< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
GIBIRNET [ANA KONU] - 220 TL'DEN BAŞLAYAN FİYATLARLA- Sınırsız/Taahhütsüz/AKN'siz İnternet (202. sayfa)
-
-
Almıyolar geçen hafta geçtim
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Temmuzdan beri kullanıyorum bir kaç ay sık sık PPP kimlik doğrulama hataları yaşadık bir ara tamamen kontrolden çıkmıştı her gün her gece kopuyorduk bir süre sonra hiç kopma yaşamamaya başladım modem bir kaç defa 10 gün kadar hatta bağlı kaldı düzelmiş gözüküyordu ama dün gece uzun bir aradan sonra yine hortladı umarım bir defalıktır. Bu sorun dışında firmadan memnunum yayın izleme ve oyun pinglerinde hiç sorun yaşamıyorum. Umarım daha iyi olurlar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Toygar87 -- 15 Kasım 2020; 16:26:36 >
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: broodNe alaka şimdi bu alt yapı konusu? Alt yapım iyi olduğu halde kendimde ve başkalarında aynı sorun var (hatta hepimiz farklı bölgelerdeyiz o kesin). Bilmiyorum şansınıza belki geceleri çalışmıyorsunuz ama bu yazdıklarınıza kesinlikle katılmıyorum.
Hatta 5dk aralık ike hız dalgalanması olabilir mi upload'ı etkilenmeden. İlginç demi?
Burada sorunları en az paylaşıp bunların çözülmesine yönelik istekte bulunuyoruz. Çözüm yoksa çıkış var 2 ay sonra.
Konu dışı bu Facebook yardımlaşma grubuda tam fiyasko Abdurrahman Dalık yönetisi olumsuz yazanların direkt gruptan atıyor
Hangi firmaya geçerseniz yine aynı sorunları yaşarsınız diye tahmin etmk zor değil,en iyisi geçip deneyin firmaları bakalım yine sorunlar devam edecek mi,ben dalgalanma falan yaşamıyorum hızım sürkli bu civarlarda,en yoğun saatler olan akşam saatleri bile dalgalanma olmuyor,altyapı ve yoğunlukla ilgili bu olay,facebook gibirnet sayfalarından bende çıktım o sayfaların gibirnetle ortak çalıştığını düşünüyorum,üye olan adam başına kendileri de kazanıyor diye düşündüğüm için o sayfalardan çıktım.
-
Ankastre kutusundan eve kadar kablo cekiyolar ve para almiyolar yani hocam dogru mudur
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Onu bilmiyorum tam olarak benden herhangi bi ücret alınmadı
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Yaklaşık sabah 5'e kadar çalışıyorum ben de. Henüz bu hata ile karşılaşmadım. DL/UL aktif kullanıyorum oysa ki.
Umarım sorununuzu kısa sürede çözerler ancak konudan gördüğüm kadarıyla bir çok fiber kullanıcısı aynı sorunu yaşıyor. Ve uzun bir süre daha devam edecek gibi.
-
Kablonuz varmiydi sizin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
@mustaga371988 hocam brood arkadasin dediği gibi altyapın iyi olsa bile gibirnet kaynaklı sorunlar olabiliyor. Omurga tt üzerinden olabilir ancak gıbırnet, cihazlarını kendileri yönetiyor. Oradaki bir aksaklık hepimizi etkiliyor. Türk telekomdayken hiç böyle sorunlarla karşılaşmadım mesela.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Gıbırnet'ten modem satın aldım. Ancak satın aldığım modemin faturasını aylardır vermiyorlar. Yaptıkları şeyin hukuksuz olduğunu 1 hafta içinde faturamı göndermezlerse ticaret bakanlığına şikayet edeceğimi net bir şekilde ifade ettim. Umarım üstünden 3 ay geçtikten sonra artık gönderirler.
Edit: sağolsunlar aynı günün akşamında gönderdiler, ancak illa bu tür bir üslup ile mi konuşmak lazım gönderilmesi için?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi osmannturhann -- 17 Kasım 2020; 0:20:26 > -
Vardı zaten fiber bağlattım direk prizine taktım çalıştı 😅
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Huseyiny2099
Gıbırnet neden forumdan uzaklaştırma kararı alındı bilen var mıSanırım 197.sayfada @ibrahim0011 adlı üyeyle hakaret içerikli bir tartışma yaşanmış bu yüzden ceza aldığını düşünüyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mitra -- 16 Kasım 2020; 12:0:36 > -
bende bu oparatöre geçtim. Geçiş işlemi kolay oldu
Gıbır'dan bağımsız sorunum var arkadaşlar. Vdsl kullanmama rağmen hat değerlerim rezil halde.
VDSL Port Details Upstream Downstream
Line Rate: 0.270 Mbps 6.208 Mbps
Actual Net Data Rate: 0.239 Mbps 6.165 Mbps
Trellis Coding: ON ON
SNR Margin: 8.1 dB 7.3 dB
Actual Delay: 0 ms 0 ms
Transmit Power: 0.1 dBm 14.2 dBm
Receive Power: -37.4 dBm -27.8 dBm
Actual INP: 0.0 symbols 0.0 symbols
Total Attenuation: 37.5 dB 42.0 dB
Attainable Net Data Rate: 0.239 Mbps 5.624 Mbps
Burası küçük bir ilçe. Telekom saha dolaplarını değiştirmeye başladı. İlçeyle ilgilenen telekomcu arkadaş ile tanışığız. Sağolsun benim için saha dolabında olabilecek en iyi portu bağladı
"Çıkarken 35 veriyor, ama senin eve kadar 25'e iner "dedi. Bu şekilde kullandım netspeed'de iken. Ancak hat komple gitti. Sorunu düzeltemeyince gıbır'a geçtim onda da durum bu şekilde.
Hangi firmada konumu sorgulatsam çıkan sonuçta bu
Velhasıl
Vaad edilene bak, bana verilen hıza 5 mbit nireee 68 mbit nireee.Şaka gibi ülkeyiz
Müsttakil evde oturuyorum, direkten gelen kablo modeme mağlı.
Yapılabilecek herşeyi denedim, ve ben yenildim arkadaşlar. Sorun saha dolabının değişmesi gerekiyormuş. Onlarda artık ne zaman yenilerse. Adsl bundan daha beter 3 mbit falan o da herhalde.
Vallahi yıldım, ya çok birşey istemiyorum sadece 25 mbit civarında bir internet kullanmak istiyorum. Yazdan beri çile çekiyorum. 5 mbit ışık hızında vdsl kullanıyorum nasıl ama :)
Bu şekilde 1 ay kullanacağım, o da gıbırnet'in iyi niyeti hatırına. Sonrada hepten kapatacağım evde interneti
Bana şu vaad edilen hızın yarısını sağlayan bir firmaya 2 yıllık tahattüt veririm
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Richard Parker -- 16 Kasım 2020; 17:44:17 >
-
Sanırım birebir aynı durumdayız. Ancak benim max hat değeri 44 Mbps tanımlanan 35 Mbps. Hız testi 2 Mbps. Altyapı sorgulamada 221 metre uzaklık, 64 Mbps Max hız görünüyor. Yalnız değerlerde fark var sanırım.
Hatta görsel olarak göndereyim;
Bu arada karışıklık olmaması adına benim ISS' m GIBIRNET değil.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi slowfood -- 16 Kasım 2020; 18:27:47 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: slowfoodSanırım birebir aynı durumdayız. Ancak benim max hat değeri 44 Mbps tanımlanan 35 Mbps. Hız testi 2 Mbps. Altyapı sorgulamada 221 metre uzaklık, 64 Mbps Max hız görünüyor. Yalnız değerlerde fark var sanırım.
Hatta görsel olarak göndereyim;
Bu arada karışıklık olmaması adına benim ISS' m GIBIRNET değil.
sizin hat değerleriniz benimkinden iyi hocam.
Muhtemelen tesisat içinde sorun yaşıyorsunuz 35 mbit tanımlamışlar hattınıza.
Yapabilecek tek şeyim var. Dükkandaki internet vdsl destekli. kuş uçumu 2km ama önünde birsürü engel var.
10'ar metrelik direk dikip iki ap bağlasam verim alırmıyım bilmiyorum
işin sonunda paranın çöp olmasıda var.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Richard Parker -- 16 Kasım 2020; 18:34:41 >
-
Evet hat değerleri iyi ama hız testi sonucu. 2 Mbps. Ne olur sizde iç tesisat v.s. demeyin. Evim aynı müstakil. Sırf iç tesisat v.s. mevzusuna direkten gelen kabloya cat5 bağladım. Direk modeme gidiyor. Yani normal telefon kablosu bile değil.
Bu arada kablosuz dediğiniz yöntem denenebilir ancak cihazları deneme için cidden yüksek olabilecek maliyetlerde. Astarı yüzünden pahalıya gelir hele bir de çalışmazsa. Bir de günümüz pahalılığında.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: slowfoodEvet hat değerleri iyi ama hız testi sonucu. 2 Mbps. Ne olur sizde iç tesisat v.s. demeyin. Evim aynı müstakil. Sırf iç tesisat v.s. mevzusuna direkten gelen kabloya cat5 bağladım. Direk modeme gidiyor. Yani normal telefon kablosu bile değil.
Bu arada kablosuz dediğiniz yöntem denenebilir ancak cihazları deneme için cidden yüksek olabilecek maliyetlerde. Astarı yüzünden pahalıya gelir hele bir de çalışmazsa. Bir de günümüz pahalılığında.
Müstakil olduğunu atlamışım hocam kusura bakmayın :)
Bizim yatıp kalkıp stralink projesinin bian önce hayata geçmesini beklemekten başka çaremiz yok.
Tabi artık o da ne kadar ulaşılabilir olursa.
-
Gibir ve diğer firmalara bir sürü eleştiri yapılıyor ancak Türk Telekom bunlardan daha beter.
Öncelikle söyleyeyim son 1-2 haftaya kadar Gibirden aldığım hizmetten çok memnundum ama son 1-2 haftadır yoğun saatlerde ping yükselmesi ve buna bağlı olarak oyunda loss sorunları yaşadım.Bu sebeple Türk Telekoma geçmek için başvurdum.
Öncelikle TT'a geçmek için telefon ile başvurdum.Geçiş için beklerken bilgi almak için aradığımda iptal edildiği söylendi.Geçiş iptal ediliyor ancak hiç bir bilgilendirme yok. Geçiş için özel TT bayisine başvurdum.Şu an aldığınız hız ne ise o hızda verebiliriz dediler.(?) Bu ne perhiz ne lahana turşusu dedim genel müdürlüğe gittim.Genel müdürlükte başvuru için tam 1 saat bekledim.Sıram geldiğinde sevinirken başvuru sırasında listeden Gibir'in ismini bulamadılar başvuru işlemi yarım saat kadar sürdü.Kaldı ki genel mdüürlükteki çalışan da aynı tarife olayını söyledi.Nerede yazdığını sordum cevap yok.Her neyse belgeler tamamlandı bu sefer oldu derken çalışan cep telefonundan aradı.Yalın olarak geçiş işlemi alamıyorlarmış Alo Paket olup telefon numarası açmaları gerekiyormuş.Yeni belgeleri hazırlayıp imzalamam için geri gitmem gerekiyormuş.Neyse geri gidip onları da imzaladım.Bu sefer oldu derken 5 gün 3 iş günü geçti hala ne geçiş var ne bir bilgilendirme.Aradım zaten 4 dk da minimum bağlanılabiliyor(arada kendiliğinden hat düşüyor) 20dk da MT bir şikayet kaydı oluşturamadı.Geçişte hata veya sorun yok dediler yani TT çalışanı altı üstü sinyal değişikliği yapacak 3 iş günü oldu hala geçiş yok elde bilgi de yok.
Kaldı ki bütün Türk Telekom çalışanları ağız birliği yapmış gibi sürekli kapatıp yeni başvuruya yönlendiriyor.Sebep zaten 3 ay bedava kampanyası ile bağlantı ücreti iade oluyormuş.
Kısacası bütün işleri forum ve whatsapptan yapan Gibirnet'in kıymetini anladım.CS GO oynadığım için yoğun saatlerde ping yükselmesi olmasa trafik İstanbula dolaşmasa başka firmaya geçmem.Gerçi artık TT'a geçiş işleminin de takip etmeyi bıraktım. En son bu mesajı TT yöneticisine okuması için yönlendireceğim.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X