Ftth fiber daha 1 haftalık sıfır alt yapı 1 haftada 10 defa arıza kaydı bıraktım hocam. 5-10 mbps hız alıyorum. İlk bağladıkları gün 100 mpbs sonraki bütün günler böyle hafta sonunu düşünemiyorum. Kesinlikle pazartesi iptal ettireceğim < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet (269. sayfa)
-
-
İnterneti taşıma değil de sıfırdan kurulum şeklinde bağlattıysanız iptal ettirmeden farklı firmaya taşıyın hocam. Farklı firmadan taşıma yaptıysanız 90 gün bekleme şartı var ama yeni kurulumlarda bu yok. Eğer kapattırıp farklı firmadan başvuru yaparsanız kurulum ücreti ödersiniz bu da aklınızda bulunsun.
-
Hocam yeni kurulumlarda 3 ay şartı yok mu? Ben sıfır kurulumda da 3 ay kuralı var sanıyordum.
-
Hayır yok
-
Merhabalar:
Değerli müşterimiz görüşme sağlamış olduğunuz ekip Türk Telekom MLPS ekibi olmamakla birlikte sizlere konuyla alakalı yanlış bilgi aktarılmıştır.
Yaşamış olduğunuz sorun Türk telekom tarafından olduğu tespit edilmiştir. Türk telekom MLPS tarafına gerekli iletişime geçilmiş olup sorununuz 48 saat içerisinde giderilecektir.
İyi günler dileriz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GIBIRNET -- 5 Mart 2021; 9:39:12 > -
quote:
Orijinalden alıntı: Gökkubbeİnterneti taşıma değil de sıfırdan kurulum şeklinde bağlattıysanız iptal ettirmeden farklı firmaya taşıyın hocam. Farklı firmadan taşıma yaptıysanız 90 gün bekleme şartı var ama yeni kurulumlarda bu yok. Eğer kapattırıp farklı firmadan başvuru yaparsanız kurulum ücreti ödersiniz bu da aklınızda bulunsun.
Sıfırdan ftth fiber alt yapı çekildi hocam. Gibirnete başvuru yaptım bende 10 günde 7 defa arıza bıraktım alsam 7-12 arası hız 5-10 mbps ama 48 saat içinde çözeceklerini söylediler bakalım ne olacak 90 gün süre var diyorlar yok mu hocam öyleyse halledemezlerse taşırım hemen
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: GIBIRNETMerhabalar:
Değerli müşterimiz görüşme sağlamış olduğunuz ekip Türk Telekom MLPS ekibi olmamakla birlikte sizlere konuyla alakalı yanlış bilgi aktarılmıştır.
Yaşamış olduğunuz sorun Türk telekom tarafından olduğu tespit edilmiştir. Türk telekom MLPS tarafına gerekli iletişime geçilmiş olup sorununuz 48 saat içerisinde giderilecektir.
İyi günler dileriz.
Bekliyorum düzelecek mi düzelmeyecek mi iyi günler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: GIBIRNETMerhabalar:
Değerli müşterimiz görüşme sağlamış olduğunuz ekip Türk Telekom MLPS ekibi olmamakla birlikte sizlere konuyla alakalı yanlış bilgi aktarılmıştır.
Yaşamış olduğunuz sorun Türk telekom tarafından olduğu tespit edilmiştir. Türk telekom MLPS tarafına gerekli iletişime geçilmiş olup sorununuz 48 saat içerisinde giderilecektir.
İyi günler dileriz.
bak akşam yine 8 hız yine yerlerde sonuç arama geri dönüş nerde sizi bekliyoruz . 5-10 mbps internet iyi mi böyle ftth fiber de
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Sayın İbrahim bey,
Tarafımıza yapmış olduğunuz başvuru sonucunda bilgisayarınıza iznininiz doğrultusunda uzak erişim yoluyla bağlanmıştık.
Tarafınıza detayları tek tek anlatılmış olup bilgisayarınızın CPU gücünün arttığı durumlarda test değerlerinin düşük geldiğini ve CPU kullanımın normale döndüğü durumlarda test sonuçlarınızın normal olduğunu bildirmiş bulunduk.
Tarafınıza yapılan görüşmede bölgenizde saturasyon sorunu veya hattınızda bir kapasite/mevcut hız sorunu gözlemlenmediğini belirtmiştik,test sonuçlarınızın neden değişken olduğu hem sesli olarak hemde görsel olarak sizlere belirtilmiştir.
Sağlıklı günler dileriz!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GIBIRNET -- 6 Mart 2021; 21:12:13 > -
Pc'deki CPU sorununu çözdüm. Artık kolay kolay %100'e ulaşmıyor.
Ayrıca genellikle her akşam bu sorun oluyor.
Hız sorunu oldu mu telefona da yansıyor.
Telefondada mı CPU %100 oluyor hiç sanmıyorum...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hat değerlerimde CRC sorunu varmış.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hattaki parazitten dolayı oluşur. Telekom ekipleri dolapları karıştırdığında olabilen bir olay. Gelip düzeltecekler. Tabii Gıbırnet arıza kaydı açmak için sizden 20 tl haraç istemezse. Daha önce bazı kişilerden istemişlerdi de oradan biliyorum...
-
İç Tesisat sorunu diyor. Gibirnet..
Ama iç tesisat sorunu olduğunu sanmıyorum
Telegram dan yazıyorum. Artık cevap bile vermiyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
-
Arıza kaydı oluşturmuyorlar bile..
Hangi İSS de bu yaklaşım var acaba merak ediyorum..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: ibrahim4741
Arıza kaydı oluşturmuyorlar bile..
Hangi İSS de bu yaklaşım var acaba merak ediyorum..Sen de hoşgeldin kardeşim!
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X