Şimdi Ara

HANGI TICARI ACAÇ DOBLO COMBO CADDY VS... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
6.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2 litre motor Doblo için yaklaşık 40.000 lira para istiyorlar.

    Bir de daha fazla vergi

    -------------------------------------------------------------

    Yani bu ikisi bile ticaretin mantığına ters.

    Eğer performanslı ticari derseniz 1.7 CDTI 100 hp Combo ya da 1.8 TDCI 110 hp Connect alırsınız.Hem daha az vergi hem de 6000-10000 tl gibi başta kazanç sağlarsınız.
    _____________________________
  • 2 tane alıcaksanız doblo iyidir. parça masrafları bakım masrafları cadyy zaten bunlar pahalı bide 2 ye katlanır.

    ben olsam doblo alırdım
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Cevap yazan herkeze cok teşekkür ederim arkadaşlar..

    Oyle agır yuk tasınmayacak araçta sadece fabrıka ıcın ufak tefek lazım oluyor max tasınacak yuk 200 KG geçmez

    o bile ihtimal dahilinde degil aslında..

    Opel Combo nun spor paketlisi varmıs 28.000 TL fıyat aldım

    Opel almaktan yanayım ama doblo ile arasında gıdıp gelıyorum.. Tek sıkıntım dayanıklılık saglamlık motordu alt takımdı ıvır zıvır..

    Cunku kullanılacagı yollar şartlar kötü.. Sadece agır yuk tasınmayacak okadar....

    Biri daha cok sanayının ıcınde dıgerı ıse agırlıkta gunluk 200 km sehır arası gıdıp gelecek.. Doblo ıle combo arasında gıdıp gelıyorum..

    Bu kullanıma gore hangısı daha mantıklı olur bılmıyorum. Test etmemı ıstemıs bazı arkadaslar..

    Testlik bir durumu yok uzun vade de nasıl olur onu bılmıyorum zaten hıc tıcarı araç kullanmadım bırı dıgerıne gore ıyımıdır kotumudur

    hepsini kullanmadan yorum yapamam :) O yuzden bu noktada kullanıcı yorumları benım ıcın daha kıymetli..


    aşşağıdaki resimlerdekinden daha zor yol şartlarının istanbulda olcağını hiç sanmıyorum türkiyenin neredeyse gezmediğimiz yeri kalmadı dağıyla bayırıyla yaylasıyla daha 1kere yolda kalmadık... bide bu modele bak istersen :D 2.0 hdi 90hp yakıtı cok az yüksek torku ve kilitli defransiyel sistemi ile diğerlerinden cok daha farklı
    edit:resim kendi çekimimizdir alıntı değil.
     HANGI TICARI ACAÇ DOBLO COMBO CADDY VS...


     HANGI TICARI ACAÇ DOBLO COMBO CADDY VS...


     HANGI TICARI ACAÇ DOBLO COMBO CADDY VS...


     HANGI TICARI ACAÇ DOBLO COMBO CADDY VS...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HoodRide -- 3 Nisan 2010; 18:54:51 >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Cevap yazan herkeze cok teşekkür ederim arkadaşlar..

    Oyle agır yuk tasınmayacak araçta sadece fabrıka ıcın ufak tefek lazım oluyor max tasınacak yuk 200 KG geçmez

    o bile ihtimal dahilinde degil aslında..

    Opel Combo nun spor paketlisi varmıs 28.000 TL fıyat aldım

    Opel almaktan yanayım ama doblo ile arasında gıdıp gelıyorum.. Tek sıkıntım dayanıklılık saglamlık motordu alt takımdı ıvır zıvır..

    Cunku kullanılacagı yollar şartlar kötü.. Sadece agır yuk tasınmayacak okadar....

    Biri daha cok sanayının ıcınde dıgerı ıse agırlıkta gunluk 200 km sehır arası gıdıp gelecek.. Doblo ıle combo arasında gıdıp gelıyorum..

    Bu kullanıma gore hangısı daha mantıklı olur bılmıyorum. Test etmemı ıstemıs bazı arkadaslar..

    Testlik bir durumu yok uzun vade de nasıl olur onu bılmıyorum zaten hıc tıcarı araç kullanmadım bırı dıgerıne gore ıyımıdır kotumudur

    hepsini kullanmadan yorum yapamam :) O yuzden bu noktada kullanıcı yorumları benım ıcın daha kıymetli..




    arkadaşım işallah haıyrlı olur aldığınız artaç ne alırsanız artık.

    ben doblo demiştim. yollar kötüyse connectide listene al . combo güzel tatlı arabada hani bazı firmaların eşantiyon dağıtan filoları olur. oralarda kullanılır. iç ksımın kalitesi pek içimi açmıyor.

    doblo tam yüklük bi araç içi çok ferah. yerden yüksek bozul yollarda iyi. bağımsız süspansiyon yeni modellerde.

    connecti ekle. bozuk yollarda. opel combo ve doblo nun salıncakları biraz daha erken yıpranır.

    connectin ön salıncaklar daha dayanıklıdır sürekli çukurlar engebeler. karanlıkta görmeden bi çukura sert girsen salıncak burçları oynama yapabiliyor. connecte bu konuda daha sağlam .

    ama hepsi arasında yakıt parça sürüş kullanım dersen doblo al derim
    _____________________________




  • hangi markanın parçalarının yada genel olarak birbirinden daha sağlam olduğuna nasıl karar veriyorsunuz? birbirleri arasında aynı şartlarda testlere mi tabi tuttunuz veya birileri tutup yayın mı yaptıtda biz görmedik? yada şu markaysa sağlamdır abi, görünüşü kaya gibi duruyor mantığı ile mi konuşuyorsunuz? gerçekten merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertandogann -- 4 Nisan 2010; 10:41:41 >
    _____________________________


  • Serhat abi, ikisi de aynı araç olmak zorunda değilse bir tane doblo, bir tane connect al derim...
    _____________________________
  • kesinlikle connect

    en ağır koşullara dayanabilecek araç budur hafif ticarilerde.
    _____________________________
    EIRP:Effective Isotropically Radiated Power
    |∇xE=-(dB/dt) | ∇xH=J | ∇.D=φv | ∇.B=0 | D=ϵ.E | B=µ.H |
  • Combo ile Doblo arasında kaldıysanız araçların 0 km fiyatlarını da değerlendirmenizi öneririm

    2.0 Doblo için 40.000 tl istenirken 1.3 Cityplus Combo yu 25.000 tl ye alabilir ve aradaki 15.000 tl ile 70.000 km yol ve bakım ücreti ödemezsiniz .


    birde combonun en büyük avantajlarından birisi 1.3 cdti motorlarda triger kayışı olmamasıdır. yani her 60.000 km de ortalama 1000tl daha az servis ücreti ödersiniz
    _____________________________
    One Life Live It
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertandogann

    hangi markanın parçalarının yada genel olarak birbirinden daha sağlam olduğuna nasıl karar veriyorsunuz? birbirleri arasında aynı şartlarda testlere mi tabi tuttunuz veya birileri tutup yayın mı yaptıtda biz görmedik? yada şu markaysa sağlamdır abi, görünüşü kaya gibi duruyor mantığı ile mi konuşuyorsunuz? gerçekten merak ediyorum.

    merakını gidereyim ford otosan gölcük ürün geliştirme departmanı 2004 senesi 6 ay üniversite stajı. birmot fiat servisinde 1 yıl servis danışmanlığı yaptım.

    müsadenle karşılaştırıyım ayıp olur bukadarınıda yapamazsam :D:D:D:D


    diğer nokta ise beyinlerindeki yazılımı incelemedim sevgili dostum salıncak incelemek için 40 yıllık usta olmaya gerek yok . 3 ay servisde çalış sende çözersin salıncak sonuçda.

    fiatınki sac alaşımı çıplak kalmış sadece. fordunkisinde salıncak alaşımı daha sert. burçlar daha dayanıklı.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _1301217_

    Combo ile Doblo arasında kaldıysanız araçların 0 km fiyatlarını da değerlendirmenizi öneririm

    2.0 Doblo için 40.000 tl istenirken 1.3 Cityplus Combo yu 25.000 tl ye alabilir ve aradaki 15.000 tl ile 70.000 km yol ve bakım ücreti ödemezsiniz .


    birde combonun en büyük avantajlarından birisi 1.3 cdti motorlarda triger kayışı olmamasıdır. yani her 60.000 km de ortalama 1000tl daha az servis ücreti ödersiniz





    opel 1.3 motoru vren fiatın motorundaki kayış hangi malzemeden sizce?
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertandogann

    hangi markanın parçalarının yada genel olarak birbirinden daha sağlam olduğuna nasıl karar veriyorsunuz? birbirleri arasında aynı şartlarda testlere mi tabi tuttunuz veya birileri tutup yayın mı yaptıtda biz görmedik? yada şu markaysa sağlamdır abi, görünüşü kaya gibi duruyor mantığı ile mi konuşuyorsunuz? gerçekten merak ediyorum.

    merakını gidereyim ford otosan gölcük ürün geliştirme departmanı 2004 senesi 6 ay üniversite stajı. birmot fiat servisinde 1 yıl servis danışmanlığı yaptım.

    müsadenle karşılaştırıyım ayıp olur bukadarınıda yapamazsam :D:D:D:D


    diğer nokta ise beyinlerindeki yazılımı incelemedim sevgili dostum salıncak incelemek için 40 yıllık usta olmaya gerek yok . 3 ay servisde çalış sende çözersin salıncak sonuçda.

    fiatınki sac alaşımı çıplak kalmış sadece. fordunkisinde salıncak alaşımı daha sert. burçlar daha dayanıklı.




    açıklaman için teşekkürler asabi_troll,

    ancak ben aralarındaki testlerden bahsederken bilimsel olarak kastetmiştim, gözlemle değil. tabi siz fordun üretiminde bulunmuşsunuz, doğal olarak connect i bizden daha iyi tanıyorsunuz her anlamıyla
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _1301217_

    Combo ile Doblo arasında kaldıysanız araçların 0 km fiyatlarını da değerlendirmenizi öneririm

    2.0 Doblo için 40.000 tl istenirken 1.3 Cityplus Combo yu 25.000 tl ye alabilir ve aradaki 15.000 tl ile 70.000 km yol ve bakım ücreti ödemezsiniz .


    birde combonun en büyük avantajlarından birisi 1.3 cdti motorlarda triger kayışı olmamasıdır. yani her 60.000 km de ortalama 1000tl daha az servis ücreti ödersiniz




    combo binek tipte yamuluyo her tarfı oynamaya başlıyo ağır ticariye nasıl dayansın
    ayrıca sen 1.3 ile 2.0 motoru bir tutuyorsan performansları sana diyecek bişe bulamıyorum
    _____________________________
    Ford Focus 1.6 tdci
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DarKnesS_44


    quote:

    Orijinalden alıntı: _1301217_

    Combo ile Doblo arasında kaldıysanız araçların 0 km fiyatlarını da değerlendirmenizi öneririm

    2.0 Doblo için 40.000 tl istenirken 1.3 Cityplus Combo yu 25.000 tl ye alabilir ve aradaki 15.000 tl ile 70.000 km yol ve bakım ücreti ödemezsiniz .


    birde combonun en büyük avantajlarından birisi 1.3 cdti motorlarda triger kayışı olmamasıdır. yani her 60.000 km de ortalama 1000tl daha az servis ücreti ödersiniz




    combo binek tipte yamuluyo her tarfı oynamaya başlıyo ağır ticariye nasıl dayansın
    ayrıca sen 1.3 ile 2.0 motoru bir tutuyorsan performansları sana diyecek bişe bulamıyorum


    Combo 1.7 CDTI opsiyonunu da unutmayalım..Gayet seri bir araçtır..

    40.000 tl - 30.000 tl=10.000 tl (yaklaşık)

    Bir de vergi avantajı olayını unutmayalım.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertandogann


    quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertandogann

    hangi markanın parçalarının yada genel olarak birbirinden daha sağlam olduğuna nasıl karar veriyorsunuz? birbirleri arasında aynı şartlarda testlere mi tabi tuttunuz veya birileri tutup yayın mı yaptıtda biz görmedik? yada şu markaysa sağlamdır abi, görünüşü kaya gibi duruyor mantığı ile mi konuşuyorsunuz? gerçekten merak ediyorum.

    merakını gidereyim ford otosan gölcük ürün geliştirme departmanı 2004 senesi 6 ay üniversite stajı. birmot fiat servisinde 1 yıl servis danışmanlığı yaptım.

    müsadenle karşılaştırıyım ayıp olur bukadarınıda yapamazsam :D:D:D:D


    diğer nokta ise beyinlerindeki yazılımı incelemedim sevgili dostum salıncak incelemek için 40 yıllık usta olmaya gerek yok . 3 ay servisde çalış sende çözersin salıncak sonuçda.

    fiatınki sac alaşımı çıplak kalmış sadece. fordunkisinde salıncak alaşımı daha sert. burçlar daha dayanıklı.




    açıklaman için teşekkürler asabi_troll,

    ancak ben aralarındaki testlerden bahsederken bilimsel olarak kastetmiştim, gözlemle değil. tabi siz fordun üretiminde bulunmuşsunuz, doğal olarak connect i bizden daha iyi tanıyorsunuz her anlamıyla


    rica ederim herzaman .. sizde saolun.


    ilk msjınızda bu araçları nekadar kullandınız neye dayanarak yorum yapıyosunuz demiştiniz onu açıklamak istedim. araçları kullanarak yorum yapmak bilimsel görüş değil gözlem görüşüdür. 2. msjdada bilimsel dayanak istemişsiniz salıncaklar sac alaşımlarının ve burclarının farkını söledim sanırım bunu bilimsel olarak alırsınız.

    yoksa salıncağın atom yapısınıda isterseniz okadarını bilmiyorum :):):):)

    onun dışında dediğim gibi bilimsel bişi istemeye gerek yok 2 ay yane çok deil servisde çay bile taşısanız salıncakları ayırt ederseniz iyi kötü die
    _____________________________




  • TİCARİ AMAÇLI KULLANICAGIN İÇİN KESINLIKLI CONNECT 50. YILA ÖZEL 140 ps GETİRİYORLAR ONLARADA BAK
    _____________________________

    Ne kadar bilirsen bil anlatabildiklerin karşındakinin anlayabileceği kadardır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 76 ~aziz~ 76
    TİCARİ AMAÇLI KULLANICAGIN İÇİN KESINLIKLI CONNECT 50. YILA ÖZEL 140 ps GETİRİYORLAR ONLARADA BAK

    Yok be aziz 140 beygir.Ellinci yıl serisi 90 beygirlik glx çok ufak değişiklikler şeritler falan varmış diye okumuştum.sen nerden duydun 140 ps i

  • _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertandogann


    quote:

    Orijinalden alıntı: asabi_troll


    quote:

    Orijinalden alıntı: ertandogann

    hangi markanın parçalarının yada genel olarak birbirinden daha sağlam olduğuna nasıl karar veriyorsunuz? birbirleri arasında aynı şartlarda testlere mi tabi tuttunuz veya birileri tutup yayın mı yaptıtda biz görmedik? yada şu markaysa sağlamdır abi, görünüşü kaya gibi duruyor mantığı ile mi konuşuyorsunuz? gerçekten merak ediyorum.

    merakını gidereyim ford otosan gölcük ürün geliştirme departmanı 2004 senesi 6 ay üniversite stajı. birmot fiat servisinde 1 yıl servis danışmanlığı yaptım.

    müsadenle karşılaştırıyım ayıp olur bukadarınıda yapamazsam :D:D:D:D


    diğer nokta ise beyinlerindeki yazılımı incelemedim sevgili dostum salıncak incelemek için 40 yıllık usta olmaya gerek yok . 3 ay servisde çalış sende çözersin salıncak sonuçda.

    fiatınki sac alaşımı çıplak kalmış sadece. fordunkisinde salıncak alaşımı daha sert. burçlar daha dayanıklı.




    açıklaman için teşekkürler asabi_troll,

    ancak ben aralarındaki testlerden bahsederken bilimsel olarak kastetmiştim, gözlemle değil. tabi siz fordun üretiminde bulunmuşsunuz, doğal olarak connect i bizden daha iyi tanıyorsunuz her anlamıyla


    rica ederim herzaman .. sizde saolun.


    ilk msjınızda bu araçları nekadar kullandınız neye dayanarak yorum yapıyosunuz demiştiniz onu açıklamak istedim. araçları kullanarak yorum yapmak bilimsel görüş değil gözlem görüşüdür. 2. msjdada bilimsel dayanak istemişsiniz salıncaklar sac alaşımlarının ve burclarının farkını söledim sanırım bunu bilimsel olarak alırsınız.

    yoksa salıncağın atom yapısınıda isterseniz okadarını bilmiyorum :):):):)

    onun dışında dediğim gibi bilimsel bişi istemeye gerek yok 2 ay yane çok deil servisde çay bile taşısanız salıncakları ayırt ederseniz iyi kötü die


    bende tamda atom yapısından bahsetmesemde :)) görünüşüyle sağlamlığına karar vermeyeceğimizi söylüyorum.

    nissan navara ile doblo yu yanyana koysak ve herkese sorsak hangisi çarpışma testinden daha iyi çıkar diye bende dahil herkes navara derdi ancak çarpışma tesitinden 1 yıldız alana dek.

    sonuç olarak fiat a bu kadar önyargılı bakılmaması gerektiğini düşünüyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertandogann -- 8 Nisan 2010; 20:03:41 >
    _____________________________




  • Arkadaslar Opel combo da karar kıldık
    ikiside city plus şimşek gri 1.3cdti bugün itibariyle işlemleri bitti teslim aldik
    yanliz hiç yürümüyor çok hantal geldi bana
    bukadar kötü olacağını tahmin etmiyordum açıkcası
    performance box bağlayıp 0-100 deneyeceğim :)
    _____________________________
    :):):)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Arkadaslar Opel combo da karar kıldık
    ikiside city plus şimşek gri 1.3cdti bugün itibariyle işlemleri bitti teslim aldik
    yanliz hiç yürümüyor çok hantal geldi bana
    bukadar kötü olacağını tahmin etmiyordum açıkcası
    performance box bağlayıp 0-100 deneyeceğim :)

    hayırlı olsun...
    alışılır 15 sn de 100km hıza çıkmaya
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.