Şimdi Ara

Hepsiburada.com REZALETİ --- SORUN ÇÖZÜLDÜ Technoplus Yardımcı Oldu (12. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
543
Cevap
5
Favori
40.383
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
740 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu gibi haksızlıklar olunca kamyonuyla vatan bilgisayara dalan adam gelir aklıma.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu firmalar bu rezalet satış sonrası hizmet ile kendi potansiyel satışlarını baltaliyorlar. Şurada vatandaşın sorununa çözüm için el atmak yerine müşteriyi oyaliyorlar. Maalesef ki tüketici haklari da çoğu zaman kağıt üzerinde yazan bir metin olarak kalıyor. Thh ler tüketiciyi dinlemeden veya bir çok evrak vs isteyip sonuç için aylarca bekletiyorlar. Eskiden her şey güzel olacak derken şimdi ülkenin gidişatına üzülüyorum. Bu ülkede çok bağıran çok sesi çıkan sonuç alabiliyor. Her yere yazın, arayın inşallah hakkınızı alırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tüketici hakem heyetine hemen gidin vakit kaybetmeden.



    Geçmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Up...
  • pupuupupupupupupu
  • Ürün şuan hepsiburda da aynı mağaza tarafından satışı devam ediyor.
  • Kargo firmasının da suçu var .

    Hernedense kargo firmaları aradan sıyrılıveriyorlar .
  • Bende daha yeni telefon sipariş ettim iyimi,içime bir kurt düştü
  • Baska saticidan supurge almistim umarim sorun cikmaz. Sozde bunlar kurumsal sirket, e-ticaret firmasi ama hepsi uckagitci olmus.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de E-Ticaret ve Kargo sektörü her zaman sorunlu.
    Hocam tüketici hakem heyetine gidin.
  • hepsiburada.com dan ürün aldığınızda satıcının isminin xxx yyy zz olması önemli değil eğer o üründe bi sorun çıkarsa sorunu en erken 2 ayda zor çözersiniz. Bu yüzden artık hb'dan alışveriş yapmıyorum çünkü her seferinde ürün sağlam gelsin sağlam çıksın diye dua etmekten bıktım.
  • Böyle büyük meblalı ürünleri bu sitelerden almayın kargocular zaten çat çut ata ata taşıyolar geçen tanıdığım bi arkadaş elektronik mağazasında çalışıyo 7 bin tl lik televizyon gelmiş, bunların kontrolcüleri varmış o arkadaşta önemsememiş kontrol etmeden kargocudan almış sonrada cihazın paketi açılıp bakıldığında cihazın ekranı paramparçaymış meğerse kargocu taşıma esnasında düşürmüş çaktırmadanda getirip bırakmış sorumlu konrtol etmesi gereken arkadaş olduğu için tv nin bütün parası maaşından kesilecek denmiş ben önceden hepsiburadadan alışveriş yapardım önceden iyilerdi ama son zamanlarda çok bozdular kargoları taşıyan elemanlar ayrı bi dert zaten en mantıklısı bi mağazaya gidip satın almak ozaman zaten servis getiriyo cihazı bi sıkıntısı varsada geri götürüp yenisini getiriyo benim bi televizyonum bu şekilde değiştirildi hatta.
  • HB nin satıcı olmadığı ürünleri almamaya özen gösteriyorum fakat, şu günlerde yeni bir tv alma arefesindeyim. Muhtemelen gg den alıcam. İnşallah bir sorunla karşılaşmam karşılaşmayız..

    Çok geçmiş olsun.
  • Şikayetvar'a Twitter'a yazın, cok beklemeden tüketici mahkemesine başvurun, gecmiş olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hb güya amazon u taklit ediyor bu tür satıcılara fırsat vererek. aynı şey amazon da olsa bak nasıl ilgileniyorlar. burada herkes satıcısı hb olmayandan almamak lazım diyor da hb niye vurdumduymazlık yapıyor bu konuda? satıcı firma zaten çakal hb niye sahip çıkmıyor?
  • tüketici mahkemesine başvurun diyen 100.kişi olabilirim. ancak öte yandan size yaptıklarından dolayı da (servis raporunu gizlemeye çalışmak, yoketmek gibi) şikayet edilmesi gerektiğini düşünüyorum.
  • Kargo firmasının kargoya gösterdiği önem kadar

    Ürünün nasıl ambalajlanmış olduğunu da atlamamalı .


    İyi bir şekilde ambalajlanmış ( köpükle , hava kabarcıklı nylon ile, kutuyla vs. )
    bir tv yi 2 mt. den yere atın hiçbirşey olmaz .
  • Her ne kadar Hepsiburada.com bu işin dışında gibi görünse de olası mahkeme sonucunda hepsiburada.com'da asli kusurlu sayılacak. Nihayetinde o ürünün alıcıya ulaşmasında aracılık eden rolü üstlenmekte. Tüketici hakem heyetine başvur, ortalama 1 ay minimum 2 hafta içinde lehine karar verilir. Daha sonra aldığın kararı ilgili firmaya ve hepsiburada.com'a ptt aracılığı ile ihtar et. 2 haftalık cevap süresi içerisinde zarar temin edilmez ise icra yoluyla haciz işlemlerini başlat. Kanal D haberi çağır ve bu durumu haber et! O vakit ne hepsi kalır ne buradası ne teknosu ne plusu...
  • Elindekilerin dökümanını alıp tüketici hakem heyetine gidiyorsun , 3000 veya 3.500 tl limiti vardı sanırım ondan sonrasına dırek mahkemeler bakıyor diye biliyorum , bunu yapmadan 1 gün önce o dediğin firmaya technoplus mıdır ne .... se. Mail olarak belirtiyorsun bunu , paçaları bir tutuşuyor. Sen işini usulüne uygun yapmışsın evrakların var, attığın maillerin falanda dökümünü al , baştan sona kısa bir özet şeklinde yaz bunu , tarihlerini at, tüketici hakem heyetinde işi noktala.. Geçmiş olsun.
  • Geçmiş olsun. Üzücü bi durum.
  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.