Kardeşim bunlar yazılarak öğrenilmez ha diosan ki ana bi bilgi olsun viraja yaklaşırken vitesi küçült devri yükselt gaza bas daha sonrada ani bi hareketle direksiyonu kır ver yanı
quote:
Orijinalden alıntı: CuTDaCRaP
Kardeşim bunlar yazılarak öğrenilmez ha diosan ki ana bi bilgi olsun viraja yaklaşırken vitesi küçült devri yükselt gaza bas daha sonrada ani bi hareketle direksiyonu kır ver yanı
Alıntıları Göster
vİRAJA HIZLI YAKLAŞ. sOL EL DİREKSİYONDA ANİ KIR. EL FRENİNİ 1 SN ÇEK BIRAK. GAZI DİPLE. olur herhalde
quote:
Orijinalden alıntı: Drazy
vİRAJA HIZLI YAKLAŞ. sOL EL DİREKSİYONDA ANİ KIR. EL FRENİNİ 1 SN ÇEK BIRAK. GAZI DİPLE. olur herhalde
Alıntıları Göster
BU ARKADAS OTOBAN DA NASIL MAKAZ ATABILIRIM DİYE SORUYOR HERALDE SORU OYSA EĞER CEVAP ŞU: KABİLİYET
quote:
Orijinalden alıntı: Caraudiohifi
BU ARKADAS OTOBAN DA NASIL MAKAZ ATABILIRIM DİYE SORUYOR HERALDE SORU OYSA EĞER CEVAP ŞU: KABİLİYET
Alıntıları Göster
dostum yazıyla olmaz uygulaman lazım...! bol pratik lazim! yada simulatorler war atari salonlarında baya kaliteli oyunlar war onları dene ehauehaueh :))))
quote:
Orijinalden alıntı: aDoLF®
dostum yazıyla olmaz uygulaman lazım...! bol pratik lazim! yada simulatorler war atari salonlarında baya kaliteli oyunlar war onları dene ehauehaueh :))))
Alıntıları Göster
mümkünse araba arkadan çekiş olur,hatta imkanın varsa 4 teker çekiş olsun ve lasitklerin kabak olsun.sonra bikaç deneme yap ve yanla.
quote:
Orijinalden alıntı: cobraman
mümkünse araba arkadan çekiş olur,hatta imkanın varsa 4 teker çekiş olsun ve lasitklerin kabak olsun.sonra bikaç deneme yap ve yanla.
Alıntıları Göster
yaw gidin adamakllı işlerle uğraşın
quote:
Orijinalden alıntı: Guest
yaw gidin adamakllı işlerle uğraşın
Alıntıları Göster
hayat satılık değildir tehlikeli işler bunlar
quote:
Orijinalden alıntı: GobliN
hayat satılık değildir tehlikeli işler bunlar
Alıntıları Göster
Drift Dedigin Burda Ogrenilmez Hocam. Ama Kisa Mantigi Sudur Dusuk Viteste Yuksek Devir ve Hangi Yone Donuyosan O yone Direksiyonu Kir Budur...
quote:
Orijinalden alıntı: erujum
Drift Dedigin Burda Ogrenilmez Hocam. Ama Kisa Mantigi Sudur Dusuk Viteste Yuksek Devir ve Hangi Yone Donuyosan O yone Direksiyonu Kir Budur...
Alıntıları Göster
viraj keskin sürat çok değilse viraja gelmeden(nekadar mesafe olacağı arabaya göre değişir) viraj yönüne direksiyonu kırıp aynı anda elfrenini çekiyorsun.tabi çok kısa bi zaman zarfındada vites küçültüp asılıyorsun gaza.direksiyonuda olabildiğince sıkı tutmanıda tavsiye ederim:)yüksek süratte ve yumuşak virajda sana pek birşey kalmıyor arabaya bakıyor olay.açıktan içeri giricen.sonrada dışarı işte malum f1 de varya
quote:
Orijinalden alıntı: klonajinsky
viraj keskin sürat çok değilse viraja gelmeden(nekadar mesafe olacağı arabaya göre değişir) viraj yönüne direksiyonu kırıp aynı anda elfrenini çekiyorsun.tabi çok kısa bi zaman zarfındada vites küçültüp asılıyorsun gaza.direksiyonuda olabildiğince sıkı tutmanıda tavsiye ederim:)yüksek süratte ve yumuşak virajda sana pek birşey kalmıyor arabaya bakıyor olay.açıktan içeri giricen.sonrada dışarı işte malum f1 de varya
Alıntıları Göster
quote:
Orjinalden alıntı: goblin hayat satılık değildir tehlikeli işler bunlar
katılıyorum..
quote:
Orijinalden alıntı: klonajinsky
viraj keskin sürat çok değilse viraja gelmeden(nekadar mesafe olacağı arabaya göre değişir) viraj yönüne direksiyonu kırıp aynı anda elfrenini çekiyorsun.tabi çok kısa bi zaman zarfındada vites küçültüp asılıyorsun gaza.direksiyonuda olabildiğince sıkı tutmanıda tavsiye ederim:)yüksek süratte ve yumuşak virajda sana pek birşey kalmıyor arabaya bakıyor olay.açıktan içeri giricen.sonrada dışarı işte malum f1 de varya
Alıntıları Göster
direksiyonu wiraj yönüne doğru sert çewirip ters yöne hafif hafif bi sağ bisol. lastikler tam yola tutunmadığı için anca o şekilde tutabilirsin yoksa spin atarsan
ama bööle yazıyla olmaz. arabaya we wiraja göre de değişir
quote:
Orijinalden alıntı: ikista
direksiyonu wiraj yönüne doğru sert çewirip ters yöne hafif hafif bi sağ bisol. lastikler tam yola tutunmadığı için anca o şekilde tutabilirsin yoksa spin atarsan
ama bööle yazıyla olmaz. arabaya we wiraja göre de değişir
Alıntıları Göster
Bence arkadası bıraz yanlış anladınız . Yanlama yapmak ıcın araban ılk once arkadan ıtıslı veya 4 ceker olucak ,duz ve trafıge kapalı bır yolda denemesını yaparsın ben anlatayım sana. Kucuk vıtesde arabayı 4000-5000 devıre kadar cıkar sonra dıreksıyonu hafıf hafıf saga ve hemen sola kırarak dene ,bıraz tecruben artınca bıraz daha sert sag ve sol yap ,sonuc olarak duz bır yolda araban saga ve sola kayarak gıdecekdır bol sans
quote:
Orijinalden alıntı: CuTDaCRaP
Kardeşim bunlar yazılarak öğrenilmez ha diosan ki ana bi bilgi olsun viraja yaklaşırken vitesi küçült devri yükselt gaza bas daha sonrada ani bi hareketle direksiyonu kır ver yanı
Alıntıları Göster
sonra duvara çık
quote:
Orijinalden alıntı: alfa147
sonra duvara çık
Alıntıları Göster
araba arkadan itişliyse işin çok kolay
quote:
Orijinalden alıntı: alfa147
araba arkadan itişliyse işin çok kolay
Alıntıları Göster
drift nedir bilmiom da arabanın kıçını kaydırcam dersen, sol ayak freni yap derim. bi viraja sağ ayağın gazdayken gir sora ayanı gazdan çekmeden sol ayağınla frene hafif bas arabanın kıçı dışa doğru kayar daha küçük bi yarı çapla dönersin.
quote:
Orijinalden alıntı: Cameroon
drift nedir bilmiom da arabanın kıçını kaydırcam dersen, sol ayak freni yap derim. bi viraja sağ ayağın gazdayken gir sora ayanı gazdan çekmeden sol ayağınla frene hafif bas arabanın kıçı dışa doğru kayar daha küçük bi yarı çapla dönersin.
Alıntıları Göster
hocam yapacağın şey şu :
bir tane nfs undergr.... cd si ve bir adet te kıpraşımlı ve kaliteli bi direksiyon seti......
ondan sonra gelsin drift ler gitsin drag lar.... hadi hayırlı olsun..