Şimdi Ara

HDPli Vekillerin Göz Altına Alınması [Ana Konu]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
2.005
Cevap
12
Favori
46.308
Tıklama
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Ülke ve Dünya Gündemi >> HDPli Vekillerin Göz Altına Alınması [Ana Konu]
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Binbaşı
    1744 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ktulgar

    Osman Pamukoğlu siyaseti bıraktı.Bende kemal den memnun değilim.Önümüzdeki seçimlerde mhp ni n başındaki adama göre oy vereceğim.Yani hem chp hem de mhp nin başı değişmezse sandığa gitmek yok.Ama mhp nin başı degisirse ki favori m ümit Özdağ o zamanda oyum mhpye
    quote:

    Orijinalden alıntı: ktulgar

    Osman Pamukoğlu siyaseti bıraktı.Bende kemal den memnun değilim.Önümüzdeki seçimlerde mhp ni n başındaki adama göre oy vereceğim.Yani hem chp hem de mhp nin başı değişmezse sandığa gitmek yok.Ama mhp nin başı degisirse ki favori m ümit Özdağ o zamanda oyum mhpye

    Yapma ya çok üzüldüm çok iyi adamdı ben boş atarım ozaman



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Muhacir diye küçümsenenler,tarihin yazdığı savaşlarda en geriye kalanlar,yani "Düşmanla sonuna kadar dövüşenler" çekilen ordunun ri'cat hatlarını sağlamak için kendilerini feda edenler ve düşman karşısında kaçmak,çekilmek nedir bilmeyenlerdir.Muhacirler kaybedilmiş ülkelerimizin milli hatıralarıdır. 17.01.1931 | M.Kemal Atatürk BULGARİSTAN/ESKİ CUMA




  • Teğmen
    247 Mesaj

    Omrumde bu kadar buram buram cehalet kokan bir yorum gormedim. Cahillik kombosu yapmissiniz, tebrikler.



    Kac milyonluk Ermeni halkina, 'millet-i sadika'ya, dedelerimizin durust ve onurlu komsularina iftira atmakla kalmamis, bi de gitmis hayvanlari da insanlarla ayni Allah yaratti deyip deger veren medeni insanlara satasmis.



    Burdaki lider bozuntusu Israil'e atip tutup, ayni zamanda aradaki ticareti bilmem kac katina cikarirken, o adamlar hic ilgileri olmamasina ragmen hep tepki gosterdi ve Filistin'i ilk taniyan ulkelerden oldu.



    Utanmiyorsunuz da degil mi?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    volyas kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Katılım zamanı: 25 Temmuz 2007
  • Binbaşı
    1373 Mesaj
    Ülkedeki terör örgütü yandaşlarının içeri tıkılmasına sevinmeyecek yoktur. Sevinmeyen varsa da onlardandır. Bu konuda hepimiz hem fikiriz. Hatta hala fetöden alınmasını beklediğimiz onlarca bakan, eski yeni milletvekili, belediye başkanı, ilçe başkanları, gazeteci yazarlar var. Ama ne hikmetse bunlara dokunulmuyor.
    Neyse çok dağıtmadan devam edeyim.
    Yalnız şöyle bir detay var. Hani bunların dokunulmazlıkları için meclisten yasa geçirmişlerdi teee darbe girişiminden önce. Neden şimdiye kadar beklendi bu işlemler için? Neden mecliste fezlekeler hazırlanıp önce milletvekillikleri düşürülmedi? Bu işin yolu yordamı bu değil midir? Önce haketmediği milletvekilliğini elinden alırsın sonra tutuklarsın. Vatandaşın vergileriyle aldığı maaşı kesersin önce. Sonra burnundan getirmeye başlarsın.

    Yapılan tutuklama işlemi doğru ama şekli yanlıştır. Şimdi bu yanlışı söyleyen kim varsa pkk yandaşı gibi gösterecekler. Başta chp bu şekilde yıpratılacak. Başkanlığın önündeki tek engel olan chp şimdi terör örgütü sevicisi gösterilip, vatandaşa "bak chp başkanlığı istemiyor o da pkk sevicisi" şeklinde yansıtılacak ki buna başladılar bile sosyal medyada.

    Yıllardır açılım diye diye pkknın ve siyasi ayağı olan hdpnin palazlanmasını, mecliste mhpden fazla koltuk sahibi olmasını sağlayanlar, haburda davul zurna karşılayıp seyyar mahkemelerle pişman değilim diyenleri bile serbest bırakan-bıraktıranlar, şehidine kelle, apo itine sayın diyenler,önce teröristle görüşen şerefsizdir diyip sonrasında ben görüştürdüm sıkıntısı olan bana gelsin diyenler, apo itinin gösterdiği yolu kendilerine yol haritası bilenler, hatta artık cezasının ev hapsine çevrilmesini önerenler, pkk bayrağı ve apo itinin resminin açılmasını suç olmaktan çıkaranlar şimdi mi akıllandılar? Hiç sanmıyorum!
    Bunlar ülkeyi iç savaşa götürmek için yapılan hamleler.

    Başta hdpliler olmak üzere pkk dhkpc fetö ve tüm terör örgütü mensupları ve sevicileri tutuklansın, yargılansın, gerekirse ağırlaştırılmış müebbet yesin ama faşizmle değil hukuk sistemiyle yapılsın tüm işlemler.
    Adaletin ve hukuğun olmadığı bir ülke karışır ve bu hepimize zarar verir.
    |
    |
    _____________________________
    Fractal Design Define C | Ryzen 5 2600X | Dark Freezer X120 | G.Skill Flare X 3200Mhz CL14 | Gigabyte B350 Gaming 3 | Crucial 275 GB SSD | WD 1TB | Corsair RM650X | Windows 10 Pro
    MSI GTX 1080 Gaming X 8GB




  • Yüzbaşı
    335 Mesaj
    İyi iyi en azından forumdaki teröristleride bloklamış olduk
    _____________________________
    psn: tungatar25

    PSN Oyunlarında Alışveriş Yaptıklarım : SasabtrmS - MikeMİller - OitmistTR-Uncy-microbic
  • Uzaklaştırılmış 1 gün cezanın, 23 saat 17 dakika kadarı kaldı.
    Ocalanla konuşan dedemmiydi de hep hdplileri içeri aldılar... Oslo görüşmelerini yapanlar nerede o akp liler ... Dolmabahçe mutabakati... Kömürcü makarnacı yer de biz yemeyiz... Herkes adil yargilansin... Bülent Arınç RTE hakan fidan bunlarda yargilanmali hele o 4 bakan ne zaman yargilanacak... Bosversenize ülke bitmiş... Pkk daha çok azacak haberiniz yok... Nasıl olsa nemalanan var bu ülkede... Sizden milliyetçi değil anca vatan haini olur... Pabucumun milliyetcileri sizi... Önce askerlik yapın ondan sonra konuşun



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sissil -- 5 Kasım 2016; 11:29:41 >
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1919 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: ankara

    quote:

    Orijinalden alıntı: Al-Yeleli Arslan

    Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu şerefli parti CHP bu Kılıçdaroğlu'nun elinde ne hale geldi. Şu adam demeçlerine dikkat etsin milleti partiden uzaklaştırdı

    Hocam kesinlikle katılıyorum ben CHP'li birisi olarak kesinlikle bu partiye oy vermem vede bu adamı partinin başında istemiyorum.

    Atamızın kemiklerini en çok bu kalaktersiz adam sızlatmıştır.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: ankara


    quote:

    Orijinalden alıntı: Al-Yeleli Arslan

    Gazi Mustafa Kemal Atatürk'ün kurduğu şerefli parti CHP bu Kılıçdaroğlu'nun elinde ne hale geldi. Şu adam demeçlerine dikkat etsin milleti partiden uzaklaştırdı

    Hocam kesinlikle katılıyorum ben CHP'li birisi olarak kesinlikle bu partiye oy vermem vede bu adamı partinin başında istemiyorum.

    Atamızın kemiklerini en çok bu kalaktersiz adam sızlatmıştır.

    Aynen öyle



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yüzbaşı
    501 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: meyymetbaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_harputlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: meyymetbaba

    dokunulmazlık kaldırılalı baya bi zaman oldu neden kalkar kalkmaz binmediler bunların tepesine? insanın aklına acaba bunlar bi işler mi karıştırdı diyor ayrıca serbest kalanlar olmuş nasıl serbest kalıyor bunlar? adamlar her teröristin cenazesinde var? anlayamıyorum bazen...

    Dostum ifadeye çağrıldılar gitmediler ifade süresi var.Dolunca ansızın kafalarına bindiler.

    bu gavat fetö de terör örgütüydü onun elemanlarına bişey demeden cuuuk binip alıp götürüyorlar da bunlara acaba neden hemen götüremediler... yoksa "kardeş bakın biz sizi alacaz götürecez bişey yapmayacaz ama sizde rolünüzü iyi oynayın bizde işimizi yürüyelim"(çözüm sürecinde oldığu gibi) mi dediler? insanın aklı karışıyor vallahi...? ama tabi bekleyip görmek lazım şimdiden ön yargılı olmayacağız sadece düşüncelerimizi açıklıyoruz değil mi?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: meyymetbaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_harputlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: meyymetbaba

    dokunulmazlık kaldırılalı baya bi zaman oldu neden kalkar kalkmaz binmediler bunların tepesine? insanın aklına acaba bunlar bi işler mi karıştırdı diyor ayrıca serbest kalanlar olmuş nasıl serbest kalıyor bunlar? adamlar her teröristin cenazesinde var? anlayamıyorum bazen...

    Dostum ifadeye çağrıldılar gitmediler ifade süresi var.Dolunca ansızın kafalarına bindiler.

    bu gavat fetö de terör örgütüydü onun elemanlarına bişey demeden cuuuk binip alıp götürüyorlar da bunlara acaba neden hemen götüremediler... yoksa "kardeş bakın biz sizi alacaz götürecez bişey yapmayacaz ama sizde rolünüzü iyi oynayın bizde işimizi yürüyelim"(çözüm sürecinde oldığu gibi) mi dediler? insanın aklı karışıyor vallahi...? ama tabi bekleyip görmek lazım şimdiden ön yargılı olmayacağız sadece düşüncelerimizi açıklıyoruz değil mi?

    Herşeyin bir zamanı var hocam.Fetö çıktığında cuk diye kimse götüremedi fetö 17 aralıkta çıkmıştı.
    Taki halk tarafından anlaşılınca pislikleri.Ve kimse itiraz dahi edemedi.Düşünsene şu yaşınılanları darbeden önce yapsa halk bunu kabul edemezdi...
    Hdp nin oy verenleri artık İLLALLAH diyor.
    Desteği pkk dışında kalmadı.
    Bunu nerden anladım dersen bombayı diyarbakırda sivillerin içinde yapıyorsa halkla sıkıntısı var demektir.
    _____________________________




  • Teğmen
    131 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_harputlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: meyymetbaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_harputlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: meyymetbaba

    dokunulmazlık kaldırılalı baya bi zaman oldu neden kalkar kalkmaz binmediler bunların tepesine? insanın aklına acaba bunlar bi işler mi karıştırdı diyor ayrıca serbest kalanlar olmuş nasıl serbest kalıyor bunlar? adamlar her teröristin cenazesinde var? anlayamıyorum bazen...

    Dostum ifadeye çağrıldılar gitmediler ifade süresi var.Dolunca ansızın kafalarına bindiler.

    bu gavat fetö de terör örgütüydü onun elemanlarına bişey demeden cuuuk binip alıp götürüyorlar da bunlara acaba neden hemen götüremediler... yoksa "kardeş bakın biz sizi alacaz götürecez bişey yapmayacaz ama sizde rolünüzü iyi oynayın bizde işimizi yürüyelim"(çözüm sürecinde oldığu gibi) mi dediler? insanın aklı karışıyor vallahi...? ama tabi bekleyip görmek lazım şimdiden ön yargılı olmayacağız sadece düşüncelerimizi açıklıyoruz değil mi?

    Herşeyin bir zamanı var hocam.Fetö çıktığında cuk diye kimse götüremedi fetö 17 aralıkta çıkmıştı.
    Taki halk tarafından anlaşılınca pislikleri.Ve kimse itiraz dahi edemedi.Düşünsene şu yaşınılanları darbeden önce yapsa halk bunu kabul edemezdi...
    Hdp nin oy verenleri artık İLLALLAH diyor.
    Desteği pkk dışında kalmadı.
    Bunu nerden anladım dersen bombayı diyarbakırda sivillerin içinde yapıyorsa halkla sıkıntısı var demektir.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_harputlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: meyymetbaba


    quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_harputlu


    quote:

    Orijinalden alıntı: meyymetbaba

    dokunulmazlık kaldırılalı baya bi zaman oldu neden kalkar kalkmaz binmediler bunların tepesine? insanın aklına acaba bunlar bi işler mi karıştırdı diyor ayrıca serbest kalanlar olmuş nasıl serbest kalıyor bunlar? adamlar her teröristin cenazesinde var? anlayamıyorum bazen...

    Dostum ifadeye çağrıldılar gitmediler ifade süresi var.Dolunca ansızın kafalarına bindiler.

    bu gavat fetö de terör örgütüydü onun elemanlarına bişey demeden cuuuk binip alıp götürüyorlar da bunlara acaba neden hemen götüremediler... yoksa "kardeş bakın biz sizi alacaz götürecez bişey yapmayacaz ama sizde rolünüzü iyi oynayın bizde işimizi yürüyelim"(çözüm sürecinde oldığu gibi) mi dediler? insanın aklı karışıyor vallahi...? ama tabi bekleyip görmek lazım şimdiden ön yargılı olmayacağız sadece düşüncelerimizi açıklıyoruz değil mi?

    Herşeyin bir zamanı var hocam.Fetö çıktığında cuk diye kimse götüremedi fetö 17 aralıkta çıkmıştı.
    Taki halk tarafından anlaşılınca pislikleri.Ve kimse itiraz dahi edemedi.Düşünsene şu yaşınılanları darbeden önce yapsa halk bunu kabul edemezdi...
    Hdp nin oy verenleri artık İLLALLAH diyor.
    Desteği pkk dışında kalmadı.
    Bunu nerden anladım dersen bombayı diyarbakırda sivillerin içinde yapıyorsa halkla sıkıntısı var demektir.

    haklısınız hocam...kolay gelsin boşverin bu ş.... ler için beyin yormaya değmez allahın adaleti tecelli eder er geç..



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Yarbay
    2162 Mesaj
    Ne kadar çok terörist sevici varmış ne kadar çok hain varmış forumlarda olsun sözlüklerde olsun alayını tespit edip içeri atıcan aslında, teröristi savunan adam bana yok demokrasi yok cart curt demesin.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1541 Mesaj




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Binbaşı
    1591 Mesaj
    Şöyle bir netten baktım fetö gibi bu kalleşlerde böcek sürüsü gibi yayılmış
    bir sürü alt kolları var gençlik kolu vs vs alayını içeri atsınlar
    eskiye dönük kim var kim yok hepsini tıksınlar içeri
    en önemlisi de ünivlerde de çok var bu leşleri savunanlar onları alsın paket yapsınlar
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    492 Mesaj
    Bu Ülkenin Ekmeğini Yiyip İhanet Eden, Ekmeği Yediği Yerden Bir Gün Kurşunu Yer !!! Bu adamlar icerde farkli disarida farkli konusuyolar gec kalinmis bir hamle polise tokat atmalarindan tutunda pkk sizi tukurugunle bogar biz sirtimizi ona buna yasaladiga kadar gider ve tutuklamalarda bile hala terbiyesizlik yapiyolar.
    Halkin iradesine darbe diyolar baluken ben halkin temsilcisiyim diyo beni alamazsiniz diyo kendi sozunle kendini yakiyo evet hakli %10 luk kesim alinmamasini istiyosa %50 de alinmasini istiyo senin %10 luk iradeni kayde aliyoruzda %50 kesimin iradesi ne olucak baluken. Oyle kabadayilik yapmakla olmuyo barzaniye diyarbakrda kuzey kurdistan diye bahsediceksiniz sonra biz sucsuzuz oyle bisi yok. Napalim yani vekilsin diye dokunulmazligin vardiye secimle geldin diye herseyi yapabilceginimi sandin cok gec kalindi bu yuzden anormalmis gibi geliyo size olmasi gerekenler bunlar daha erken mudehale olsaydi hic bukadarina gerek kalmiycakti yilanin basi kucukken ezilir. Terorude bittirmek istiyosak agac yas iken egilir once egitim o kucuk cocuklari egitmemiz iyi egitim vermemiz lazim disarida polise tas atanlarin taskinlik yapanlara bakin cogu coluk cocuk kucukten dusman yetistiriyolar cocuklari cocuklari onlardan kurtarmammiz lazim bizim kazanmamiz lazim buda egitimle olur.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    |
    |
    RadioheadTR kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Anakart:Gigabyte Z77m-d3h---İşlemci:İntel i5 3570k---SSD:Samsung 840 EVO 120 gb---GPU:Evga GTX960 SuperSC ACX 2.0+ GDDR5 4GB---Ram:Gskill Ripjawsx 8gb (2x4gb) ddr3 1600 mhz ram cl9 (1.5 volt)---HDD:WD Caviar Green 3.5" 1TB---Audio:???---Ses sistemi:Edifier DA5000pro---Kasa:Corsair Carbide 200r---PSU:OCZ Modxtream Pro 80+ 700W

    Xiaomi MI 6 128 gb
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.



    |
    |
    _____________________________
    Anakart:Gigabyte Z77m-d3h---İşlemci:İntel i5 3570k---SSD:Samsung 840 EVO 120 gb---GPU:Evga GTX960 SuperSC ACX 2.0+ GDDR5 4GB---Ram:Gskill Ripjawsx 8gb (2x4gb) ddr3 1600 mhz ram cl9 (1.5 volt)---HDD:WD Caviar Green 3.5" 1TB---Audio:???---Ses sistemi:Edifier DA5000pro---Kasa:Corsair Carbide 200r---PSU:OCZ Modxtream Pro 80+ 700W

    Xiaomi MI 6 128 gb




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    4 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: lordinas

    quote:

    Orijinalden alıntı: MateryalizminPeygamberi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ömerayhan

    Ne zaman laf ettin milletin dinine değil mi?



    Yorum yok.

    1500 yıllık bedevi zırvası hangi din oluyor? Benim orda bir dini kastettiğim nerden çıktı?

    Azıcık delikanlı ol be. Muhtemelen çoluk çocuksun insanların zekasıyla bu denli alay etmenin başka mantıklı açıklaması yok.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: Crantola


    quote:

    Orijinalden alıntı: MateryalizminPeygamberi


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ömerayhan

    Ne zaman laf ettin milletin dinine değil mi?



    Yorum yok.

    1500 yıllık bedevi zırvası hangi din oluyor? Benim orda bir dini kastettiğim nerden çıktı?

    Azıcık delikanlı ol be. Muhtemelen çoluk çocuksun insanların zekasıyla bu denli alay etmenin başka mantıklı açıklaması yok.

    Sizin zekanızla alay edenden bol bişey yok zaten.
    Sürekli kandırılıyorsunuz.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
    1 Not
    quote:

    Orijinalden alıntı: EmuMaster

    quote:

    Orijinalden alıntı: EmuMaster







    Bu mehter marşları Cumhuriyet ile birlikte TSK için bestelenen veya Osmanlı'nın
    son 1-2 yılından kalma marşlar. Daha eski olanlar kaydedilmemiş, bize gerçekten Osmanlı'dan kalan tek mehter marşı Belgrad kuşatması sırasında orada bulunan Macar bir gezgin müzisyen tarafından kulaktan kağıda geçirilmiş.





    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    Alea iacta est




  • Binbaşı
    1109 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Halisünasyon

    quote:

    Orijinalden alıntı: MMistanbul


    quote:

    Orijinalden alıntı: fiftycent86

    Barajı geçersek bizler,bulutuz,güneşiz,yağmuruz,barajı aşamasak benim meskenim dağlardır dağlar..(Temmuz seçim öncesi pankart yazısı)

    Birgün herşey sahip çıkmazsanız uzak değil(musluktan akan kan)....(Vanda seçim öncesi asılan billboard yazısı)

    Seçim öncesi Pkk üst düzey sorumlusu Mustafa karasu:''Hdp barajı aşamazsa savaş çıkar''

    %13 düzeyindeki oyun açıklaması....


    Başkanlık gelmezse Türkiye bölünür.

    -Binali Yıldırım (Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı)

    Bu söylemde kesinlikle yanlış,fakat benim paylaştığımda alenen tehdit burda ise uyarı bulunuyor.Eğer ikisini bir tutuyorsanız oda sizin vicdanınız.Bu kadar başkanlık dayatması insanın gözüne sokulmasına bende karşıyım,sun referanduma millet tamam derse olay biter millet istemiyorsa daha gündeme getirme arkadaş,zırt pırt başkanlık isteniyor diye gündeme gelmesinin mantığı yok.

    Fakat olaya birde şu açıdan yaklaşıyorum başkanlık sadece akp için var olacak diye birşeyde yok,mesela seçim zamanı diğer partilerde yüksek oy alarak tek yönetim sistemine geçebilirler,neden buna karşısınız mesela?Bir sonraki seçimde olaki X partisi başa geldi ve çok iyi şeyler yaptı,belki faydalı olacak,parlementer sistemde mantıklı düşününce bizdeki muhalefetler herşeye muhalefet ve karşı olduğu için artık iyi bir şey yapılacaksa bile hayır diyorlar sırf parti düşmanlığından dolayı.Dediğim gibi herhangi bir parti tutmam.Akpninde yaptığı peşkeşler hala aklımda ve herkese de araştırıp ihalelerdeki yolsuzluklara bakmasını istiyorum.Chp zaten meydanda görüyoruz neler yaptığını sen söyle ne yapılması lazım?

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orijinalden alıntı: fiftycent86


    quote:

    Orijinalden alıntı: MMistanbul


    quote:

    Orijinalden alıntı: fiftycent86

    Barajı geçersek bizler,bulutuz,güneşiz,yağmuruz,barajı aşamasak benim meskenim dağlardır dağlar..(Temmuz seçim öncesi pankart yazısı)

    Birgün herşey sahip çıkmazsanız uzak değil(musluktan akan kan)....(Vanda seçim öncesi asılan billboard yazısı)

    Seçim öncesi Pkk üst düzey sorumlusu Mustafa karasu:''Hdp barajı aşamazsa savaş çıkar''

    %13 düzeyindeki oyun açıklaması....


    Başkanlık gelmezse Türkiye bölünür.

    -Binali Yıldırım (Türkiye Cumhuriyeti Başbakanı)

    Bu söylemde kesinlikle yanlış,fakat benim paylaştığımda alenen tehdit burda ise uyarı bulunuyor.Eğer ikisini bir tutuyorsanız oda sizin vicdanınız.Bu kadar başkanlık dayatması insanın gözüne sokulmasına bende karşıyım,sun referanduma millet tamam derse olay biter millet istemiyorsa daha gündeme getirme arkadaş,zırt pırt başkanlık isteniyor diye gündeme gelmesinin mantığı yok.

    Fakat olaya birde şu açıdan yaklaşıyorum başkanlık sadece akp için var olacak diye birşeyde yok,mesela seçim zamanı diğer partilerde yüksek oy alarak tek yönetim sistemine geçebilirler,neden buna karşısınız mesela?Bir sonraki seçimde olaki X partisi başa geldi ve çok iyi şeyler yaptı,belki faydalı olacak,parlementer sistemde mantıklı düşününce bizdeki muhalefetler herşeye muhalefet ve karşı olduğu için artık iyi bir şey yapılacaksa bile hayır diyorlar sırf parti düşmanlığından dolayı.Dediğim gibi herhangi bir parti tutmam.Akpninde yaptığı peşkeşler hala aklımda ve herkese de araştırıp ihalelerdeki yolsuzluklara bakmasını istiyorum.Chp zaten meydanda görüyoruz neler yaptığını sen söyle ne yapılması lazım?

    Kardeşim şuanki düzende başkanlık tek adamlığı getirir. Ülke federasyona gideceği için bölünmeler çok daha kolay gerçekleşir. Akp 2002 ylında ikiz yasaları yürürlüğe koydu (araştırabilirsin) ikiz yasalar ne demek dersen; Kendini halk olarak tanımlayan bir grup, kendi kaderini tayin hakkına sahip oluyor. Şuan pkk nın yaptığı aslında yasalıdr. Şuan Birleşmiş Milletler üstümüze çökebilir, uluslararası arenada da Pkk haklı çıkar.

    Gel gelelim yine başkanlık sistemi şuanki sistem tamamen tek adamın ağzından ne çıkarsa kabul görülecği, Abd deki gibi başkanı denetleyen bir mekanizma şuan yok. Ülkemizin öyle bir kültürü de yok.
    _____________________________




  • Binbaşı
    1947 Mesaj
    Şu interneti yavaşlatanların ben...



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2385 Mesaj
    Sıra FETO VE HDPKK nın bu kadar palazlanmasını sağlayan AKP de.Hadi bakalım.



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________

    Türkiye Cumhuriyeti Kurucu Önderi ve İlk Cumhurbaşkanı,Gazi Mareşal,Başkomutan,Başöğretmen,Ulu Başbuğ,Kağan,Mustafa Kemal Han Hazretleri Diyeceksiniz.
  • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.

    Önemli değil bro, maksat şu etiketlediğim arkadaş türk lafını duyunca mehter marşını duyunca ifrit oluyorda karın ağrısı var ona binaen paylaştım

    İzmir marşıda bizim eskişehir marşıda bizim mehter marşıda bizim hepsi türk marşıdır bunların
    |
    |
    Lews Therin Telamon kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Anakart:Gigabyte Z77m-d3h---İşlemci:İntel i5 3570k---SSD:Samsung 840 EVO 120 gb---GPU:Evga GTX960 SuperSC ACX 2.0+ GDDR5 4GB---Ram:Gskill Ripjawsx 8gb (2x4gb) ddr3 1600 mhz ram cl9 (1.5 volt)---HDD:WD Caviar Green 3.5" 1TB---Audio:???---Ses sistemi:Edifier DA5000pro---Kasa:Corsair Carbide 200r---PSU:OCZ Modxtream Pro 80+ 700W

    Xiaomi MI 6 128 gb
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
Bey Azura
Canlı Tv izle
üniversite
Orjinal Laptop Yedek Parça
SEO
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

DHBR1
1,063
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.