DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Mobil Uygulama herkese açık beta sürümü kullanıma açıldı. Gizle Şimdi Dene
gençliğe hitabe nasıl ezberlenir?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir Kullanıcı
8
Cevap
0
Favori
13.611
Tıklama
Konudaki Resimler
Mesaj Tarihine Göre En Beğenilen Son Ekleneneler
Seçimimi Hatırla
Tüm Forumlar >> Konu Dışı / Off Topic >> Konu Dışı >> gençliğe hitabe nasıl ezberlenir?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Binbaşı
      1611 Mesaj
      20 Eylül 2007 01:35:22 Konu Sahibi
      edebiyatçı istiklala marşı ve gençliğe hitabeyi ezberleyin dedi. istiklal marşı şiir olduğuu için uyaklı falan ezberlemek kola oldu. zaten öncedende biliyordum. ama gençliğe hitabeyi ezberlemekte çok zorlanıyorum. bir de eski terimler fln va. yokmudur bunun kolay bir yolu?



      |
      |
      _____________________________

      yönetim naber.
    • Binbaşı
      1576 Mesaj
      20 Eylül 2007 02:40:37
      ben her cumlenin tam olarak ne manaya geldigini anneme filan sorarak okuyodum.. bi yarım saat sonra ezberledigimi farkettim.. biraz hikaye gibi okursan kendini kasmadan aklında kalıyo.. daha sonra da cumlelerin yerlerini mantık cercevesinde aklında sıralarsın olur biter
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2235 Mesaj
      20 Eylül 2007 02:54:41
      paragraf paragraf daha kolay olur nedense ben hic unutmuyorum bazı kelimeler haric
      |
      |
      _____________________________

      İlginç Siteler
      Clio | W805 | S6 E + | H6410 | RX90 |
    • Yüzbaşı
      713 Mesaj
      20 Eylül 2007 02:58:08
      Hababam sınıfında bir kesitte vardı bence tekrar tekrar izle bir süre dinle uyu mesela kalktığında aklında bişiler kalıcaktır


      Edit:



      < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EXCALIBUR -- 20 Eylül 2007; 2:59:43 >
      |
      |
      _____________________________

      Black Light Burns!
    • Yüzbaşı
      777 Mesaj
      20 Eylül 2007 07:29:37
      Bize ezberletmemiştiler. Zaten ezberlenmesini anlamsız buluyorum...
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      9009 Mesaj
      20 Eylül 2007 09:32:27
      quote:

      Orjinalden alıntı: budden

      Bize ezberletmemiştiler. Zaten ezberlenmesini anlamsız buluyorum...



      Ezberlemedin dolayısıyla bilmiyorsun şu anda de mi?

      Herkesin bilmesi gerekiyor... Kardeş anlaya anlaya okursan kalır aklında
      |
      |
      _____________________________

    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      20 Eylül 2007 10:19:59
      gel abim anlatsın sana nası ezberlenir adam ortaokul mezuniyetinde sahnede gençliğe hitabenin ingilizcesini okumuştu oha lebron demiştim bende hemide ezbere
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      2321 Mesaj
      20 Eylül 2007 11:17:40
      quote:

      Orjinalden alıntı: Metalli Head

      edebiyatçı istiklala marşı ve gençliğe hitabeyi ezberleyin dedi. istiklal marşı şiir olduğuu için uyaklı falan ezberlemek kola oldu. zaten öncedende biliyordum. ama gençliğe hitabeyi ezberlemekte çok zorlanıyorum. bir de eski terimler fln va. yokmudur bunun kolay bir yolu?

      kardes anlaya anlaya oku her satırdakı her sozdekı anlamı derınlıgı anlarsan asla unutmazsın
      |
      |
      _____________________________

      The Power of Dreams Honda

      2005 CİVİC LS,GÜMÜŞ GRİ " 1600 cc 110 hp "
    • Binbaşı
      1837 Mesaj
      26 Eylül 2011 21:38:26
      Her cümlesini 5 kere yaz bi kağıda
      |
      |
      _____________________________

Reklamlar
ses yalıtım malzemeleri
SEO
ses yalıtımı
izmir havalimanı transfer
modasor
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Tablet sürümü
Mini Sürümü

DHSQLZ
0,186
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.