|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
_____________________________
|
|
_____________________________
|
|
_____________________________
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Selamlar herkese. Daha önceki mesajlarda televizyonun arkasından gelen tiz, çınlama şeklinde bir ses gelmesi arızasından bahsetmiştik. Hatta yaşayan arkadaşlar da çok olunca sorunun kronik olduğu ortaya çıkmıştı. Nitekim televizyonumdaki yıllar önce garanti kapsamında giderilen arıza, şimdi yine ortaya çıktı. Servis televizyonu götürdü ve inceleme sonucu için dönüş yaptılar. Hepimizin bildiği üzere yine kart değişmesi gerekiyor ve 290TL ücret talep ediliyor. Şimdi benim aklıma takılan ve sormak istediğim, televizyonda kronik olduğu çok açık olan bu sorun için ücret talep edilmesine karşı çıksam sizce haklı bulunma ihtimali var mıdır? Asıl önemli konu, benim gibi bu sorunu yaşayan ve kronik olduğunu ispatlamak amacıyla örnek gösterebilmem için benimle kişisel bilgilerini (isim soy isim ve telefon) paylaşabilecek bir arkadaş var mıdır? |
_____________________________
|