Şimdi Ara

GOLF 6 R MODİFİYE ETMEK ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
3.602
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Herkese iyi bayramlar diliyorum.

    Ben hemen soruma geceyim üniversitedeyim bir sürü aracın ardından nihayet karar verdim.

    Golf 6 1.4 tsi comfortline alıp 40-45 bin tl aralığında sonra bu arabayı R line modifiye etmek istiyorum tampon + siyah r jantlar + bodykit vs araç maunel olacak sizce değer mi ? bir de istanbul trafiğinde daha önce manuel araç sürmedim gerçekten denildiği kadar zor mu ?


    Eğer istanbul trafiğinde manuel araça hiç bulaşma derseniz mecbur fiesta 1.0 powershift titanium veya polo 1.2 tsi dsg comfortline bakıcam.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fleleo -- 29 Temmuz 2014; 20:30:56 >



  • Diger kisimlari bilmemde
    Manuel suruluyor bence gayet

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • alışınca kolay
  • Çok teşekkür ederim yorumlarınız için manuel araç kullanıyorum fakat istanbul trafiğinde hiç denememiştim eğer istanbul trafiğinde çok çok zor ise fiesta 1.0 poweshift veya polo 1.2 tsi dsg bakmak zorundayım kafam karışık.

    Başka yorum yokmu lütfen yorumlarınız çok önemli.
  • Up Up bilgi verin lütfen..
  • Otomatik elbette büyük rahatlık ancak manuel de 'çok çok zor' gelmeyecektir diye düşünüyorum. Manuel C segmentini otomatik B segmentine tercih ederim şahsen.
  • Highline golf 6 zaten kendi duruşuyla bile yeterli güzellikte. özellikle led arka stoplar.
    Ben olsam golf 6 1.4 tsi 160 hp olanlarına bakardım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Hamdi0555 -- 29 Temmuz 2014; 21:36:44 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Focus 1 vs Golf IV ?
    12 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fleleo

    Herkese iyi bayramlar diliyorum.

    Ben hemen soruma geceyim üniversitedeyim bir sürü aracın ardından nihayet karar verdim.

    Golf 6 1.4 tsi comfortline alıp 40-45 bin tl aralığında sonra bu arabayı R line modifiye etmek istiyorum tampon + siyah r jantlar + bodykit vs araç maunel olacak sizce değer mi ? bir de istanbul trafiğinde daha önce manuel araç sürmedim gerçekten denildiği kadar zor mu ?


    Eğer istanbul trafiğinde manuel araça hiç bulaşma derseniz mecbur fiesta 1.0 powershift titanium veya polo 1.2 tsi dsg comfortline bakıcam.

    Bence değmez. O paraya Comfortline golf 6 alıp modifiyeye para harcayacağınıza, highline düşük km golf 6 alıp keyfini çıkarın. Misal daha 12500de sıfırdan hallice

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-acil-satilik%2Csifir-ayarinda%2C12500-km%2Cgolf-1.4-tsi-highline-170979681/detay

    ya da hazır yapılmışı var daha çekici

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-s-drive-den-2011-vw-golf-1.4-tsi-dsg-highline-225-hp-sunroof-172819793/detay


    Manuel araç zor değil alışma gerektiriyor, ama 2litre motor altı araçlarda manuelin tadını pek alamıyorum şahsen. Ayrıca otm çok büyük rahatlık. Ama vw dsg bir risk faktörü bu da aklınızda olmalı.




  • Yorumlarınız için çok çok teşekkürler.

    Highline golf tabiki de çok güzel duruyor içindeki koltuklar arka led stopları vs gerçekten çok çekici fakat onlarda 55-60 bin aralığında bu yüzden comfortline modelini seçtim ikinci elde en fazla 45-47 civarı verebilirim 0 da 50 bin limit.

    Dediğim gibi 45 bin civarına comfortline alıp istediğim gibi modifiye etmek abartıya kaçmadan. Bu arada linkteki hazır modifiyeli aracın modifiyesini beğenmedim benim yapacağım tam olarak şöyle ;

    http://i.hizliresim.com/zQrjGD.jpg resim koymayı beceremedim linke tıklarsanız görebilirsiniz yapmak istediğim modifiyeyi.



    Böyle bir şey yapacağım 5-6 bin tl ye hallederim gibi böyle bir modifiyeyi. Zaten bir an da hepsini alamam öğrenciyim parayı biriktire biriktire jant dan başlarım led ön arka far arka tampon vs sırayla yaparım.

    122 bg kötü gelirse zamanla yazılım ile 160 bg yapabilirim.

    Otomatik olacaksa zaten fiesta 1.0 powershift veya polo 1.2 tsi dsg seçebilirim başka seçenek de yok sanırım bu fiyata.




  • Hocam golf yerine leon daha güzel agresif duruyor yada sedan düşünürseniz

    Mitsubishi lancer'a evo modifiyesi

    Honda civic sedan modifiyesi

    Yada illa ww ise jetta modifiyesi çok daha iyi oluyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşım 5-6bine golf'ü nasıl r versiyona çevirmeyi planlıyorsun hesap kitap yaptın mı?


    Jantlar ve lastikler değişecek, amortisörler ve yaylar dğeişecek, body kit ve egzos değişecek, artı işçiliği sen bunları 5-6 bine yaptırabileceğini mi sanıyorsun? Sırf jantlar ve yeni büyük lastikler bu kadar tutacaktır. O yüzden mantığın yanlış, ya yapılmış golf al bütçeni arttırıp ya da temiz orjinal highline. Ha ben imitasyon jant taktırıcam dersen sen bilirsin ama güvenliğinle de oıynamış olursun. Orjinalleri 2000 dolardan fazla tutacaktır. Lastikler de bir 2bin tutar 18 veya 19 inç olunca.
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Hazır yapılmış dediğinizin Golf R ile alakası yok
  • Lord Sparhawk L kullanıcısına yanıt
    Jantlar ve egzoz çıkışı para ediyor.

    Zaten süspansiyon,amartisör ve yaylara gerek yok sonuçta hız yapmayacak amacı sadece görünüm olsun değil mi?

    122 araba değiştirse ne olacak ki?

    Orijnal jant seti sıfır alırsa baya pahalı olur ama 2.el ucuz bulabilir.

    Egzoz çıkışı da göstermelik olursa daha uygun olur.

    Yani maliyeti ucuzlatabilir.

    Bence direk Golf 7 alsın zaten o paralara 55 civarı çok rahat 1.2TSİ comofrtline araç alabilir.
  • Hazır yapılmışı, hazır golf r anlamında yazmadım, hazır modifiye edilmiş golf var anlamında yazdım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Jantlar ve egzoz çıkışı para ediyor.

    Zaten süspansiyon,amartisör ve yaylara gerek yok sonuçta hız yapmayacak amacı sadece görünüm olsun değil mi?

    122 araba değiştirse ne olacak ki?

    Orijnal jant seti sıfır alırsa baya pahalı olur ama 2.el ucuz bulabilir.

    Egzoz çıkışı da göstermelik olursa daha uygun olur.

    Yani maliyeti ucuzlatabilir.

    Bence direk Golf 7 alsın zaten o paralara 55 civarı çok rahat 1.2TSİ comofrtline araç alabilir.

    "süspansiyon,amartisör ve yaylara gerek yok" demişsiniz ancak araba leylek gibi yüksek mi gidecek o kadar modifiyeden, bodykitten ve janttan sonra?




  • ultrasn0w kullanıcısına yanıt
    Hocam Modifiyeden sonra leylek gibi gitsin demiyorum ama o kadar oynamaya orijinalliğini bozmaya gerek yok.

    Coil yay kullanabilir.Ama şu var İstanbul yolları da kaymak değil.Her tümsekte altını vurmasın değil mi?

    Coil yay bakması o yönden mantıklı olur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Jantlar ve egzoz çıkışı para ediyor.

    Zaten süspansiyon,amartisör ve yaylara gerek yok sonuçta hız yapmayacak amacı sadece görünüm olsun değil mi?

    122 araba değiştirse ne olacak ki?

    Orijnal jant seti sıfır alırsa baya pahalı olur ama 2.el ucuz bulabilir.

    Egzoz çıkışı da göstermelik olursa daha uygun olur.

    Yani maliyeti ucuzlatabilir.

    Bence direk Golf 7 alsın zaten o paralara 55 civarı çok rahat 1.2TSİ comofrtline araç alabilir.

    R jantlarla teker çapı daha büyümüş oluyor, amortisörün aynı sönümleme katsayında kalacağını düşünürsek dengesiz bir sürüş verecektir. Daha gergin ve kısa transferli amortisör takmalı. Orjinal r jantların çıkmaları yurtdışı 900 dolar civarı oluyor. yine çok pahalı. Dediğniiz gibi herşey göstermelik çakma olur 5bine. Onun yeirne highline golf 6 almak daha iyi bence. O paraya düşük km hasar kayıtsız temiz golf 7 comfortline alabileceğini zannetmiyorum. Ama düşük km kazasız boyasız golf 6 alınabiliyor. Tamam kasa farkı önemli ama hasarsızlık ve az kullanılmışlık bence daha önemli. O yüzden benim ilk önerim highline golf 6 olurdu. Zaten golf 6'nın iç mekan malzeme kalitesi de golf7'den biraz daha iyi bu da bir artı.




  • Hocam jant olayı denenmiş zaten ben maliyeti azaltmak adına dedim.Denen araçta Golf6 yani.

    http://forum.donanimhaber.com/m_59630468/tm.htm

    Hocam şu örnek olabilir:

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-volkswagen-ilk-sahibinden-nokta-boyasiz-yetkili-servis-bakimli-garantili-172552561/detay




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Kutu149

    Hocam Modifiyeden sonra leylek gibi gitsin demiyorum ama o kadar oynamaya orijinalliğini bozmaya gerek yok.

    Coil yay kullanabilir.Ama şu var İstanbul yolları da kaymak değil.Her tümsekte altını vurmasın değil mi?

    Coil yay bakması o yönden mantıklı olur.


    Stok yay ve yürüyen ile leylek gibi olacaktır. Coil'e gerek yok aslında, 3.5cm 5cm'lik yaylar var onlardan alıp daha az masrafla aynı basıklığı elde edebilir. Zaten arkadaşın dip basma gibi bir derdi de yok anladığım kadarı ile.Tabi kendi seçimi sizin de dediğiniz gibi coil de kullanabilir-ki bende coil tavsiye ederim.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.