Şimdi Ara

hepsiburada.com ve hakem heyeti REZALETİ !!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
1.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
1 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hepsiburada.com'dan Sıfır olarak satılan ürün kutusu açılmış ve telefon kesinlikle çalışmayarak ARIZALI şekilde elime ulaştı.Aynı saat içinde direk iade olarak yolladım. Ürün bana arıza raporu olmadan iade edilmez denerek GERİ YOLLANDI.
    Tekrar yolladım ve ARIZA RAPORU ÇIKARTILIP İADESİNİ İSTEDİM.

    Onlar ise utanmadan ahlaksızca telefonu TAMİR İÇİN SERVİSE YOLLAMIŞLAR !!

    Servise gittiğimde çok geçti ve ürünün anakartı değişmişti !!

    Cihazı almakla almamak arasında bir şey değişmeyeceğini ve alıp hakem heyetine başvurmamı bizzat söylediler.

    Hakem heyeti ise ÜRÜNÜN ARIZALI OLDUĞUNU SEBEPTE BELİRTMEDEN VE ŞİRKETİN ONLARI KAALE ALMADIĞINI BELİRTİR BİR YAZI İLE TALEBİMİ REDDETTİ !!

    Söyle vatandaş ! Ulan ben bu ülkenin insanı değil miyim bu kadar mı değersiz müşteri ?? Bu kadar mı ahlaksız insanlar olur !! ÖNERİLERİNİZİ YAZIN LÜTFEN...

    hepsiburada.com ve hakem heyeti REZALETİ !!!



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birisileri -- 6 Şubat 2017; 3:44:42 >



    _____________________________
    Yasamak ! bir agac gibi tek ve hur ve bir orman gibi kardescesine.




  • gecmis olsun gercekten.

    artik kime guvenecegimizi sasirdik.

    showroomdan araba aliyoruz tavani boyali, buyuk dedigimiz firmalar bozuk telefon gonderiyor. cok ciddi bir kontrol mekanizmasi gerekiyor.
    _____________________________
    ...
  • Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım, sonuna kadar haklısınız. Aynısını bana yaptılar, çok çirkef bir firma, ben elimden geldiğince forumlarda şikayetvar.com a vs yazıyorum sizde yazın. Ayrıca durumunuz iyi ise vaktinizde varsa mahkemeye verin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Heyetede firmayada yazıklar olsun demek ve alışveriş yapmadan 2 kez düşünmek gerekiyor artık.
    _____________________________
  • Geçmiş olsun hocam valla rezillik. Hakem heyetinden gelen kağıtta gördüğüm kadarıyla da baştan savmışlar resmen tebligata yanıt gelmiyorsa dosyamı kapatılır git firmaya ceza kes nasıl yanıt vermezsin diye. Şikayet var a konu açıp karalama kampanyası yapmaktan başka bişey yapılmaz herhalde bu saatten sonra tekrar geçmiş olsun.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cpt. MacMillan -- 23 Ocak 2017; 10:0:6 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________


    Olmayan paramızla, sevmediğimiz insanları etkilemek için ihtiyacımız olmayan şeyler satın alıyoruz. F.C
  • Hepsiburada rezilliktir, bazen öyle bir durumda kalıyorsun ki haklılığını ıspatlayamıyorsun.Elektronikte 50 tl fazla verin gidin büyük şirketlerden görerek alın.
    _____________________________

    Nintendo 3DS Kullanıcıları Kulübü
  • aldığın telefonun marka-modeli neydi? belki almak isteyen vardır...bu sayede bir başkası mağdur olmamış olur. Hepsiburada şöyle iyi böyle iyi,en ufak şeyde para iadesi var diyenlere güzel kapak olmuş.O da başlamış sahtekarlığa demekki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • servisten rapor istenmesi normaldir, yasada böyledir. Burda amaç cihaz üretim kaynaklı ayıplı ürünmüdür yoksa müşteri hatası ile mi arızalanmıştır onun tespitidir. Ancak DOA kapsamı diye bir şey vardır. İlk 6 ayda arızalanan ürün tamir edilemz yenisi ile değiştirilir veya para iadesi yapılır.
    _____________________________
    Sistemim: AMD Ryzen 5 1600 3.60GHz/3.40GHz 12MB | Asus ROG STRIX B350-F GAMING DDR4 | ASUS GTX770 2GB 256 BIT | Corsair 16 GB 3000 Mhz DDR4 | 250GB Samsung 850 Evo SSD | COOLER MASTER HAF-922 RED | COUGAR 700W 80 Bronze | BenQ 24" XL2411Z 144Hz 1ms
  • Arkadaşım tüketici ayıplı ürünü 1 ay içinde satıcıya bildirmekle yükümlü. Satıcı ürünü kendide kontrol edebilir, bana geri tuşu arızalı çalışmayan telefon yolladılar. Ki bu tuş dokunmatik bir tuş cihazda çizik yok. İade alacağına servise yönlendiriyor ve arıza tamir formu açmamızı istiyor. Şimdi nerede bizim 30 gün ayıplı ürünü iade hakkımız? Hem benim sorunum mu satıcının arıza tesbitini kovalamak. Bariz tüketiciye kurulmuş bir tuzak servis tamir eder yollar. İçi açılmış sıfır telefonunuz hayırlı olsun derler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Gidin internetten telefon alın, hep bu hataya düşün.

    Ya kardeşim binlerce örneği var bunun neden halen riske giriyorsun?
    _____________________________
    ''insanlar ölünce cennete gideceklerini söylüyorlar ama bunun doğru olduğunu sanmıyorum, biri öldüğü zaman, o kişi insanların kalbine doğru yolculuğa çıkar. anılarda yaşamaya devam eder. ama eninde sonunda anılarda kaybolacak. bu yüzden insanlar ayrılırken arkalarında bir şeyler bırakmak isterler. böylece diğerleri tarafından unutulmazlar. bu yüzden asla unutmayacağız.'' - Kaito
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4H1T

    Arkadaşım tüketici ayıplı ürünü 1 ay içinde satıcıya bildirmekle yükümlü. Satıcı ürünü kendide kontrol edebilir, bana geri tuşu arızalı çalışmayan telefon yolladılar. Ki bu tuş dokunmatik bir tuş cihazda çizik yok. İade alacağına servise yönlendiriyor ve arıza tamir formu açmamızı istiyor. Şimdi nerede bizim 30 gün ayıplı ürünü iade hakkımız? Hem benim sorunum mu satıcının arıza tesbitini kovalamak. Bariz tüketiciye kurulmuş bir tuzak servis tamir eder yollar. İçi açılmış sıfır telefonunuz hayırlı olsun derler

    İade hakkın saklıdır elbet. Ancak ikisi birbirine karıştırılıyor. Arızalı ürün iade 1 günlükte olsa yetkili servis onayı gerekir. Elektronik ürünler için geçerlidir. Yetkili servis iade onayı vermezse yasal yollara başvurursunuz. Tabi burda satıcı insiyatif kullanıp evet bu ürün arızalıdır der iade alabilir. Sonrasını yetkili servisle kendisi halleder.

    Şöyle düşünün arkadaşlar. Ayıplı ürün üreticisi xxx marka diyelim. Arıza durumunda bu ürünün yasal olarak garanti sağlayıcısı markanın resmi dsitribütörü ve markanın Türkiye temsilcisidir. Yasal olarak sorumluluk sahibide onlardır. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı sorumluluklarını kanunen çizmiştir.

    Distribütörün, yetkili servisin, satıcının ve müşterinin sorumlulukları yasal olarak bellidir. Şuda bir gerçektirki tüketici yasası tamamen tüketici lehinedir. yapılan başvuruların %95'i tüketici lehine sonuçlanmıştır.
    _____________________________
    Sistemim: AMD Ryzen 5 1600 3.60GHz/3.40GHz 12MB | Asus ROG STRIX B350-F GAMING DDR4 | ASUS GTX770 2GB 256 BIT | Corsair 16 GB 3000 Mhz DDR4 | 250GB Samsung 850 Evo SSD | COOLER MASTER HAF-922 RED | COUGAR 700W 80 Bronze | BenQ 24" XL2411Z 144Hz 1ms




  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4H1T

    Arkadaşım tüketici ayıplı ürünü 1 ay içinde satıcıya bildirmekle yükümlü. Satıcı ürünü kendide kontrol edebilir, bana geri tuşu arızalı çalışmayan telefon yolladılar. Ki bu tuş dokunmatik bir tuş cihazda çizik yok. İade alacağına servise yönlendiriyor ve arıza tamir formu açmamızı istiyor. Şimdi nerede bizim 30 gün ayıplı ürünü iade hakkımız? Hem benim sorunum mu satıcının arıza tesbitini kovalamak. Bariz tüketiciye kurulmuş bir tuzak servis tamir eder yollar. İçi açılmış sıfır telefonunuz hayırlı olsun derler

    Kusura bakmayın da bütün bunlar başınıza usul bilmemekten geliyor. Ürün ayıplıysa servise verip yalnızca rapor isteyeceksiniz, herhangi bir müdahaleye izin vermeyeceksiniz. Raporu aldıktan sonra iade edeceksiniz, kabul etmezlerse THH'ne elinizdeki raporla başvurursunuz ve böylelikle de konudaki arkadaşın talebinin reddine neden olan bilgi eksikliği durumu olmaz.



    Bunu yapmayıp da direkt olarak THH'ne başvurarak bilirkişi talep edebilirsiniz. Konu sahibi arkadaşın durumunda bilirkişi raporunun re'sen alınması gerekliydi fakat görülüyor ki kendisi beceriksizler topluluğuna denk gelmiş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    "I've always believed that the world is what we make of it."




  • Ya biz bilmiyoruz zaten, altta yazan madde Hepsiburada sözleşme maddesi ne anlıyorsunuz? Bide siz okuyun hala teknik servis diyorsunuz...



    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.



    Son cümle yi iyi okuyun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C4H1T

    Ya biz bilmiyoruz zaten, altta yazan madde Hepsiburada sözleşme maddesi ne anlıyorsunuz? Bide siz okuyun hala teknik servis diyorsunuz...



    Tüketici, malın teslimi tarihinden itibaren otuz gün içerisinde ayıbı satıcıya bildirmekle yükümlüdür. Tüketici bu durumda, bedel iadesini de içeren sözleşmeden dönme, malın ayıpsız misliyle değiştirilmesi veya ayıp oranında bedel indirimi ya da ücretsiz onarım isteme haklarına sahiptir. Satıcı, tüketicinin tercih ettiği bu talebi yerine getirmekle yükümlüdür.



    Son cümle yi iyi okuyun

    Adamlar ne içmişlerde böyle bir rapor düzenlemişler ilginç.

    Eğer yetkili servis anakartı değiştirdiyse demekki arızalı olduğu için değiştirmiş.

    Fatura tarihi belli, anakartın değiştiği tarih belli. Ayıplı ürün olduğu burdan ortaya çıkıyor.

    Firmada muhattap bulunamadıysa bu zaten ayrı bir ceza almalarını gerektiriyor.

    Daha önce THH ile sorunum olmuştu. Bimere yazdım ilgili birimlere yönlendridiler hemen. Öyle yapın.
    _____________________________
    Sistemim: AMD Ryzen 5 1600 3.60GHz/3.40GHz 12MB | Asus ROG STRIX B350-F GAMING DDR4 | ASUS GTX770 2GB 256 BIT | Corsair 16 GB 3000 Mhz DDR4 | 250GB Samsung 850 Evo SSD | COOLER MASTER HAF-922 RED | COUGAR 700W 80 Bronze | BenQ 24" XL2411Z 144Hz 1ms




  • bu firma bana da yıllar önce resmi distribütör garantili diye lanse ettiği telefonu ithalatçı garantili göndermişti yüzlerce kez telefonda görüştüm sayfalarında hata oluşmuş vs diye bahane ürettiler ama benim aldığım günden tam bir hafta sonra sayfayı düzelttiler ayrıca ilgisizlikleri de cabası kesinlikle telefonda işinizle ilgilenecek birilerini bulamıyorsunuz ezbere işlemler sadece müşteriyi yıldırma çabası zaten öylede oldu iade etmedim kullandım cihazı o ara hakem heyeti sınırından fazlaydı cihazın parası o yüzden kullandım bir daha da telefon falan almadım
    _____________________________
  • satıcı hepsiburada mı ?
    _____________________________
  • Evet satıcı Hepsiburada

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: x4343

    aldığın telefonun marka-modeli neydi? belki almak isteyen vardır...bu sayede bir başkası mağdur olmamış olur. Hepsiburada şöyle iyi böyle iyi,en ufak şeyde para iadesi var diyenlere güzel kapak olmuş.O da başlamış sahtekarlığa demekki

    Galaxy s6 32 gb siyah.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yasamak ! bir agac gibi tek ve hur ve bir orman gibi kardescesine.
  • BlueExorcist kullanıcısına yanıt
    İlk defa internetten telefon aldım maalesef.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yasamak ! bir agac gibi tek ve hur ve bir orman gibi kardescesine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Düşünen Biri


    quote:

    Orijinalden alıntı: C4H1T

    Arkadaşım tüketici ayıplı ürünü 1 ay içinde satıcıya bildirmekle yükümlü. Satıcı ürünü kendide kontrol edebilir, bana geri tuşu arızalı çalışmayan telefon yolladılar. Ki bu tuş dokunmatik bir tuş cihazda çizik yok. İade alacağına servise yönlendiriyor ve arıza tamir formu açmamızı istiyor. Şimdi nerede bizim 30 gün ayıplı ürünü iade hakkımız? Hem benim sorunum mu satıcının arıza tesbitini kovalamak. Bariz tüketiciye kurulmuş bir tuzak servis tamir eder yollar. İçi açılmış sıfır telefonunuz hayırlı olsun derler

    Kusura bakmayın da bütün bunlar başınıza usul bilmemekten geliyor. Ürün ayıplıysa servise verip yalnızca rapor isteyeceksiniz, herhangi bir müdahaleye izin vermeyeceksiniz. Raporu aldıktan sonra iade edeceksiniz, kabul etmezlerse THH'ne elinizdeki raporla başvurursunuz ve böylelikle de konudaki arkadaşın talebinin reddine neden olan bilgi eksikliği durumu olmaz.



    Bunu yapmayıp da direkt olarak THH'ne başvurarak bilirkişi talep edebilirsiniz. Konu sahibi arkadaşın durumunda bilirkişi raporunun re'sen alınması gerekliydi fakat görülüyor ki kendisi beceriksizler topluluğuna denk gelmiş.

    Arıza raporu istedim onlar bilgim olmadan onarım için yollamışlar arkadaşım belirttim orada.



    Hakem heyetine ise bütün belgeler, kargo tarihleri ile beraber eksiksiz başvurdum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Yasamak ! bir agac gibi tek ve hur ve bir orman gibi kardescesine.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.