Merhabalar; Konuyla ilişkin çağrı operatörümüz ile yapmış olduğunuz görüşme kayıtlarınız incelemiştir. Firmamızdan internet alma talebinizi iletmeniz üzerine çağrı operatörümüz alt yapı tanımınızın bulunmadığını bu sebeple vermiş olduğunuz adreste internet hizmeti alamayacağınızı, adres tanımı yapılabilmesi için yerleşik operatöre başvurmanız gerektiğini veya isteğiniz doğrultusunda sizin yerinize firmamızın başvuru yapabileceğini uygun ve kibar bir şekilde tarafınıza ilettiği anlaşılmıştır. Buna rağmen kullanmakta olduğunuz operatöre geçtikten sonra böyle bir durum olduğunu belirterek firmamızdan hizmet almadığınız halde bu durumun sorumlusunu firmamızmış gibi gösterip, çağrı operatörümüze yüksek sesle sorunun giderilmesini istediğiniz anlaşılmıştır. Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmaya çalışarak sizlere en iyi hizmeti sunmaya ve elimizden geldiğince siz değerli müşterilerimize yardımcı olmaya çalışmaktayız. Bu süreçte siz değerli müşterilerimizin de empati yaparak sizlere yardımcı olmaya çalışan personelimizi anlayışla karşılamanızı ve onlarında bizler gibi birer insan olduğunu hatırlamanızı rica ederiz. Her ne kadar personelimizden kaynaklı olduğunu değerlendirmesek te yaşamış olduğunuz olumsuzluktan ötürü firmamız adına sizden özür dileriz. İyi günler dileriz. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
Hocam evrakları kargolamadan nasıl başlattılar aboneliği? Kargoyla belgelerin aslını göndermek gerekmiyor mu? Mail ya da whatsapptan atmak yeterli mi abonelik için? |
Whatsapp'tan göndermeniz sonrası sesli onayınız için arayıp işlemlerinizi başlatıyorlar. Sonrasında kargo ile ücretsiz gönderiyorsunuz. |
Ping 30 down 13.7 up 0,7 cep telefonu verisi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
60 paket ping 30 cep telefonu verisi < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Aynen öyle Not:3 gün oldu kullanmaya başlayalı, maşallah sıfır sıkıntı 7/24 hız full sonda.insallah bozmazlarda uzun süre böyle kullanırız. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abyss_ati -- 29 Ekim 2020; 14:50:19 > |
Evet arkadaşlar 1.5 aydır uzaktan eğitim başladığından beri msa.okulsis.net adındaki çocuğumun okul sitesine giremedim uzun araştırmalar sonucunda bunun servis sağlayıcı tarafından kaynaklandığını servis sağlayıcı iplerin yurtdışı gözükmesinden kaynaklandığını tespit ettim. Gıbırnet malesef sorunumu çözemedi iptalden başka çarem kalmadı. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi merok -- 29 Ekim 2020; 15:56:57 > |
Gibirnetli olarak bende denedim bendede açılmıyor. Umarım hemen çözülür. < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozanbey86 -- 29 Ekim 2020; 19:18:54 > |
İstanbul Bağcılar civarında kullanan arkadaşlar kablolu bağlantı sağladığı bir bilgisayardan cmd'de şu komutu ping -n 25 playvalorant.com çalıştırabilir mi? Sonucu ekran görüntüsü olarak paylaşırsanız çok sevinirim. |
Netspeed'de açıyor bu site. "servis sağlayıcı iplerin yurtdışı gözükmesinden kaynaklandığını" dediğiniz nedir onu anlamadım ama. Yani bu internet sitesi, sizin yurt dışından bağlandığınızı düşündüğünden, GıbırNet IP lerini yurt dışı IP zannettiğinden size hizmet vermiyor mu? Yoksa her siteye hizmet veriyor da GıbırNet msa.okulsis.net (195.244.55.78) IP si ile aranızda bağlantıyı kuramıyor mu? İkisi çok farklı şeyler. Eğer bu site, sizi yurt dışından bağlanıyorsunuz sandığı için hizmet vermediğinden açılmıyor ise durum AYIPLI HİZMET'e girer. Yani o üye olduğunuz sitenin b.k yemesidir, işlerini bilmemesidir. Öyle her önüne gelene sistem kurdururlar ise böyle şeyler olur. Profesyonellik yok ki ülkede. Eşe dosta yaptırılan sistemler sonuçta... IP'nin yurt dışı IP gözükmesi diye bir olay yok zaten. IP ler belli bir millete ait değildir. İsteyen istediği bloğu, IP yi alır kullanır. Parasıyla değil mi? şimdi alman sunucumdan denedim, açmadı. Bu durumda GIBIRNet'in hiç bir kusuru ve dahli yoktur. Size msa.okulsis.net sitesinin verdiği hizmet AYIPLI HİZMETdir. Ha farklı internet sağlayıcıda açıyor ama diye düşünebilirsiniz belki ama yanlış bir yaklaşım. Kullanıcı sözleşmenizde illa şu internet sağlayıcılar olacak diye bir madde mi imzaladınız? Öyle bir madde imzalasanız bile geçersiz şarttır zaten, baştan hükümsizdür... Bu olay tamamen o kurumun kendi hatasıdır. GıbırNet'in çözeceği bir durum yok ortada. Tüketici Hakem Heyetine başvurup, hizmet alamadığınız günler için msa.okulsis.net artık hangi firma ise ücret iadesi talep edebilirsiniz. Bilgisayar yüksek mühendis, tüketici hukukunda bilirkişilik yapan hukuk önlisansı olan biri olarak söylüyorum bunları, yanlış anlaşılma olmasın. İşkembeden sallama değil yani. |
Buyur hocam. ![]() |
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
Türknetten geçiş yaptım, tecrübemi anlatayım; 28 Ekim saat 9:00 da evrakları gönderdim WhatsApp üzerinden. Saat 9:43 de aradılar müsait değildim açamadım ama sonra dönüş olmayınca saat 11:54 de ben aradım. Tekrar aramamaları burada problem olabilir beni aradıkları numara 0332 606 0332 idi. Sonrasında onay işlemi verdim ve beklemeye geçtim. Burada önemli bir husus var, türknet müşterilerine 3 ay öncesine kadar telefon numarası da veriyordu. Yalın internet yoktu, kullansanız da kullanmasanız da sizin bir telefon numaranız oluyordu, bunu bildirmeniz lazım. Sonrasında akşam saat 18:02 de (evet aynı akşam) Türknetten mesaj geldi, "nolu hizmetiniz iptal edilmiştir" şeklinde. Ve internet gitmiş, saat 19:00 gibi eve döndüğümde hala dönüş olmadı, kullanıcı adı ve şifre bilgisi gelmedi. Ben de WhatsApp üzerinden kullanıcı adı ve şifre bilgisi istedim ve 19:11 de dönüş yapıldı. Burada benim için pek problem yoktu ama bu geçiş esnasında bu kadar beklemek başkaları için rahatsız edici olabilir. Şimdilik bir sıkıntımız yok umarım da olmaz, teşekkürler bu hızlı geçiş süreci için. |
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > |