Şimdi Ara

Hepsiburada büyük rezalet !!! (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
194
Cevap
2
Favori
12.346
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
182 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ya arkadaş niye farkli satıcılardan alıyorsunuz şu ürünleri anlamak güç isterse %50 indirim yapsın yine almam yine almam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aerosol 34 kullanıcısına yanıt
    Hocam puanlarına baktım yüksek , güvendim . Daha öncede aldım sorun yoktu . İndirim olunca sorun oldu nedense .

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hepsiburadadan almıyorum artık hiç bir şey. Almayın diyorum çevremdekilere de.

    Ben aynı gün teslimat ile 20 lira para verip aldığım ürünleri kargoya verilmiş gibi gösterdiler. Ürünler gelmedi. Ertesi gün hepsijet e ulaşmaya çalışıyorum karşımda bir muhatap bulamıyorum tabi ki. Hepsiburada da aynı şekilde. Sonra 3 gün sonra kargo hasar gördüğü için geri gönderildi diye yazıyor. Ama gerçekte yola çıkan bir kargo yok. Neyse parayı da iade etmeleri baya uzun sürdü zaten. Hem ürünü gondermediler, hem de göndermiş gibi yapıyorlar.


    En son da başka yerde satışı olmayan bir ürün almıştım. Yine pişmanlık. Bu kadar aptal bir sistem yok


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zifco

    Merhabalar.


    Sizlere tecrübelerimi sunmak istiyorum; ben pazaryerinden iki adet yazıcı aldım. Birisi evim için birisi iş yerim için. Ürünler kampanyalıydı ve satışımdan yarım saat sonra onaylandı. Gönderim süresi 1 hafta sonraydı. Mağazayı aradım rica etmek için. Tamam cevabını aldım. Ürün kargoya verilmedi. Covid oldum, fiyatı yanlış girdim, ürün yok "ALAMAZSIN" dedi. Teşekkür ettim ve siparişim iptal oldu. Pazaryeri ile görüştüm en kısa zamanda geri dönüş yapacağız dedi. En kısa süre benim icra takibimin tebliğ olduğu gün oldu.


    Önce ürünümü göndermeleri için talepte bulundum. Sonra THH'ye verdim. Kazandım ve 15 gün geçmesini bekledim. 15 gün geçtikten sonra avukatım aracılığıyla icra davası açtım ve "Güncel ürün fiyatı-o gün için satın aldığım fiyatı" avukatımın hesabına yatırdılar. Talebinize göre kupon veya ürün temini de yapabilirsiniz. Bunlar anlaşmanıza bağlıdır.


    Pazaryerleri satıcıyla muhatap olun bizi bağlamaz dediler. İnanmayın. Sözleşmede yazıyor diyor, kanuna aykırı sözleşme düzenleyemezler korkmayın. Hakkınızı sonuna kadar arayın. Bizler haklarımızı aradıkça bu pazaryerleri daha kaliteli hizmet sunacaktır.


    Taleplerinizi oluşturun; yapmazlarsa MH ile uğraşmayın, delillerinizi koyun ve THH'ye başvurun. Devlet arkanızda, Kanunlar ortada ve mahkemeler arkanızda. Belki 2-3 ay uğraşacaksınız ama hakkınızı alacaksınız.

    En doğrusunu yapmışsın hocam.

    Aldığınız üründeki indirim miktarı ne kadardı.

    Tutar yüksek miydi acaba.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hepsiburadada ciddi siikinti var hem fiyatlar hem musteri memnuniyeti hemde kargolamada

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • waleur5 kullanıcısına yanıt
    Hocam resmi olarak Ulaştırma Ve Altyapı Bakanlığı'na bağlılar, Karayolu Taşıma Kanunu ve kanun kapsamında yayınlanan Karayolu Taşıma Yönetmeliğine bağlılar.

    Şikayetlerinizi, Cumhurbaşkanlığı İletişim Merkezi (CİMER) üzerinden yapmanız gerekli diye biliyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mayıs 2019 da bir ihtiyaçtan dolayı yerli bir markanın 250 liralık tuşlu bir cep telefonunu almıştık geçen hafta telefona mesaj gelmiş YASALUYARI başlıklı imeisinin klon olduğu tespit edilmiş aralıkta kullanıma kapatılacakmış.

    he sıkıntı şurada bende böyle usulsüz hareket edenlerle uğraşmayı çok severim. bakalım smsin gerçeklik değeri olup olmadığını yazdığı tarih geldiğinde öğreneceğiz sonrasında duruma göre hakkımı arayacağım.

    Bu arada hepsiburada sitesinde satış yapan bir 3. parti bayiden aldım puanı yüksek fiyatı makuldü öyle ahım şahım bir düşük fiyat falan da yoktu bakıyorum şuan bile telefonun fiyatı aldığımla aynı satışta




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rockgrup26 -- 22 Kasım 2020; 6:7:58 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mekatroniks

    Amazon
    Sürekli amazonu övüp övüp duruyorsun da amazon da sağlam papuç değil. İndirimli ürün vardı sipariş ettim, ben yokken eve teslim etmişler. Geldim açtım kutuyu. gelenlerin benim aldıklarımla alakası yok. Bana başka birinin siparişini göndermişler benimki kim bilir nereye gitmiş. Mesaj yazdım, ürünü iade et paranı geri verelim diyorlar. Benim aldığım ürünü gönderin iade istemiyorum dedim öyle bir hizmetimiz yok diyorlar. Neymiş ben yeniden sipariş verecekmişim sonra da aradaki farkı iade isteyecekmişim. Tamam sipariş vereyimde hani ürün yok ki stokta, neyi sipariş vereceğim. Neyse gelen ürünleri iade ettim ama 1,5 hafta oldu hala parayı iade etmediler, aldığım ürünü de zaten yollamıyorlar. Amazonun da yerlilerden farkı yok, Amerika Amazon olsaydı eminim ki bana gelenleri iade dahi istemeden özür dileyerek aldığım ürünleri hemen gönderirdi. Türkiye'de hiçbir firma müşterisine insan muamelesi yapmıyor.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Hepsiburada da ürün arayıp akakce.com'dan en düşük fiyatı bulup öyle alışverii yapıyorum, tavsiye ederim.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Geçen bir ürün aldım eve bile gelmeden geri gitti, aradım ettim eve getiremedim. En son tercih olarak Hepsiburadayi tercih ediyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Büyük indirimler = büyük rezalet :) bu işler böyle.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aurosonic

    Almayın arkadaşlar hb den elektronik ürün almayın.


    satıcı hepsiburada dan 128 gb sandisk sd kart ve samsung kablosuz sarj istasyonu aldım, sd kart klon çıktı, TB larca yazabilirsiniz bir F5 e bastığınızda sd kartın içi gene boş. internette genuine and fake fotolarına baktım şoku yaşadım.


    sarj istasyonu köprü altında satılan ürünler gibi şeffaf dandik plastik kutu içinde geldi çince yazılar. tabi seri numarasını vs yazınca ürünün alakası yok. sayfa linkinde samsung türkiye garantili diye parantez içinde yazmışlar. ürünün kodunu yazdığımda böyle bir ürün çıkmıyor.


    iade talebi oluşturdum tabi ki kabul etmediler.

    Satıcısı HEPSİBURADA dahi olsa klon sahte cihaz gönderirler mi?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hb den alışveriş yapmak hata bu 1 diğeride gaz yağı internetten almak nedir abi çok güldüm ya


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Benim yaptığım gibi yapın..

    Hangi ürünü ararsanız arayın, direkt filtrele ve satıcı Hepsiburada işaretle.. Hepsiburada satarsa alırım yoksa almam..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Abi prensip olarak her yıl kasım ayindan, Aralık sonuna kadar internetten alışveriş yapmıyorum.
    Çıldırmak istemiyorum.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Amazon'dan

    5 tane AA GP pil 1 tane AAA GP pil aldım.

    10 tane philips ampül aldım.

    Cuma gece 2 de kargoya verilip Cumartesi 13:45 de teslim ettiler. Ankarada oturuyorum.

    Ampüllerden 2 tanesi problemli çıktı Amazon hemen 2 ampül için ücret iadesi yaptı siz hayla Hepsiburada mı kullanıyorsunuz ?


    Satıcızı Amazon olacak şekilde sadece Amazon kullanın

  • spacenet S kullanıcısına yanıt

    Benim arızalı gelen 2 lambamı dün ücret iadesi yaptılar ve hemen geldi.

    Temsilci ile güzel bir dil kullanarak konuş yardımcı olacaklardır

  • Daha önce satıcısı hepsiburada olarak aldığım hiçbir ürünle alakalı sorun yaşamadım, hatta 3 adet xiaomi kulaklık almıştım kulaklık çok kaba ve ağır olduğu için iade ettim hepsini sıkıntısız alıp ücret iadesi yaptılar. Ama kısmına gelirsek 1 hafta önce hesap makinesi sipariş ettim. 6 gündür istanbul anadolu aktarmada gösteriyor, normalde maksimum 3 günde gelirdi. 2 günde geldiği dahi oldu, belki efsane cuma yoğunluğu falandır diyeceğim ama bilemedim. Yarın sınavım var artık eskisiyle gireceğim sınava.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Geçen hepsiburada da başıma geçen bir olayı anlatayım.
    Birkaç ürün aldım. Satıcılar kargoya verdi.3 ürün elime ulaştı 1 tanesini alamadım.Alamadığım ürün tam 7 gün geçti elime ulaşmadı neyse ben hepsiburaya bilgi vereyim dedim. İlgilendiler hatta 2-3 kere dönüş yaptılar. Sonra 1 gün geçti.Kargo firması aradı. Biz size ulaştık ama evde yoksunuz dedi(Yalan bu arada. Evde devamlı birileri var ) Neyse dedim ben bunu 2 gün sonra alırım.Hafta sonu girmişti araya onun için 2 gün bekledim. Bu süre zarfında hepsiburadadan tekrar arandım. Ürün ile şikayetiniz devam ediyor mu diye sordular. Bende gidip alacağım dedim.
    Pazartesi kargocudan ürünü almaya gittim.Ürünü aldık uygulamadan bildirim düştü iade işleminiz gerçekleşmiştir.Paranın hesabınıza yatacaktır.O gün içinde de hesaba para yattı. Ürün bedeli 40 tl sanırım.Şimdi ben ne yapayım nasıl parayı iade edeceğiz ?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Furkanydn

    Amazon geldi, bunların işi bitti. Kaptırmayın paranızı bunlara. Ben de ürünümü 11 gündür bekliyorum. Önce hepsijete verdiler ertesi gün kod değişti PTT yaptılar. Öyle bekliyoruz bakalım gelirse iyi olacak gelmezse uğraş dur şimdi. :D

    Amazon prime aldık ama ürün yetersiz.Ürün skalasını genişletmesi gerek. Çok az ürün var.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 56789
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.