Şimdi Ara

Hatalı port üstünden bağlanma sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
1.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam beyler.8mbit netspeed kullanıyorum.Hızım 4mbit görünüyordu bende iss yi aradım hızımı yükseltin dedim.Adamlar güncelleme yapıyoruz diyorlar ama modemde sinyal gitmiyor.Mesela ben modemi kapatıyorum ama onlarda hala açık gözüküyor.Hatalı port üstünden bağlanıyorsunuz dediler.Arıza kaydı açıyorum tamam yapacaz diyorlar ama gene çözülmüyor.En son elektrikçi çağırın sorun sizde dediler.Ben bu internet işlerinden hiç anlamıyorum.Sorun ankastre,iç tesisatta felan mı yoksa bunlar baştan savma iş mi yapıyorlar ?

    Hatalı port üstünden bağlanma sorunu



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cerade -- 22 Ocak 2020; 12:57:20 >







  • Merhaba. Modem arayüzünden hat değerlerinizi ekler misiniz?
    https://forum.donanimhaber.com/konu-acmadan-once-okuyun-surekli-guncel--67663544-1

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Merhaba. Modem arayüzünden hat değerlerinizi ekler misiniz?
    https://forum.donanimhaber.com/konu-acmadan-once-okuyun-surekli-guncel--67663544-1
    Ok ekledim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hat zayıflaması çok yüksek, SNR değeri de buna paralel dalgalı olduğunu tahmin ediyorum.
    Sorunu anlayabilmek için;
    1.Bina içi kablolama durumu nasıl?
    2.Kabloda ek var mı?
    3.Binanızda telekom kutusu var mı, direkten veya sokaktan mı geliyor kablonuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Hat zayıflaması çok yüksek, SNR değeri de buna paralel dalgalı olduğunu tahmin ediyorum.
    Sorunu anlayabilmek için;
    1.Bina içi kablolama durumu nasıl?
    2.Kabloda ek var mı?
    3.Binanızda telekom kutusu var mı, direkten veya sokaktan mı geliyor kablonuz?
    Öncelikle ilgilendiğiniz için teşekkür ederim.Bu konularda bilgim çok az olduğu için cahiliyetimi mazur görün.

    1-Kabloların durumunun iyi olup olmadığını nasıl anlayabilirim ?
    2-Ev içinde herhangi bir ek yok.Direk prizden modeme tek kablo var.
    3-Bina içinde ankastre var.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cerade -- 22 Ocak 2020; 16:49:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Rica ederim estağfurullah. Yardımcı olmak için buradayız.
    Bina kaç yaşında?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Rica ederim estağfurullah. Yardımcı olmak için buradayız.
    Bina kaç yaşında?
    Bina 14 yaşında.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Müşteri hizmetlerini arayarak bölgenizde vdsl2 olup olmadığını teyit eder misiniz? Ardından size çözüm önereceğim.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Müşteri hizmetlerini arayarak bölgenizde vdsl2 olup olmadığını teyit eder misiniz? Ardından size çözüm önereceğim.
    Bizim burda vdsl yok hocam.Max 10mbit hız alabilirsiniz diyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapabileceğiniz tek şey kutudan daireye kabloyu yenilemek. Cat5 veya cat6 kullanabilirsiniz.
    Vdsl2 istiyorsanız,
    https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-talebi-talepleri--140072962

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Hocam biraz daha kaliteli bir modem ile deneyin imkanınız varsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: XpressMusic34

    Yapabileceğiniz tek şey kutudan daireye kabloyu yenilemek. Cat5 veya cat6 kullanabilirsiniz.
    Vdsl2 istiyorsanız,
    https://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-talebi-talepleri--140072962
    Anladım hocam.Peki hız düşüklüğü kablo durumunun kötü olmasına yorulabilir ama iss nin modeme erişememesini anlayamadım.İlk başta acaba ankastreyle biri oynadı da bizim dairenin kablolarını başka birininkine mi taktılar diye düşündüm.Enteresan bir sorun gerçekten.

    @breakaleg:Bizim buraya fiber geleceğine dair pek umudum olmadığı için bu modemi almıştım.Bir modem daha var ama o bundan da kötü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cerade -- 23 Ocak 2020; 17:25:1 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba. O modem türünden de olabilir bilmiyorum detayını açıkçası. Kablo yenilemek isterseniz illaki fark edecektir hız ve kalite olarak ama çok da değişim olmaz tabi.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Çok eskiden başıma gelen birşeyi söyleyim ttnet 8mpbs internet veriyor bana 4-5 geliyor kullanıyorum sonra sözleşme süresi geldi yenilenecek dedim 12 yapalım tamam dediler hattı 12 ye cekıyorlar hop modem ip almıyor baglanıyor hemen düşüyor vs. diyorlar ki evde ki kablodan sıkıntı var. farklı bir modem taktılar baglanıyor 5mbps alıyor sonra bunlara çemkirince zte kaliteli bir modem getirdiler 10-11 mbps internet kullanmaya devam ettim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: breakaleg

    Çok eskiden başıma gelen birşeyi söyleyim ttnet 8mpbs internet veriyor bana 4-5 geliyor kullanıyorum sonra sözleşme süresi geldi yenilenecek dedim 12 yapalım tamam dediler hattı 12 ye cekıyorlar hop modem ip almıyor baglanıyor hemen düşüyor vs. diyorlar ki evde ki kablodan sıkıntı var. farklı bir modem taktılar baglanıyor 5mbps alıyor sonra bunlara çemkirince zte kaliteli bir modem getirdiler 10-11 mbps internet kullanmaya devam ettim.
    Acaba modem mi sorunlu diye diğer modemi bir takıp deneyeyim.İlk başta acaba ankastreyle biri oynadı da bizim dairenin kablolarını başka bir bölüme mi taktılar diye düşündüm.Gerçi o zaman internete erişebilir miyim onu da bilemiyorum.Bu arada ilgilendiğiniz için çok çok teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cerade -- 24 Ocak 2020; 13:52:29 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • aynı şeyleri bana dediler dediklerini yaptım elektrikçi de çağırdım sorun bende değilmiş. internet yok netspeed geçtiğime pişmanım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Venomv

    aynı şeyleri bana dediler dediklerini yaptım elektrikçi de çağırdım sorun bende değilmiş. internet yok netspeed geçtiğime pişmanım.
    Hocam elektrikçi çağırdım ankastreden daireye kadar olan kablolamayı kontrol ettirdim.Adam sizde hiçbir sorun yok dedi.Boşuna masraf ettirdiler.Sonra aradım gene arıza kaydı açtırdım.Zaten 8mbit hızım var bi de 4 düşüyor.Valla yaptı yaptılar yapmazlarsa mayısta taahhütüm bitiyor çıkar giderim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cerade -- 27 Ocak 2020; 15:24:25 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bende elektrikçi çağırdım kontrol ettirdim. bişey çıkmadı. benim 10 gündür internet yok. netspeed de taahhüt yoktu istediğin zaman iptal ediliyor benim bildiğim cihaz kampanyası filan mı vardı?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Venomv -- 27 Ocak 2020; 15:54:20 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Venomv

    bende elektrikçi çağırdım kontrol ettirdim. bişey çıkmadı. benim 10 gündür internet yok. netspeed de taahhüt yoktu istediğin zaman iptal ediliyor benim bildiğim cihaz kampanyası filan mı vardı?
    Sabit fiyat garantisi için geçen sene taahhüt yaptırmıştım.Şu an 48 lira ödüyorum.Yaptırmasaydım 58 e çıkacaktı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.