ıstanbuldayım bugün internet en az 10 defa gitti geldi. VDSL ışığı kesinlikle sönmüyor hat ile alakalı problem yok ancak internet kırmızı yanıyor 20-25 saniye sonra geri geliyor. Mart sonunda yolcu gibiyim ben |
Gıbırnet (Ana Konu) (270. sayfa)




-
-
Benim daha 2 haftam var. 3. Ayımın dolmasına
Günü dolunca direk kurtulacam.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arkadaşlar, internet gidip duruyor...
Sorun modemde sandım, iyi ki buraya bakmışım...
Yalnız değilim anlaşılan.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Tüketici Hakem Heyetine şikayet ediniz.
İnternet erişim ücretine AYIPLI HİZMET dolayısı ile itiraz ediniz.
Hakkınızı arayınız.
Bu arkadaşlar sadece para almayı biliyorlar.
Para kaybetmeye başladıklarında ne yaptıklarını zor yoldan anlarlar.
Yoksa.... ohooo.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _EUA_ -- 8 Mart 2021; 0:41:13 > -
SNR değeriniz çok düşük en az 8 mümkünse 10 olacak şekilde hızınızı düşürün. Daha sağlıklı bir bağlantı kazanırsınız.
-
Gıbırnetlik bir durum yok ortada. Zaten hattınızın taşıyamacağı kadar hızı tanımlamış kendileri. O snr değeri ile kopma yaşayıp iss suç atmak da neyin nesi. Kablonuzda bir sorun yok. Hattınızın limiti bu kadar. Varsa 70 mpbs civarında sabitlensin. Düzelir bütün sorunlar. 22 küsür milyon hata var...
Snr değeri 10 altına düşmesin. O zaman sorun yaşayın ve gidin iss suçlayın. -
Gıbırnet o hat değerlerini görüyor. Snr değerini de görüyor. Hattın ne kadar kaldıracağını da görüyor. Bi zahmet müşterisini bilgilendirip hattın taşıyacağı hıza sabitlesinler. -
Eğer müşteri arayıp benim şu şekilde şikayetim var demezse nerden bilsinler. Ayrıca hızı santral otomatik ayarlıyor. Yani Türk Telekom ayarlıyor. Ha gıbırnet sizin işleminizi onlara iletir ona göre orta yol bulunur. -
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşte burada devreye bağlı olduğunuz fiber kutusunun kapasitesi, yoğunluğu devreye giriyor. Bunun hakkında yapabileceğiniz hiçbir şey yok malesef. -
@fatih448 "Eğer müşteri arayıp benim şu şekilde şikayetim var" demişsiniz de.
Birçok kez ilettim sorun görmüyorlar maalesef :(
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@fatih448 durum TT ye iletilirse belki bir aksiyon alınır. Ama sorun gözükmediği için sistemlerinde TT ye iletilmiyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Tahmin ediyorum ki siz muhtemelen sinirli bir halde aradınız ve haliyle pek yardımcı olamadılar. Veyahut pek işinin ehli olmayan bir temsilciye denk geldiniz.
Şuan için yapılacak tek şey hızınızı 70 ve altında herhangi bir değere sabitlemelerini istemeniz. -
Evet işte burada bütün iss ler aynı tepkiyi veriyor. "Aman Türk Telekom araya girmesin yoksa bizden para alıyor"
Bir önceki mesajda yazdıklarımı bir deneyin. Düzelmezse zaten iss değiştirip kurtulursunuz. -
Telegramdan yazdım sorun için wp den yazdım sorun görmüyorlar. Aradım yine sorun görmüyorlar.
Bugün hızımı düşünmelerini ilettim. Fakat Türk telekom kaynaklı belirli bandlarla sabitlenir.
76 yaparsak tekrar 79 olur dedi.
Ama 51 e çekebiliriz bilgisini verdiler.
Alt yapı sorgulamalarında Alt yapım 76 mbps ye kadar destekliyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Evet maalesef tt bu konuda yardımcı olmuyor. 50ye çekmelerini isteyip kopma, hız düşümü gibi sorunlarınınıza çözüm oluyor mu deneyin derim. Altyapı desteği 76 yazabilir lakin oradaki hesaplama tamamiyle mesafe odaklı çalışıyor. Sizin kutunuzun doluluk oranını ve kutu ile modem arasında kablonun durumuna göre 76 mpbs değeri artıp azalabiliyor.
Örneğin bende 94 metre mesafede 85 mpbs maksimum değer gözükürken ben maksimum olarak 130 mpbs bile alabilirim. Şuanlık 75 mpbs netspeed kullanıyorum aktif olarak kaç aydır. 74.8de kalıyor hız testinde. Memnunum. Lakin bu iss farkından dolayı değil benim hattımın kalitesinin iyi olmasından kaynaklanıyor. Ping değerleriniz fazla çıkabilir, iss den dersiniz anlarım. İss nin yurt dışı çıkışları çökmüştür iss den dersiniz anlarım. Yine iss abone sayım az işte düşük kapasitede sunucu ayarlayayım der hızınız düşer anlarım. Ama snr olayı tamamen siz ve kablonuz arasında.
-
Netspeed den memnunum dedim ama bu size reklam kokusu vermesin. Şöyleki bir durumda internetim tam 1 hafta boyunca gitti. Hemen hemen hergün aramama rağmen umurlarında olmadı ve suçu her seferinde bana attılar. Hattınız kötü, kablonuzda ek var, kablonuz kopmuş, ankastre kutusuna kadar sorun gözükmüyor diye topu bana attılar. Üşenmedim cat6 kablo alıp kendim kutudan yeni hat çektim. Lakin halen internet gelmemesi üzerine arayıp son kez aradığımı belirtip eğer arıza kaydı almamaları durumunda hattımın iptalini isteyeceğimi belirttim.
Ben dahil civarımda 3 5 sokakta daha internet kesilmiş ama şikayet olmadığı için Türk Telekom adlı şirket gelipte kontrol etmemiş. Sonuç olarak çabalarım ile gelip kontrol sonucunda fiber kutusundan gelen ana hat kablosu kopmuş.
O yüzden demem o ki. Türk Telekom haricinde herhangi iss olursa olsun şayet sorununuz türk Telekom ile ilgili ise çaresiz kalıyorsunuz.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X