaptıkları bildirim yasal değil.


    İkincisi; servis raporunda onarım istemediğim yazılıyor ve buna rağmen isteğim dışında onarım yapıldı.


    Üçüncüsü; 38 gündür telefonsuzum.


    Hakem heyeti, fatura tutarının yüksekliğinden dolayı konuya bakmıyor ve Hepsiburada da bunu kullanıyor. Bu konuda daha önce tecrübesi olanlar ve yol gösterme ihtimali olanlar ulaşırsa sevinirim. 38 gündür kimin elinde işlem gördüğünü bilmediğim bir telefon kullanmak istemiyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yavkar@fb -- 22 Ekim 2020; 16:21:1 >



  • Eh sizler gibi şark kurnazı bol olunca koskoca Amazon'da bir zaman sonra sie demeye başlayacaktır siz merak etmeyin. Ne ala memleket, al kullan kullan, bir şeyi bahane et iade et.

    Emin değilseniz üründen hiç almayın kardeşim! Sonuçta bakıyorsunuz ya hani onlarca video, yüzlerce makale okuyorsunuz ya, o zaman sorunlarını da okumanız lazım doğal olarak bu kadar sorunlu ürünleri hiç satın almamanız lazım......

    Neyse Amazon'da çok değil kısa süre sonra zaten yapacağını yapacaktır...
  • Çok geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Büyük İskender B kullanıcısına yanıt

    Hocam çok teşekkür ederim. Zor bir süreç oluyor. Allah düşmanıma vermesin.

  • Apple online store dururken hepsiburada’ya hiç bulaşmasaydın keşke.

    geçmiş olsun.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yavkar@fb kullanıcısına yanıt
    Telefon Apple garantili değil mi ?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @BurcuHale hocam büyük ders oldu zaten bana. 300 TL’nin peşine düşmemek lazım. Daha yüksek fiyat olsun, başın ağrımasın.


    @freedom77 Apple TR garantili hocam. Satıcı da Hepsiburada. Ama Apple için bu bir anlam ifade etmiyor. Diyorlar ki biz raporu verdik bitti. HB ayrı bir şirket.

  • yavkar@fb kullanıcısına yanıt
    Apple garantili cihazın apple tarafından değiştirilmemesi çok alışık olunan bir durum değil aslında. O yüzden sormuştum!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazon'dan satıcı amazon olarak alsaydın amazon ürünü iade alacaktı.

    Yeni ürün satın alırsanız da aradaki farkı lehinize olacak şekilde karşılayacaktı

  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom77

    Apple garantili cihazın apple tarafından değiştirilmemesi çok alışık olunan bir durum değil aslında. O yüzden sormuştum!

    Berbat bir durum. Adamlar ürünlerinin arkasında durmuyor. Burada sorununun çözümü Apple tarafından yapılmalı. Hepsiburada yalnızca satıcı ve 14 günlük cayma süresi de dolmuş anladığım kadarıyla. Bu siteden alışveriş yapmamanız ve Apple marka telefon almamanız gerektiğini üzücü bir şekilde tecrübe etmişsiniz. Keşke amazondan alsaydınız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • freedom77 F kullanıcısına yanıt

    Hepsiburada bana diyor ki farklı bir Apple servisi yaptı. Ben Zentech’ten rapor aldım ve onarım istemediğimi söyledim. Bu hakkım çünkü.


    Eğer farklı bir Apple servisi buna rağmen telefonu onarıp bana gönderiyorsa ve iş mahkemeye kalırsa Apple’a da dava açacağım.


    Sonuçta hakkım gaspa uğradı.

  • Hocam Allah sabır versin ben bulastım aldım hepsiburada'dan monitör 6 ay sonra thh sayesinde zorla iade aldım bulasdın mi birkere cıkması cok zor

  • yavkar@fb kullanıcısına yanıt
    Apple Türkiye’de eski Apple değil. Ota boka telefonunu değiştirmeye çalışan çakallar yüzünden Apple tamir politikasını değiştirdi. Şimdi ihtiyacı olan kişiler mağdur oluyor. Üzüldüm bu duruma. Korkarım yakında Amazon’u da bezdireceğiz.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • @TulparHAN bundan sonra internetten büyük bir ürün almayacağımı düşünüyorum ama ufak tefek şeyler için kesinlikle Amazon kullanacağım.


    @Michael Giacchino Hocam esasında cayma süresi çok önemli değil benim durumumda. Bir arkadaşın gönderdiğini bu mesajın sonuna ekleyeceğim. Hukuksuzluk var maalesef.


    @NumenorluDemirci Kesinlikle bulaştığımızda sinir hastası oluyoruz.


    @freedom77 maalesef ayırmak zorundalar kişileri ve durumları. Belki haklı oldukları noktalar vardır ama mağduriyet oluşturmamaları gerekiyor. Sonuçta verdiğimiz paralar da ufak tefek meblağlar değil.


    Hepsiburada ile Yaşadığım iPhone Uyuşmazlığı
    Hepsiburada ile Yaşadığım iPhone Uyuşmazlığı
  • Hepsiburadadan sadece kucuk olcekli elektronik urunler alinir kablo tarti vs gibi. Pahali olcekteki urunlerde bir sorun yasadiginizda kesinlikle arkasinda durmuyorlar ve cok ugrastiriyorlar. Facia resmen. Ozellikle telefon vs alirken vatan teknosa gibi kendi bayi agi olan saticilardan sasmayin bi sorun oldugunuzda direkt gidin bayisine yuzyuze cozsunler. Trendyol troy saticisi da iyidir bu konuda yetkili apple saticisi

    Cok gecmis olsun. Hakkinizi sonuna kadar arayin derim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gitarist308 G kullanıcısına yanıt

    Vatan Teknosa da Servise yolluyor kendisi değişim yapmıyor. Amazon harici alınmaz

  • 14 gün iade süresi dolmuş, ve adamlar telefonun arızasını düzeltip yollamış, sorun nedir anlamadım?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • maaart M kullanıcısına yanıt

    Az önce göndermiştim. Tekrar göndereyim. Tüketi olarak üç hakkım var ve hakkıma el konuluyor.


    Ayrıca, yasal onarım süresi geçti. 16 Ekim itibariyle son gündü. Bana 17 Ekim’de telefonunu gönderiyoruz deme hakları yok.


    Hepsiburada ile Yaşadığım iPhone Uyuşmazlığı
    Hepsiburada ile Yaşadığım iPhone Uyuşmazlığı
  • Sizde hata Apple ve amazon gibi siteler varken hepsi burada dan alisveris yapilmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @gitarist308 tek tıkla satın alma işi maalesef bizim ülkede düzgün çalışmıyor. Mecburen döneceğim yüz yüze alışverişe.


    @TulparHAN Şimdilik online alışverişe kısa bir ara verdim hocam. İlerleyen dönemde ısınırsam Amazon’a geçiş yaparım.

  • Bende bugün hb dan i11 siparişi verdim. Hepsijet kargoya verildi deniyor. İlk kez duydum ama baya şikayet varmış. Gerildim. Umarım benzer problemleri yaşamam. Ürünler çok geç geliyor ya da gelmiyormuş! Bilseydim hiç almazdım! Bu nedir arkadaş diğer kargo şirketleri iyiydi, senin daha şuben yok nedir başımıza çıkardın hepsijeti!!

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.