Şimdi Ara

Hepsiburada’dan Amazon Prime’a rakip hizmet: Hepsiburada Premium (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
188
Cevap
3
Favori
14.612
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
61 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bence de gayet iyi. Bazen ufak tefek şeyler için kargo parası vermeyeyim diyebiliyorsunuz. Böyle hizmetler ile daha kolay alışveriş oluyor.

  • HB den reklam paraları yatmış.

    Adam Amazon prime kalitesi ile blutv yi kıyasladı  . Amazon prime tabiki de her içeriği veremeyecek, gönül isterki tüm içerikler tüm dünyaya açık olsun. HB ye 1 kuruş bile para yedirmemeye çalışıyorum yıllardır. Bu kadar rezil bir kurum olamaz. Hakaret, küfür vs olmadığı halde yorumları bile yayınlamıyorlar kafalarına göre.

  • Ben en çok mobilyalarda montaj hizmeti ücretsiz olayına bayıldım :)

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • amazoncuğumu asla geçemeyecek bir hareket amazon adamdır ADAM

  • 3 sene önce black friday gününde wievsonic ekran almıştım sıfır kutulu iş yerine kargolansın diye. ürün geldi 1 gün sonra 100 tl düştü fiyatı. Bakın black friday'de aldığım ürün 1000 tl idi 1 gün sonra 900 tl oldu aynı ürün ! dedim ki paramı iade edin yok dediler siz 900 tl lik ürünü alacaksınız ve aldığınız ürünü iade edeceksiniz ürün bize gelince iadesini yapacağız peki dedim. İş yerine gelen monitörü iade ettim. Yeni 900 TL ye aldığım ürün geldi. Bilin bakalım ne oldu ? İadem kabul olmadı hahahah. O zaman güvenlik olarak çalışıyordum kutuya dokunan olmamış ama ne hikmetse içinden power kablosu eksikmiş ve jelatinleri yırtılmış ? Siz dedim saçmalıyorsunuz ben hakem heyetine yazıyorum. 2 Saat sonra aradılar evet depoda sorun yokmuş hata olmuş vb. Bu kadar da departmanlarından bi habersiz çalışan firma. Kusura bakmayın ama amazon'a rakip vs olamaz.





  • Bir Türk firmasıda ABD firmasıyla yarış ede biliyor bardağa dolu tarafından bakın...

  • Bir sistemide doğru düzgün yapsa şaşarım.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sen ne kadar uğraşsanda amazonun memnun ettiği kadar edemezsin. YouTube’da Çözüm önerisi programı var orayı takip et belki bir çözüm bulursun.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Türk firmalarına destek olmak lazım bence.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Tebrik ederim, umarım kaliteden ödün vermeden hizmet verebilir.

  • Ben neredeyse çoğu alışverişimi Hepsiburada dan yapıyorum. Amazon bu konuda müşteri hizmetiyle iyi ancak gerek arayüzü gerek ürün çeşitliliği bence daha geride.

    8 tl ye prime video, oyunlar, twitch aboneliği vesaire sunuyor. Bunları düşününce amazon tabiki de hepsiburadan daha iyi fakat hepsiburada yerli iken amazon dünya devi bir firma. Dünya devi firma olduğu için uygun fiyata daha çok içerik sunabiliyor. Hepsiburada nın 10 liralık üyelik sistemini de çok iyi buldum. Hepsipapel olayı nasıl işler bekleyip görmek lazım ama 1 kere kargoyu beleşe getirdiğinde zaten aylık parasını çıkarıyor üzerine blu tv veriyor. Güzel fiyatlandırma güzel içerik bizim için rekabet iyidir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: IceRulez

    3 sene önce black friday gününde wievsonic ekran almıştım sıfır kutulu iş yerine kargolansın diye. ürün geldi 1 gün sonra 100 tl düştü fiyatı. Bakın black friday'de aldığım ürün 1000 tl idi 1 gün sonra 900 tl oldu aynı ürün ! dedim ki paramı iade edin yok dediler siz 900 tl lik ürünü alacaksınız ve aldığınız ürünü iade edeceksiniz ürün bize gelince iadesini yapacağız peki dedim. İş yerine gelen monitörü iade ettim. Yeni 900 TL ye aldığım ürün geldi. Bilin bakalım ne oldu ? İadem kabul olmadı hahahah. O zaman güvenlik olarak çalışıyordum kutuya dokunan olmamış ama ne hikmetse içinden power kablosu eksikmiş ve jelatinleri yırtılmış ? Siz dedim saçmalıyorsunuz ben hakem heyetine yazıyorum. 2 Saat sonra aradılar evet depoda sorun yokmuş hata olmuş vb. Bu kadar da departmanlarından bi habersiz çalışan firma. Kusura bakmayın ama amazon'a rakip vs olamaz.
    Benim de Amazon’dan black friday’de aldığım ürünün fiyatı 10 lira falan düşmüştü, sms geldi farkı iade ediyoruz diye ben yazmadım bile.

    Amazon’da bir tatsızlık vs yaşayınca özür dileyip kupon vs veriyorlar çözmeye çalışıyorlar. Hepsiburada müşteri hizmetleri dalga geçiyor işi uzatıyor zor duruma sokuyor insanı.

    Bir sefer Hepsiburada’dan monitör aldım, satıcı da Hepsiburada idi. Kargo takip girdiler ama kargo hareket etmedi günlerce, kargo da kendi kargoları bu arada. 2 hafta falan bilgi almaya çalıştım müşteri hizmetleri dalga geçti resmen bugün gelmezse yarın tekrar arayın falan bile dediler. Şansıma o vakte kadar Amazon’da daha düşük fiyatta stoğa girdi aynı monitör, aldım ertesi gün geldi… sonra iki hafta da Hepsiburada müşteri hizmetlerine laf anlatmaya çalıştım kargolamadıkları ürünün iadesini almak için…

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • gonuldagi kullanıcısına yanıt

    baktım ve gülümsedim. Hiç yoktan iyidir,kendine çeki düzen vermeye başladı. Gözünü seveyim rekabetin.

    Bu arada Amazon Türkiye daha gerçek amazonun sadece yansıması.Amerikadaki içerik olsa, yıkar geçer ortalığı.

    O günlerde gelecek inşallah.

    Bu arada Amazonun dağıtım ayağı olan Kolaygelsin'den bahsetmesek olmaz.Adamlar gerçekten çok iyi. Belki 50 Tane

    siparişim oldu, çoğunun dağıtımını Kolaygelsin yaptı, bir tanesinde sorun olmaz mı ya. Adamlar saat gibi tıkır tıkır

    işleyen bir sistemde mükemmel dağıtım yapıyorlar.akşam sipariş ver,ertesi gün öğlen olmadan teslim al,

    hemde istanbul dışı Silivri'nin ilerisinde bir yazlık siteye.

  • Hb müşteri hizmetleri pişmanlıktır dalga geçer gibi robotik cevaplarla müşterisini yıldırmaya yemin etmiştir. Blutv dışında elle tutulur bişey yok. Ayrıcalık olsun boş görünmesin diye mobilya montajı yazmış ya adam hahahahahah kafayı yersin. Olsun diye yapılmış birşeydir. Madem yapacaksın adam akıllı yapsana mobilya montajı nedir ya allahını seversen. Git anlaşma yap ortak ol hizmetini sat bide daha pahalıya koyması yokmu amazondan. Yapıyorsunuz ama işlevsiz kardeşim, müşteri hizmetleriniz gibi.

  • Adamlar ne yapsa yaranamıyorlar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ziromen kullanıcısına yanıt

    Bir iş yapılmış olsun diye yapılmaz. Ya yaparsın ya yapmazsın. Rakipte var bizim portföyde de olsun diye

    göstermelik iş yaparsan ,böyle suratına vururlar işte.

    Efsaneler kulübü diye zaten vardı benzer uygulaman. Onu neden adam gibi yürütemedinde şimdi Premium diye

    prime çakmasını devreye alıyorsun.

    Tabii rekabet yaratsın HB'yi toparlasın,daha iyi hizmet versin gibi sonuçları olacaksa hoş geldin premium.

  • Hepsiburada'dan memnun olsm da, şu efsane müşteri midir nedir o uygulamaları yetersiz idi. o kadar alışveriş yapıyorum, sen efsane müşteri oldun diyo, ama hiçbi avantajını göremiyorum.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Amazon sayesinde baya bir şey değişti, fakat şu Amazon'un AGT kurye gibi saçma firmalar ile çalışmasını hiç sevmiyorum, aynı gün teslimat olarak açılımı var adamlar 1 haftada teslim ediyor. Hepsiburada'nın hepsijet uygulaması harika gerçekten.

  • ApexiRubber kullanıcısına yanıt
    Hepsijet'den ben de çok memnunum. iyi iş yapıyolar. umarım ileride diğer firmalar gibi lakayt olmazlar.

    geçen bi ürün andım HB'dan, bi baktım Aras kargo ile geliyo, dedim sıçtık. sonra: "paketiniz dağıtıma çıktı" diye sms geldi, sevindim. ama gün içerisinde kargo gelmedi. akşam kargo takibi açıp bi baktım ki, şubedeki çalışanlar taa sabah sms geldikten 2 dakika sonra sistem üzerinden: "müşterimiz şubeye gelip kargoyu kendisi almayı talep ettiği için dağıtıma çıkarmadık" diye not düşmüşler. şubeyi aradım ama sadece ses kaydı ile görüşebiliyosun, şubedeki operatöre ulaşılamayan bi telefon menüsü yapmışlar. dedim yapacağınız işe... iade ettim ürünü.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Açıldı mı premium üyelik?

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.