< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Skayn -- 27 Aralık 2020; 19:11:38 > |
İss nasıl açılıyor ortalık iss doldu
|
Millet kota olmasın ister adam kotalı paket istiyor te allam yarabbim...
|
Bayıldım kampanya içeriğine...
100 Mbps: Oyun oynamak isteyenlere 8 Mbps: İnternetle alakam yok diyenlere. :) Bu arada bir insan neden firmanın adını GIBIR koyar? Güvenilir ise değerlendirilebilir, rekabet her zaman müşteri için iyidir. |
Burada yaşın kadar çocuğu olan kişilere karşı şu çirkin üsluptan eser bulunduran tüm mesajları şikayet ettim. Malum kişiler ağzıyla facebook'ta gayette güzel sohbetler kurabilirsin, burası Donanımhaber Forumu. Babanızın şirketi gibi savunma ve taraftarlık, fanboyluk ve ölümüne sempatizanlıktan vazgeçin artık. İnsanlara "yok 150tl ödeyin yok 24aylık taahüt alın ancak o zaman maduriyet vardır" sözü hayatımda duyduğun en yersiz tüme varım cümleleri. Bir bedel ödeniyorsa belirli şartlar altında hizmet alınmaya dair sözleşme sonrasında ödeniyor, ödenen bedelin miktarı, taahhüt süresi, indirim tutarı vs. gibi nedenler hizmetin aksamasına ve sözleşmeye göre hizmetin verilmemesine bir gerekçe olamaz. Ben 9xTL bedel ödüyorsam bana sözleşmede anlaşıldığı gibi olan hizmetin sağlanılması gerekir. *2haftadır ciddi kopmalar paket lost ve yüksek ping sorunu yaşıyorum. *MH arıyorum 20-30 dakika bekleme süresi veriliyor. *Whatsapp yazışmalarına çok geç dönülüyor ve "kankam"la yazışıyorum havasına bir yaklaşım var. *Bankamın uygulamasından faturamı ödedim sistemlerine düşmemiş bundan dolayı bana hizmetiniz kesilmiştir ödenmemiş fatura borcundan dolayı diye mesaj geldi ve yağmurun altında MH'yi arayıp durumun düzeltilmesini sağlamak zorunda kaldım ve online eğitime katılmam gerekiyordu ve bu muhasebe departmaları ile aralarında olan a-sekronik hareketten dolayı maduriyet yaşadım. *2gündür ciddi kesintiler var bugün tam 5-6 saattir kullanım sağlayamıyorum interneti, kopuyor ve saatlerce gelmiyor. Hiç bir açıklama vs. gelmiyor. 30 kişi sırada MH bekliyorum. Ben sorunlarımı elbette yazacağım ve bunlar kesinlikle çözüm bulunmak zorunda. Firmayı satın almadım 9x lirayla ama firmanın sağlamış olduğu bir hizmeti satın aldım ve bununda sağlıklı şekilde sağlanılması gerekiyor. Elbette fiyat avantajı gibi bazı noktalarda ciddi avantajları var zaten bu yüzden tercih ettik, ben ve önerim sonrası bu İss'den hizmet alan 2-3 dostum, fakat Şu konuda olan temsilci yada yetkili arkadaşa bir mesajımı iletmek istiyorum @Arseyus gibi ne dediğini bilmeyen, İnsanların kişiliklerine ve alamadıkları hizmete yönelik yaptıkları eleştirilerine; küfür, saygısızlık ve pis ithamlarda bulunan "trol" ve 3-4 kelimeyi yan yana mantıklı şekilde kullanamayan "kişilik?" lerle organik bir bağınız varsa lütfen koparın.. zira şuradaki yazıları forum dışı yada forumdan birileri görse direk, Gıbırnet'in paralı askeri olduğunu görür, düşünür yada anlar! Ben Bu İSS'i forumda gördüm ve yorumlar sonucunda 3-4 kişi birlikte Millenicom ve Türknet'ten geçişler yaptık. Son 2-3 gündür yaşatılan kötü hizmetten daha kötü olanda şu'nun şurada sizin adınıza sizi savunuyor olması. |
Merhabalar,
Nasıl yardımcı olabiliriz ? :) Forumu tadında bırakmak amacıyla bazen abonelerimizin/abone adaylarımızın kendi aralarında iletişim kurmaları için müdahale etmiyoruz. Bu arada Adana, Osmaniye, Yalova ve Kahramanmaraş illerimizde altyapıyı etkinleştirdik, bilginize. iyi günler dileriz. |
Çok abartıyorsun gibirnet olsa bu mesajı yazmaz,senin bi çıkarın olduğu kesin herkes karşı bi sen savunuyorsun bunları hayırdır sen,ayrıca gibirnetin ne özelliği var vatanı savunur gibi gibirneti savunmak nedir,bugün gibirneti kullanıyoruz baktık sorunlar devam ediyor yarın başka firmaya gideriz her firma kendi kalitesini arttırsın müşterisini tutmak isterse bu kadar basit millet zaten internetle uğraşıyor birde sen uğraştırma milleti lütfen,büyük bi sorun var ve gibirnet sınıfta kaldı bu kadar basit.. |
Adam mobil internetiyle gibirneti savunuyor :) |
Gıbırnet kullanmıyorum fakat böyle bir durumda babamın firması olsa yine yanında olmam. İnsanlar sabahtan beri hizmet alamadığından bahsediyor. Tek DDoS yiyen Gıbırnet'miş gibi davranmayın. Kaliteli iş yapıp bunu atlatmaları müşteriye yansıtmamaları gerekirdi. Bu işin savunulacak, alttan alacak tarafı yok. Millet işini gücünü, eğitimini, sınavını evden hallediyor. İnternete erişememek aşırı mağdur ediyor o yüzden. Gıbırnet'i babasının firması gibi savunanları da Allah'a havale ediyorum. Hiçbir markanın, firmanın köpeği olmayın :) Çıkarınız bile olsa yapmayın biraz adam olun... Hadi iyi forumlar. |
Merhabalar,
Teşekkür ederiz, binlerce haneye pandemi koşullarında dahil 7/24 internet hizmeti sağlamaya çalışmak, insanların bilgiye erişimini kolaylaştırarak, insanları aydınlatmak bizim asıl amacımız, sizide aydınlattığımız(!) için mutlu olduk :), sadece yanıltıcı bilgileri ortadan kaldırıp daha güvenilir bir ortam oluşturmaya çalışıyoruz, AKN, Kota, AKS ve Taahhüt gibi aboneleri sıkıştıran ve bazen abonelerin anlamlandıramadığı kısaltmalarla müşterilerini kendilerine mecbur eden işletmelerden farklı olarak her şeyimizi şeffaf ve açık olarak yazdığımız için bizi tercih etmenizde muhtemelen sizin yararınıza olacaktır. iyi günler. |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NT2L -- 4 Haziran 2020; 21:56:34 > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi burev -- 6 Haziran 2020; 10:1:4 > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
|
|
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GIBIRNET -- 6 Haziran 2020; 14:49:30 > |
|