Şimdi Ara

hepsiburada.com ürünümü göndermiyor!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.399
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar,
    indirimde olan bi ürün aldım hepsiburada.com'dan.ekimin 9 unda sipariş ettim bana 19 unda gönderdiler.ayın 20sinde aldım kargoyu.YANLIŞ ÜRÜN göndermişler.aynı gün yanlış ürünü kutuya zarar vermeden içerisine fatura fotokopisini ve değişim talebi yazımı da ekleyerek geri gönderdim.bugün kasımın 6 sı.müşteri hizmetlerine sorduğum hiç bir soru cevaplanmıyor?sipariş ettiğim ürünün kampanyası bitmiş.yaklaşık 10gündür zamlı fiyat üzerinden satılıyor.
    bu konuda ne yapabilirim??bunların call center ı falan yok mu??sadece beklemeli miyim??

    umarım konuyu doğru yere açmışımdır.







  • Hımm valla arkadaşım bilemiyorum tam bende netten nasıl alışveriş yapılıyor güvenilir mi,sanal kart mı kullanılıyor bu nasıl temin ediliyor diye başlık açacaktım senin soruna cevap veremeyeceğim ama sen beimkine verir misin
  • sikayetvar.com a yaz bu sorununu yada hepsiburada ya mail at ve bu siteye şikayette bulunacağını söyle.o zaman irtibata geçerler.ama ben senin yerinde olsam direk sikayetvar.com a şikayetimi yazardım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mucizevi -- 6 Kasım 2006; 13:35:18 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: NGK

    Hımm valla arkadaşım bilemiyorum tam bende netten nasıl alışveriş yapılıyor güvenilir mi,sanal kart mı kullanılıyor bu nasıl temin ediliyor diye başlık açacaktım senin soruna cevap veremeyeceğim ama sen beimkine verir misin


    abi bilemiyorsunki.adam stokta gösteriyor.alışveriş yapıyorsun bu sefer tedarik sürecinde diyor.
    daha önceki alışverişlerimde sıkıntı olmamıştı.en geç 10 gün içinde göndermişlerdi.

    bana gönderdikleri ürünü geri gönderirken ödemeli gönderdim.kargosunu ödemedim,
    acaba bunumu içerlediler??




  • quote:

    Orjinalden alıntı: xcelboi


    quote:

    Orjinalden alıntı: NGK

    Hımm valla arkadaşım bilemiyorum tam bende netten nasıl alışveriş yapılıyor güvenilir mi,sanal kart mı kullanılıyor bu nasıl temin ediliyor diye başlık açacaktım senin soruna cevap veremeyeceğim ama sen beimkine verir misin


    abi bilemiyorsunki.adam stokta gösteriyor.alışveriş yapıyorsun bu sefer tedarik sürecinde diyor.
    daha önceki alışverişlerimde sıkıntı olmamıştı.en geç 10 gün içinde göndermişlerdi.

    bana gönderdikleri ürünü geri gönderirken ödemeli gönderdim.kargosunu ödemedim,
    acaba bunumu içerlediler??


    yanlışşş yapmışsın ;
    hepsiburada derki gelen koliyi kargo yetkilisi yanında açınız eksik yada yanlış ürün olursa yada hasarlı olursa ürünü teslim almayarak iadesini isteyiniz ve geri gelsin der ama sen ürünü almışsın ve teslim fişini imzalamışsın şimdi demeyeceklermi mademki ürün eksiksiz ve tam gelmedi de sen neden ürünü teslim aldın ben olsam bende derim ,
    bende defalarca netten alış veriş yaptım kargo görevlisi ürünü getirdiğinde teslim fişini imzalamadan önce koliyi açarım gelen ürün benim istediğim ürün mü kırıp catlak patlak varmı ve fatura ile karşılaştırırım sonra teslim fişini imzalarım
    aklınızda olsun kesinlikle ürünü görmeden teslim fişine imza atmayınız. yoks daha çooook beklersiniz. zaten orada teslimat şartları yazar orayı iyice okumalısınız. size gelen mailde de yazar ama siz dikkat etmemişsiniz.




  • İstanbulda oturuyorsan Merkezine git Taksim de
  • Ben de 14 Ekim'de verdim, hala gelmedi Buradan alışveriş etmeyin. Şikayetvar'a yazdım ama onlar da kolpa. Bi girdim ki şikayetimin yanında gülen surat var. Ne iş anlamadım, sonra söyledim düzelttiler. Firma yetkilisi cevap verince direk mutlu olmuşum ben. Ve hala da gelmedi ürün Güzellikle, hakaretle her türlü söyledik ama umurlarında değil.
  • neydi hocam aldığın.. ne gönderdiler.
  • valla msj atmışlar bugün verdik kargoya diye bakalım.
  • valla arkadaşlar bu siteden alışveriş yapılmaz.bende geçenlerde bu hatayı yapmıştım ve hayatımda ilk defa bu siteden bi ürün almıştım.ürün geldi ve bozuk olduğunu anladım.geri yolladım ve 1 aydan fazla bekledim.en sonunda gönderdiler ve rahatladım.zaten kendilerinede söyledim.bi daha sizden hiçbirşekilde alışveriş yapmayacağım diye.hatta sık kullanılanlarımdan bile sildim o adresi.girmiyorum artık.

    ben sorunumuwww.sikayetvar.com da bir kaç kez dile getirerek çözebildim.aklı olan varsa bu siteden alışveriş yapmasın.3-5 kuruş ucuza alacam diye kendinizi riske atmayın.hiç bi bilgiiniz yoksa bile en azındanwww.sikayetvar.com u açın ve arama kutucuğuna hepsiburada yazıp aratın.sayfalarca şikayet olduğunu göreceksiniz.

    şikayetlerden birisini hiç unutmuyorum.adamın biri zamanında sevgilisine sevgililer gunu içinmi ne bi hediye almış.ancak göndermemişler . tam 7 ay geçmiş üzerinden . adam hala bekliyor. bari paramı gönderin diye ama sonuç başarısızdı galiba.




  • quote:

    şikayetlerden birisini hiç unutmuyorum.adamın biri zamanında sevgilisine sevgililer gunu içinmi ne bi hediye almış.ancak göndermemişler . tam 7 ay geçmiş üzerinden . adam hala bekliyor. bari paramı gönderin diye ama sonuç başarısızdı galiba.


    yuh
  • BEN DE BİR KETIL SİPARİŞ ETTİ BİR HAF. GELDİ
  • ekimin 9 unda sipariş verdiğim ürün kasımın 22 sind egeldi

    bana yaptıkları açıklamada ürününüz kayıp statüsünde idi
    özür dileriz
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Engin_ER


    bende defalarca netten alış veriş yaptım kargo görevlisi ürünü getirdiğinde teslim fişini imzalamadan önce koliyi açarım gelen ürün benim istediğim ürün mü kırıp catlak patlak varmı ve fatura ile karşılaştırırım sonra teslim fişini imzalarım
    aklınızda olsun kesinlikle ürünü görmeden teslim fişine imza atmayınız. yoks daha çooook beklersiniz. zaten orada teslimat şartları yazar orayı iyice okumalısınız. size gelen mailde de yazar ama siz dikkat etmemişsiniz.



    Ben bir defasında kargo görevlisine sordum. "İçinden eksik veya farklı birşey çıkarsa, tutanak tutar mısın, ya da ne yapabiliriz?" diye. Dedi ki; "benden ürünü alırsan imzayı atarsın, ya da ürünü baştan almaz ve geri çevirirsin. Bundan başka bir seçeneğin yok." Mecburen ürünü aldım ve imazayı attım. Yani "Dur ben bir açıp bakayım da, beğenirsem imza atayım" gibi bir seçenek tanımadı bana. (Yurtiçi Kargo)

    Sonra mantıken de düşündüm ve diyelim ki ürün bir cep telefonu olsa, açılsa ve şarj cihazı eksik çıksa, sonra açılmış kutudan başka birşeyler daha eksilse veya sıfır bataryayı biri eski bir bataryayla değişse vb. gibi durumlarda zarara giren kim olucak?

    Yani emin misiniz, kargo görevlisinin açılmış ambalajı geri almaya mecbur olduğundan?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: HakikiVisco

    quote:

    Orjinalden alıntı: Engin_ER


    bende defalarca netten alış veriş yaptım kargo görevlisi ürünü getirdiğinde teslim fişini imzalamadan önce koliyi açarım gelen ürün benim istediğim ürün mü kırıp catlak patlak varmı ve fatura ile karşılaştırırım sonra teslim fişini imzalarım
    aklınızda olsun kesinlikle ürünü görmeden teslim fişine imza atmayınız. yoks daha çooook beklersiniz. zaten orada teslimat şartları yazar orayı iyice okumalısınız. size gelen mailde de yazar ama siz dikkat etmemişsiniz.



    Ben bir defasında kargo görevlisine sordum. "İçinden eksik veya farklı birşey çıkarsa, tutanak tutar mısın, ya da ne yapabiliriz?" diye. Dedi ki; "benden ürünü alırsan imzayı atarsın, ya da ürünü baştan almaz ve geri çevirirsin. Bundan başka bir seçeneğin yok." Mecburen ürünü aldım ve imazayı attım. Yani "Dur ben bir açıp bakayım da, beğenirsem imza atayım" gibi bir seçenek tanımadı bana. (Yurtiçi Kargo)

    Sonra mantıken de düşündüm ve diyelim ki ürün bir cep telefonu olsa, açılsa ve şarj cihazı eksik çıksa, sonra açılmış kutudan başka birşeyler daha eksilse veya sıfır bataryayı biri eski bir bataryayla değişse vb. gibi durumlarda zarara giren kim olucak?

    Yani emin misiniz, kargo görevlisinin açılmış ambalajı geri almaya mecbur olduğundan?

    Kargo görevlisi açılmış ambalajı almaya mecbur arkadaşım...




  • sitedeki açıklamalar şöyle :


    * Kargonuzun dışında hasar,eziklik, ıslaklık gibi normal olmayan bir durum varsa lütfen teslim almayınız. Kargo bize geri dönecektir.
    * Kargonuzu teslim aldıktan sonra kargo yetkilisi ile açıp, kontrol edebilirsiniz. Eğer kontrol sırasında siparişinizdeki bazı ürünlerin eksik veya hasarlı olduğu ortaya çıkarsa, kargo yetkilisinden tutanak hazırlamasını talep ediniz.
    * Kargo yetkilisi şahitiliğinde, ilk teslim anında hazırlanan tutanaklar eksik veya hasarın sorumlusunun ortaya çıkarılması için çok önemlidir. Kargoyu teslim aldıktan saatler sonra yapacağınız eksik/hasar bildirimleri, tutanak olmadığından yada ile teslim anında hazırlanmadığından incelemeye bağlı olarak reddedilebilir.
    * Bir problem ile karşılaşırsanız en kısa zamanda bize haber veriniz.
    * Ürünü herhangi bir nedenle iade edebilmeniz için ürünün orjinal ambalajında tüm aksesuar ve ambalaj malzemeleri eksiksiz ve fiziksel hasarsız olması gerekmektedir.
    * Ürün iadelerinde faturamızın tüm kopyalarının (2 Kopya) ürün ile birlikte yollanması gerekmektedir




  • İyi güzel sitede öyle yazıyor ama, kargo görevlisinin boğazını mı sıkıcaz, "olmaz" derse?

    Ya da sitede "Kargo görevlisi ürünü teslim ederken amuda kalkıp, üç de takla atıcak" diye yazsa, biz de böyle yapmasını mı bekliycez?

    Şunu demek istiyorum ki; sitede ne yazdığı önemli değil, yasal olarak bağlayıcı bir madde var mı? İşte o önemli.
    (Ben gittigidiyordan ürün almıştım ve oradada öyle yazıyor ama Yurtiçi Kargo sitesinde demiyor öyle birşey. Başka bir sitede yazan şeyle kapıdaki elemanı bu konuda sıkıştıramıyorsun ki.)
  • quote:

    Orjinalden alıntı: y281nbl

    sikayetvar.com a yaz bu sorununu yada hepsiburada ya mail at ve bu siteye şikayette bulunacağını söyle.o zaman irtibata geçerler.ama ben senin yerinde olsam direk sikayetvar.com a şikayetimi yazardım.

    Katılıyorum kesinlikle sikayetvar.
  • Hepsiburada denen illet yerden yapılan alışverişlerde hep bu sorun olacak. Yani tartış tartış nereye kadar? Öncelikle paket geldiğinde tipten kaymışsa almıyorum diyebilirsiniz. Hiçbir işleme gerek yok. Kargo görevlisi de teslim ettikten sonra tutanak tutabilir. Yani teslim alırsın, yanında açarsın ve fatura ile karşılaştırırsın. Ama işin çözümü alışveriş ettiğin yere dikkat etmek. Bu adamların adeti sorun yaşatmak. Mesela Salı günü Usa'deki bir isteden sipariş verdim, UPS ile aldım. Şu an siparişim Topkapı'da ve akşam bende olacak. Düşünün nerden geliyor kaç günde, haftalarca tedarik süreci, 3-4 gün kargoya verilmeyi bekleme yok. Ama Hepsiburada'dan almış olsak daha tedarik sürecindeydi. Adamların umrumda değil parayı aldıktan sonrası. Hatta ürünü aldıktan 2 gün sonra Hong Kong'dan bir sipariş verdim, Air Mail denilen normal kargo ile. Ki çok ucuz. Sonra o gelmeden başka bir tane daha verdim aynı yerden. Yaklaşık 12şer gün sonra geldi hepsi. Ama bu sırada ben hepsiburada ile küfürleşiyordum hala göndermedikleri için




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.