SNR değeri tamamen siz ve kablonuz arasında ... Buna tam olarak katılamam .. Mesala banada Bina içi.. Wifi ile hız testi yapıyorunuz ondan kablo ile yapın... Hatta modemi telekomdan gelen kabloya direk taktım resmini gönderdim o zamanda kablolarda OKSİTLENME var dediler Sonrada döndüler hattınızın kaldırabileceği maksimum hızı alıyorsunuz hattınızda problem yok dediler :) az önce CRC hatası ve dolayısı ile bina içi diyordunuz dedim tekrar inceleyelim filan.. Neyse Mahallede komple internet gidince -çok şükürki onlar ARIZA KAYDI AÇTIRABİLDİLER- sorunun Türk Telekom kaynaklı olduğu ortaya çıkmış oldu SORUNU TÜRK TELEKOM şöyle çözdü :
Gülermisiniz ağlarmısınız ? Bu ayın 12 sinde 3 ayım doluyor çok şükür.. :) |
GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet (271. sayfa)
-
-
Şuan Arıza kaydım oluşturuldu sonunda :)
İş emri verildi. Fakat anlamadığım konu : arıza no'yu istediğimde bana vermiyorlar / ardirdan canlı chatten yazdım. Ad soyad istedi verdim sonra cevap dahi vermedi. Enteresan..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Emin olabilirsiniz ki hocam bütün issler aynı. Sonuçta hepsi minimum gider ile Türk Telekomun eline bakıyorlar. Bir ihtimal belki türknet farklıdır diyeceğim o da ancak kendi altyapısında olabilir. Türk Telekom başlı başına bir kanser olduğu için çözümü yok. İdare edicez.
Snr değerine gelince. Evet fiber kutusundan sizin modeme kadar olan kablonun durumu, konumu snr değerini etkiler. Öyle ki kablonun etrafından geçen herhangi bir elektrik hattı bile snr değerinin düşmesine sebebiyet verebilir. Ha belki sizin iç hattınızda problem yoktur ama Türk Telekomun koca 1 mahalleye dağıttığı bilmem kaç yıllık kabloda sorun vardır. Onu kendi kablonuzdan emin olmadan bilemeyiz. Gerçi o kalın kablo kopmadan isterseniz 50 defa arıza kaydı açın, türk Telekom yine de değiştirmez. -
quote:
Orijinalden alıntı: fatih448
Emin olabilirsiniz ki hocam bütün issler aynı. Sonuçta hepsi minimum gider ile Türk Telekomun eline bakıyorlar. Bir ihtimal belki türknet farklıdır diyeceğim o da ancak kendi altyapısında olabilir. Türk Telekom başlı başına bir kanser olduğu için çözümü yok. İdare edicez.
Snr değerine gelince. Evet fiber kutusundan sizin modeme kadar olan kablonun durumu, konumu snr değerini etkiler. Öyle ki kablonun etrafından geçen herhangi bir elektrik hattı bile snr değerinin düşmesine sebebiyet verebilir. Ha belki sizin iç hattınızda problem yoktur ama Türk Telekomun koca 1 mahalleye dağıttığı bilmem kaç yıllık kabloda sorun vardır. Onu kendi kablonuzdan emin olmadan bilemeyiz. Gerçi o kalın kablo kopmadan isterseniz 50 defa arıza kaydı açın, türk Telekom yine de değiştirmez.Zaten sorun Türk Telekomun saha dolabını küçük olandan büyük tip 7'ye geçirmesiyle başladı..
Bütün kabloları değiştirdi (direk eve gelen kablo vs.) alt yapıyı yeniledi SENELERDİR SORUNSUZ (*) kullandığımız hat sorun verdi.
Aslında yenilenince sorunsuz olması gerekirdi herhalde galiba sanırsam.
Maalesef Türk Telekom abiciğimizin verdiği hız ve alt yapıya mahkumuz.
(*) Daha önce senelerce sorunsuz kullandığım Türk.net idi ama ilk arızada onlarda gözümden düştüler. Daha ilk arızada başladılar aynı standart şeylere bina içi, modem, wifi vs.
-
Yurt dışı çıkış trafiğimiz artık Türk telekom üzerinden dolaştırılarak çıkıyor. Demekki bize yol göründü yarın TBTNET firmasını deneyimlemek için evrak göndereceğim.
-
İstanbuldayım yine gün içinde 1 dk süren internet kesintileri devam ediyor
Hat ile alakalı sorun yok VDSL ışığı yanıyor internet erişimi gidip geliyor
Bende yolcuyum mart sonunda sıktılar artık stabil bir hizmet yok maalesef
Hat değerlerimde bunlar, anladığım kadarıyla hat değerlerinde de bir anormallik yok
-
-
-
Merhabalar:
Değerli müşterimiz Teknik birimimiz tarafından hattınız titizlik ile incelenmiş olup firmamızdan kaynaklanan bir sorun olmadığı gözlemlenmiştir.
Konuyla alakalı olarak Hız testi sağladığınızda tarayıcınız yoğun şekilde CPU %100 kullanımına maruz kaldığından dolayı ağ kartınızı etkilemektedir. Ağ kartınızın sürücüsü bilgisayarınızın arka planda çalışan virüslerde aynı şekilde ve bu da hız değerlerini etkilemekle birlikte. hız testi sonuçları yanıltıcı değerler elde etmenize sebebiyet vermektedir.
Adsl ve Vdsl alt yapılar bakır kablo üzerinden tarafınıza ulaşmaktadır. bu durumda yer altı kabloların ekli olması bina içi tesisatınızın durumu ve dslam kabin uzaklığınız ve bulunmuş olduğunuz kabin yoğunluğu SNR Değerine etken olabilir.
İlgili Sinyal değerleriniz Hattınızı sorunsuz şekilde alındığı görünmektedir ve SNR değerlerinizde sorun gözükmemektedir.;
İlgili Data akış grafiğiniz. modeminizi kapatıp açtıktan sonra tekrardan hız testi sağladığınızda sorunsuz şekilde paketinizi aldığınız gözlemlenmiştir. ;
CRC hata sayısı az ve hattınızın stabil çalıştığına dair sistemsel olarak kopmalarınız görünmemektedir ve sağlıklı şekilde hattınız çalışmaktadır.
İyi günler dileriz.
-
Arama ve yazılı olarak bildirdim 2 kez.
1.5 ay önce başka firmaya geçtim ancak son fatura çıkmadı ödeme yapamadım diyorum siz hala standart metin yazıyorsunuz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NewsTR -- 9 Mart 2021; 0:3:22 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhabalar:
Konuyla ilgili sizlere yardımcı olabilmem için özel mesaj üzerinden abonelik isim soyisim irtibat numaranızı paylaşır mısınız.
İyi günler dileriz.
-
gece bir fifa oynayalım diyoruz yine 1 dk'lık kesinti. Gün içinde 15-20 defa kesiliyor 1 dk sonra geri geliyor ve bunun benim hattımla alakası yok.
Kendi hattım kesilse diyeceğim problem bizden kaynaklı, VDSL ışığı gram sönmüyor sürekli beyfendilerin internet erişimi gidip geliyor ben böyle rezalet görmedim şuan alternatif aramaya başladım
KESİNLİKLE TAVSİYE ETMİYORUM UZAK DURUN !
-
Bugün müşteri hizmetleri ile görüştüm aylık yıllık paket hakkında bilgi almak istedim mayıs ayında zam gelecek diyorlar eğer yıllık paket alırsanız bundan etkilenmezsiniz denildi -
Gıbırnet;
- Taahhütsüz internet... Alakası yok !!
Taahhütsüz diye içeri alıp resmi gerekçesini ispatlayamayan (resmi yazı istedim vermediler) bir kural ileri sürüp (telekomun kuralı 90 gün çıkış yapamazsınız) sizi 3 aylığına kendilerine bağlı tutan bir firma. erken çıksanız hak onlarda çıkmasanız onlarda. her türlü kardalar.
3 ay ben bağlı kaldım, 3 ay sen bağlı kaldın derken veremedikleri hizmeti yürütmeye çalışan bir kuruluş.
Şunu deseler mantığım alır, "aga masraf ediyoruz bizi 3 ay idare et" ama dediğim gibi resmi kanunda olup olmadığını bilmediğimiz bir sebepten bağlanmamız içler acısı.
ne büyüttün bee !!!??? 3 ay ne var ki ? 3 ay ben 80-100 vereyim, 3 ay sen ver, oooh mis !
iyi de sorunun ne ?
- sürekli olarak sorun ya telekomda oluyor ya kabloda ya da modemde. bi kerede "aaa bizde sorun varmış" olmuyor. (farklı modemler denendi, sorun aynı. modem, hat, kablo, telekom hatalı)
eski iss de aynı altyapı, aynı kablo ve aynı modemle yıllarca internet kullanılırken bu firmada 3 nün birden sorun çıkarması da ayrıca üzdü beni. o kadar sene bozuk modemle, kopuk hatla internet kullanmışım. Allah 'tan gıbırnetteki arkadaşlar farkettiler, söylediler de sorunlu cihaz ve altyapı ile internet kullandığımı anladım.
- eski iss de sorunsuzdu da niye buraya geldin? fiyatı cezbetti, ucuz etin yahnisi dedik ama ne tat var ne tuz !
Kısaca, "dur şu firmayı bir deneyeyim" diyeceklere;
- Taahhütsüz adı altında ama değil ! interneti 90 gün kullan(ama)manızı istiyorlar.
- Verdikleri hizmet stabil değil sürekli değişken. Kablo ile kullanacaklar bir yere kadar tamam, wifi ile hız bir bakmışsın 5-10 bir bakmışsın 35-40.
- Abone olmadan önce veririz dedikleri hızı abone olduktan sonra göremiyorsunuz. öncesinde altyapınız 77mbps hız destekliyor denilirken abone olunca 60mbps ye kadar alıyorsunuz dediler.
Kısaca, macera aramayın. Türk telekom bile bilmiyor alt yapı sağladığı firmadan 90 gün çıkış yapılamayacak olduğunu. işkembeyi kübradan bir kuralla 90 gün içerdeyiz. çıkınca görüşürüz.
Bu arada, yiğidi öldür, hakkını yeme demişler. whatsap destek hatlarının olması, hızlı dönüş sağlamaları, dil ve üslup 10 numara. diğer servis sağlayıcıların örnek almaları gereken bir hizmet. teşekkürler ama bir tek o iyi.
Sağlıcakla.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi trkkrsy -- 12 Mart 2021; 2:43:48 >
-
quote:
Orijinalden alıntı: trkkrsyGıbırnet;
- Taahhütsüz internet... Alakası yok !!
Taahhütsüz diye içeri alıp resmi gerekçesini ispatlayamayan (resmi yazı istedim vermediler) bir kural ileri sürüp (telekomun kuralı 90 gün çıkış yapamazsınız) sizi 3 aylığına kendilerine bağlı tutan bir firma. erken çıksanız hak onlarda çıkmasanız onlarda. her türlü kardalar.
3 ay ben bağlı kaldım, 3 ay sen bağlı kaldın derken veremedikleri hizmeti yürütmeye çalışan bir kuruluş.
Şunu deseler mantığım alır, "aga masraf ediyoruz bizi 3 ay idare et" ama dediğim gibi resmi kanunda olup olmadığını bilmediğimiz bir sebepten bağlanmamız içler acısı.
ne büyüttün bee !!!??? 3 ay ne var ki ? 3 ay ben 80-100 vereyim, 3 ay sen ver, oooh mis !
iyi de sorunun ne ?
- sürekli olarak sorun ya telekomda oluyor ya kabloda ya da modemde. bi kerede "aaa bizde sorun varmış" olmuyor. (farklı modemler denendi, sorun aynı. modem, hat, kablo, telekom hatalı)
eski iss de aynı altyapı, aynı kablo ve aynı modemle yıllarca internet kullanılırken bu firmada 3 nün birden sorun çıkarması da ayrıca üzdü beni. o kadar sene bozuk modemle, kopuk hatla internet kullanmışım. Allah 'tan gıbırnetteki arkadaşlar farkettiler, söylediler de sorunlu cihaz ve altyapı ile internet kullandığımı anladım.
- eski iss de sorunsuzdu da niye buraya geldin? fiyatı cezbetti, ucuz etin yahnisi dedik ama ne tat var ne tuz !
Kısaca, "dur şu firmayı bir deneyeyim" diyeceklere;
- Taahhütsüz adı altında ama değil ! interneti 90 gün kullan(ama)manızı istiyorlar.
- Verdikleri hizmet stabil değil sürekli değişken. Kablo ile kullanacaklar bir yere kadar tamam, wifi ile hız bir bakmışsın 5-10 bir bakmışsın 35-40.
- Abone olmadan önce veririz dedikleri hızı abone olduktan sonra göremiyorsunuz. öncesinde altyapınız 77mbps hız destekliyor denilirken abone olunca 60mbps ye kadar alıyorsunuz dediler.
Kısaca, macera aramayın. Türk telekom bile bilmiyor alt yapı sağladığı firmadan 90 gün çıkış yapılamayacak olduğunu. işkembeyi kübradan bir kuralla 90 gün içerdeyiz. çıkınca görüşürüz.
Bu arada, yiğidi öldür, hakkını yeme demişler. whatsap destek hatlarının olması, hızlı dönüş sağlamaları, dil ve üslup 10 numara. diğer servis sağlayıcıların örnek almaları gereken bir hizmet. teşekkürler ama bir tek o iyi.
Sağlıcakla.
Sanırım yeni abonelikte kurulum ve aktivasyon ücreti alınmıyor bundan kaynaklı ilk 3 ay çıkış durumunda bedel talep ediliyor ?
-
Değerli abonemiz,
Türk Telekom ile yapılan sözleşmeler gereği İŞLETMECİ DEĞİŞİKLİK(CHURN) 90 gün kuralı mevcuttur.
90 günü doldurmayan aboneler işletmeci değişikliği yapamamaktadır.
Sanırım firmanınız İşletmeci değişiklik(CHURN) sözleşmesini okumamış,değişiklik talebi doğrultusunda sisteme devre numaranız girildiğinde otomatik olarak tarafımıza başvuru gelmeden sistem 90 gün uyarısı vermektedir.
Geçmek istediğiniz firmanın imzaldıkları ilgili sözleşmeyi detaylı bir şekilde incelemelerini tavsiye ederiz
Sağlıklı günler dileriz!
-
Bugün gıbırnet’e geçtim 70 mb dow, 8mb upl şeklinde sonuç aldım ping değeri 25 mls hızdan çok memnun kaldım inş hep böyle olur, teşekkürler gıbırnet. -
Geforce now problemi yaşayan var mı acaba çok kötü değerler gösteriyor ?Şuan fotoğraf ekleyemiyorum site sıkıntı çıkarıyor ama %6 paket kaybı 65 ms gecikme 14mbps hız gösteriyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ReiseReise -- 13 Mart 2021; 5:35:9 > -
arkadaşlar istanbul'da internet erişim problemi yaşayan var mı ? 1 dk falan sürüyor tekrar geri geliyor. VDSL ışığı sürekli yanıyor hat kopmuyor yani ama internet erişimi 1 dk gidip geliyor gün içinde, bu dediğim bazen günde 2 defa bazen 5 defa oluyor.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X