Şimdi Ara

GIBIRNET [ ANA KONU ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: S4lw4tor3 , im_Cihan Daha Az
2 Kayıtlı Üye (2 Mobil) ve 5 Misafir (4 Mobil) - 1 Masaüstü6 Mobil
5 sn
5.374
Cevap
99
Favori
305.043
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 7 sa. önce
  • Cevaplayan Üyeler 683
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 17 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 99
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GIBIRNET (839 mesaj) Toygar87 (127 mesaj) _EUA_ (116 mesaj) Gökkubbe (88 mesaj) yavuzdeger (88 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (3383 mesaj) Mobil (1066 mesaj) Mini (211 mesaj) Uygulama (714 mesaj)
  • @
22 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Onbaşı
    16 Mesaj



    FinansBank'a eklenmissiniz hiç haber de vermiyorsunuz:)



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Yüzbaşı
    827 Mesaj

    Yasal süre vardır. 15 gün sanırım. Yapılmadığında tazminat hakkınız doğar diye hatırlıyorum.

    |
    |
    northwood kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    827 Mesaj

    EnPara.com, bankadan güzeli. Onlar da NFC ile mobil ödemeyi getirmediler daha... Sene 2021 olucu... 5 yıl önce talep ettim, Apple kullanıcılarını kırmak istemiyorlarmışmış... Bahaneye bak.


    "İletişim Hizmetleri Sanayii ve Ticaret A.ş..." nedir. Diğerleri sütçü, bakkal mı sanki? GIBIRNET yeterliydi sanki bence heralde galiba inşallah.

    |
    |
    brockway kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Er
    11 Mesaj

    https://forum.donanimhaber.com/gibirnet-sorumsuzlugu-ve-hakaret--146363864 Buyurun firmanın nasıl bir firma olduğunu merak ediyorsanız görselleri ile birlikte mevcut. Geçmeden önce düşünün arkadaşlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibrahim0011 -- 8 Kasım 2020; 19:31:55 >
    |
    |
  • Binbaşı
    1033 Mesaj

    2 aydan beri bu firmadan internet hizmeti almaktayım. Daha öncede türktelekom alt yapısını kullanan firmalarlada çalıştım. Netspeed Millenicom kullandım. İki firmayı iptal edene kadar göbeğim çatladı. Çağrı merkezini aradığımda neden iptal etmek isitiyorsunuz diye 50 kere soru yağmuruna tutuldum. Hepsinde sebep yok dememe rağmen yıldırma politikası uygulandı. Hepsinde benzer sorunları yaşadım. Yaşadığım sorunlar genelde aynıydı. Sorunun kaynağını ben firmalara atıyordum.Firmalar ise türk telekomun alt yapısına atıyordu. Türk telekomdan müdürlüğüne defalarca gittim. Türk telekom çalışanlarının birbirinden dahi haberi yok. Kavga gürültü oraya, buraya yaz, çağrı merkezini ara dakikakalarca hatta bekle derken türk telekom ekipleri sonunda evime kadar geldi sorunumu çözdüler. İnternet hizmeti aldığımız firmalar türk telekom değil. Sadece aracı firmalar. Türk telekomun kendisinden hizmet alırsanız sorunsuz. Fakat almazsanız caydırma politikası uyguluyorlar.. Tabi olan biz internet kullanıcılarına oluyor. 100 Mbit internet kullanıyorum. Ödediğim fiyat belli aldığım hizmet belli. Bağlantı sorunu yaşıyorsanız durumu türktelekom çözmeyi deneyin.. Firmalar talebi iletsede bir şekilde türk telekom talebi dikkate almıyor. Bu durum türk telekom alt yapısını kullanan her firmada geçerli olan bir durum. Şu anki pandemi süresince fiyat ve performans açısından aldığım en iyi hizmet bu firmada.. Aylık 95 lira ödüyorum. Sözleşme taahüt yok. Kurulum aktivasyon ücretsiz daha ne olsun. Bu durumu yukarıdaki arkadaş için yazmıyorum. Bu arkadaş adına talihsiz bir şeyler yaşanmış olsada bu durum beni etkilemiyor. Diğer arkadaşların bilgisine. Ben gibirnet çalışanı değilim. Üyelik tarihime bakarsanız eski üyelerden biri olduğumu görürsünüz. Yeni abone olacak arkadaşlara şu önerim olur bölgenizdeki Türk telekom sorunlu ise. internet hizmetinizdede çözüm konusunda sıkıntı yaşarsınız . Alt yapınız kaldırmıyor ise. alamayacağınız hız için uğraşmayın. Bina içi tesisatınız sorunlu ise bunu kendiniz çözmeniz gerekiyor firmanın değil. 100 Mbitte alsanız iç tesisatınız sorun varsa kablolarınız eskiyse ne yazık ki kopmalar olacaktır. bu durumda ya binanızın iç tesisatınızı yenileyin. yada aracı bulanan firmayı arayıp kablo sisteminizin kaldırabileceğim maximum limite kadar sabitleyin. bu şekilde çözüme ulaşabilirsiniz. ayrıca.Wi-Fi ile alakalı tavsiyem modemi evin ortasına konumlandırın . Eğer ki bağlantıda kopma yaşıyorsanız modeminizi menzil artıcı 5ghz destekli cihaz almanız daha sağlıklı olacaktır. ben kendimce bu şekilde çözüme ulaştım.


    Ping testim:


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/90/1b/d4/901bd48f1a85df2c72748fd23a9acade.png&t=0&width=480&text=1

    Hız testim :


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/2c/aa/63/2caa637c56ceb14995c2d6e0a496c100.png&t=0&width=480&text=1



    Ve şu anki güncel 100 mbit fiyat ve taahütname cezalı Türk telekom tarifeleri abone olacaklar bunlara dikkate alsın .


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/d7/ae/b3/d7aeb327812fb496480a730e9949bb34.png&t=0&width=480&text=1




  • Er
    11 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: imate

    2 aydan beri bu firmadan internet hizmeti almaktayım. Daha öncede türktelekom alt yapısını kullanan firmalarlada çalıştım. Netspeed Millenicom kullandım. İki firmayı iptal edene kadar göbeğim çatladı. Çağrı merkezini aradığımda neden iptal etmek isitiyorsunuz diye 50 kere soru yağmuruna tutuldum. Hepsinde sebep yok dememe rağmen yıldırma politikası uygulandı. Hepsinde benzer sorunları yaşadım. Yaşadığım sorunlar genelde aynıydı. Sorunun kaynağını ben firmalara atıyordum.Firmalar ise türk telekomun alt yapısına atıyordu. Türk telekomdan müdürlüğüne defalarca gittim. Türk telekom çalışanlarının birbirinden dahi haberi yok. Kavga gürültü oraya, buraya yaz, çağrı merkezini ara dakikakalarca hatta bekle derken türk telekom ekipleri sonunda evime kadar geldi sorunumu çözdüler. İnternet hizmeti aldığımız firmalar türk telekom değil. Sadece aracı firmalar. Türk telekomun kendisinden hizmet alırsanız sorunsuz. Fakat almazsanız caydırma politikası uyguluyorlar.. Tabi olan biz internet kullanıcılarına oluyor. 100 Mbit internet kullanıyorum. Ödediğim fiyat belli aldığım hizmet belli. Bağlantı sorunu yaşıyorsanız durumu türktelekom çözmeyi deneyin.. Firmalar talebi iletsede bir şekilde türk telekom talebi dikkate almıyor. Bu durum türk telekom alt yapısını kullanan her firmada geçerli olan bir durum. Şu anki pandemi süresince fiyat ve performans açısından aldığım en iyi hizmet bu firmada.. Aylık 95 lira ödüyorum. Sözleşme taahüt yok. Kurulum aktivasyon ücretsiz daha ne olsun. Bu durumu yukarıdaki arkadaş için yazmıyorum. Bu arkadaş adına talihsiz bir şeyler yaşanmış olsada bu durum beni etkilemiyor. Diğer arkadaşların bilgisine. Ben gibirnet çalışanı değilim. Üyelik tarihime bakarsanız eski üyelerden biri olduğumu görürsünüz. Yeni abone olacak arkadaşlara şu önerim olur bölgenizdeki Türk telekom sorunlu ise. internet hizmetinizdede çözüm konusunda sıkıntı yaşarsınız . Alt yapınız kaldırmıyor ise. alamayacağınız hız için uğraşmayın. Bina içi tesisatınız sorunlu ise bunu kendiniz çözmeniz gerekiyor firmanın değil. 100 Mbitte alsanız iç tesisatınız sorun varsa kablolarınız eskiyse ne yazık ki kopmalar olacaktır. bu durumda ya binanızın iç tesisatınızı yenileyin. yada aracı bulanan firmayı arayıp kablo sisteminizin kaldırabileceğim maximum limite kadar sabitleyin. bu şekilde çözüme ulaşabilirsiniz. ayrıca.Wi-Fi ile alakalı tavsiyem modemi evin ortasına konumlandırın . Eğer ki bağlantıda kopma yaşıyorsanız modeminizi menzil artıcı 5ghz destekli cihaz almanız daha sağlıklı olacaktır. ben kendimce bu şekilde çözüme ulaştım.


    Ping testim:


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/90/1b/d4/901bd48f1a85df2c72748fd23a9acade.png&t=0&width=480&text=1

    Hız testim :


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/2c/aa/63/2caa637c56ceb14995c2d6e0a496c100.png&t=0&width=480&text=1



    Ve şu anki güncel 100 mbit fiyat ve taahütname cezalı Türk telekom tarifeleri abone olacaklar bunlara dikkate alsın .


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/d7/ae/b3/d7aeb327812fb496480a730e9949bb34.png&t=0&width=480&text=1

    Ben firmaya en başta modemimde sıkıntı olduğunu düşündüğümü ve değiştirip değiştiremeyeceklerini sorduğumda abonemiz olursanız ilgileniriz cevabını aldım. Aboneleri olduktan sonra biz bununla ilgili bir şey yapamayıza döndü durum. Firma lafının üzerinde durmuyor ve müşteri hizmetleri bu şekilde saygısız. İsterse 10 TL ye versinler bu hizmeti bu şekilde saygısız müşteri hizmetleri olduğu sürece bir yere varamayacakları belli. Altyapımda sorun olmadığını modem resetlediğimde ilk 1 dakika herşey normal bir şekilde giderken 1 dakika sonrasında hızım hep dalgalanıyor ben gidip kendim modem alayım aylık 10 TL modem ücreti isteniyor ya hizmet verecekler ya da vermedikleri hizmet parasını almayacaklar. Umarım birgün sıkıntınız olduğunda Gıbırnetin müşteri hizmetlerinin bana konuştukları gibi ''boş konuşma'' ''paran kadar konuş'' gibi cevap almazsınız. Ayrıca bu şansızlık yaşama işi değil firma hakaret eden ve sorunu direkt kullanıcıya yıkmaya çalışan bir firma (evet firma diyorum çünkü müşteri temsilcisini kendileri seçiyorlar bu da firmanın tarafına yansıyor).




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ibrahim0011 -- 8 Kasım 2020; 23:42:53 >
    |
    |




  • Binbaşı
    1033 Mesaj

    Yaşadığınız sorunun aynısını ben kendim yaşadım. Bu sorun firmalardan kaynaklanan bir durum değil. Modemdende kaynaklanan bir durum değil. Tamamiyle türk telekomun kendisinden kaynaklı bir problem gece 20:00 sonra internet hızım düşüyor ve ping değerim yükseliyordu. Kaç tane modem denedim hepsinde aynı terane. İstersen sana elimdeki modemlerin resmini bizzat atabilirim. Modem ücretini firmalar değil türk telekom tarfından istenmektedir. Milenicom 15TL Netspeed 9TL Türktelekom 6 tl ücret almaktadır. Bu modem kira bedeli sadece fiber abonelerde geçerli. Cihazların satışı bulunmuyor. Bu duruma aracı firmalarda ne yazık ki direkt müdehale yetkisi bulunmamakla birlikte. Firmalar toptancı anlaşmasına göre bu bedeli tarafınıza yansıtmak durumunda, aynı zamanda arıza kaydı acılsa bile türk telekom zorluk çıkarmaktadır. Arkadaşım senin yerinde olsam karalamak yerine firma ile irtibata geçer sorunumun çözülmesi adına ne yapabilirsiniz şeklinde yapıcı olmayı denerdim. Fiyat ve performans olarak şu pandemi sürecinde alabileceğimiz en uygun hizmet bana kalırsa şu anlık Gibirnet firmasında. Tahahütüm olmadığı içinde, aynı imkanları daha uygun şartlarda suna başka firma olursa,şartlarda uyarsa o firmaya geçerim. Yani taktir yine senin buna ben karışamam. Fakat türkiye şartlarında ne yazık ki bu şekilde kendince bir çözüm üretemez.Olan yine senin zamanına ve parana yazık olur.. Aşağıda yer alan durumu türk telekom ile bizzat kendi uğraşlarım sonucu çözdüm.




    Türk Telekom Modem kira bedeli :

    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/0c/d3/18/0cd318ad64ee8a0b69b7eb8a3309b792.png&t=0&width=480&text=1

    Netspeed Modem Kira ve kurulum bedeli :


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b2/eb/3c/b2eb3c343a305ae7f0e18727d89a2618.png&t=0&width=480&text=1

    Millenicom Modem Kira ve Kurulum bedeli :


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/04/3b/36/043b361607ff59b96e8250a6753d2d75.png&t=0&width=480&text=1





    Akşam saatlerinde ping ve yavaşlama 20:00 ile 24:00 yoğunluk saatlerinde oldu. ve Türk telekom tarafından kapasite yoğunluğundan dolayı.santraldeki benim bağlı olduğum SFP portu ve aynı zamanda bu sorunu yaşayan diğer komşularımında çözüldü. Ben firma ile kavga etmedim. Enes bey ve Çağrı merkezi çalışanlarıda yardımcı oldu. Kendi imkanlarım ile Türk telekom müdürlüğüne gidip Türk telekom çağrı merkezini arayıp. Sosyal medyayı ve komşularım üzerinden soruşturarak ve araştırarak sorunun kaynağını bulup ve sorunu çözdüm. Bu şekilde kendine çözüm sağlayabilirsin. Ama inan senin durumunada bizzat üzüldüm umarım en kısa sürede çözüm sağlanır tarafına.



    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/a6/28/ad/a628ade04a175b4488f94c013146b848.jpeg&t=0&width=480&text=1


    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/b7/a8/d6/b7a8d683dbe64ad393c81d1a704fa8ed.jpeg&t=0&width=480&text=1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi imate -- 17 Kasım 2020; 1:11:28 >




  • Er
    11 Mesaj

    Hocam benim modemden kaynaklanıyor deme sebebim modemi resetleyince ilk 1 dakika sorun yok 1 dakika sonra direkt sorunlar başlıyor. Normalde 25 ping almam gereken oyunlarda 32 ping 40 ping alıyorum. Modemi ilk sıfırladığım dakika aynı oyunlarda 25 ping alıyorum. 2. Modem ücretini TT tarafından zorunlu tutulduğunu da biliyorum başta bunu da konuştuk kendileri ile. Fakat bana başta bizim abonemiz olursanız modem konusunda yardımcı oluruz dediler. Aboneleri olduktan sonra biz yardımcı olamıyoruz dediler. Gidip TT'ye yazı gönderseler red cevabı gelse ve bana bunu gönderseler gider TT'yi tüketici haklarına şikayet ederim ama adamlar direkt yardımcı olmuyolar modem konusunda. 2. bir şey Enes isimli şahsın tarafıma yaptığı hakaretlerde konudaki görsellerde mevcut. Ve ben her yerde bunu duyurmaya devam edeceğim. Ayrıca başta 8 Mbps olarak anlaştığım upload hızı şu an en fazla 5.8 çıkıyor. Yani şu an bana vaad edilen sadece 100 Mbps hızı 94 civarında alıyorum ve bugüne kadar gidipte demedim neden 100 alamıyorum diye. Ben vaad edilen ve verilenleri karşılaştırıyorum şu an size.

    |
    |
    imate kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör




  • Yarbay
    3305 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: _EUA_

    Teknik olarak bu hizmetler "farklı" hizmetlerdir. Yani ben hem ADSL hem Fiber alabilirim aynı adrese.

    Tabi fiberde hat çekme maliyeti var. VDSL gibi aynı hattan verilmiyor.

    O yüzden "taşıma" işleminde bu ücreti almak adına "kapa-aç" diyebiliyorlar.

    GIBIRNet de fiber hat ücretsiz olduğundan ADSL'yi transfer edip kapatıp fiber verebiliyorlar diye düşünüyorum.

    Söylediğiniz mantıklı bende düşünmüştüm o şekil adsl yi kapatıp fiber olarak yeni abone olması sorun çıkma ihtimali yüksek bir durum iptal ve yeni bağlantı kısımı en çok sorun yaşanan kısımlar.

    ama dediğiniz gibi önce adsl netspeed den gıbırnet e taşırsam ( hem 6 tl daha ucuz) sonrada gıbırnet fıber paketlerine geçiş yaparsan aynı firma içinde geçiş olacağı için yani iptal ve yeni abonelik aynı firmadan olacağı için sorun ihtimali daha az olur gibime geliyor.

    Ben her zaman yeni firmalara sempati duymuşumdur yeni oldukları için şımarmamışlardır ilgilenirler müşterilerin le temiz bir amatör ruh vardır

    ama gıbırnet müşteri hizmetleri fazla amatör gibi whatsapp 2 gün konuştuk bana söyledikleri adsl fibere geçerseniz bizden iptale gerek diye defalarca sordum eminsiniz 3 firma önce iptal sonra yeni abonelik dediler diye evet biz yapıyoruz dediler sonra aynı mekanda 2 abonelik nasıl olacak aynı anda deyince jetonları düştü haklısınız aynı anda 2 abonelik olmaz doğru söylemişler diye yazdılar bu amatörlükten ziyade cahil bir davranış bir davranış yani ben onlardan kuralları daha iyi biliyor mu oluyorum şimdi bu biraz beni korkutuyor.





  • Yüzbaşı
    865 Mesaj

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz yaşamış olduğunuz problem için üzgünüz. Size yardımcı olabilmem için özel mesaj üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşabilir misiniz ?



    İyi günler dileriz.

    |
    |
    kara duman kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Teğmen
    197 Mesaj
    bu konuyu ilk gördüğüm anda bağlattım yaklaşık 4 aydan fazla oldu bir defa sorun yaşamadım gayette memnunum ayrıca aynı ilçede ikamet eden 3 arkadaşıma da gıbır bağlattım aksaraydaki aileme ve kayınpederlerede gıbır bağlattım daha birinden internet kesildi, koptu, çekmiyor şöyleydi, böyleydi, kel aliydi, kör hasandı vs. şikayet duymadım... Teşekkürler Gıbırnet ben senelerce telekomdan ve türknetten düdüklene düdüklene bıkmıştım Allah sizden razı olsun hep böyle devam eder inşAllah



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 68023967 -- 9 Kasım 2020; 19:15:33 >
  • Yüzbaşı
    297 Mesaj

    Bende bağlatmak istiyorum yalnız şöyle bir sorum olacak bilenlerde yardımcı olursa sevinirim 9 senedir ttnet adsl 16Mbps kullanıyorum.


    Üyelik ablamın üstüne 5 aralıkta verdiğimiz söz 24 ay dolacak. Artık ttnet kullanmak istemiyorum


    Ben kendi üzerime sizden VDSL2 almak istiyorum daha önce DSL kullandığım için modem almam gerekicek sanırım peki eve tekrar kablo çekilmesine gerek var mı? ve mevcut adsl devam ederken kapattırmadan eve sizden internet bağlatabilir miyim? bağlatırsam mevcut kablolardan hem ttnet hem de sizden internet almam sorun olur mu bilgilendirme için şimdiden teşekkürler


    Sizin alt yapı sorgunuzda şu şekilde bilgilendirme var;


    Boş Port VAR

    Altyapı Türü VDSL2

    Maximum Hız 80Mbps 'e Kadar

    Santral Mesafe 136 Metre

  • Yüzbaşı
    865 Mesaj

    Merhabalar:



    Değerli müşterimiz size yardımcı olabilmem için özel mesaj üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşabilir misiniz ?


    İyi günler dileriz.

    |
    |
    Cupra_R kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    865 Mesaj

    Merhabalar:



    Değerli müşterimiz ilginiz ve alakanız için GIBIRNET Ailesi olarak çok teşekkür ederiz. :)



    İyi günler dileriz

    |
    |
    68023967 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2102 Mesaj

    Şuan Türknet'ten hizmet alıyorum 35 mbps paket. Alabildiğim hız 1 mbps. Sorunun ne olduğunu bile söyleyemiyorlar. Türk Telekom ile ortak çalışma ayarladılar, Türk Telekom gelmedi ve çalışma yapılmadı. Sanki TT, Turknet'i kale almıyor. Gıbırnet'e geçersem bu sorun aşılabilir mi?


    Bir de abonelik bilgileri ve feshi sorgulamak (abone olmadığım diğer firmaları sorgulama seçeneği var) için E devlette göremedim firmanızı..?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayıcı -- 9 Kasım 2020; 21:50:18 >
    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yüzbaşı
    865 Mesaj

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz 200 bin abone üstü o listede görünmektedir. İptal işleminiz için çağrı merkezimiz üzerinden arayıp sesli onayızın ile birlikte hat iptalini sağlayabilirsiniz. Dilerseniz özel mesaj üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşmanız durumunda sizlere bu hakkında yardımcı olmak isteriz.


    İyi günler dileriz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GIBIRNET -- 9 Kasım 2020; 21:32:33 >
    |
    |
    Bilgisayıcı kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2102 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GIBIRNET

    Merhabalar:


    Değerli müşterimiz 200 bin abone üstü o listede görünmektedir. İptal işleminiz için çağrı merkezimiz üzerinden arayıp sesli onayızın ile birlikte hat iptalini sağlayabilirsiniz. Dilerseniz özel mesaj üzerinden isim soyisim irtibat numaranızı paylaşmanız durumunda sizlere bu hakkında yardımcı olmak isteriz.


    İyi günler dileriz.

    Hangi liste hocam? Müşteriniz değilim. Olursam abonelik feshinde sorun yaşayacağımı sanmıyorum. Sadece E-Devlet üzerinden sorgulanabilir olacak mısınız onu bilmek istedim.



    Şöyle bir şey sormuştum ben ayrıca, onun yanıtını alamadım:



    Alıntı

    metni:
    Şuan Türknet'ten hizmet alıyorum 35 mbps paket. Alabildiğim hız 1 mbps. Sorunun ne olduğunu bile söyleyemiyorlar. Türk Telekom ile ortak çalışma ayarladılar, Türk Telekom gelmedi ve çalışma yapılmadı. Sanki TT, Turknet'i kale almıyor. Gıbırnet'e geçersem bu sorun aşılabilir mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bilgisayıcı -- 9 Kasım 2020; 22:41:48 >




  • Er
    11 Mesaj

    Hocam ortada bir hakaret var ve neyin primini kasıyorum söyleyebilir misiniz? Herhangi bir firmanın ben şu firmaya geçtim bakın bu firma 10 numara mı dedim? Veya herhangi bir başka firma ismi mi verdim? Bana yapılanlar ortada ve konuyu nasıl okuduğunuz konusunda hiçbir fikrim yok ortada ''firmanın''(müşteri hizmetlerinden Enes isimli kişi yazmış olsa da işe alan firma Gıbırnet) bana yapmış olduğu hakareti paylaştım. Size kopyala yapıştırdan fazlasını yapmak içimden gelmiyor açıkçası.

    |
    |
    specx kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Pubg mobile uc
Radyo Dinle
anzer balı
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR2
1,641
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.