Şimdi Ara

--->Halo: Reach<--- EVERY LEGEND HAS A BEGINNING (46. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1.137
Cevap
0
Favori
44.755
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • çıldırtmıyor Legendary single sadece biraz daha uzun sürüyor...tüm achievementlar bitti bende sadece Captain ve Lt.Colonel rank ach. kaldı, yarına Captain olurum sadece Lt.Colonel kalır...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MrStark

    Oyunun tek başına legendarysi co-op legendary den daha kolay pek bi ironik olmuş


    Oyun çıkmadan bir açıklaması olmuştu yapımcıların co-op ta oyuncu sayısına göre zorluk seviyesi değişecek diye.Bence tek başına legendary nin kolay olması normal.
  • Onlaynın durumu nedir ya sabahtan beri 1000 kişi var görünüyor?
  • arkadaşlar bu oyunda tek başına hikaye moduna nasıl başlanıyor bulamadım bi türlü.
  • Legendary modun tek başına çıldırtacak zorlukta olmaması güzel çünkü tek başına Legendary zorluk seviyesinde bitirildiği takdirde 150 ach veriyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ucancisim

    arkadaşlar bu oyunda tek başına hikaye moduna nasıl başlanıyor bulamadım bi türlü.

    help meeeeeee pls
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wolfgangg


    quote:

    Orijinalden alıntı: MrStark

    Oyunun tek başına legendarysi co-op legendary den daha kolay pek bi ironik olmuş


    Oyun çıkmadan bir açıklaması olmuştu yapımcıların co-op ta oyuncu sayısına göre zorluk seviyesi değişecek diye.Bence tek başına legendary nin kolay olması normal.

    hayır şu açıdan ben o olayı biliyorum abicim ölmüyosun yani co-op da birisi geride kalıyo diğer herkes gebertiyo budur gebermene gerek yok ölünce spawn oluyosun bir bakıma immortal bide öldükten 1 saniye sonra 2 bombayla doğmak mesela elemanlar geliyo kalabalıklar ağır ateş var direkt 2 kişi intihara gider 1 saniye sonra orası boşalır ilerlemeye devam.co-op daha kolay bu açıdan ölmüyosun çünkü.




  • Oyunun Forge kısmını çok kişi kullanmaz..Halo 3 dede acaip şeyler yapılabiliyordu ama Reach ile adamlar bunu almış, ilerilere taşımış. Deli dana bir harita editörü yapmışlar...Oyun o kadar doluki, bu güzelliği çok kişi belki farketmedi bile

    Örnek bir custom harita resmi

     --->Halo: Reach<--- EVERY LEGEND HAS A BEGINNING


    Gears of War Canals haritasında oynayan bir abimiz var


    Ayrıca, Firefight ı ne yapmışlar öyle

    Zilyon tane mod, opsiyon..Cumartesi gecesi 200 bin için 4 arkadaş 3 saat kastık Outland haritasında. Ne kadar eglendik anlatılmaz...

    Ayrıca Daily ve Weekly challenge lar mükemmel düşünülmüş bir olay...Yakında görürüz diger oyunlarda...

    Halo yapar, digerleri takip etmeye çalışır




  • single için konuşuyorum. çatşmalar genelde aynı ilerliyor. halo3 ya da odst neyse o işte. farklı silahların ve şu armor lock ve sprint gibi özelliklerin kattığı bi zevk var ayrı olarak

    yoksa genelde aynı mantık. eliteler brute lar falan. şu küçük covenantlar ellerine bombayı alıp intihar saldırısı falan yapıyorlar. bazen misal bi bölüme başlıyoruz. biraz böyle farklı gibi. sadece elde tabanca oluyor. hah diyorum biraz renk geldi. değişik bişeyler yapacaz. tabancayla iki ilerledikten sonra hoop bi bakıyorum elimde yine covenant silahları kalkanlı şu karga tipli elemanları öldürüyorum. aynı şekilde sniperlı haritalar da öyle. bi süre zorunlu olarak sniper falan kullanamazmıyız yani.

    hani yanlış anlaşılmasın kesinlikle kötü değil son derece zevkli. ama değişsin artık şu mantık. düşmanlar çeşitlensin renklensin biraz.bi süre sonra sıkıyor açıkçası beni. şu uzay aracıyla yaptığımız çatışma falan böyle şeyler yapsınlar ya. zorlayıcı çeşitli düşmanlar olsun. bakıyorum değişikliklere . etrafta plasma lı basit brutelar var arkada da uzun bi kaskı olan dodge yapabilen elinde de şu yeşil füze atan silahtan olan brute.

    senaryoya göre bik bik bilmem ne demeyin bana sakın. benim single için gördüğüm halo 3 den bir iki farklı değişiklik oldu çatışmalarda.

    ha sonra. klişedir ama genelde film olsun dizi olsun oyun olsun çoğu yapımda bu mantık vardır ki izleyene oynayana tat versin hırs versin. şöyle kötü mü kötü karizma mı karizma bir covenant lideri. ya da ne bileyim senaryo reach e göre böyle diyecekseniz bari bi komutan koysalar şöyle insanlardan tiksinen güç manyağı bir komutan. ama tabi reach de o da yok. ya da herbiri farklı özellikte spartanların covenant karşılıkları gibi bi düşman uzman ekip olsa. ben görmedim böyle şeyler. yani bungie nin yaptığı kusura bakmayın ama single ı çabuk bitir multiye geç asıl olay orada olmuş. çatışmalardaki amaç ta o zaten. eğitim gibi tutorial gibi bir olay.

    senaryoda illaki sevdiğim yönler var bak. gerçekten takım ruhunu vermişler misal. birisini kaybedince cidden üzüyor insanı. kamera açıları konuşmalar yüz animasyonları falan . çalışmış gerçekten bungie baya. en çok hoşuma giden şey de misal hangara girecekler hangar kapısındaki kameradan bakıyoruz olaya. gerçeklik adına güzel şeyler bunlar.




  • Arkadaşlar benim bu oyunda achievmentla ilgili problemim var.. 6. bölüme kadar her şey gayet normalken 6.bölümden itibaren bölüm sonlarında ve bazı bölümlerin içndeki küçük görevlerle ilgili olan hiç bir achievment açılmamaya başladı defalarcca oynamama rağmen.. Bunun bir çözümü var mı? Daha da garibi bölümü bitirmiş olmama rağmen bitirmişim gibi göstermiyor..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi master of darkness -- 27 Eylül 2010; 11:21:59 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubillian

    single için konuşuyorum. çatşmalar genelde aynı ilerliyor. halo3 ya da odst neyse o işte. farklı silahların ve şu armor lock ve sprint gibi özelliklerin kattığı bi zevk var ayrı olarak

    yoksa genelde aynı mantık. eliteler brute lar falan. şu küçük covenantlar ellerine bombayı alıp intihar saldırısı falan yapıyorlar. bazen misal bi bölüme başlıyoruz. biraz böyle farklı gibi. sadece elde tabanca oluyor. hah diyorum biraz renk geldi. değişik bişeyler yapacaz. tabancayla iki ilerledikten sonra hoop bi bakıyorum elimde yine covenant silahları kalkanlı şu karga tipli elemanları öldürüyorum. aynı şekilde sniperlı haritalar da öyle. bi süre zorunlu olarak sniper falan kullanamazmıyız yani.

    hani yanlış anlaşılmasın kesinlikle kötü değil son derece zevkli. ama değişsin artık şu mantık. düşmanlar çeşitlensin renklensin biraz.bi süre sonra sıkıyor açıkçası beni. şu uzay aracıyla yaptığımız çatışma falan böyle şeyler yapsınlar ya. zorlayıcı çeşitli düşmanlar olsun. bakıyorum değişikliklere . etrafta plasma lı basit brutelar var arkada da uzun bi kaskı olan dodge yapabilen elinde de şu yeşil füze atan silahtan olan brute.

    senaryoya göre bik bik bilmem ne demeyin bana sakın. benim single için gördüğüm halo 3 den bir iki farklı değişiklik oldu çatışmalarda.

    ha sonra. klişedir ama genelde film olsun dizi olsun oyun olsun çoğu yapımda bu mantık vardır ki izleyene oynayana tat versin hırs versin. şöyle kötü mü kötü karizma mı karizma bir covenant lideri. ya da ne bileyim senaryo reach e göre böyle diyecekseniz bari bi komutan koysalar şöyle insanlardan tiksinen güç manyağı bir komutan. ama tabi reach de o da yok. ya da herbiri farklı özellikte spartanların covenant karşılıkları gibi bi düşman uzman ekip olsa. ben görmedim böyle şeyler. yani bungie nin yaptığı kusura bakmayın ama single ı çabuk bitir multiye geç asıl olay orada olmuş. çatışmalardaki amaç ta o zaten. eğitim gibi tutorial gibi bir olay.

    senaryoda illaki sevdiğim yönler var bak. gerçekten takım ruhunu vermişler misal. birisini kaybedince cidden üzüyor insanı. kamera açıları konuşmalar yüz animasyonları falan . çalışmış gerçekten bungie baya. en çok hoşuma giden şey de misal hangara girecekler hangar kapısındaki kameradan bakıyoruz olaya. gerçeklik adına güzel şeyler bunlar.


    COD da ne yapıyorsun mesela ? Tek tip asker öldürmüyormuyuz ?

    Halo Reach de uzaya çıkıp savaşıyorsun yaw, daha farklı ne olabilir ? Düşman çeşitleride bolcadır. Grunt denen küçük yaratıklar bile içlerinde farklı sınıflardadır. Eliteler öyle, brute ler öyle, jackallar öyle...
    Spartan karşıtı uzman düşman ekibi Eliteler, onlar içindede Elite Leader, Elite Hero gibi farklı güçtekiler vardır. Halo 3 de Masterchief ile beraber Arbiter vardı
    Güç hastası Covenant Prophet vardı...

    Kimi yerde plazma topları imha ediyoruz, kimi bölümde vericileri, kimi yerde binalar arasında uçuyoruz, olmadı uzaya çıkıyoruz...Daha çeşitli ne yapılabilirki ?
    Zorunlu sniper kullanmana gerek yokki, istersen al Sniper ı, sen öyle takıl. Başkası orayı başka türlü geçer...Tamamen alternatif sunmuşlar...Oyuncuyu neden zorlayasın lineer bir oynanışa, o zaman Halo olmaz. Halo open bir FPS..Tünel yada lineer oynanan bir fps degildir. Farkıda odur zaten




  • Pillars of Autumn bölümünün girişi gelişmesi müthişti. Çok begendim. Grafiklere böyle :shock: baktım...Resim çekeyim dedim ama üşendim. Gerçek fotograf gibiydi kimi mekanlar...Müthişti
    Oyunun sonu ise beklediğim kadar iyi çıkmadı. Yazılardan sonraki kısmı söylemiyorum, orası dehşet, süper, harika olmuş...Ne güzel düşünmüş adamlar, helal olsun...



    Number Six in içinde oldugu durumu, o ümitsiz durumu ve çaresizliğini sonuna kadar hissediyorsunuz. Reach terkedilmiş, covenantlar hakim olmuş. Tek başınızasınız, tüm insanlar katledilmiş ve artık öleceğinizi biliyorsunuz. Son merminize kadar direniyorsunuz. O migferin camının çatlaması ve ölüme yaklaşmanız...Of of, çok iyiydi




  • offffffffffff o son nedir öyle yaaa ağzım açık kaldı yemin ederim. dün gece bitirdim bende. hele diyor ya survive diye.CURRENT OBJECTİVE : SURVİVE

    deli dehşet olmuş. çaresizliği harbiden hissediyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kubillian -- 28 Eylül 2010; 9:22:40 >
  • Al sana enstantane
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kubillian

    single için konuşuyorum. çatşmalar genelde aynı ilerliyor. halo3 ya da odst neyse o işte. farklı silahların ve şu armor lock ve sprint gibi özelliklerin kattığı bi zevk var ayrı olarak

    yoksa genelde aynı mantık. eliteler brute lar falan. şu küçük covenantlar ellerine bombayı alıp intihar saldırısı falan yapıyorlar. bazen misal bi bölüme başlıyoruz. biraz böyle farklı gibi. sadece elde tabanca oluyor. hah diyorum biraz renk geldi. değişik bişeyler yapacaz. tabancayla iki ilerledikten sonra hoop bi bakıyorum elimde yine covenant silahları kalkanlı şu karga tipli elemanları öldürüyorum. aynı şekilde sniperlı haritalar da öyle. bi süre zorunlu olarak sniper falan kullanamazmıyız yani.

    hani yanlış anlaşılmasın kesinlikle kötü değil son derece zevkli. ama değişsin artık şu mantık. düşmanlar çeşitlensin renklensin biraz.bi süre sonra sıkıyor açıkçası beni. şu uzay aracıyla yaptığımız çatışma falan böyle şeyler yapsınlar ya. zorlayıcı çeşitli düşmanlar olsun. bakıyorum değişikliklere . etrafta plasma lı basit brutelar var arkada da uzun bi kaskı olan dodge yapabilen elinde de şu yeşil füze atan silahtan olan brute.

    senaryoya göre bik bik bilmem ne demeyin bana sakın. benim single için gördüğüm halo 3 den bir iki farklı değişiklik oldu çatışmalarda.

    ha sonra. klişedir ama genelde film olsun dizi olsun oyun olsun çoğu yapımda bu mantık vardır ki izleyene oynayana tat versin hırs versin. şöyle kötü mü kötü karizma mı karizma bir covenant lideri. ya da ne bileyim senaryo reach e göre böyle diyecekseniz bari bi komutan koysalar şöyle insanlardan tiksinen güç manyağı bir komutan. ama tabi reach de o da yok. ya da herbiri farklı özellikte spartanların covenant karşılıkları gibi bi düşman uzman ekip olsa. ben görmedim böyle şeyler. yani bungie nin yaptığı kusura bakmayın ama single ı çabuk bitir multiye geç asıl olay orada olmuş. çatışmalardaki amaç ta o zaten. eğitim gibi tutorial gibi bir olay.

    senaryoda illaki sevdiğim yönler var bak. gerçekten takım ruhunu vermişler misal. birisini kaybedince cidden üzüyor insanı. kamera açıları konuşmalar yüz animasyonları falan . çalışmış gerçekten bungie baya. en çok hoşuma giden şey de misal hangara girecekler hangar kapısındaki kameradan bakıyoruz olaya. gerçeklik adına güzel şeyler bunlar.


    Yüzde yüz katılıyorum. Bu arada Keptın oldum meğer olay fayırfayıt mış. Boşuna kasmışız multide puan için bir haftadır. Fayırfayıt ta sınaypır ya da roketfayt oldumu gelsin bir seferde 1000 puan ver elini meycır, ver elini kalınıl...




  • arkadaşlar halo serisinin tüm oyunlarını yazabilir misiniz ? Ben de başlıcam halo evrenine
  • Birisi demiş halo ve geow kadar exc olan alan wake niye satmadı diye. Nedeni basit. Oyunun sürekliliği yok. Bildiğim kadarıyla Alan Wake multiplayer oynanan bir oyun değil. Alan wake her ne kadar güzel bir oyun olsa da 2 bilemediniz 3 kere bitirirsiniz. Daha açmazsınız. Ama Halo ve Gears of War öyle değil. Bu durum God of war içinde geçerli. Mükemmel bir oyun oyun değil hatta film. Ama sürekliliği yok. Devir multiplayer devri.
  • sende benim gibi reach ile basla ve orda kalsin saka bir yana eminim her serisi superdir ama madem ki reach bambaska bir konu herseyin baslangicini anlatiyor gidip eskilere donup huzunlenmenin manasi yok
    quote:

    Orijinalden alıntı: FieSTaA

    arkadaşlar halo serisinin tüm oyunlarını yazabilir misiniz ? Ben de başlıcam halo evrenine
  • edit geçtim zor değilmiş :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi caca40 -- 28 Eylül 2010; 17:01:44 >
  • arkadaşlar oyunu heroic de bitirdim, legendaryde başladım. Çok zor geldi , tavsiye edeceğiniz taktikler nelerdir ??
  • 
Sayfa: önceki 4445464748
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.