Şimdi Ara

HB üzerinden Adore ALMAYIN!..

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
20
Cevap
0
Favori
933
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,

    Sıcak fırsatlardan aldığım HB ürünü ile ilgili bir olayı sizlerle paylaşmak ,istiyorum.

    Sıcak fırsat olarak HB üzerinden adore satısıcından dolap aldım. 29.06 da ürün Horoz Lojistik ile kargoya verildi. Ctesi tüm gün bekledim gelen giden olmadı. Ptesi bekledik. Akşam 5 gibi müşteri hizmetlerini aradım şu an dağıtımda saat 19:30 a kadar teslim edilecek dendi. Sonra zil çaldı komşu sana kargo bildirisi bırakıp gitmişler dedi. Kapıya kağıt yapıştırıp gitmiş. Hemen müşteri hizmetlerini aradım evde yokmuşsunuz telefon kapalıymış dedi. Haykırdım. :D Neyse bidaha gönderin dedim. Çarşamba teslim olucak dediler. Bugün cuma horoz lojistiği arıyorum dağıtıcı şubeye ulaşamıyorlarmış :D, Adoreyi arıyorum biz kargoya teslim ettik bizden çıktı havasıyla kargo firmasına durumu ilettik diyorlar. Sonra baktım ki şikaytvarda bir sürü şikayet var. HB ye iade edeyim paramı verin diyorum ürünü almadığımdan aide edilemez diyor :DDD. Rezilliğin daniskası.

    Siz siz olun Hepsiburada - Adore- Horoz Lojistik kombinasyonundan alışveriş yapmayınnnnnnn.
    https://www.sikayetvar.com/horoz-lojistik







  • Horoz baya iyiydi halbuki...Ülkeyi yere seren bayağılık hastalığı onlara da bulaştı demek ki...
  • Adoreden alsak onlar ne ile gönderiyorlar ki?
  • Atesbaz A kullanıcısına yanıt
    MNG ile gönderiyorlarmış normalde. HB den alındığı için kampanya nedeniyle horoza vermişler.
  • Geçmiş olsun.Öğrendigimiz iyi oldu.
  • adore firması iyidir. malınında arkasında durur. daha önce aldığım dolabın 2 kez kapısını değiştirmişti kargo firması yüzünden...
  • Adore'yi bilmem de, HB'den buzdolabı aldık, Horoz ile geldi. Hiç sorun yaşamadık kısa sürede geldi, eve de çıkarttılar. Genellemek doğru değil yani şubeden şubeye değişiyor.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Adore ve hepsiburadayla ilgili bir durum yok burda.
  • Slitheen kullanıcısına yanıt
    Şimdi ürünün ticaretini yapan hepsiburada, ödemeyi o aldı. Ürünü gönderen Adore mağazası. Yani satıcı direk hepsiburada değil. Ürünü teslim etmeyen horoz lojistik. Ben parayı hepsiburadaya ödedim. Horoz mng aras beni alakadar etmez. Ürünümün gelip gelmmesine bakarım. Hepsiburada topu adoreye atar satıcı o diye. Adore ben ürünü kargoya verdim der kargoya atar. Sen müşteri olarak uğraş dur. Sen bi ürün alcaksın parasını ödeyeceksin hepsiburada diyecekki ben sarı çizmeli mehmet ağaya teslim ettim git bul onu al ürünü. Şimdi maalesef aynen bu durumdayız. Horoz lojistik sisteme Teslim alan Sytem Sevk diye bişey yazmış. Az önce hepsiburada bana mesaj attı ürünü teslim aldınız beğendiniz mi diye. Buyur burdan yak. Bence adore ve hepsiburadayı ilgilendiren değil müşteri olarak beni ilgilendiren bi durum yok burda. Yani ben sadece parayı ödeyen ve adı geçen mazlum durumundayım :D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: reactor1111

    adore firması iyidir. malınında arkasında durur. daha önce aldığım dolabın 2 kez kapısını değiştirmişti kargo firması yüzünden...

    Doğrudur hocam adoreden ilk alışverişim değil, dolap,kitaplık,ayakkabılık hep adoreden. İlk defa horoz lojistik ile gönderdiler. Bu duruma düştük. Ürünü alamadığımı söyledim farklı kişiye yönlendirdiler sonunda bi kişi çıktı ben sadece kargoyu arayıp ürünü teslim edin diyebilirim. Sonuçta biz ürünü kargoya vermişiz bizden çıktı şeklinde davrandı. Yani muhattabın kargo olduğunu dikte etti. Tek başına iyi olabilir ama horoz ile çalıştığı sürece tekrar ürün almayı düşünem tavsiye etmem. Linkte gönderdiğim gibi benimle aynı sorunu yaşayan insanlar var. Bu münferit bir olay değil.




  • Ankara'dayım, Horoz Lojistik ile birçok kere ben de problem yaşadım. Teslimatlar genellikle geç yapılıyor, bilgi almak için ya muhatap bulamıyorsunuz ya da müşteri hizmetlerinden sağlıklı yanıt alamıyorsunuz.
  • adore ile ilgisi yok olayın olay kargo firmalarıdna. aras benim adoreden aldığım dolabı kaybetti. evet kaybetti. tam 1,5 ay uğraştım sonunda hb bana iadeyi yaptı bi de çek verdi. sonra adoreden n11 üzerinden aldım aynı dolabı. bu sefer mng ile geldi. dolabın yarısına yakın parçaları kırıktı. adore sonra tüm kırık parçaları yeniden gönderdi. bu kargo firmaları var ya işin bu kadar sevmeden yapan başka bi kesim görmedim. hele şu kargoları atma huyları yok mu. herşeyi atıyoar kutu zarf hiç fark etmez at fırlat
  • Başka bir firma ile aldığım bir demonte mobilyanın teslimatı da benzer şekilde Horoz Kargo ile olacaktı, 2- 3 gün kargonun gelmemesi ve kargocuyla tartışmamız sonucu ürünü teslim almadan iade istemiştim. Hem o gün geleceğim dedi kargocu, gelmedi. Daha sonra da "o bölgeye tekrar girmeyiz" dedi. Müşteri hizmetleri ise yardımcı olmamıştı. Bu tür büyük boyutlu ürünlerde bu kargoyu tercih edebiliyor firmalar, alışverişten önce bu durumu araştırmak gerekiyor.
    Elbet ben sorun yaşadım diye herkes yaşayacak değil. Özellikle kargolarda tamamen bölgesel olabiliyor sorunlar. Ben bu sorunu İstanbul Maltepe'de 2016'nın Kasım- Aralık ayı gibi yaşamıştım.
  • Maalesef ülkemizde müşteri memnuniyeti konusunda firmaların yaklaşımı sadece kar odaklılık. Her nekadar 9001 miş vs kalite sistemlerine sahip olsalar da öncelik maliyet minimizasyonu. Nekadar ucuza mal edersem edeyim nasılsa ben bunu satacak birini bulurum düşüncesi hakim. 2-3 kişi sorun yaşamış bu geneli ilgilendirmez. 100 bin satış yapmışım 10 müşteri sorun yaşamış çok sıkıntı değil devede pire olarak gördüğünüz an vücudunuza giren kanser hücresine göz yummuş olursunuz ve bir süre sonra 10 müşteri binlere ulaşmış olur. Teknoloji çağındayız artık önceden kargo süreleri 3-4 gün iken artık 1 gün içinde teslimat çok sıradan bir durum haline geldi. Müşteri beklemez arkadaş. Sen teslim edemessen X den alır. Bu durumda rekabet edemezsin. Maalesef bir ürünü üretip ben yaptım hadi müşteri gelip alsın demekle olmuyor. Tedarik zinciri denilen şey ürünün hammeddesinden başlayıp müşteriye ulaştığı zamana kadar geniş alanı kapsayan bir süreç. Sistemi olan müşteri memnuniyetine önem veren firma kargoya teslim ettiği ürnün takibini erp üzerinde yapar günlük rapor alır 3 günü aşan teslimatı gecikmiş ürünlerin neden teslim edilmediğini sorgular. Gerekirse lojistik firmasının tepesine biner. Müşteri memnuniyeti için o sevkiyatı bloke eder başka bir firma ile yeni ürün sevkiyatı yapar. Bu mümkün değilse müşteri adına sorunlu olan süreci takip ettiğni göstermeye çalışır ilgilenir sık sık bilgi verir. Ben kargoyu aradım. Getircekler bekleyin bizimde elimizden bişey gelmiyor demez. Yine söylüyorum bu süreç Adore den kaynaklanmıyor. Ancak işin sorumlusu Adore. İster kargoya verir, ister yoldan geçen tıra yükler bana teslim etmesini rica eder. Beni alakadar etmez ben ürünün kapıma gelip gelmemesine bakarım.Bizim yaptığımız ticaret sözleşmesinde ürün teslimi satıcı mağazası yada deposu demiyor ki. Teslim yeri müşteri adresi diyor. Ben kargo firması ile muhattap olmak zorunda değilim. Sonuçta kargo firması Adore yi temsil ediyor. Kargo firmasının kaltesi ve davranışından yine Adore sorumlu. Bunca yaşanan lojistik sürecinden ötürü hepsiburada kendi dağıtım şirketini kurmaya karar verdi. Eğer ülkemizde profesyonel bir taşımacılık olsa idi zaten buna gerek duymazdı. Dolayısıyla sen kargoyla sorun yaşamışsın firmaların suçu yok yaklaşımını doğru bulmuyorum.




  • 3 gün geç geliversin dostum ne olacak ki,



    geçen bağcılar dan tuzlaya 4 saatte geldim 50 dk lık yol, yani ufak tefek aksaklıklar olur böyle cana bişey olmasın yeterki

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adore ve Horozdan hiç şikayetim olmadı şuana kadar dürüst olmak lazım. Eğer onlar da bozulduysa yazık..
  • Ben n11 üzerinden Adore marka çalışma masası aldım. gayet memnunum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: N920C

    3 gün geç geliversin dostum ne olacak ki,



    geçen bağcılar dan tuzlaya 4 saatte geldim 50 dk lık yol, yani ufak tefek aksaklıklar olur böyle cana bişey olmasın yeterki



    Tatile çıkıcam hocam :D 2 hafta hiç bulamicak sonra :D :D :D Kapıya etiket yapıştırıp yapıştırıp gidicek çılgın
  • birber80 kullanıcısına yanıt
    geldi mi siparişiniz hocam? Ben de bulaşık makinası aldım horozla gelecekmiş. İnşAllah gelir
  • Daha yeni HB dan adore koltuk aldım hemen kargoya verdiler 10 numara koltuk bu zamana kadar hep tahtaya oturmuşum..
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.