amazon la ilgili hiç deneyimim yok ürünler yurt dışından mı geliyor? Teslimat süresi ne kadar genelde? |
Hepsiburada büyük rezalet !!! (5. sayfa)
-
-
Bu yüzden amazon diyoruz
-
Onun için biraz hazırlık yapmam gerekiyor ( resim vs çekeceğim orjinal olanlardan ) , bu akşam yapmış olurum . Teşekkürler takibiniz için
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hocam öyle demek istememiştim aslında en kötü N11 ve Gittigidiyor'a bakıyorum yazmak istemiştim ufak bir yazım hatası yapmışım.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Sorunun büyüğü burada sizce Hepsiburada'da mı? Bana Sürat kargo çok daha büyük sorumlu gibi geldi.
-
Sürat kargo nun sorumluluğu nedir ? Satıcı gelip konu açmış olsa , kargoya verdiğim ürünü kırdılar döktüler zararımı karşılamıyorlar dese okeyde burada kargoyla benim aramda hiç bir alaka yok . Kargoda ürün patlamış çatlamış çalınmışda olabilir benim kargoyla ilgili bir sorunum yok . Satıcı ve hepsiburadanın tutumuyla ilgili sorunum var .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mekatroniks -- 21 Kasım 2020; 18:22:21 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Yurtdışındanda getirtebiliyorsunuz burada satılanlarda var . Kargo süresi bizde 24 saatten kısa sürüyor genelde :) aldığınız ürün ve mağazaya göre değişiyor tabiki . Ancak vip hizmet alıyormuş gibi hissedebilirsiniz . Deneyin lütfen .
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mekatroniks -- 21 Kasım 2020; 18:24:29 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Ben bıraktım sizde bırakabilirsiniz :):)
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
peki bir ürün yurt dışından mı gönderilecek yoksa yurt içi onu nasıl anlayacağız?
-
Uygulamayı indirin ürünlerin yanında gözüküyor nerden geleceği .
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Mekatroniks
Sürat kargo nun sorumluluğu nedir ? Satıcı gelip konu açmış olsa , kargoya verdiğim ürünü kırdılar döktüler zararımı karşılamıyorlar dese okeyde burada kargoyla benim aramda hiç bir alaka yok . Kargoda ürün patlamış çatlamış çalınmışda olabilir benim kargoyla ilgili bir sorunum yok . Satıcı ve hepsiburadanın tutumuyla ilgili sorunum var .Size ürünü teslim etme sorumluluğu Sürat Kargoya ve onun çalışanlarına verilmiş. Ürünü alamadıysanız asıl sorumlu Sürat kargo bence burada.
-
Hepsiburada bana 2 sene önce kayıt dışı imei li telefon itelediğinden beri kullanmıyorum, boykot ediyorum. Siz de kullanmayın böyle harami siteleri. Bedava bile verseler almam bir şey bunlardan.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi m_b_68 -- 21 Kasım 2020; 20:8:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet dediğiniz gibi ama sorun çıkmış olabilir , sorun olduğunda ürün bana gelmediği ve satıcıya geri teslim edildiği için bana göre sorun ben ve kargocudan çıkmış artık .
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Bundan sonra kesinlikle sonuna kadar boykot yapacağım zaten . Bir daha tövbe .
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Hangi sorunsuz siteyi kullanalım ?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bende eşime geçen gün sweatshirt aldım. Kargo kutusunun içine resmen tıkıştırılmış, üzerinde poşeti bile yoktu. Ayrıca alarmı da üzerinde unutmuşlar rica minnet mağazasına gidip çıkarttırdım faturasını gösterip. Pahalı da olsa amazondan alışveriş yapıyorum ancak böyle bir ürün satmadıklarından mecburen bunlardan aldım. Olumsuz yorum yaptım tabikide yayınlamadılar...
-
Merhabalar.
Sizlere tecrübelerimi sunmak istiyorum; ben pazaryerinden iki adet yazıcı aldım. Birisi evim için birisi iş yerim için. Ürünler kampanyalıydı ve satışımdan yarım saat sonra onaylandı. Gönderim süresi 1 hafta sonraydı. Mağazayı aradım rica etmek için. Tamam cevabını aldım. Ürün kargoya verilmedi. Covid oldum, fiyatı yanlış girdim, ürün yok "ALAMAZSIN" dedi. Teşekkür ettim ve siparişim iptal oldu. Pazaryeri ile görüştüm en kısa zamanda geri dönüş yapacağız dedi. En kısa süre benim icra takibimin tebliğ olduğu gün oldu.
Önce ürünümü göndermeleri için talepte bulundum. Sonra THH'ye verdim. Kazandım ve 15 gün geçmesini bekledim. 15 gün geçtikten sonra avukatım aracılığıyla icra davası açtım ve "Güncel ürün fiyatı-o gün için satın aldığım fiyatı" avukatımın hesabına yatırdılar. Talebinize göre kupon veya ürün temini de yapabilirsiniz. Bunlar anlaşmanıza bağlıdır.
Pazaryerleri satıcıyla muhatap olun bizi bağlamaz dediler. İnanmayın. Sözleşmede yazıyor diyor, kanuna aykırı sözleşme düzenleyemezler korkmayın. Hakkınızı sonuna kadar arayın. Bizler haklarımızı aradıkça bu pazaryerleri daha kaliteli hizmet sunacaktır.
Taleplerinizi oluşturun; yapmazlarsa MH ile uğraşmayın, delillerinizi koyun ve THH'ye başvurun. Devlet arkanızda, Kanunlar ortada ve mahkemeler arkanızda. Belki 2-3 ay uğraşacaksınız ama hakkınızı alacaksınız.
-
Hepsiburada gerçekten rezalet bir yer, ki sizin gibi ya da konuyu açan arkadaş gibi sorun yaşayan binler vardır ülkede ancak onlar muhtemelen paylaşmıyorlar rezaletlerini.
Şu durumu Amazon yaşatsa, hatasını telafi etmek için muhtemelen ürün ücretini iade eder ürünüde size bırakırdı.
Çevremdeki herkesi Hepsiburada kullanmamaları için uyaracağım zamanında banada sahte Xiaomi Powerbank göndermişlerdi o gün bugündür kullanmıyorum, uygulamalarınıda sildim!!
Edit: Bu arada sahte ürünü satan Hepsiburada değildi başka satıcıydı ancak defalarca şikayet ettim, ürünü iade ettim ama o sahte powerbank satan satıcı hala satış yapıyor. Hepsiburada'nın umrunda bile değil! Sahtekarlar!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iDoctor -- 21 Kasım 2020; 21:1:12 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Amazon
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X