Şimdi Ara

HANGI TICARI ACAÇ DOBLO COMBO CADDY VS... (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
106
Cevap
0
Favori
6.029
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Ford Connect 1.8 75 hp olan modeli. En sağlamı bu.
    _____________________________
    MG HS luxury
    Bravo 1.6 Emotion
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Ford Connect 1.8 75 hp olan modeli. En sağlamı bu.


    Almışken 90 ps tavsiye ederim..

    Ayrıca Connect sağlamdır, istediğiniz türde bir araç..

    Sağlam, donanımsız kütük gibi :)

    Ayrıca yeni Doblo'yuda test edin derim..

    Her ne olursa olsun ticari araçta test edin derim çünkü iş görülen araç.
    _____________________________
    Ben Mevlana Değilim Adam Ol Gel.
  • Ticari amaclıysa kesinlikle cady olmaz..Ama tercihi ford connect 2 sırada doblo gelmeli cunku Ticaretle uğrastığımızdan hergun bu araclara binen cok kişiyle görüşüyoruz..
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: droll


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Ford Connect 1.8 75 hp olan modeli. En sağlamı bu.


    Almışken 90 ps tavsiye ederim..

    Ayrıca Connect sağlamdır, istediğiniz türde bir araç..

    Sağlam, donanımsız kütük gibi :)

    Ayrıca yeni Doblo'yuda test edin derim..

    Her ne olursa olsun ticari araçta test edin derim çünkü iş görülen araç.


    Köttü yakıta karşı çok dayanıklı bir motor. o yüzden dedim. CRDI değil ama...
    _____________________________
    MG HS luxury
    Bravo 1.6 Emotion
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan


    quote:

    Orijinalden alıntı: droll


    quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    Ford Connect 1.8 75 hp olan modeli. En sağlamı bu.


    Almışken 90 ps tavsiye ederim..

    Ayrıca Connect sağlamdır, istediğiniz türde bir araç..

    Sağlam, donanımsız kütük gibi :)

    Ayrıca yeni Doblo'yuda test edin derim..

    Her ne olursa olsun ticari araçta test edin derim çünkü iş görülen araç.


    Köttü yakıta karşı çok dayanıklı bir motor. o yüzden dedim. CRDI değil ama...


    Crdi ? Ford Tdci motor teknolojisini kullanıyor.

    Araçlar şirket özmalı olacağı için kötü yerden mazot alınmaz diye tahmin ediyorum , ha şuda var konu sahibi abimiz ilgili ve bilgili birisi.

    Gerçi artık çok iyi tesislerde bile kötü mazot bulunabiliyor ama oda kısmet :)
    _____________________________
    Ben Mevlana Değilim Adam Ol Gel.




  • bu aracın ilk çıkanlarında 75 likler crdi değildi kesinlikle eminim. şimdi baktım o da tdcı olmuş.
    _____________________________
    MG HS luxury
    Bravo 1.6 Emotion
  • Bugün 2 tane kahverengi Connect gördüm.Gerçekten çok yakışmıştı.
    _____________________________
    Volkswagen Caravelle BiTDI 180 HP 400 NM
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kkvan

    bu aracın ilk çıkanlarında 75 likler crdi değildi kesinlikle eminim. şimdi baktım o da tdcı olmuş.


    2003 ten 2007 yılına kadar 75 bg lik olan connect TDDI (turbo dizel direk enjeksiyon) motorluydu ve kırsal motorinde hiçbir sıkıntı olmuyordu .. 2007 den itibaren 75 bg lik modelde 90 bg lik model gibi TDCi(Turbo Dizel Common-Rail enjeksiyon) a geçti var

    -75
    -90
    -110 bg lik 3 farklı motor donanımına kavuştu
    _____________________________
    Ford Connect 1.8 tdci Glx+Plus Pack & Opel Insignia 1.6Turbo SIDI Cosmo+Active Select
  • dayimin connecti var kendisi tas ustasi bazen ham kaya filan tasiyo arabayla ! bazen makine testere bicaklar motorlar takim taklavat yükleyip basiyo kayseriden izmire arac yok demiyo yeter demiyo bakimlarinida hic yapmaz...
    _____________________________
    Yanlayamayan Bmw.............
  • Sadece ticari olarak kullanılacaksa sanırım en güzel seçim transporter dan yana olur . Combi tarzı araç almayın çünki bu tarz araçlar işletmeler için pekde uygun deil . Kimi zaman aracın taşıma bölümleri yetersiz kalıyor vede 1 kerede taşıyıp götüreceginiz ürünü 2 defada taşımak zorunda kalabiliyorsunuz .

     HANGI TICARI ACAÇ DOBLO COMBO CADDY VS...

    http://www.youtube.com/watch?v=AF6iDadEl7c
    _____________________________




  • Cevap yazan herkeze cok teşekkür ederim arkadaşlar..

    Oyle agır yuk tasınmayacak araçta sadece fabrıka ıcın ufak tefek lazım oluyor max tasınacak yuk 200 KG geçmez

    o bile ihtimal dahilinde degil aslında..

    Opel Combo nun spor paketlisi varmıs 28.000 TL fıyat aldım

    Opel almaktan yanayım ama doblo ile arasında gıdıp gelıyorum.. Tek sıkıntım dayanıklılık saglamlık motordu alt takımdı ıvır zıvır..

    Cunku kullanılacagı yollar şartlar kötü.. Sadece agır yuk tasınmayacak okadar....

    Biri daha cok sanayının ıcınde dıgerı ıse agırlıkta gunluk 200 km sehır arası gıdıp gelecek.. Doblo ıle combo arasında gıdıp gelıyorum..

    Bu kullanıma gore hangısı daha mantıklı olur bılmıyorum. Test etmemı ıstemıs bazı arkadaslar..

    Testlik bir durumu yok uzun vade de nasıl olur onu bılmıyorum zaten hıc tıcarı araç kullanmadım bırı dıgerıne gore ıyımıdır kotumudur

    hepsini kullanmadan yorum yapamam :) O yuzden bu noktada kullanıcı yorumları benım ıcın daha kıymetli..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ATTRACTION -- 3 Nisan 2010; 0:42:33 >
    _____________________________
    :):):)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ATTRACTION

    Cevap yazan herkeze cok teşekkür ederim arkadaşlar..

    Oyle agır yuk tasınmayacak araçta sadece fabrıka ıcın ufak tefek lazım oluyor max tasınacak yuk 200 KG geçmez

    o bile ihtimal dahilinde degil aslında..

    Opel Combo nun spor paketlisi varmıs 28.000 TL fıyat aldım

    Opel almaktan yanayım ama doblo ile arasında gıdıp gelıyorum.. Tek sıkıntım dayanıklılık saglamlık motordu alt takımdı ıvır zıvır..

    Cunku kullanılacagı yollar şartlar kötü.. Sadece agır yuk tasınmayacak okadar....

    Biri daha cok sanayının ıcınde dıgerı ıse agırlıkta gunluk 200 km sehır arası gıdıp gelecek.. Doblo ıle combo arasında gıdıp gelıyorum..

    Bu kullanıma gore hangısı daha mantıklı olur bılmıyorum. Test etmemı ıstemıs bazı arkadaslar..

    Testlik bir durumu yok uzun vade de nasıl olur onu bılmıyorum zaten hıc tıcarı araç kullanmadım bırı dıgerıne gore ıyımıdır kotumudur

    hepsini kullanmadan yorum yapamam :) O yuzden bu noktada kullanıcı yorumları benım ıcın daha kıymetli..


    Doblo comboya göre daha sağlam olabilir bugüne kadar bi çok şirkette doblo gördüm eşşşek niyetine kullanılıp bakım sözü geçmeyen arabalar ama hala ayaktalardı combo ticari sınıfta pek yer bulamadı doblo ve connect e göre, ancak seçim sizin dobloya okey çıkar bu durumda forumca ancak comboya ne denir bilemem.
    _____________________________




  • Combo otomobil konforunda bir ticari araçtır. Ama performansız bir motoru vardır ve yük taşınırken araç zorlanacaktır yakıt tüketimide buna paralel yüksek olacaktır.Ayrıca servis ücretleri de gereğinden çok yüksek.

    Ticari kullanımda doblo veya connect'i tavsiye ederim. İkiside bu alanda çok iyidir.
    _____________________________
  • Bu araçlar arasında sanayiye,ağır koşullara dayanıklı tek araç connectir, yıllardır sanayideyim, buralarda en çok connect var. Çok ağır koşullarda yıllarca problemsiz yük taşıyorlar, masraf çıkarmıyorlar, üzmüyorlar. Ayrıca konforuda o kadar kötü değil, birçok binek araçtan daha güzel. Çünkü yol tutuşları, performansları çok güzel. Ancak motor sesi fazla... Motor sesini problem etmem, sağlam, kaya gibi olsun,azıcıkta konforlu olsun,motoru üzmesin dersen connect derim. Önemli bir eklentim olacak connect hakkında, diğerlerine oranla çok yakar, sınıfının en çok yakanıdır.

    Az yakıp sağlam bişey dersen kango derim. Özellikle eski kasalar çok sağlamlar ve az yakarlar...

    Caddy,combo,doblo ağır koşullarda yıpranıyorlar, sanayiye gitmez yani... Mesela caddy alırsın,tamam dayanıklıdır,sağlamdır ancak sanayide problem çıkarırsa masrafı çok olur,neticede VW nin parçası ucuz değil, yan sanayi olayı yok...

    Bazı arkadaşlar yeni doblo demişler, yeni doblo iyi güzel hoş ama ben daha öncede söylemiştim, yeni çıkan araçlar bana göre biraz tecrübe edildikten sonra karar verilmeli, sanayide yeni doblo ne olur bir fikrim yok, denemiş olan yok...Eski doblo sanayide çabuk yıpranıyor, şu an ortağımda var, oradan biliyorum, ancak yeni dobloyu bilemiyorum. Daha sağlam duruyor ama doğrusu kendim tecrübe etmektense birilerinin tecrübe etmesini beklerim.

    Ben şunu derim hep, ıvırı zıvırı olan araba ağır koşullara gitmez, gitmiyor. Sade olacak, gerekli donanımlar olacak, tank gibi sağlam olacak,motoru üzmeyecek, yol tutuşu güzel olacak...
    _____________________________




  • sağlamlık konusunda eskiden olsa kesinlikle ford tourneo connect derdim ama şimdi yendi dobloyu inceleyince malzeme kalitesine bakınca kesinlikle fiat doblo diyorum

    ticari olacağı için güçlü ekonomik bi motor lazım o da 2.0 mjet 135ps 320nm start/stoplu euro5 motor
    _____________________________
    Ford Focus 1.6 tdci
  • sağlamlık konusunda connect derim.
    _____________________________
    Volvo XC40 T5 Recharge
  • Sağlam;

     HANGI TICARI ACAÇ DOBLO COMBO CADDY VS...



    Ekonomik;

     HANGI TICARI ACAÇ DOBLO COMBO CADDY VS...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Coşkun -- 3 Nisan 2010; 14:28:02 >
    _____________________________


  • artık combo sınıfının binek araçlara en yakın konforlu aracı değil. yeni dobloyu test etmediyseniz combo sınıfının en iyi konforuna sahip demeyin. çünkü denemediğiniz aracın özelliğinin baştan kötü kabul ederek objektif olmuyormusunuz?

    alacak arkadaş combo ve doblo arasında kalmış durumda. artık buna göre tavsiyelerde bulunalım.

    senin sorunlarına göre cevap veriyorum ATTRACTION: "Tek sıkıntım dayanıklılık saglamlık motordu alt takımdı ıvır zıvır"

    1- Dayanıklılık,Sağlamlık : Fiatın opelden daha nazik olabileceğini düşünmeyeceğinizi farz ediyorum.
    2- Motor : Opel combonun motorunu fiat yapıyor. Zaten fiat dizel teknolojisinde dünyanın en iyilerinden biri. Fiat alırken kafanıza takılacak en son soru motor olmalı :)
    3- Alt Takım : Doblonun alt takımı iyi olmasa yıllardır peynir ekmek gibi satmazdı. Kimsede ticarette kullanmazdı.
    4- Servis : Doblonun dizellerinin yağ ve filtre değişimleri her 10bin km de bir olup, Periyodik bakımları 20bin de birdir. Combonun periyodik bakım ve yağ değişim kilometrelerinin bilmemekle beraber sanırsam ya 10bin yada 15 binde birdir.bilen arkadaşlar yazarlar. Ayrıca avrupa araçları arasında en ucuz servis fiyatlarına sahip 2-3 firmadan biri fiattır.
    5- Yedek Parça : Fiat ve Opel için yedek parça sıkıntısı kesinlikle çekmezsiniz. İkiside çok yaygınllar.
    6- Performans : Doblonun 1.3 90hp lik motoru büyük ihtimalle ağırlık farkından dolayı combodan yavaş kalabilir. Ama 1.6 ve yukarısı için kesinlikle tam tersi.
    7- Yol Tutuş ve Konfor: Motor kadar ikinci en tartışmasız konu ben yol tutuş ve konfordur. tabiki doblo için :). Test sürüşünde aracı gerçekten zorladım. 150 lerle şile yolundaki keskin virajlara girdim(bilen bilir). gerçekten çok iyi. ama eskisi bi o kadar kötü.
    8- İç Dizayn vs. : İç dizaynı combodan iyi hatta sınfının en iyisi bence. tamamen zevk meselesi. Sınıfının en sesiz aracı kesinlikle. Malzeme kalitesi gayet iyi. İç hacmi en geniş olan araç zaten doblo dolayısıyla bagajı en geniş araç(790lt). galiba tavan yüksekliğide en fazla olan araç. yüksek malzeme taşımak için elverişli olabilir.


    Sonuç olarak anlaşılacağı üzere ben doblo diyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ertandogann -- 3 Nisan 2010; 14:19:01 >
    _____________________________




  • merhaba yeni doblo almak en mantıklısı ama biraz beklemekte fayda var sonuçta daha yeni çıktı.
    eğer düşünürseniz 2.el peugeot partner adventure 2000 hdi war elimizde 2005 model cok temiz satabilirz uygun fiyattan.saygılar.
    _____________________________
  • Abicim eğer yol koşulları kötü ise kesinlikle Ford Connect alın. Bir Fiat kullanıcısı olarak söylüyorum bunu. Yeni Doblo çok güzel bir araç ama Fordlar (hem connect hem transit) kötü yola en iyi gelen araçlar.
    _____________________________
    MG HS luxury
    Bravo 1.6 Emotion
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.