Şimdi Ara

GıbırNet ve kaçışım! İptal ile kaçtım kurtuldum! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
116
Cevap
3
Favori
27.133
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
73 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Hat değerleri vs. eklenmeyince zaten konunun bir değeri olmuyor.
    Kaldı ki aslında bu konuların kayde değer bir değeri olsa TürkNet batardı.
  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt

    Allah Allah, başka operatörün daha yüksek hız verebildiği aynı hatta siz daha düşük hız verebildiğinize göre İlahi bir güç sizi engelliyor. Dış mihrakların oyunu herhalde. Kıskanıyorlar sizi.

  • kendileri o kadar anlamsız bir firma ki r10 da açtığım Türknet referans konuma salça olmuşlardı yok çok kötüler yok bilmem ne diye :D bu konuyu okuyunca da güldüm , Sanırım sorun Konyadaki düşünce farklılığından kaynaklı kimi tanıdıysam konyalı hep bu şirket gibiydi :D

  • NT2L kullanıcısına yanıt

    Pek muhterem aziz kardeşim,

    ben yazdıklarımda teknik hususlardan çok şirketin üslup ve yaklaşımına dikkat çekmeyi amaçladım. Zaten bu tavır olduktan sonra bana canavar gibi hızlı internet verse kaç yazar? Önce esnaflıklarını düzeltsinler sonra teknik hususlarını konuşurum.

    Ha siz sayılar üzerinden konuşmak isterseniz, evet ben o kadar ileri görüşlü düşünmedim, çünkü ararım sorunu düzeltiriz derler konu kapanır diye düşündüm bu yüzden ekran görüntüsü falan almak aklıma gelmedi.. Amaaaa konuya gıbırnet tarafından verilen cevaplar halen üsluplarında değişim olmadığını ve ısrarla sorunu başka unsur ve kaynaklara atmaya çalıştıklarına işaret ediyor. Bence asıl konuşulması gereken de bu! Hizmet anlayışı düzgün değilse orası çiledir.

  • Borakhan B kullanıcısına yanıt

    Durum aynen öyle, ve inanın her zaman sorun başka kaynaklı oluyor, hiçbir zaman tamam bir kendimizi yoklayalım demediler ve diyemiyorlar..

  • 2 yıldır netspeed sorunsuz kullanmana rağmen neden o kadar düzeni bozdun kendini yordun anlamadım mis gibi kullanıyordun işte . Eskiden süper online kullanıyordum 6 mbs zor alıyordum küfrede küfrede kullanıyordum. Daha sonra bınamızın alt yapısında turknet oldugunu keşfedince hemen bozdum superonlıne sozlememı geçtim tuknete . Sonuç: 65 mbs hız alıyorum.1.5 gb 2 dk iniyor. Buradan Turknete selam interneti hızlı kullanmaya devam diyorum. Yeri geldi sorunlar yaşadık hemen çözüm merkezine yazdım çözdüler sağolsunlar. Başarılarınızın devamını dilerim. Turknete geçmek istersen ilk ay bedava kullanabilirsin referans olabilirim.

  • GIBIRNET kullanıcısına yanıt

    Böyle saçma sapan İSSler ile uğraşmayın arkadaş. Şuna bak hala bahane üretiyorlar. Madem bu şekilde sorunu çözülebiliyor o zaman sende müşteriyi yönlendirsene. Türknete çok kızıyordum zamanında müşteri hizmetlerini kaldırdı diye ama cidden çok haklılar ya. Ttnet döneminde arardım modemi açıp kapa yaptırır sonrada splitter varsa onu sök tak yaptırırdı. Telefonu açan kişiler yerine kalas koysan daha çok yardımcı olurlar yani.

    Varsa biraz birikimi olan bende çükümNET diye bir firma açıcam en kötü bunların yaptığı gibi yaparız. Bizde 100 gözüküyo der kitleriz bunlar gibi. İnşallah sizin gibi boş firmaların hepsi batarda yasal dolandırıcılardan kurtuluruz.

  • İnternet bağlatırken kendi alt yapısı olmasına dikkat ederim. Sırf f/p iyi diye asla o firmayı seçmem. Seçmemem gerektiğini öğrettiler en azından. En büyük sıkıntı sen x firması ile sözleşme yapıyorsun, x firması y firmasının alt yapısını kullanıyor en ufak bir sorunda x topu y ye y topu x e atıyor. 1 değil 2 firmanın kahrını çekmen gerekiyor.


    Şimdiye kadar kablonet kullandım adamlar çok netti yıllarca. Sadece 3 ay beni bir çıldırttılar onun dışında güzel bir ilişkimiz vardı. (3 ayda bölgedeki kutunun -artık adı her neyse- yetersiz olduğuna ikna edebilmiştim)


    Superonline adsl kullandım 2 yıl sonra bölgenizde ttnet var artık biz hizmet veremiyoruz dediler onlar beni yolda bıraktı ama sıkıntı yoktu.


    Ttnet zaten bilindiği gibi aşırı pahalı, sorun olana kadar harika sorun olduğunda ölü taklidi yapmaya bayılıyor. Şuanda kullandığım, kullanmak zorunda olduğum ISP kendisi. Eve interneti 2 haftada müdüre giderek bağlatabildim. 2 haftada eve gelip 5 dakikalık işlemi yapamadılar. Görevli tatile çıkmış :D


    Millenicom ahh milenicom. İnternet bağlatırken özellikle dedim ki bana maksimum bir süre verin o süre dolmadan gelin kurun. Tabi süre geçti geçti geçti, sürekli aynı hikaye halledeceğiz geleceğiz gideceğiz arada sıkıştıkları yerde topu ttnete flan atmalar.


    Yakanet (Yerel airwifi firması) aynı gün kurulum, taahhüt vs yok, ücretleri o zaman iyiydi şimdi biraz abartmışlar sanki, hızlı teknik destek. Taşınırken aboneliğimi kapattırdım sonra tekrar abone olayım yeni evde neden olmasın dedim kapatma olduğu için ek ücret istediler anlaşamadık prensipte.


    Gıbırnete gelince hiç deneyimim yok ama niyeyse şimdiye kadar okuduklarımdan hiç iyi bir intiba bırakmadı bende. Bir de ciddiye alamıyorum. Gıbırnet. Söylerken gülesim geliyor. Önce isim konusunu çözmeleri gerek bence.


    Sonuç olarak tavsiyem. kablonetten şaşmayın, olmadı fiyatına bakıp karar vermeyin, kendi alt yapısı olmayan firmaları kullanmayın.



    Son bir not;


    Bazı arkadaşlar devletin bu konuya el atması yaptırım uygulaması vs konusuna değineceğim. Kesinlikle ciddi derslere, yaptırımlara ihtiyacı var ISP şirketlerinin. Örneğin şuanda kullandığım 2 yıllık taahhütlü ttnet paketimin faturasına bakıyorum ödenecek tutar 103TL (35e kadar)


    İnternet Erişim Ücreti aylık 290TL

    Alo Aylık Ücret 20TL

    İnternet Erişim Ücreti İndirimi 216,12TL

    Alo İndirim 8 TL


    Çarpmış toplamış sonuç 103TL


    Yani indirim yapmasa internet 290TL HÖHHH (Sadece internet ücreti)


    Neden böyle yapıyor eğer ki sen taahhütten cayarsan 290TL üzerinden hesaplayıp caymayı bile aklından geçirme diyor. Tüketici aleyhine bir sözleşme olduğu açıkken BTK buna göz yumuyor.

    Buna bir de modem dayatması var. gpon modemmiş de ttnetten başka modem olmazmışta vs vs.


    Sektörü neresinden tutarsan tut elinde kalıyor. Düşünüyorum BTK nın vatandaşa kişi başı maliyeti ne, zaten olaya çok uzaklar en azından elektrik suyunu internetini ödemeyelim.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farks -- 26 Şubat 2021; 15:25:52 >
  • NT2L kullanıcısına yanıt

    Konu açmadan önce okuyun konusunu bir hortlatayım hocam.

  • matgab kullanıcısına yanıt

    Benim mesajıma da cevap vermemişsiniz ama canının sağolsun. Bir sıkıntı var ise öncelikle hat değerlerinin ekran görüntüsü, modem modeli vb. not alın bir kenara hocam. Teknik veriler olmadan konuşmak imkansız.

  • Fiber'de sorun yaşayan var mı arkadaşlar?
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bence de
  • matgab kullanıcısına yanıt
  • Bence internet işlerinden çok iyi anlamıyorsunuz, yüzeysel bir kaç bilgi ile bunları yaşamanız normal. Snr ve hat kapasitesi ile ilgili bilgi edininiz.
  • NT2L kullanıcısına yanıt
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt

     

  • NT2L kullanıcısına yanıt
    Hocam bu aralar bir sakinlik görüyorum sen de, hayırlısı inşallah.
  • Ttelekom, Milenicom, türknet ve gibir i sıra ile kullanan biri olarak şunu söylemek istiyorum. Online olarak hat kontrolü ile tahmini verilebilecek hız ile gerçekte olan genel olarak birbirini tutmuyor. Bu tüm sağlayıcılarda böyle. Zaten hepsi TT alt yapısında. (Gibir i savunmak gibi olmasın yanlış anlamayın.)



    Türk telekomun, aynı zamanda turknet in sitesinden sorgulama yaptığım zaman da alabileceğim maks hız 75mb görünüyordu. Turknet 100mb tarifesine geçtim. Hattıma 75mb hız tanımladılar. Hiç bir zaman 75mb alamadım. Hatta 50mb i bile görmedim diyebilirim. Alabileceğim hız olarak ana sağlayıcı dahil hepsi 75mb demişti oysaki.


    Bir süre sonra hattım ile alakalı problem yaşamaya başladım ve ttelekom ekibi geldi. Hattıma bir cihaza bağlayıp kontrol ettiklerinde aslında sorunsuz olarak alabileceğim maksimum hızımın 45mb olduğunu söylediler.



    Uzun lafın kısası tahmini hıza aldanmayın, bu gibir e özel bir durum değil, tahmini hız santral ile aranda mesafe yoksa alabileceğin hız demek kabaca.

  • Türk Telekom hattını kullanman belki sorun Türk Telekom hattına bakmamasıdır. Gibirnet yeni şirket olabilir ama bazı işlerini harika yapıyor.

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Bende buna benzer olay yaşıyorum. Hız sorgulamaya güvenip yola çıkılmaz. Sahada herşey farlı. Bakır da enterferans denen olay var. Bizim gibi teknik konuları az buçuk anlayanlar dert etmiyor. Abone hattı iptal edip yeni abonelik alınca ana kablodaki ufak değişimler hızı bir miktar iyileştiriryor. Evde 2 aboneliğim vardı. Biri 12-13 de dolanırken, diğeri 17-18 tüm kablolar aynı yerden gelsede bakırda herşey olabiliyor.

    Köyde eski abone telefon hattım var. Konum itibayirle köy altı yerleşim yeri mezra. BBK kodu yok. Telefon ile tüm sorgulamalarımda 100 destekliyor ama gerçekler 8-12 - 16 dalgalıyor. Hangi sağlayıcıya geçsem " sizin hat çok iyi yüksek hız alırsınız" dediler. Ama bağlandıktan sonra hızlar adsl 12-14 sınırında gezdi. Tabi ben teknik konuya hakim olduğumdan ne gelirse razıydım. En azından türktelekoma fahiş fiyat ve taahhüt den kurtuldum. En son ana hattın her yerini su hattı kazısında delik değiş ettiler. Telefonlar bile çalışmaz oldu. Maliyet yüksek olduğundan fiber çekemeyiz dediler. Hatları iptal edin dediler. Bölgede cep telefonu çekmeyince aboneler çok şikayet etti.8 ay sonunda fiber çekildi 2km. Tip21 dolap kondu. Tam sevinecekken tombala benim ana kabloya bağlı 8 aboneye oldu. 200 m yakınıma dolap komasına rağmen ben eski kabloyu kullanıp 4km adsl ile sürünüyorum. Bizim kablolar dolaba 50 m kala eski hattan ayrılıyormuş. Eski kablo olunca yeni dolaba aktarmayı unutmuşlar. 50m ek yapıp bağlamadılar. Şimdi heryer den şikayete tekrar başladım. İnşallah biri daha kepseyke eski kabloyu koparırda kurtuluruz. 4km kablo çekmektense 50 m kablo çekerler.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.