Şimdi Ara

[HANGİSİ ALINMALI]__[RANGER---vs---AMAROK]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
8.808
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bu iki pick-up arasından birisi tercih edilse hangisi alınmalıdır ?

    -Fiyatları önemli değil.
    -Amarok'un baz alınanı 2.0 Highline otomatik vites
    -Ranger'ın baz alınanı 3.2 Wildtrak
    otomatik vites

    Kıyaslanacak kriterler:
    -Güç
    -Konfor
    -Arazi kabiliyeti
    -Asfalt yol kabiliyeti
    -İç hacim
    -Teknoloji/Donanım/Multimedya
    -Yol tutuşu
    -Yakıt sarfiyatı
    -Tasarım

    Şimdiden cevaplarınız için teşekkür ederim...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aad959595 -- 22 Ekim 2013; 22:05:22 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Hocam neden dev konu yazdınız?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LeftBehind

    Hocam neden dev konu yazdınız?

    Küçülttük

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • up

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla hocam ben 2 sinide cok begeniyorum. Ozellikle amarok arkadan cok hos gorunuyor.

    Guc olarak

    3.2 lt ranger 200hp 470 tork

    2.0 bitdi 180hp 420 tork

    Verilere gore Ranger bogar atar.

    - Konfor anlaminda yorum yapamiyacagim ki zaten konfor ahim sahim olmaz.

    - Arazide ranger daha iyi olabilir ( bilmiyorum, ahkam kesiyorum sadece)

    - Teknoloji multimedya vs bugun fiesta dan tut ranger a kadar 3 assagi 5 yukari ayni. Ama amarokta usb olmayabilir yanlisim varsa duzeltin.

    Alacak olsam 3.2 ranger alirdim cunku 3.2
  • Teknoloji ve yakıt sarfiyatı haricinde hangi bünye Ranger Wildtrak yerine Amarok tercih eder merak ediyorum.
  • Şu fotoğraf bile çok şey ifade ediyor;

     [HANGİSİ ALINMALI]__[RANGER---vs---AMAROK]


    Bu da aynı testte Ranger'ın içinden Amarok'a bakış atan abimiz;

     [HANGİSİ ALINMALI]__[RANGER---vs---AMAROK]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DolceVita. -- 22 Ekim 2013; 22:39:50 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    2020 Suzuki Swift alınır mı ?
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Ranger ve amarok ticari amaçlı,zorlanacak araçlar.Biturbolu amarok , masraf açısından daha riskli , sonuçta dsg ve çift turbolu.Ayrıca 2.0 litreden fazla güç çıkarmak için daha fazla sıkıştırma yapması gerekecek.Ranger yüksek hacimden ortalama güç çıkararak daha uzun süre hizmet etmeye daha yatkın.Ticari ayrıca kalitesiz yakıt vs gibi durumlarda vw daha hassas olur, daha çabuk tıkanır.
    Her türlü ranger diyorum ben.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkantasdemir

    Ranger ve amarok ticari amaçlı,zorlanacak araçlar.Biturbolu amarok , masraf açısından daha riskli , sonuçta dsg ve çift turbolu.Ayrıca 2.0 litreden fazla güç çıkarmak için daha fazla sıkıştırma yapması gerekecek.Ranger yüksek hacimden ortalama güç çıkararak daha uzun süre hizmet etmeye daha yatkın.Ticari ayrıca kalitesiz yakıt vs gibi durumlarda vw daha hassas olur, daha çabuk tıkanır.
    Her türlü ranger diyorum ben.

    vw de 8 ileri tam otamatik vites var ama motor icin yorumlariniza katiliyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Neden Hilux değil hocam ?
  • furkantasdemir kullanıcısına yanıt
    Arkadaş tam otomatik olduğunu belirtmiş zaten.Ek bilgi olarak ayrıca Amarok'taki şanzıman ZF üretimi.
  • Bunların vergileri nasıl oluyor?




  • Testin yanli oldugunu dusunuyorum ama amarok ta hic fena degil. Arkadan cok asaletli gorunuyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi obt -- 23 Ekim 2013; 17:07:02 >




  • bence ranger 3.2 olmasının farkını çok rahat anlicaksın ayrıca amarok'ta fazla sıkıştırma var. Vede arazide fazla kullanamazsın problem çıkarıyor difrn. oturuyor yani arazi kabiliyeti zayif kısacası
  • quote:

    Orijinalden alıntı: furkantasdemir

    Ranger ve amarok ticari amaçlı,zorlanacak araçlar.Biturbolu amarok , masraf açısından daha riskli , sonuçta dsg ve çift turbolu.Ayrıca 2.0 litreden fazla güç çıkarmak için daha fazla sıkıştırma yapması gerekecek.Ranger yüksek hacimden ortalama güç çıkararak daha uzun süre hizmet etmeye daha yatkın.Ticari ayrıca kalitesiz yakıt vs gibi durumlarda vw daha hassas olur, daha çabuk tıkanır.
    Her türlü ranger diyorum ben.

    Budur.
  • Ranger 3.2'nin vergisi 7308 lira mı yoksa arazi taşıtı olarak geçmiyor mu?

    Edit: Amarok'un vergisi VW'nin sitesinde arazi taşıtı/otomobil'e göre hesaplanmış. Bu durumda Ranger'ın vergisi yukarıdaki meblağ oluyor sanırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EPICA -- 23 Ekim 2013; 1:24:17 >
  • ranger daki motor bizim transitteki 200 lük motor birebir. 5 silindir ve bos agirligi yaklasik 2.700 kg olan araci kuş gibi goturuyor resmen. flexidrive-esnek sürüş ozelligi sayesinde aracta 1000 devirde bile vites kucultme ihtiyaci hissettirmiyor bu motor.

    amarok u bilmiyorum ama rangerdaki motor hakkindaki naçizane yorumum,kesinlikle muhtesem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kimsenin dikiz aynasından ismini okumak istemeyeceği araç tavsiyemdir... Amarok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 3.2L Duratorq 200 PS 4x4 6 ileri otomatik
    Şehirçi;12,4 litre
    Şehirdışı;8,6 litre
    Karışık;10,0 litre

    Tüketimi yazıyor. Şehir için kendisini jip sanıp dolaşan ve ortalama tüketimi 10 litre olan 4*2 bir araca binmektense bu makinenin tadına bakmayı tercih ederim.

    Ayrıca vergi olarak yıllık 1,200 tl civarı diye biliyorum. (Kamyon, kamyonet ..)

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp?page=IVD_HSP_MTV



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 23 Ekim 2013; 3:47:24 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hamdi0555

    3.2L Duratorq 200 PS 4x4 6 ileri otomatik
    Şehirçi;12,4 litre
    Şehirdışı;8,6 litre
    Karışık;10,0 litre

    Tüketimi yazıyor. Şehir için kendisini jip sanıp dolaşan ve ortalama tüketimi 10 litre olan 4*2 bir araca binmektense bu makinenin tadına bakmayı tercih ederim.

    Ayrıca vergi olarak yıllık 1,200 tl civarı diye biliyorum. (Kamyon, kamyonet ..)

    https://intvd.gib.gov.tr/internetvd/index.jsp?page=IVD_HSP_MTV


    4x4 pick up lar kaptıkaçtı olarak geçer ve binek araç sınıfına girer, yani 3.2 için 7300 lira yıllık vergi. 4x2 ler pick up sınıfına girer yani kamyon kamyonet...




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.