< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Hareket halinde yanlışlıkla P ye aldım




-
-
Up
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Gelen bakıp gidiyor he
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Herzaman yaptığınız bir davranış değilse sorun olmaz,okadar da korkmayın benim arkadaş yıllarca giderken hızını aldıktan sonra n ye alıp gidiyor.Çok yanlış bir sürüş olmasına rağmen sorun yaşamadı.
Otomatik vitesler de hemen çıt kırıldım bozulacak bir alt yapısı yok, bu sorunlar genellikle insanların yıllarca bilinçsiz kullanması, yağını ve filtresini değiştirmedikleri için oluyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukkk -- 5 Kasım 2020; 23:57:37 > -
quote:
Orijinalden alıntı: farukkkHerzaman yaptığınız bir davranış değilse sorun olmaz,okadar da korkmayın benim arkadaş yıllarca giderken hızını aldıktan sonra n ye alıp gidiyor.Çok yanlış bir sürüş olmasına rağmen sorun yaşamadı.
Otomatik vitesler de hemen çıt kırıldım bozulacak bir alt yapısı yok, bu sorunlar genellikle insanların yıllarca bilinçsiz kullanması, yağını ve filtresini değiştirmedikleri için oluyor.
O yağ değişimi nasıl oluyor acaba?
-
Aynı şartlarda yapmaya çalıştığın geriye takmak kadar zarar veremez ..
-
quote:
Orijinalden alıntı: wehrmachtO yağ değişimi nasıl oluyor acaba?
Alıntıları Gösterşanzıman altında tapası var oradan boşaltıp doldurma yerinden dolduruyorsun kabaca
-
quote:
Orijinalden alıntı: emir.kskşanzıman altında tapası var oradan boşaltıp doldurma yerinden dolduruyorsun kabaca
Alıntıları GösterHayır sakın ha size yanlış bilgi vermişler şanzımandan yağ boşaltılmaz muhakkak bir bilen vardır ama bu şekilde olması mümkün değil.
-
İlk yaptigin da hatali bir sey zaten P ye alman da hata.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: wehrmachtHayır sakın ha size yanlış bilgi vermişler şanzımandan yağ boşaltılmaz muhakkak bir bilen vardır ama bu şekilde olması mümkün değil.
Alıntıları Gösteraksları söksen ordan bile yağ boşalır
-
Aynen ilk hareket de hatalı. Ciddi bir şey olmamıştır bence de.
Yepisyeni arabada P’ye geçmeme kilidi olması gerekmez mi?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: PatlıcanMusakkaaksları söksen ordan bile yağ boşalır
Alıntıları GösterHocam mesele boşaltma değil de otomatik viteste değişim mümkün oluyor mu benim bildiğim kadar pek mümkün olmuyor yada yapınca düzen tutmuyor diye biliyorum
-
quote:
Orijinalden alıntı: wehrmachtHocam mesele boşaltma değil de otomatik viteste değişim mümkün oluyor mu benim bildiğim kadar pek mümkün olmuyor yada yapınca düzen tutmuyor diye biliyorum
Alıntıları Göster2004 senesinden beri otomatik aracım var. 2 kere yağı değişti.
Kitapçığında her 60 bin km'de bir şanzıman yağı değişimi öneriyor
-
quote:
Orijinalden alıntı: PatlıcanMusakka2004 senesinden beri otomatik aracım var. 2 kere yağı değişti.
Kitapçığında her 60 bin km'de bir şanzıman yağı değişimi öneriyor
Alıntıları GösterHah hocam onun değişim değil tamamlama olduğunu idda ediyorlar. Bu değişime hiç tanık oldunuz mu siz aynı motor yağı değişimi gibi tarif ettiniz de
-
Aynen oylr Sanzimani komple indirmeden yagin tamamini tahliye edemezsin tam otomatiklerde.quote:
Orijinalden alıntı: wehrmachtHah hocam onun değişim değil tamamlama olduğunu idda ediyorlar. Bu değişime hiç tanık oldunuz mu siz aynı motor yağı değişimi gibi tarif ettiniz de
Alıntıları Göster
Yariya yakini kaliyor icinde. Yani anca yarisini bosaltip uzerine o miktarda yeni yag konulabiliyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: wehrmachtHah hocam onun değişim değil tamamlama olduğunu idda ediyorlar. Bu değişime hiç tanık oldunuz mu siz aynı motor yağı değişimi gibi tarif ettiniz de
Alıntıları Göstervalla yalan yok görmedim ikisinde de birisinde yetkili servis diğerinde usta değişim yaptığını söyledi
-
durmadan "R"ye almak "P"den daha zararlı. aklınızda olsun.
-
Bir kaç yolu var. Ya makineye bağlayıp araç çalışırken tüm yağı değiştireceksiniz (transmission fluid flash) yada normal yağ değişimi yapıp 40-50 km kullanıp aynı işi tekrarlayacaksınız 1-2 kere. Böylece şanzıman ve tork konvektörde bulunan yağın tamamına yakınını değiştirebilirsiniz. Ama her halukarda filtre değişimi şart.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
O arabadan daha hayır gelmez at çöpe gitsin. Mahvolmuş araba kahrolmuş yokolmuş. Felaket ötesi bir şey yapmışsın. İnanılmaz bir amatörlük bu. Arabanın alt takım komple gitmiştir şimdi kesin. O araba yolda giderken her an bozulabilir dikkat et.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Normal bir şekilde park ettiğinizde, şanzımanın içinde mandal gibi bir frene benzeyen park mandalı, çıkış milinizin dişlilerindeki çentiklerden birine yapişip baskı yapacaktır. Mandalın yerleştirilmesi çıkış şaftlarınızın dönmesini durduracagindan , bu basıncın hızlı ama güvenli bir şekilde arabayı durdurması amaçlanmıştır.
Yoldayken arabanızı P ye zorlarsanız fren mandali devreye girmeye çalışacaktır. Ancak, şanzuman yine de hareket halinde olacaktır. Fren çıkış millerinizin dönmesini durdurmaya çalışırken, millerinizi döndüren dişli önemli hasarlara dayanabilir. Eğer hareket halinde bunu yaparsanız durmayı başarsanız bile şanzumanınız, arkadan talaş çıkaracak kadar kadar ciddi hasar görmüş olacaktır.
Görece yeni arabalarda bunu yapmak çok daha zor. Daha yeni arabalarda, bir araç belirli bir hızı geçtiğinde otomatik bu mandalı sabit tutan bir güvenlik mekanizması vardır. Düşük hızlarda vitese zorlamak şanzımana yine de zarar verebilir, ancak bu güvenlik mekanizması otomobili ve sizi olası sonuçların en kötüsünden korumak için tasarlanmıştır.
Eski araçlar, aniden D den P ye geçebilir.
Filmlerdeki gibi ileri giderken arabanızı aniden geri vitese atmak, şanzımanı elinize almanin kesin bir yoludur :D manuelde özellikle. otomatikte aracınızı geriye taktığınzda hasarın en büyük kısmını taşıyacak olan şey şanzuman frenidir . Çıkış millerinizin dönüşü aniden değişecek ve park mandalınız bu geçişe yardımcı olmak için bağlı dişli ile temas etmeye çalışacaktır. Daha yüksek hızlarda sürüyorsanız, ani geri hareket bir park mandalını yarabilir kırabilir hatta çıkış mili dişlilerinizdeki çıkıntılar kabak olabilir . Bununla birlikte, eski otomobiller, sürerken D den R ye atmaya daha kolay geçer Neden?
Çünkü eski otomobiller, günümüz akilli arabalarının aksine ters engelleme işlevleriyle donatılmamış ve sistemleri birbirinden bağimsiz çalişabilir. yani ileri gittikten sonra eski bir arabayı R ye atarsanız ne olur? şansliysan hiçbir şey. Çoğu zaman, motorunuzu durdurursunuz veya arabanızın tamamı yavaşlar ve sistemlerini sanki boşta gibi davranır. Son derece güvenli olmayan bir yöntemdir
fazla James bond izlemenin zararları
Herzaman yaptığınız bir davranış değilse sorun olmaz,okadar da korkmayın benim arkadaş yıllarca giderken hızını aldıktan sonra n ye alıp gidiyor.Çok yanlış bir sürüş olmasına rağmen sorun yaşamadı. Otomatik vitesler de hemen çıt kırıldım bozulacak bir alt yapısı yok, bu sorunlar genellikle insanların yıllarca bilinçsiz kullanması, yağını ve filtresini değiştirmedikleri için oluyor. |
Aynı şartlarda yapmaya çalıştığın geriye takmak kadar zarar veremez .. |
durmadan "R"ye almak "P"den daha zararlı. aklınızda olsun. |
Normal bir şekilde park ettiğinizde, şanzımanın içinde mandal gibi bir frene benzeyen park mandalı, çıkış milinizin dişlilerindeki çentiklerden birine yapişip baskı yapacaktır. Mandalın yerleştirilmesi çıkış şaftlarınızın dönmesini durduracagindan , bu basıncın hızlı ama güvenli bir şekilde arabayı durdurması amaçlanmıştır. ![]() Yoldayken arabanızı P ye zorlarsanız fren mandali devreye girmeye çalışacaktır. Ancak, şanzuman yine de hareket halinde olacaktır. Fren çıkış millerinizin dönmesini durdurmaya çalışırken, millerinizi döndüren dişli önemli hasarlara dayanabilir. Eğer hareket halinde bunu yaparsanız durmayı başarsanız bile şanzumanınız, arkadan talaş çıkaracak kadar kadar ciddi hasar görmüş olacaktır. Görece yeni arabalarda bunu yapmak çok daha zor. Daha yeni arabalarda, bir araç belirli bir hızı geçtiğinde otomatik bu mandalı sabit tutan bir güvenlik mekanizması vardır. Düşük hızlarda vitese zorlamak şanzımana yine de zarar verebilir, ancak bu güvenlik mekanizması otomobili ve sizi olası sonuçların en kötüsünden korumak için tasarlanmıştır. Eski araçlar, aniden D den P ye geçebilir. Filmlerdeki gibi ileri giderken arabanızı aniden geri vitese atmak, şanzımanı elinize almanin kesin bir yoludur :D manuelde özellikle. otomatikte aracınızı geriye taktığınzda hasarın en büyük kısmını taşıyacak olan şey şanzuman frenidir . Çıkış millerinizin dönüşü aniden değişecek ve park mandalınız bu geçişe yardımcı olmak için bağlı dişli ile temas etmeye çalışacaktır. Daha yüksek hızlarda sürüyorsanız, ani geri hareket bir park mandalını yarabilir kırabilir hatta çıkış mili dişlilerinizdeki çıkıntılar kabak olabilir . Bununla birlikte, eski otomobiller, sürerken D den R ye atmaya daha kolay geçer Neden? Çünkü eski otomobiller, günümüz akilli arabalarının aksine ters engelleme işlevleriyle donatılmamış ve sistemleri birbirinden bağimsiz çalişabilir. yani ileri gittikten sonra eski bir arabayı R ye atarsanız ne olur? şansliysan hiçbir şey. Çoğu zaman, motorunuzu durdurursunuz veya arabanızın tamamı yavaşlar ve sistemlerini sanki boşta gibi davranır. Son derece güvenli olmayan bir yöntemdir fazla James bond izlemenin zararları ![]() |
Benzer içerikler
- otomobil ruhsatlı araçlar
- drift nasıl atılır
- mga balata
- lastik yarılması
- aracı en kısa zamanda servise opel astra
- renault clio 2024
- toyota highlander
- urzema holding
- toyota corolla 2022 fiyat listesi
- seat arona en dolu paketi hangisi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X