Volkswagen Passat, otomotiv dünyasında uzun yıllardır sadeliği, konforu ve güvenilirliği ile tanınan bir ikon haline geldi. Ancak, son yıllarda Passat'a dair bazı değişimler ve tartışmalar gündemi meşgul ediyor. Özellikle, Passat'ın yeni nesli hakkında çıkan söylentiler ve gerçek Passat'ın Çin'de satılması, otomobilseverler arasında heyecan uyandıran bir konu haline geldi. ![]() Volkswagen'in yeni nesil Passat'ı, bazı hayranlarını şaşırttı ve hatta hayal kırıklığına uğrattı. Geleneksel Passat tasarımından uzaklaşan bu model, daha sportif ve modern bir görünüm sunuyor. Ancak, bazı tutkulu Passat hayranları, bu değişimin aslında gerçek Passat ruhunu yansıtmadığını düşünüyor. Onlara göre, gerçek Passat, sade ve klasik tasarımıyla öne çıkan, rahat ve ferah bir iç mekana sahip olan ve sürüş keyfini en üst düzeye çıkaran bir araçtı. VW Avrupa tarafından, Tiguan ile birebir aynı göğüse sahip ve sadece SW gövde tipi bulunan bu aracın Golf Estate yani Golf Variant ile Tiguan arasındaki fiyat boşluğunu doldurması için üretilen bir 'Ara Model' olduğu ve Passat ile uzaktan yakından bir alakası olmadığı ise su götürmez bir gerçek. Passat'tan çok merdivenaltı Render'lardan fırlamışa benzeyen bu model aslında Passat değil. ![]() Ancak, buradaki ilginç detay, gerçek Passat'ın artık Çin pazarında satılması. Volkswagen, Çin'deki tüketici taleplerine daha uygun olan bir Passat modeli sunmak için harekete geçti ve bu, bazı otomobilseverler arasında bir çeşit geleneksel Passat'ın yeniden doğuşu olarak yorumlanıyor. Şimdi gelelim gerçek Passat'a. Bizim ülkemize gelen B8 kasanın devamı 2'ye ayrılıyor arkadaşlar, Magotan ve Passat. Bu arada eski B7'nin US versiyonu var onla karıştıran bazı cahiller görüyorum o araç PQ36 yani Passat B6 şasesi kullanıyor bu araçlarla alakası yok. Amerikan Passat 2011-Günümüz ![]() Gerçek Passat yaklaşık 5 metre uzunluğunda ve 1.4-2.0 benzinli motorlarla satılıyor. MQB platfomuna kurulu. Halen Çin'de B8 SAedan satılmaya devam ediyor ve B9 olarak bu araç mevcut. Çin de aynı zamanda Polo Sedan, Jetta, Lavida, Bora isminde araçlara ek olarak Amerikan Passat ve Arteon Sedan'da halen satılıyor. Sedan fetişi VW olan kardeşlerimiz aman Çin'e gitmesinler. ![]() ![]() ![]() Çin'de asgari ücretle 40 ayda Passat veya CC(Arteon) alabilirken Türkiye'de bu süre 147 ay. ![]() ![]() ![]() ![]() Taking a look at the Volkswagen Passat 2023 footage. In this video you can see the exterior & interior details.
Subscribe for more! https://bit.ly/3yB7nDn https://www.youtube.com/watch?v=AXONNiRboJQGerçek VW'ler bunlar arkadaşlar. Şu an Almanya'da VW'in baş tasarımcılarını diskalefiye ettiler maalesef. SJW lobisi VW'i ele geçirdi ve antin kuntin tipler tasarımcı oldu. VW'in baş tasarımcılarından biri Asyalı salak bir kız mesela. Hamamböcekli çorbasını bırakıp Wolfsburg'a gelmiş. Çin operasyonlarında kim varsa adamların canavar olduğu ürün gamından anlayabilirsiniz. VW kötü gidiyor.Jetta yok Passat yok ama gerçekte halen varlar. Chery 40 bin araba getiriyor Doğuş istese Çin den B9 Passat Jetta ve VW in gerçek SUV ları olan Talagon Tavendor vs gelir. |
Gerçek Passat Nerede? Yeni Nesil ve Çin'deki gerçek Passat B9 (DİKKAT GERÇEK VW İÇERİR)



-
-
Hamam böcekli çorba dedin ben şimdi nasıl birsey yiyeceğim?😤Passat kalktı falan diyorlar da bence hikaye adını ID koyup türkiyede devam edecekler
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
avrupalı hemen her sektörden üreticilerin uzakdoğulu aşkı da ayrı bir konu
-
Çinden araç ithal etmek demek ekstra gümrük vergisi binecek demek yani fiyatı otomatik %10 , elektirikli versiyonu gelirse %50 artmış olacak. Vw TR de fabrika açsaydı ve Çin deki Passatı üretseydi Tesla dan BYD den daha çok karlı olurdu.. Tr de zaten sevilen bir model, araplara da sedan seviyor , çinlilere de ihraç ederlerdi ama adamlarda haklı bir yandan biz vatandaş olarak önumüzü goremiyoruz ne diye milyonlarca euroluk yatırım yapıp riske girsinler ki ..Ekonomisi ön görülebilir olmadıktan sonra isterse iş gücü bedava ,lojistik gideri minimum olsun yatırım çekemezsin
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Birisi şu çocuğa çin in dünyanın en zengin ülkesi olduğunu, köpek gibi çalışan 1.5 milyarlık nüfusuyla üretim devi olup aynı zamanda dünyadaki 3 askeri güçten biri olduğunu, sistemine uymayani imha ettiğini ve özetle bizim dengimiz olmadığını anlatsın
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bir garip acayip bir konu.. tamamı ile öznel yorumlar makale-haber tadında servis edilmiş.. emek harcanmış konuya ama kişisel yorum yapılacaksa böyle editoryal dil ile yapılmaz.
Çindeki model uzun şasi, eski model.. yeni modeli beğenmemenizin sebebi Vw'nin eski Vw olmaması. bunu kabul edemeyince pazar araştırıp eski geleneksel bir modele sarılmamak lazım.
Yeni ve modern Passat wagon olan Avrupa modeldir.
birde sedan Passat sedan türkiye pazarı harici "heyecan uyandıran" bir model zaten değildi.. çok iyi otomobildir ama heyecan meyecan duymaz kimse avrupada sedanın varlığı yokluğu bir.. yenisinin gelmesine gerek yok, wagon model gerçekten yeterli.
-
B9 passat gelecek yıl ortasına kadar avrupadan ama wagon olarak. İsteyen onun yerine neden çinden geleni alsın? Ben mesela gelince inceleyeceğim.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
SJW lobisi VW'i ele geçirdi ve antin kuntin tipler tasarımcı oldu. VW'in baş tasarımcılarından biri Asyalı salak bir kız mesela. Hamamböcekli çorbasını bırakıp Wolfsburg'a gelmiş.
Maalesef kale içten yıkılıyor. Zübük profilli ceolar bu koca, lokomotif olmuş, segmentlerinde referans ve lider olan, her biri ayrı ikon olan modelleri bitirmenin gayretindeler.
Nerde bu Piech ve Porsche ailesi ya, bu duruma müdahale etmek için daha neyi bekliyorlar ?
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Milleti cahillikle suçlayan arkadaş ingilizce bilen biri için bir dklık google aramasıyla bulunacak bilgilere haiz değil. Tek bir kaynak göstermemiş. Çin’de satılan passat b9 falan değil. Çin pazarının gereklerine uyarlanmış özel bir model ve sadece orda satılıyor. Yeni çıkacak b9’un bizim için tek üzücü yanı sedan olmaması. Maalesef avrupa’da herkes sw alıyor passat’ı. Bize özel bir sedan tasarımı yapmamışlar, yapacak bir şey yok.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hayır, Rusya ve Güney Afrikada da var.
Bunun sebebini Volkswagen CEO'su ile alakalı olduğunu söylüyorlar.
Artık VW daha düşük statüde olacakmış. Bu yüzden Doğuş B segment uyuz arabalar getiriyor.
Passat zaten az satan bir model. Avrupa da yüzüne bakan yoktu. Bu haliyle son nesli çıkmış. Geçmis olsun. Bir efsane sona erdi.
Son gelen araç 2,400 den başlıyormuş. O paraya dizel otomatik DS 9 var.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam VW Avrupa için durum böyle, Çin, Hindistan ve Güney Amerika çok iyi gidiyor.
Kendi kalesinde gol yiyor VW.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Avrupa halkının ihtiyaçlarıyla, Çin ve Amerika bir değil. Adamlar ona göre araçlar üretiyorlar. Saçma bir konu olmuş maalesef.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
şaka gibisin. passat sınıfının en çok satan aracı avrupa'da. ds9 da neymiş? fiyatından belli çakma premiumun hali.
En Beğenilen Yanıtlar

Birisi şu çocuğa çin in dünyanın en zengin ülkesi olduğunu, köpek gibi çalışan 1.5 milyarlık nüfusuyla üretim devi olup aynı zamanda dünyadaki 3 askeri güçten biri olduğunu, sistemine uymayani imha ettiğini ve özetle bizim dengimiz olmadığını anlatsın
|
Bir garip acayip bir konu.. tamamı ile öznel yorumlar makale-haber tadında servis edilmiş.. emek harcanmış konuya ama kişisel yorum yapılacaksa böyle editoryal dil ile yapılmaz. Çindeki model uzun şasi, eski model.. yeni modeli beğenmemenizin sebebi Vw'nin eski Vw olmaması. bunu kabul edemeyince pazar araştırıp eski geleneksel bir modele sarılmamak lazım. Yeni ve modern Passat wagon olan Avrupa modeldir. birde sedan Passat sedan türkiye pazarı harici "heyecan uyandıran" bir model zaten değildi.. çok iyi otomobildir ama heyecan meyecan duymaz kimse avrupada sedanın varlığı yokluğu bir.. yenisinin gelmesine gerek yok, wagon model gerçekten yeterli. |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X