Şimdi Ara

GIBIRNET [ ANA KONU ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: qurhan_ Daha Az
1 Kayıtlı Üye ve 5 Misafir (1 Mobil) - 5 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.712
Cevap
95
Favori
258.598
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri
  • Son Yorum 1 sa.
  • Cevaplayan Üyeler 624
  • Konu Sahibinin Yazdıkları 4
  • Ortalama Mesaj Aralığı 1 saat 12 dakika
  • Son 1 Saatteki Mesajlar 1
  • Favoriye Eklediklerim 95
  • Konuya En Çok Yazanlar
  • GIBIRNET (757 mesaj) Toygar87 (119 mesaj) yavuzdeger (84 mesaj) annaX (82 mesaj) thelordof (81 mesaj)
  • Konuya Yazanların Platform Dağılımı
  • Masaüstü (2881 mesaj) Mobil (923 mesaj) Mini (194 mesaj) Uygulama (714 mesaj)
  • @
14 oy
Öne Çıkar
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    768 Mesaj

    Merhabalar;


    Konuyla ilişkin çağrı operatörümüz ile yapmış olduğunuz görüşme kayıtlarınız incelemiştir. Firmamızdan internet alma talebinizi iletmeniz üzerine çağrı operatörümüz alt yapı tanımınızın bulunmadığını bu sebeple vermiş olduğunuz adreste internet hizmeti alamayacağınızı, adres tanımı yapılabilmesi için yerleşik operatöre başvurmanız gerektiğini veya isteğiniz doğrultusunda sizin yerinize firmamızın başvuru yapabileceğini uygun ve kibar bir şekilde tarafınıza ilettiği anlaşılmıştır.


    Buna rağmen kullanmakta olduğunuz operatöre geçtikten sonra böyle bir durum olduğunu belirterek firmamızdan hizmet almadığınız halde bu durumun sorumlusunu firmamızmış gibi gösterip, çağrı operatörümüze yüksek sesle sorunun giderilmesini istediğiniz anlaşılmıştır.


    Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmaya çalışarak sizlere en iyi hizmeti sunmaya ve elimizden geldiğince siz değerli müşterilerimize yardımcı olmaya çalışmaktayız.


    Bu süreçte siz değerli müşterilerimizin de empati yaparak sizlere yardımcı olmaya çalışan personelimizi anlayışla karşılamanızı ve onlarında bizler gibi birer insan olduğunu hatırlamanızı rica ederiz. 

    Her ne kadar personelimizden kaynaklı olduğunu değerlendirmesek te yaşamış olduğunuz olumsuzluktan ötürü firmamız adına sizden özür dileriz.


    İyi günler dileriz.

    |
    |
    qAddAr kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    https://gibir.net.tr - 0332 606 0332




  • Binbaşı
    1792 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: GIBIRNET

    Merhabalar;


    Konuyla ilişkin çağrı operatörümüz ile yapmış olduğunuz görüşme kayıtlarınız incelemiştir. Firmamızdan internet alma talebinizi iletmeniz üzerine çağrı operatörümüz alt yapı tanımınızın bulunmadığını bu sebeple vermiş olduğunuz adreste internet hizmeti alamayacağınızı, adres tanımı yapılabilmesi için yerleşik operatöre başvurmanız gerektiğini veya isteğiniz doğrultusunda sizin yerinize firmamızın başvuru yapabileceğini uygun ve kibar bir şekilde tarafınıza ilettiği anlaşılmıştır.


    Buna rağmen kullanmakta olduğunuz operatöre geçtikten sonra böyle bir durum olduğunu belirterek firmamızdan hizmet almadığınız halde bu durumun sorumlusunu firmamızmış gibi gösterip, çağrı operatörümüze yüksek sesle sorunun giderilmesini istediğiniz anlaşılmıştır.


    Müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutmaya çalışarak sizlere en iyi hizmeti sunmaya ve elimizden geldiğince siz değerli müşterilerimize yardımcı olmaya çalışmaktayız.


    Bu süreçte siz değerli müşterilerimizin de empati yaparak sizlere yardımcı olmaya çalışan personelimizi anlayışla karşılamanızı ve onlarında bizler gibi birer insan olduğunu hatırlamanızı rica ederiz. 

    Her ne kadar personelimizden kaynaklı olduğunu değerlendirmesek te yaşamış olduğunuz olumsuzluktan ötürü firmamız adına sizden özür dileriz.


    İyi günler dileriz.

    Oncelikle cevabiniz icin tesekkur ederim, lakin musteri temsilciniz gibi siz de anlama sorunu olan ve de dinlediginin ne oldugunu algilamamakta israr edenlerdenseniz sanirim. Sizden hizmet almadigim halde altyapimin gozukmemesinin sebebinin siz oldugunu nasil iddia edebilirim ?

    Ben calisaniniza turknete gectikten sonra altyapim gozukmedigini ifade ettim, kendisi de bana dilersem turk telekom mudurlugune gidip yeni altyali talep edebilecegimi belirtti. Bunun uzerine de ben ona 2004 yilindan beri internet kullandigimi turknet yapaya gectikten sonra turknet tarafimdan altyapimin gizlendigini soyledim. Yine kendisi bana turk telekom mudurlugune gidip altyapi talep etmekten baska sansim olmadini soyledi. Ben de gitmisken turk telekom mudurlugune turkneti nasil sikayet edebilirim diye soracakken o DENYO musteri temsilciniz agzini yamultarak bana ne bagiriyorsunuz diye olayi baska bir boyuta tasidi. Kendisinden tamamen turkneti nasil sikayet ederim ya da nasil kurturulurum bilgisi almak niyetinde olan bana kaydi dinlediginizi ve altyapim gozukmedi diye sizi sucladigimi soyluyorsunuz. Bence kulaklarinizi dort acip o kaydi bir daha dinleyin ve ondan sonra yazdiginiz aciklamayi duzeltin.



    Sirf musteri temsilciliginiz var ve fiyatlariniz uygun diye sizi tercih etme hatasinda bulundugum icin asil ben ozur dilerim...



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |




  • Teğmen
    244 Mesaj
    İnternette sorun yaşayan var mı?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    16 Mesaj

    Herhangi bir sıkıntı yok bende.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    FK kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    54 Mesaj

    Hocam evrakları kargolamadan nasıl başlattılar aboneliği? Kargoyla belgelerin aslını göndermek gerekmiyor mu? Mail ya da whatsapptan atmak yeterli mi abonelik için?

    |
    |
    abyss_ati kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2209 Mesaj

    Whatsapp'tan göndermeniz sonrası sesli onayınız için arayıp işlemlerinizi başlatıyorlar. Sonrasında kargo ile ücretsiz gönderiyorsunuz.

    |
    |
    TheComposist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    Battlefield ID : BoRaXS
  • Yüzbaşı
    326 Mesaj

    Ping 30 down 13.7 up 0,7 cep telefonu verisi




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    UltioPasha kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    326 Mesaj

    60 paket ping 30 cep telefonu verisi




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    ozanbey86 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Binbaşı
    1673 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: Wanker

    Whatsapp'tan göndermeniz sonrası sesli onayınız için arayıp işlemlerinizi başlatıyorlar. Sonrasında kargo ile ücretsiz gönderiyorsunuz.

    Aynen öyle  

    Not:3 gün oldu kullanmaya başlayalı, maşallah sıfır sıkıntı 7/24 hız full sonda.insallah bozmazlarda uzun süre böyle kullanırız.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi abyss_ati -- 29 Ekim 2020; 14:50:19 >
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    88 Mesaj

    Evet arkadaşlar 1.5 aydır uzaktan eğitim başladığından beri msa.okulsis.net adındaki çocuğumun okul sitesine giremedim uzun araştırmalar sonucunda bunun servis sağlayıcı tarafından kaynaklandığını servis sağlayıcı iplerin yurtdışı gözükmesinden kaynaklandığını tespit ettim. Gıbırnet malesef sorunumu çözemedi iptalden başka çarem kalmadı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi merok -- 29 Ekim 2020; 15:56:57 >
    |
    |
    GIBIRNET kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    330 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: merok

    Evet arkadaşlar 1.5 aydır uzaktan eğitim başladığından beri msa.okulsis.net adındaki çocuğumun okul sitesine giremedim uzun araştırmalar sonucunda bunun servis sağlayıcı tarafından kaynaklandığını servis sağlayıcı iplerin yurtdışı gözükmesinden kaynaklandığını tespit ettim. Gıbırnet malesef sorunumu çözemedi iptalden başka çarem kalmadı.

    Gibirnetli olarak bende denedim bendede açılmıyor. Umarım hemen çözülür.




    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    452 Mesaj

    Hangi siteden ölçtün kıyaslama yapacağımdawww.speedtest.net te15ms alıyorum telden



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozanbey86 -- 29 Ekim 2020; 19:18:54 >
    |
    |
    tepetör kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Çavuş
    54 Mesaj

    İstanbul Bağcılar civarında kullanan arkadaşlar kablolu bağlantı sağladığı bir bilgisayardan cmd'de şu komutu ping -n 25 playvalorant.com çalıştırabilir mi? Sonucu ekran görüntüsü olarak paylaşırsanız çok sevinirim.

    _____________________________
  • Yüzbaşı
    776 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: merok

    Evet arkadaşlar 1.5 aydır uzaktan eğitim başladığından beri msa.okulsis.net adındaki çocuğumun okul sitesine giremedim uzun araştırmalar sonucunda bunun servis sağlayıcı tarafından kaynaklandığını servis sağlayıcı iplerin yurtdışı gözükmesinden kaynaklandığını tespit ettim. Gıbırnet malesef sorunumu çözemedi iptalden başka çarem kalmadı.

    Netspeed'de açıyor bu site.

    "servis sağlayıcı iplerin yurtdışı gözükmesinden kaynaklandığını" dediğiniz nedir onu anlamadım ama.


    Yani bu internet sitesi, sizin yurt dışından bağlandığınızı düşündüğünden, GıbırNet IP lerini yurt dışı IP zannettiğinden size hizmet vermiyor mu?

    Yoksa her siteye hizmet veriyor da GıbırNet msa.okulsis.net (195.244.55.78) IP si ile aranızda bağlantıyı kuramıyor mu?

    İkisi çok farklı şeyler.

    Eğer bu site, sizi yurt dışından bağlanıyorsunuz sandığı için hizmet vermediğinden açılmıyor ise durum AYIPLI HİZMET'e girer. Yani o üye olduğunuz sitenin b.k yemesidir, işlerini bilmemesidir. Öyle her önüne gelene sistem kurdururlar ise böyle şeyler olur. Profesyonellik yok ki ülkede. Eşe dosta yaptırılan sistemler sonuçta... IP'nin yurt dışı IP gözükmesi diye bir olay yok zaten. IP ler belli bir millete ait değildir. İsteyen istediği bloğu, IP yi alır kullanır. Parasıyla değil mi?


    şimdi alman sunucumdan denedim, açmadı.

    Bu durumda GIBIRNet'in hiç bir kusuru ve dahli yoktur. Size msa.okulsis.net sitesinin verdiği hizmet AYIPLI HİZMETdir.

    Ha farklı internet sağlayıcıda açıyor ama diye düşünebilirsiniz belki ama yanlış bir yaklaşım.

    Kullanıcı sözleşmenizde illa şu internet sağlayıcılar olacak diye bir madde mi imzaladınız?

    Öyle bir madde imzalasanız bile geçersiz şarttır zaten, baştan hükümsizdür...


    Bu olay tamamen o kurumun kendi hatasıdır. GıbırNet'in çözeceği bir durum yok ortada.

    Tüketici Hakem Heyetine başvurup, hizmet alamadığınız günler için msa.okulsis.net artık hangi firma ise ücret iadesi talep edebilirsiniz.

    Bilgisayar yüksek mühendis, tüketici hukukunda bilirkişilik yapan hukuk önlisansı olan biri olarak söylüyorum bunları, yanlış anlaşılma olmasın. İşkembeden sallama değil yani.

    _____________________________
    Phenom II X3 710 2.6Ghz @ Phenom II X4 910 3.6Ghz
    http://samygo.tv SamyGO.tv Firmware Programları
    http://divfix.org DivFix++ AVI tamircisi &amp; önizletici
    http://mkvrepair.com Meteorite MKV tamicisi
    http://hexeditor.org wxHexEditor Hex Editörü




  • Onbaşı
    16 Mesaj

    Buyur hocam.



    https://forum.donanimhaber.com/cache-v2?path=http://store.donanimhaber.com/7c/a1/66/7ca16692b68025ebe7aa316c29f81bd9.jpeg&t=0&width=480&text=1
    |
    |
    TheComposist kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    341 Mesaj
    Yeni abonelik olayı nasıl? Turknete abone oldum 13 gün etti tt ekiplerini göndertemedi, gıbır nasıl diş geçirebiliyor mu? Ondada bu kadar bekler miyim?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Onbaşı
    16 Mesaj

    Hocam ben 16 Ekim de mail yoluyla evrakları gönderdim.17Ekim'de sesli onay verdim.20 Ekim de TT kuruluma geldi.Wp den id pass alıp kurdum.4 günde kurulum gerçekleşti.



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    Bey V kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
  • Yarbay
    2304 Mesaj
    merhaba, su an tt kullaniyorum ve cok memnunum. ancak bugun itibariyle taahudum bitti ve yeni paketler cok pahali. sorun yasamazken, gibirnet e gecmek macera aramak mi olur ?



    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yarbay
    4308 Mesaj

    Türknetten geçiş yaptım, tecrübemi anlatayım;


    28 Ekim saat 9:00 da evrakları gönderdim WhatsApp üzerinden.

    Saat 9:43 de aradılar müsait değildim açamadım ama sonra dönüş olmayınca saat 11:54 de ben aradım.

    Tekrar aramamaları burada problem olabilir beni aradıkları numara 0332 606 0332 idi.

    Sonrasında onay işlemi verdim ve beklemeye geçtim.

    Burada önemli bir husus var, türknet müşterilerine 3 ay öncesine kadar telefon numarası da veriyordu.

    Yalın internet yoktu, kullansanız da kullanmasanız da sizin bir telefon numaranız oluyordu, bunu bildirmeniz lazım.


    Sonrasında akşam saat 18:02 de (evet aynı akşam) Türknetten mesaj geldi, "nolu hizmetiniz iptal edilmiştir" şeklinde.

    Ve internet gitmiş, saat 19:00 gibi eve döndüğümde hala dönüş olmadı, kullanıcı adı ve şifre bilgisi gelmedi.

    Ben de WhatsApp üzerinden kullanıcı adı ve şifre bilgisi istedim ve 19:11 de dönüş yapıldı.

    Burada benim için pek problem yoktu ama bu geçiş esnasında bu kadar beklemek başkaları için rahatsız edici olabilir.


    Şimdilik bir sıkıntımız yok umarım da olmaz, teşekkürler bu hızlı geçiş süreci için.

    |
    |
    _____________________________




  • Onbaşı
    16 Mesaj

    Bence denemelisiniz.Ben kullanıyorum ve şuana kadar herhangi bir problem yaşamadım.Beni tatmin etti açıkçası.Memnun kalmazsanız tekrar aynı firmaya donebilirsiniz.Ama denemek de fayda var..



    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
    |
    |
    nc39 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
Reklamlar
Masal Oku
Bebek Oyunları
Google Play Kodu, LOL RP, Oyun Satış Sitesi
Radyo Dinle
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR5
0,734
1.2.165

Kripto Paralar
Sembol
Fiyat
Değişim
    Tümünü Gör
    Reklamlar
    - x
    Bildirim
    mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.