Şimdi Ara

Hepsiburada.com TELEFON ve TABLETLERİ iade almıyor. Dikkat edin . Alışveriş yapmadan önce düşünün!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
454
Cevap
1
Favori
15.714
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
97 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 14 günlük iadeyi kötüye kullanmissin. Medeni kanunda da anayasadada da yazar hakkin kotuye kullanilmasini hukuk düzeni korumaz. Ne demek ekran özelliğini begenmedim iade ediyorum? Gidip baksaydin kardesim 3000 bandindaki tabletlerde bundan iyi ekran mi var. Haksizsin umarim iade almazlar boyle yapanlar yüzünden bu 14 gun kuralini yakinda kaldiracaklar göreceksiniz. Ondan sonra her alisveris kutusundan hiyar çıkacak



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hamza5806 -- 11 Aralık 2020; 7:6:58 >
  • Burada kötüye kullanılan bir hukuk kuralı yok. Yazdıklarınız tamamen sizin görüşünüz.


    Bir ürünü kullanıp memnun kalmayabilirsiniz. Bundan daha doğal bir şey yok. 3000 bandında daha iyi tablet vs yok demişsiniz. O da sizin şahsi kullanıcı yorumunuz. Diğer kullanıcıları ve hukuk kurallarını bağlamaz.


    Umarım iade almazlar şeklinde dilekte bulunabilirsiniz bunda bir sorun yok ancak hukuk kişisel yorumlara göre çalışmaz, herkes için aynı yolu izler.


    Ayrıca insanı itham eden tarzınızı ve laubali ifadeler yerine daha düzeyli bir tutum takınmanızı öneririm. Ben de sizin için bunu diliyorum.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi surfer -- 11 Aralık 2020; 9:37:31 >
  • hepsiburada'dan asla alışveriş yapmıyorum. iki sene önce adamlardan led gündüz farı istedim dalge geçer gibi dikiz aynası yolladılar bir de içine not yazmışlar ledler çalışmıyordu diye. iade aksi takdirde mahkeme dedim zar zor iademi yaptılar. size de tavsiye ederim kullanmayın burayı.

  • Jeremy Klakson kullanıcısına yanıt

    Ne yazık ki artık şikayetleri ve mahkeme kararlarını da caydırıcı bir unsur olarak görmüyorlar. Beni iade bölümünden aradıklarında zaten kendileri dedi, biz iade almıyoruz isterseniz hukuk yoluyla hakkınızı arayın dediler. Yani kısaca biz iade ederiz gerisini siz düşünün ne yaparsanız yapın diyorlar. Şikayetvar.com a da yazdım. Orayı da dikkate almadılar. Copy paste bi cevap koyup geçtiler.



    Şirketin geldiği durum bu maalesef. Yıllardır bu siteden alışveriş yapıyordum. En basit çay kahve alışverişimi bile buradan yapardım. Ama artık bitti.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi surfer -- 11 Aralık 2020; 9:43:29 >
  • Mekatroniks kullanıcısına yanıt

    ben de kullanılmış ürün alıyorum demedim ki. onu nerden çıkardınız? 


    satıcılar başka bir kullanıcı tarafından iade edilmiş ürünü güzelce geri paketleyip sıfır ürün diye yollayabiliyorlar bazen.

  • Meticulous kullanıcısına yanıt

    Yıllar önce ereyon.com sitesinden Nokia E60 almıştım. Dönemine göre çok iyi bir telefondu. Bana kullanılmış ve hatta daha önce servis görmüş telefonu yollamışlardı. Ben şüphelenip KVK ve GENPA dan IMEI no ile servis kaydı sorgulaması yaptığımda GENPA da aylar öncesine ait bir servis işlemi kaydı çıkmıştı. Kullanılmış ürün sattıklarını bu şekilde ispat edip paramı uzun uğraşlar sonrasında geri alabildim. Aradan yıllar geçmiş olmasına rağmen ülkemizde bazı konularda gelişim sağlanamadığını görmek gerçekten üzücü.

  • Hocam yasal hakların falan bir yana da, bu ürünü bir mağazada deneyip alman gerekirdi. Hepsiburada artık saçmaladı ve geriye gitmeye başladı sonu iyi gözükmüyor bu ayrı bir konu. Taahhüt edilen sürede kargo yapılmamasından dolayı dün aradım bu arkadaşları birden telefonda hepsiburada VIP müşteri hizmetlerine hoşgeldiniz diye bir anonsla karşılaştım ve anında canlı birine bağladı beni, sanırım 100.000 liraya yaklaşan alılveriş bakiyemden kaynaklı, araştırdım henüz böyle bir hizmet internette konuşulmaya başlanmamış. Amazon'a müşteri kaydırmamak için yeni icatlar deniyolar sanırım ama bu iş öyle olmaz. Yaklaşık olarak yukarıda verdiğim tutar kadar alışverişi olmuştur sadece 1(bir) defa teslimatın 24 saat sonrası iade yapmak istedim (Airpods pro) ve hijyen sebebiyle geri almadılar. Kulaklarım cidden küçük anne tarafımda genetik, normal airpodslar sorunsuz duruyordu ama bunlar asla durmadı ve bu ürünü mağazada deneme şansınız yok mecbur aldım direk. Bu sorun değil iade almayabilir ama kutusunu ciddi derecede hasarlı yolladılar köşelerden ezilmiş ve birsürü falçata çiziği vardı iade incelemesinden geri geldiğinde. Muhtemelen tekrar yollarsam onları bahane etmek için. Bu da bana ders oldu eğer artık bir ürün amazonda yoksa HB'den alıyorum. Pahalı bile olsa ve satıcısı amazon ise ordan alıyorum artık. Ki amazon kurumsal fatura kesmiyor henüz bu bile başlı başına zarar benim için ama benim malıma kasteden bu karaktersizlere kazandırmam artık.





  • Gitti gidiyor candır 5 günde geldi kasa
  • iade sonuna kadar yasal haktır.


    "iade tüketicinin aleyhinedir"


    elektirikli şofben iade çok geldiğinde (60 lira civarıydı ) fabrikayı aradık dedik iade geliyor sahibi alın hepsini sıkıntı yok dedi


    burda kullanmayı bilmeme %90 oranında


    alındı iadeler


    her iade gönderiminde zam yapıldı .


    tüketici şuan 100 tl civarında olması gereken ürünü 200 tl ye alıyor.


    bir ürün yapılırken o üründen on binlerce kişi ekmek yiyor. buna katmadeğer diyoruz kabaca.


    bir kibrit fabrikasında çalışan kişinin alışveriş yaptığı bakkalından bakkala mal getiren şöförün ev sahibine kadar herkes o kibritten ekmek yiyor.


    o üründe onbinlerin hak ve emeği var ona göre iade edin.


    bozuk ürünün gözünün yaşına bakmadan iade edin.


    şemsiye niye üretemiyoruz diye üniversite tez konusu yapılabilir.


    çünkü şemsiye bırak üretmeyi ne tüketici almayı biliyor ne satıcı satmayı biliyor. kullanımda olan şemsiyelerin 5 katı depolarda çürüyor.


    tüketici ihtiyacı olanı değil sosyal medyada önüne konulanı alıyor.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: weehwet

    Tüketici hakem heyeti kararı mahkeme hükmünde değil tüketici mahkemesi kararıyla karıştırıosunuz. Umarım başınıza gelmez ama bu işler ole kolay olmuyor. Zaman alıyor geçen zamandan dolayı size fark ödemesi yapmıyorlar. Ürünün fiyatını ödüyorlar ve o paraya artık aynı ürünü alamıyorsunuz tr şartlarında.



    Alıntıları Göster

    Doğrudur, mahkeme hükmünde değildir ama tarafları bağlayıcı niteliktedir, yani thh kararıyla icra işlemleri başlatılabilir. Hepsiburadanın mahkemeye itirazda bulunma hakkı tabii ki vardır ama kaybedeceğini bildiği bir dava için, ürünün fiyatına ek olarak bir de mahkeme masrafları ekleneceğinden, itirazda bulunmayacağını düşünüyorum. Mesele sadece parayı kurtarmak olmamalı, bu gibi hareketlerden caydırmak için haklarımızı sonuna kadar aramalıyız.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • El Kedi kullanıcısına yanıt

    aynen karar bağlayıcı nitelikte.. başvurduğunuz THH nin çalışma performansı ve valinin / kaymakamın bu konudaki ilgilisi sürecin hızını çok etkiliyor. Mesela ben Ayın 8'inde THH ye e-devlet üzerinden başvurdum ve bizimlw ikamet adresin nedeniyle İzmir / Konak THH ilgileniyor. Aynı gün hepsiburada.com'dan savunma istedi ... Çok hızlı çalışıyorlar.


    Hepsiburada.com 30 gün içerisinde savunma vermek zorunda su an... Haklı gerekçelerini belirtmek zorunda. (Tabi öyle bi gerekçe yok, muhtelemen saçma sapan şeyler yalan yanlış şeyler yazacaklar)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi surfer -- 11 Aralık 2020; 14:22:53 >
  • ertugrul_121 kullanıcısına yanıt
    Tüketiciden yana olun firmalardan yana değil.

    Tüketicinin 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkı mevcuttur. Sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkı kullanılabilir. Ön bilgilendirme yükümlülüğü yerine getirilmezse cayma hakkı süresi 1 yıla çıkmaktadır.


    Herhangi bir şey belirtmesine bile lüzum yok diyor yasa. Okuyun cahil kalmayın.

    https://ticaret.gov.tr/tuketici/internet-uzerinden-yapilan-tuketici-islemlerinde-yasal-haklar#:~:text=T%C3%BCketicinin%2014%20g%C3%BCn%20i%C3%A7inde%20herhangi,i%C3%A7inde%20de%20cayma%20hakk%C4%B1%20kullan%C4%B1labilir.&text=Mal%20sat%C4%B1%C5%9Flar%C4%B1nda%20bu%20s%C3%BCre%2030,Aksi%20takdirde%20t%C3%BCketici%20s%C3%B6zle%C5%9Fmeyi%20feshedebilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bu son ios da apple cihazlar cihaz kitlenince ilk hesabı istiyor benim gördüğüm kadarıyla artık bu halleri kapsayan bir düzenleme şart. Ya apple bunu kaldırma yolunun önünü açmalı ya devlet bu ürünlerin iadesini kısıtlamalı kullanıcı bilerek almalı.

  • Kullanılmış cihazlar ne oluyor acaba? Yine forumda okumuştum amazona böyle iade olanlar olmuş.Cihazları yeniden satışa mı sunuyorlar ne yapıyorlar acaba

  • quote:

    Orijinalden alıntı: ingilizceturkcekelime

    Tüketiciden yana olun firmalardan yana değil.

    Tüketicinin 14 gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayma hakkı mevcuttur. Sözleşmenin kurulmasından malın teslimine kadar olan süre içinde de cayma hakkı kullanılabilir. Ön bilgilendirme yükümlülüğü yerine getirilmezse cayma hakkı süresi 1 yıla çıkmaktadır.


    Herhangi bir şey belirtmesine bile lüzum yok diyor yasa. Okuyun cahil kalmayın.

    https://ticaret.gov.tr/tuketici/internet-uzerinden-yapilan-tuketici-islemlerinde-yasal-haklar#:~:text=T%C3%BCketicinin%2014%20g%C3%BCn%20i%C3%A7inde%20herhangi,i%C3%A7inde%20de%20cayma%20hakk%C4%B1%20kullan%C4%B1labilir.&text=Mal%20sat%C4%B1%C5%9Flar%C4%B1nda%20bu%20s%C3%BCre%2030,Aksi%20takdirde%20t%C3%BCketici%20s%C3%B6zle%C5%9Fmeyi%20feshedebilir.

    Ben de aynen sizin anlattığınızı anlatmaya çalışıyorum ama ne yazıkki hala daha kendi hakkını bile savunmak istemeyen kişiler olabiliyor.

    Çok enteresan şekilde sanki bazı arkadaşlar gelişmiş ülkelerdeki imkanlara ve tüketici haklarına ulaşmamızı istemiyor gibi.

    Dediğim gibi ben tüketici hakem heyetine şikayet sürecini başlattım. Lehime bir karar çıkacağını umuyorum.


    Lütfen forumdaki diğer arkadaşlar da yorumlarını ve düşüncelerini esirgemesinler paylaşsınlar. Herkesin tecrübeleri ve düşünceleri çok kıymetli




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi surfer -- 12 Aralık 2020; 0:31:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PAUL WALKER

    Iste bunu anlamiyorlar. Burada anlatmak istedigim birisinin kullanip begenmedim geri veriyorum dedigi urunu ben niye alayim?

    Onlarda oyle mi o zaman git surun diyor.

    Alıntıları Göster

    @Meticulous


    O iş satıcıların suçu. İade ürünleri normalde iadeden geldiğini belirterek biraz daha uygun fiyata satışa sunmaları gerekiyor. Yurtdışında firmalar böyle yapıyor.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • asgari ücretten daha pahalıya bir ürün alırken hiç mi araştırmadınız ekranını? Aldım ekranı beğenmedim iade ettim pek akla yatkın bir açıklama değil bence. İyi niyeti suistimale giriyor bu. Arkadaşınız alıp telefona alışamayıp iade etmek istediği iphone 11 gibi. Teknoloji mağazasında incelersiniz ebatını ekranını öyle alırsınız.


    Bu iade olayını sizler gibi tüketiciler suistimal ettiği için bu uygulamayı da kaldıracaklar yakında. Sırf 1-2 hafta apple kullanıp çevreme hava atıyım nasıl olsa iade edebiliyorum diyen insan doldu ortalık.


    En azından 1 defa başınız yanarsa bundan sonra pahalı teknolojik ürün almadan önce daha çok araştırırsınız.


    çok denedim ama iyi niyetli yaklaşamadım konuya


    güzel forumlar

  • quote:

    Orijinalden alıntı: surfer

    Konu ile ilgili görüşlerinizi bekliyorum

    Şahsen bir alıcı olarak kutusu açılmış ve kullanılmış bir ürünü almak istemezdim ve ürünün öyle olduğunu fark ettiğim anda iade gönderirdim ve gönderdiğimde oldu.

    Bence bu tarz pahalı ürünler almadan önce imkan varsa mağazada gidip bir bakıp denemek öyle almak lazım hem kendiniz uğraşmamış olursunuz hemde sizden sonrasında kişi açılıp kullanılmış iade edilmiş bir ürün almamış olur.

    Ben şahsen böyle yapıyorum tabi pandemi süreçide var şimdi gitmek biraz zor ama iPhone 11 çıktığında Apple Store'da inceleyip öyle almıştık arkadaşa.

    Yine de sorununuzun en kısa zamanda düzelmesi dileğiyle.


    Edit : İmla




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mojidozirikato -- 12 Aralık 2020; 2:34:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Diğer ürünlerde sıkıntı çıkartmıyorlar mouse,klavye,kasa fanı vs çok iade ettim ama telefon iadesi almadıkları için telefonu amazondan aliyorum. Ben o parayı her türlü alırım da hakem heyeti uzun sürdüğü için uğraşmak istemiyorum,tüketici mahkemesine ise yolunuz düşerse allah yardimciniz olsun zaten,2 senedir devam eden davam var bilirkişi raporu bekliyoruz hala..


    Sizin ne düşündüğünüzün bir önemi yok kanun açık


    "Tüketici, cayma hakkı süresi içinde malın mutat kullanımı sebebiyle meydana gelen değişiklik ve bozulmalardan sorumlu değildir. "




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-3042DE2E5 -- 12 Aralık 2020; 2:54:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.