Şimdi Ara

Günlük 2 Tl`ye hem öğlen hem akşam yemeği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
1.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Anadolu Üniversitesinde üniversite öğrencilerine özel hem öğlen hem akşam yemeği 1`et tl. Yeni rektörün muhteşem uygulaması. Hem de yemekler çoğu zaman muhteşem. İki öğünde farklı yemek çıkıyor. Lisans, yuksek lisans ve doktora öğrencileri bu uygulamadan faydalalanabiliyor. Evde yapsan cok daha pahalıya geliyor. Baska unilerde boyle bir uygulama var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



    _____________________________
  • İtü oglen 2 , aksam 3 lira

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • BAU öğlen de akşam da 2 TL
    _____________________________


    REFERANSLARIM ||| XBOX LIVE : fasakasa |||PSN ID : fasakasa ||| STEAM
    Bedava Playstation Oyunları ||| Nasıl Daha Ucuz Oyun Alırım? ||| Anker SoundCore Vortex ||| Sony Pulse 3D ||| PlayStation 5
    He's the hero Gotham deserves, but not the one it needs right now. So we'll hunt him.
    Because he can take it. Because he's not our hero. He's a silent guardian, a watchful protector. A dark knight.
  • Ankara üni. Oglen 1.75 aksam 1.75
    Yemekler farkli

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Ticaret Üniversitesi sadece öğlen 10 tl :)

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    İstanbul Başakşehir FK BozBaykuşlar
  • Öğlen 2.5 akşam yok.lanet olsun erzurumsa 2 liraykende aynı yemekler 2.5 ikende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
    motorcu değil choppercı olmak.....kıvırtmak değil kafa sallamak.... varmak değil yolda olmak.... boyun eğmek değil özgür olmak..... hevesle değil tutkuyla bağlanmak... Metal Müzik süslü sosyete kızlarının değil,onurlu insanların yaşamla mücadele öyküsüdür.
    (wayne's world , wayne's world party time excellent!)
  • Her üniversiteye AÖFden para akmıyor.
    _____________________________
    V40&S60
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Aksam olayi cok iyi oldu. Ancak esnaf aksam yemegi ciktigindan beri ağliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yeditepe Üni en ucuz yemek 6 Lira
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SpeeDHunteR

    Yeditepe Üni en ucuz yemek 6 Lira

    Yuh valla. Zaten bir ton para alıyorlar kayıtta. O kadar parayı vereni etkilemez kanımca

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • vay anasını
    _____________________________
  • Hocam öyle diyorsun da ben bir sene 2 Eylül'de okudum, sırf 45 dakika karda kışta dışarıda beklediğimi hatırlıyorum. Şu anki durumu nasıldır bilemiyorum tabi ama, hep yenmiyordu maalesef + rezervasyonla çalışması da cabası. Ama yemekler 10 numaraydı 1 liraya göre, ona bir şey diyemem. Şu an ÇOMÜ'de okuyorum 2.25 alıyorlar ama bırak tad güzelliğini, doyurmuyor bile.
    _____________________________
    Gigabyte B450M S2H | AMD Ryzen 5 5600G | XPG 8GB*2 3000MHZ DDR4 GAMMIX D10 | Sapphire Radeon RX5500 XT PULSE OC 4GB | SanDisk 500GB Ultra 3D SSD | Western Digital 1TB Blue 7200RPM | SilverStone Strider Essential 600W | Zalman N3 Mid Tower | Samsung Odssey G3 24" | Microsoft Wired Desktop 600 | Gigabyte Aorus M2
  • Yeditepe 6.5 lira menü ama kasada hep sorun çıkıyor bu menü sayılmıyor diyorlar 13 lira ödüyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • ön lısanslar adam degıl mı ?


    bu arada eskısehır unıversıtesının kaynağı sanırım aöf, eğer bızım harçlarla yedırıyorlarsa yapanda ızın verende ahırette g
    _____________________________

      Her maskenin altında karanlık bir yolcu vardır
      Kimisi için Ete Duyulan açlık
      Kimisi için Güce duyulan açlık
      Kimisi içinse Kana duyulan açlıktır karanlık yolcu,
      Bazısı cesurca kabullenir onu dizginler
      Bazısı Görmezden gelir fakat günden güne esiri olur.
      Bazısı ıse artık odur ! onun kendisi olmuştur.

  • güzel oluyomu bari yemekler
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kloroform

    Anadolu Üniversitesinde üniversite öğrencilerine özel hem öğlen hem akşam yemeği 1`et tl. Yeni rektörün muhteşem uygulaması. Hem de yemekler çoğu zaman muhteşem. İki öğünde farklı yemek çıkıyor. Lisans, yuksek lisans ve doktora öğrencileri bu uygulamadan faydalalanabiliyor. Evde yapsan cok daha pahalıya geliyor. Baska unilerde boyle bir uygulama var mı ?

    Akşam yemeği bazen kötü oluyor
    _____________________________




    Steam: PeerNet

    Oo\SKYLINE/oO
  • Marmara'da da 1 TL ama aynı yemek çıkıyor.
    _____________________________
  • Tabi fiyat performans oranı olarak oldukca iyi. Kimi gunler guzel olmuyor. Sıra oluyor yunus emre kampusunde. Rezervasyon dediginiz fisinizi bir hafta onceden alirsaniz iyi. Son dakika fis almaya herkes kalkarsa yemekhane islemez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Kou
    11.30 13.30 arasi 2tl
    16.30 17.30 arasi 2tl

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • İnönü 1.75 ama yemekleri mükemmel. Hep etli yemekler çıkarıyorlar.
    _____________________________
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.