Şimdi Ara

hepsiburada.com iade rezaleti. resmen yasalara meydan okuyorlar...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
661
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • bu siteden 8700 TL değerinde bir Asus notebook satın aldım. notebook'un teknik özellikler kısmında ürünün 16 x 2 gb hafızaya sahip olduğu yazıyordu. aynı ürünün bir diğer versiyonunda ise 16 gb yazıyordu. 32 olanı sipariş verdim. ürün bana ulaştı. ve birkaç gün sonra ürünün 16 gb olduğunu gördüm. ve iade etmek istedim. hepsiburada.com'a ürünü gönderdim ve bana "notebook'un kullanıldığını, kurulum yapıldığını ve iade alamayacaklarını" söylediler.

    oysa bu yaptıkları yasaya tamamen aykırı. öncelikle ürün gerçekten 32 gb bile olsa hiçbir sebep göstermeden cayma hakkına sahibim yasal olarak. tüketici kanunu madde 48'e göre "tüketici 14 gün içinde bir ürünü sebep göstermeksizin iade etme hakkına sahip. ve bu süre içinde malın kullanımı nedeniyle ortaya çıkan değişiklik veya bozulmadan sorumlu değil."

    yani göz göre göre "kanun benim umrumda değil" diyorlar. kendi sitelerindeki "iade şartları" kısmında "kullanıldığı takdirde iadesi kabul edilmeyen ürünler kısmında "notebook veya laptop" yazmıyor. sadece bilgisayar sarf malzemeleri yazılı.

    hepsiburada.com "kolay iade" diyerek insanları kandırıyor. elektronik bir ürünü açmadan nasıl beğenebilirsin?

    bu yaptıkları açıkça dolandırıcılık. hem ürünün özelliği yanlış, hem de sitelerindeki iade şartları kısmında kullanıldığı takdirde iadesi kabul edilmeyen ürünler kısmında notebok yok.

    bu adamlardan uzak durun derim. göz göre göre yasaları çiğneyen bir kuruluş....







  • madem haklısın niye muhatap oluyosun ki git tüketici mahkemesine
  • hepsiburada kendini çok bozdu. benide iki ay önce kaybettiler güç bela sildirdim üyeliğimi. hangi kanun hocam uygulama yapan var mi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ciddi bozdu hepsiburada. Ben de yaklaşık 5 ay önce xiaomi mi 5s aldım. Geldiğinde kamerası bulanık gösteriyordu odaklamıyordu. İade için gönderdim tamir edip yollamışlar. Yanında geri gönderdiğim dönüştürücü orda kalmış ve telefonun paketi yırtılmış ve yıpranmış hâldeydi. İşin peşine düşsem tüketici hakları benim tarafımda olacaktı elbette ama uğraşmak istemedim. Çünkü tüketici haklarına başvurmak öyle 2 dklık bir iş değil. Sordum nasıl olduğunu valilik bilmem ne dediler. Bence tüketici haklarına başvuru basitleştirilmeli. Belki ben ve benim gibi uğraşmak istemeyenlerden alıyorlar bu cesareti.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.