Şimdi Ara

GOD OF WAR: RAGNAROK | PS4/PS5 EXCLUSIVE | TÜRKÇE DİL DESTEĞİ | 9 KASIM 2022 (465. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9.298
Cevap
114
Favori
454.335
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
43 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 461462463464465
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • creep32 kullanıcısına yanıt

    Atreus’tan dolayı ben de ikinciyi oynayamadım. Ben yan karakterle oynamak istemiyorum ki, Kratos ile ortalığın içinden geçmek istiyorum. İlk oyun (2018) bu konuda daha iyiydi.

  • Krone K kullanıcısına yanıt

    Aynen ben de Atreus'tan dolayı oyunu pek oynamak istemiyorum. Ayrıca, +New Game'i aşırı zorlaştırmışlar. Normal modda oynuyorum, buna rağmen aşırı zor. Düşman bir vuruyor gücün yarısı gidiyor. Halbuki Level 9 şu an Kratos. Bunu bu kadar zor yapmalarının amacı ne anlamıyorum, herkes zor sevmek zorunda değil ki.

  • God of War Konusundaki gibi buradada "PS4/PS5 EXCLUSIVE" ibaresinin kaldırılması gerekiyor.

  • A r c h A n g e L. kullanıcısına yanıt

    Eski god of war oyunlarında oldugu gibi oyunun tekrardan "God Of War" olabilmesi için yendigimiz bossların özelliklerini silahlarını alıp kullanabilmemiz lazım. Hemde hepsinin.

    Tam bir skill ve weapon çeşitliliği sunuyordu Devil May Cry gibi silahları değiştire değiştire degisik combolar yaparak biçerdik ve çok eglenceliydi.

    Sadece silahlarıda degil bossların özel güçlerini bile kullanabilioduk posedionun öfke patlaması medusanın taşlaştırması vs.


    Poseidonun mızragı - hadesin Clawları- Barbarın Hammerı Zeusun kılıcı- Medusanın kafası aklıma gelenler bunlar.

    Yeni god of warlarda elimdeki baltadan başka hiçbir silah kullanmama gerek yokki. Resmen god of war degil başka bir oyun olmuş. Ha kötü oyunmu degil gayet güzel keyifli goty bir oyun

    ama "Savaş Tanrısı" degil artık bu oyun. Eski god of warlardaki en önemli mekanik çıkarılmış.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GenqhisKhaan89 -- 4 Eylül 2024; 14:19:8 >
  • GenqhisKhaan89 kullanıcısına yanıt
    Oyunda bunu yapabilen bir boss bile vardı
  • GenqhisKhaan89 kullanıcısına yanıt

    Bende sizin gibi düşünüyorum hocam.

    Aslında Hikaye örgüsü ve kurgusuna göre İlk God of War üçlemesinin sonunda tüm güçlerinden yeteneklerinden arındırılmış bir şekilde bitiyordu oyun. Hatta 3. oyunun sonunda ki ne olduğuna dair işde bu bu oldu diyip Flashback'ler ile bile oyuncuların kafasında ki soru işaretlerini giderebilirlerdi. Ama elde kalan şuanlık sadece 2 şey biliyoruz.


    Birincisi : Spartanın Öfkesi.

    İkincisi : Kaosun Bıçakları.

    Üçüncüsü Olympos'un Kılıcı. ( Eğer sayılırsa )


    Diğer yetenekleri ne oldu hala bir yerlerde duruyor mu bunu ileleyen oyunlarda gösterecekler galiba. Hermes'in Botları, Helios'un kafası, vb. şeyler ne olacak bilmiyoruz.


    God of War 2018 ile birlikte Silah tarafına eklenen Leviathan Baltamız, Ragnarok'ta Draupnir Mızrağımız mevcut. İleleyen Mitlerde daha ne gibi Silah çeşitliliğine gidilecek bilmiyoruz.


    Ama Sizin anlatmak istediğinizi anlayabiliyorum. Mesela Zeus'un yıldırımları, Öfke patlamaları, Medusanın kafası ile taşlaştırma, vb. gibi güçlerde barındırabilecek yegane şeyler Kratos hanesine geçmeli gibi.


    Belki bunu bir nebze Mısır Mitolojisinde veya Japon Mitinde bu mekaniği kullanabilirler ama bu formülü kullanıp kullanmayacakları önemli. Öldürdüğümüz tanrının güçleri veya silahları bir şekilde kullanılabilir olmalı. Mesela Ragnarok'ta Thor'un çekici gibi. Yada Heimdall'ın bineği veya özel güçleri gibi. Sezgi veya aklından geçenleri görerek düşmanın bir sonra ki hamlesinin sadece bir bölümünü görüp daha sonra sürpriz saldırılar yapması gibi.


    Daha çokça şey sayılabilir ama İlk oyun 3'lemesinde ki son oyunda Kratos'un değişimini görüyoruz. Zaten bir intikamdı. İntikamını aldı ve herşeyden herkesten uzak yaşayacaktı ama yine Firma bunun gibi bir oyunu bozmaktansa üzerine daha da yoğunlaşarak nasıl daha ileriye taşıyabiliriz mantığı ile böyle bir yola girmişler.


    Asıl önemlisi Ragnarok'tan sonra ki Mitlere yaklaşımı, Hikaye örgüsü, Yeni Mekanikler, Yeni Güçler, Yeni Lanetler, vs. oyuncuyu tekrardan kendine bağlayacak etkenler bulabilmesi. Santa Monica Stüdyosunda yetenekli ve becerikli Geliştiriciler mevcut. En güzeli bizlere neler sunulacak bekleyip görmek lazım hocam. :)





  • GenqhisKhaan89 kullanıcısına yanıt

    Çok doğru, eski GOW havası gitti bu Ragnarok ile. Hadi 2018 GOW farklı bir hava getirdi ve bana göre şahaneydi. Ama bu Ragnarok nedir abi, konu desen yok, mekanik desen yok, oyunda düşmanın 3 farklı saldırısı nedir, new game yapıyorsun, Level 9'dasın düşmanlar senden daha güçlü geliyor, oyunda güç ayarı yok. Bir süre sonra oynama şevkini kaçırıyor. Hele hele Atreus ile oynamamak için çoğu oyun bıraktığım oldu. Atreus'u oyuna dahil etmek kimin fikri ise lanet okuyorum. Bu kadar mı vizyonsuzluk olur. Oyunun adı God of War - Şavaş Tanrısı, Atreus'un Macerası mı ? Oyun DLC ile bir miktar kıpırdandı ama yine de kurtarmaya yetmedi. Çok büyük bir potansiyeli harcamışlar. Yan görev vereceklerine karakterlere odaklansalardı, arada Kratos'un geçmişine gitselerdi, Kratos'u eskisi gibi vahşi gösterselerdi tadından yenmezdi.

  • gowr başlı başına bitmemiş bi oyun benim içi kratosun nasıl ve neden geldiğini dünya yılanını kimin çağırdığını neden açıklamadınız ayrıca o nasıl sönük bi finaldir odin thor savaşları aşırı tırt baş düşmanların freya ve thor olduğunu söylediler oyun çıkmadan ama iki fighta epiklikten noksan oyun başlı başına epiklik konusunda sınıfta kalıyor freyri kurtardığımız sahne bi tık iyiydi onun dışında akılda kalıcı bişey yok bende fenrir yorumu bana göre kötü ilk oyunda bütçemiz yetmedi diye boss yapmadık dedikleri helheimde ki Hræsvelgr i bütçeleri olmasına rağmen bu oyunda da hiç etmişler kuş sadece rrrrrr diyor .d dünya yılanının işlevini daha çok bekliyordum onu da harcamışlar tüm kış uyuyordu bi finalde gördük thorla savaşırken ki o da aşırı zayıftı atreuslu demir orman sekansları zaten kabir azabi sırf onun için oyunu ikinciye oynamadım balta ve bıçakların bir ikisi dışında runikleri geçen oyunla aynı draupnir mızrağı da ghost of spartayı oynayanlar bilir ordan devşirme hatta bir kaç hareketi bile aynı ha taş gibi silah orası ayrı .d tyr plot twisti nedir arkadaş koskoca nors savaş tanrısı neymiş başından beri odinmiş kimi etkiledi ki o sahne tyri de doğru kullanamadılar daha çok eksiği var da yazarken yoruldum yönetmenin de etkisi var bur da ilk oyunda cory freayının kaplumbağasını oyuna koymak için çok diretmişti mesela ragranoku da o yönetseydi kim bilir neler görecektik umarım yeni ip si ragnaroku yapmadığına değer kısaca gow2018 >gowr





  • Oyunu dün akşam ikinci kez bitirdim. Müzikler, karakterler inanılmaz derecede iyi ya, adamlar bu işin pro'su olmuş. Kratos'u seslendiren Christopher Judge abim öyle oynamış ki, yaşamış karakteri resmen, final sahnesinde gözlerim doldu o kadar iyi ki o sahne ah be.


    Şu parçada gözler doldu, ciğer bitti benim. Arkasından şarap içtim o kadar beni mahvetti.  


    Bear McCreary abimiz müzikleri o kadar güzel yapıyor ki, bayılıyorum Outlander, Black Sails, TWD, Lord of The Rings: The Rings of Power daha bir sürü dizinin müziklerini yapan kişi. Diyecek söz yok 10/10 benim için, kusursuz bir oyun.


    Yakında spin-off veya yeni oyun duyurusu mutlaka gelicek. Özellikle Atreus için standalone bir oyun şart bence.


    SonySoundtracksVEVOyoutube
    “Raeb's Lament” from God of War: Ragnarök (Original Soundtrack) Music by Bear McCreary Listen to the full soundtrack here: https://godofwar.lnk.to/ragnarokAY Ask your voice device to play: “God of War Ragnarök Soundtrack” FOLLOW SONY SOUNDTRACKS: Facebook: https://www.facebook.com/SonyMusicSoundtracks Instagram: https://www.instagram.com/sonymusicsoundtracks Twitter: https://twitter.com/sonysoundtracks/ Discord: https://discord.com/invite/DCKp3RYRK3 SUBSCRIBE to our channels for more: ► https://soundtracks.lnk.to/sonysoundtracksvevoID ► https://milanrecords.lnk.to/youtube GOD OF WAR: RAGNAROK TRACKLISTING - 1. God of War Ragnarök - Bear McCreary feat. Eivør 2. A Son's Path - Bear McCreary 3. The Hand of Odin - Bear McCreary 4. Giantess of Ironwood - Bear McCreary 5. Huldra Brothers - Bear McCreary 6. Holding On - Bear McCreary feat. Eivør 7. Svartalfheim - Bear McCreary feat. Eivør 8. Pull of the Light - Bear McCreary feat. Eivør 9. Alfheim - Bear McCreary 10. Jotunheim - Bear McCreary 11. Grýla - Bear McCreary 12. Whispered Souls - Bear McCreary 13. Vanaheim - Bear McCreary 14. The Hidden Beast - Bear McCreary 15. To Forgive or to Kill - Bear McCreary 16. Asgard - Bear McCreary 17. Muspelheim and Niflheim - Bear McCreary 18. Midgard - Bear McCreary 19. The Mermaid - Bear McCreary 20. Remembering Faye - Bear McCreary feat. Eivør 21. Return to Helheim - Bear McCreary 22. The Hammer of Thor - Bear McCreary 23. The Mask - Bear McCreary 24. Ragnarök - Bear McCreary 25. The All-Father - Bear McCreary 26. Raeb's Lament - Bear McCreary 27. Letting Go - Bear McCreary 28. Blood Upon the Snow - Hozier and Bear McCreary #BearMcCreary #GodofWarRagnarok #Soundtrack
    https://www.youtube.com/watch?v=AXwUy2uoI_M

    Bu arada Black Sails ve Outlander'ı izlemeyen varsa ölmeden önce izlesin.  


    Yıllar geçti hala dinliyorum bu efsaneleri ( adamın masada olmadığı dizi kalmamış )



    Bear McCreary - Topicyoutube
    Provided to YouTube by Sparks & Shadows Theme from Black Sails · Bear McCreary Black Sails (A Starz Original Series Soundtrack) ℗ 2014 Sparks & Shadows Released on: 2014-02-25 Main Artist: Bear McCreary Auto-generated by YouTube.
    https://www.youtube.com/watch?si=hE7aBycLwgduNRas&v=gwIRzgbe2jo&feature=youtu.be


    Bear McCreary - Topicyoutube
    Provided to YouTube by TuneCore Outlander Main Title Theme (Skye Boat Song) (feat. Raya Yarbrough) · Bear McCreary · Raya Yarbrough Outlander Main Title Theme (Skye Boat Song) (feat. Raya Yarbrough) ℗ 2014 Madison Gate Records Released on: 2014-08-02 Auto-generated by YouTube.
    https://www.youtube.com/watch?v=9y_Va7k37h4

    şu efsaneyi de unutmayalım


    Bear McCreary - Topicyoutube
    Provided to YouTube by Sparks & Shadows Battlestar Galactica Main Title · Bear McCreary Battlestar Galactica: Season 2 (Original Soundtrack) (Remastered) ℗ 2021 Sparks & Shadows Released on: 2021-06-04 Main Artist: Bear McCreary Composer: Bear McCreary Auto-generated by YouTube.
    https://www.youtube.com/watch?v=o9iTGIFuLKQ



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Asahi Breweries -- 26 Eylül 2024; 21:44:58 >




  • drphaedrus kullanıcısına yanıt
    Hikayesi bekleneni veremiyor evet ama yine de piyasadaki çoğu oyundan daha kalitede oynanış karakterler karakter gelişimi müzikler atmosfer keşif hissi yarı açık dünya yan bosslar ödüllendirme hikayesi hariç her şey mükemmel
  • RocK__StaR kullanıcısına yanıt
    Benim sevmedigim tarafi dusmanlarin cok gec olmesi. Ne build yaparsam yapayim normal dusmanlarin olmesi cok uzun suruyordu

    Sanirsam oyunu kasten oyle tasarlamislardi
  • RocK__StaR kullanıcısına yanıt

    piyasadaki çoğu oyundan kaliteli olduğu tartışılmaz zaten ben 2018 oyunundan sonra daha çok şey bekliyordum sadece oyun aceleye geldiğinden benim için sönük kaldı

  • Bu oyunda kısaca söylemek gerekirse Atreus ile Kratos'u , Joel ile Ellie gibi yapmaya çalışmışlar ama içine etmişler..
  • Burası pc konusundan daha aktif o kadar zaman sonra bile, gerçi tüm playstation forumundaki konular pc'ye göre daha aktif artık buralara bakacağım  


    PC'de bitirdim ben de yeni, 1.oyuna göre ben daha çok sevdim ama yukarıdaki arkadaşlara da katılıyorum, Atreus ile oynadığımız kısımlar baymaya başlamıştı beni de hatta bazen alt f4 çekesim geliyordu, oynayalım elemanla da çok uzatmaya gerek yoktu biraz daha kısa tutulabilirdi onunla oynadığımız sahneler.


    Onun haricinde 1.oyunundan daha çok sevmemin sebebi ise dahil ettikleri karakter fazlalığı. Şimdi bu oyundaki karakterlerin çoğu ikonik ve hafızada kalıcı karakterler, boş karakterler değil. Farklı oyunlarda karşımıza çıkan karakterler gibi hissettirmiyor yani, örnek olarak AC Valhalla mesela ikonik karakterleri barındırıyor, Odin, Ragnar'ın oğulları vs ama hangi biri akılda kalıcıydı sizce? Şuan aklınıza geliyor mu hayır, sunumları berbat hiçbir anlam ifade etmiyor. Ama GoW R'de bu karakterlerin hepsi dibine kadar işleniyor, çok güzel anlatılıyor, hepsinin bir ağırlığı vardı bu yüzden yalnız hissettirmedi oyun hiç.


    Son olarak yine yukarıdaki bazı arkadaşlara katılıyorum, Santa Monica harika bir stüdyo da bu GoW serisini neden çok soft yazmışlar bilmiyorum. Bugüne kadar biz GoW'u Kratos'un parçala,yık,yok et mevzundan dolayı oynayıp seviyorduk, gözünü nefret bürümüş bir Kratos ile soft bir baba Kratos'u arasında zibilyon fark var. Dövüşürken iki AAAAAA HIIIIII HGUUUUUU demekle eski Kratos hissini alamıyoruz malesef. Tamam adam yaşlanmış olabilir de ne bileyim, çok soft yazmışlar adamı iki oyunda da.


    Keşke bi şekilde şu adamı son kez eski haline çevirseler de, ne bileyim gözünü nefret bürüse her şeyi yıkıp, yok etsek. Mesela Atreus'un başına iş gelsin bişi olsun, farklı bi mitoloji olur farklı bir şey olur tanrılara denk gelsin Atreus'a zarar versinler biz de Kratos olarak bunu öğrenelim ve nefret bürümüş şekilde sonuna kadar öyle oynayalım mesela ne bileyim. Ama artık GoW oyunu çıkmayacak değil mi? Burda bazı yorumlar 3.oyunun geleceğini biliyormuş gibi yazmış da 3.oyun gelmeyecek diye biliyorum, Santa farklı oyun üzerinde çalışmıyor mu? Ben mi yanlış biliyorum acaba.





  • Kage. kullanıcısına yanıt

    PC konularına ne zaman baksam yıllardır şu ekran kartımda bu kadar fps, bu donanım açar mı, hata aldım muhabbetinde başka bir tane oyun hakkında yorum bulunmuyor maalesef.


    Arteus kısımlarında çok sıkılmadım açıkcası ama evet uzatıldığı sekanslar vardı. Hikaye sunumu harika allahım bitmesin istiyorsun fakat başlarda ortalarda ne güzel ağır ve detaylı işlenirken, 2. oyuna bu kadar konuyu nasıl sığdıracaklar ki diyorum senaryo 35-40 saat olması lazım ki dediğimde sonlarda korktuğum başıma geldi.


    Şu kadar güzel işlenen hikayeye son kısımlar maalesef sönüktü. 3 oyunda doya doya işlenmesi şarttı. 2. oyuna o kadar şey doldurmuşlar ki ragnorak a zaman kalmamış. 3 leme olarak düşündüğümüzde buradada yazmıştık. Thor ile kapışıcaz arteus a bir şeyler olacak 2. oyunun sonlarında kratos çıldıracak sonra 3. oyunda tüm diyarları parçalayacak ama olmasa da olurda son bir çıldırış güzel olurdu.


    Son kısımların epic ve büyük olmamasının en büyük nedenlerinden biride hep yazıyorum ps4 e çıkması. Ps4 e çıkması bundan eminim hem zaman kaybı yaşattı hemde çapını küçültü savaşların. Son thor odin savaşları ragnorak savaşı böyle olmamalıydı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Wight Lord -- 27 Eylül 2024; 13:55:18 >




  • Youtube'da önüme düştü. Mitoloji uzmanı Mehmet bey çok iyi yorumlamış gerçekten, ses tonu olsun, düzgün diksiyonu ile oyunda ve mitoloji de ki farklılıkları açıklamış.  


    Literatyoutube
    Mitoloji Uzmanı Mehmet Emre İnal, God Of War Ragnarök oyunlarındaki Kratos, Atreus, Thor, Jörmungandr, Odin, Mimir ve Ragnarök sahnelerini izleyip yorumladı. İyi Seyirler! Mehmet Emre İnal Instagram: https://www.instagram.com/mehmetemreinal/ https://www.instagram.com/mitolojikevren/ Kanalımızda hem eğleniyoruz, hem öğreniyoruz. Bilgilenmenin en eğlenceli yollarını bularak, bunları alanında uzman profesyoneller vasıtası ile siz izleyicilerimize sunuyoruz. Videoda Yer Almak İsteyen Uzmanlar Başvuru Formu: https://forms.gle/4yGwHWDMmmF6qnCx7 İşbirlikleri için: literat@creatorstation.com Instagram: www.instagram.com/literat.sf 00:00 Giriş 00:44 Kratos ve Thor Savaşı 05:08 Kratos ve Baldur Savaşı 08:02 Atreus’un Hayvana Dönüşmesi 10:31 Odin’in Şekil Değiştirmesi 12:45 Jörmungandr (Dünya Yılanı) ve Mimir 16:50 Ragnarök 20:56 Kapanış
    https://www.youtube.com/watch?si=cQV6ileyLlmoYVru&v=qZTqRhxnxP0&feature=youtu.be
  • 
Sayfa: önceki 461462463464465
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.