Şimdi Ara

hamza |

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
322
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 12 ay
  • Cevaplayan Üyeler 7
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 3
  • Ortalama Mesaj Aralığı 18 gün 12 saat 13 dakika
  • Haberdar Edildiklerim (Alıntılar) 2
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • hamza5806 (5 mesaj) Epsilon (3 mesaj) mitralyöz etkisi (2 mesaj) baltalimanı seks ofisi (1 mesaj) meola147of (1 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (7 mesaj) Mobil (2 mesaj) Mini (3 mesaj) (2 mesaj)
  • @
0 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • ne diyosunuz beyler?




    |
    |
  • Eski formundan cok cok uzak

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hamza hocam filmlere sarmış biraz galiba, geçende de antinatalistliğe yanaşmıştı



    biraz daha eski haline benzemesi lazım, özüne dönsün

  • Hamza nirvanaya ulaşmaya aşırı yaklaştı. Eski halini de severdim ama bu halini AŞIRI ULTRA seviyorum. Umarım kendisini böyle geliştirmeye devam eder. Ciddiyim Hamza yorum atmış mı diye foruma girdiğim oluyor artık. Umarım eski haline dönmez.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kanatlandırmayan_Redbull

    Eski formundan cok cok uzak

    Neden kanka


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: meola147of

    Hamza nirvanaya ulaşmaya aşırı yaklaştı. Eski halini de severdim ama bu halini AŞIRI ULTRA seviyorum. Umarım kendisini böyle geliştirmeye devam eder. Ciddiyim Hamza yorum atmış mı diye foruma girdiğim oluyor artık. Umarım eski haline dönmez.

    Ahahahahaah eyvallah bro


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • yazık kafasına.

  • Adamın dibidir

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • sonunda beni sewen biri omg duygulandım şuan  

  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • hamza adamdır


    ben yakında başarı ve mutluluğa ulaşacağına inanıyorum.

  • Epsilon kullanıcısına yanıt
    Eyvallah reis

    O dedigin imkansiz ama hele gelecek 5 yilda kesin kez imkansiz

    Daha 8 ay gereksiz staj var parasizliktan gebercem artık

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • hamza5806 kullanıcısına yanıt

    stajda naptırıyolar hocam


    katil adamı falan mı savunuyon nası oluyo avukat stajlıgı


    ben mesela pc müh stajında çay falan içiyodum bide internetten dizi izliyodum hocam


    zorlu günlerdi

  • Epsilon kullanıcısına yanıt
    Knk ben suana kadar hemen hemen hicbir sey yapmadim kaytardim

    Bedava calisacak kadar enayi degilim

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.