Şimdi Ara

Gelin dostlar sizlere bir masal anlatacağım..

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
758
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Şimdi dostlarım ben geçen ayın 25'inde taşındım, ve düzgün bir internetim olsun diye çevremin önerisi üzerine TürkNet'i tercih ettim. Online çalışan birisi olduğum için sorun yaşamak istemiyordum. Lakin mümkün mü..Modem alınması gerek dediler dedim tamam, gittim aldım, ev içi kablolamayı düzgünce yaptırdım. Sonra bir adam geldi sinyal kontrolumü ne yapacakmış tamam buyrun dedim , yaptı kutuya gelen hatta problem var dedi bildirdi ve gitti. Neyse aradım dedim böyle böyle bana türknet çalışanı dedi ki '3 günde halledilecektir' neyse 1 gün geçti aradılar 'Sorun giderildi, kurulum için randevu almak için aradık' dediler Neyse sözleştik bir tarihe..Kurulum ekibi sabah 10 da gelmesi gerekirken akşam 18.00 de geldi. Yaptı sonra dedi ki sorun var..Bir baktık aynı sorun dedim ki 'Ee hani düzeltmişti niz' bana dediler ki 'Türktelekom bize öyle bildirdi' Neyse tekrar ekip gönderilecek vs dediler, Önce 3 gün sonra 2 hafta en sonda iki farklı zamanda 'Gün içi' şeklinde bu ekip için tarih verdiler ama ne gelen oldu ne giden hep ben aradım, ben koşturdum 32 gün boyunca. 13 defa teknik ekibin beni araması için talep oluşturdum. Her seferinde gün içi, yarın gibi zamanlarda dönüş sağlayacaklar dendi 10 günün ardından bir yetkilinin'yanlarına giderek' çözdü bu durumu anca öyle konuşabildim. Gizem hanım ile.

    Neyse..böyle 32 gün geçti. Çok değil 2 gün önce bir sms ile uyandım 'İnternetiniz aktif edilmiştir' diye gelen o sms ile huzuru buldum . Ardından adettendir bi speedtest yapayım dedim sonuçlar. Upload 0.10 dowload 2.5-3 arası.. Ee alt yapım 82'ye kadar destekliyor. Neyse arza kaydı , twitter vs bir şekilde ulaştım. Bana dediler ki 'Türk Telekom hatalı kablolama yapmış, o yüzden bu değerleri görüyorsunuz bildirdik biz vs..' Şimdi 32 gün bir kablo için bekledim, ve o gelen kablo da hatalı yapılmış..Neyse düzelir dediler 3-4 gün içinde tamam dedim bekliyorum . Bu değerlerle kullanmaya devam ettim bu sabah uyandığımda bağlantımın tamamen gittiğini gördüm .Twitterdan yazdım, doğru düzgün yanıt vermiyorlar. Arza kaydı oluşturuyorum 30 dk sonra siliniyor.

    Eee ama aktif edildiği için fatura da işliyor ? Nasıl olacak bu dostlar bana bi yardımcı olabilir misiniz? Yada yol gösterebilir misiniz ?
    Nasıl yapıldığını bilmiyorum ama Türknet çalışanı vs var ise forumda bi etiketleyebilecek var mıdır ?







  • Merhaba kardeşim,
    Sorunun için üzgünüm ama sana benzer sorunu bende yaşıyorum. 11 gündür ( bu 8.inci arıza ve toplam DSL kesinti süresi 40 günü geçti ) benimde internetim yok.
    20 Ocak'ta bir gitti, pir gitti.
    Talep açtım, dedim böyle böyle. İç tesisatta problem olduğunu düşünmüyorum kontrolleri yaptırdım dedim.
    TurkNet yetkilileri saolsun 6 gün sonunda cevap verebildi. Sorun neymiş peki? İç tesisat :)
    Dediler 90 TL karşılığında ekip göndericez. Gönderin dedim.
    Gelen ekip 2 gün geç geldi.
    Direkt görevliye ankastreye bakın dedim. Ordaki kablolalarla işlem yaparak yanında getirdiği modeme taktı ve sonuç :) " DSL sinyali gelmiyor " :)

    Dedim biliyorum zaten. DSL ışığının yanmadığına dair fotoğraf çekti gitti.
    TurkNet yetkilileri ise saolsunlar çok ilgilendiler. Santralde bana tahsis edilmiş port ya çıkarıldı ya da başka bir porta takıldı. Halen düzeltmelerini bekliyordum ama artık bugün öğlen gibi iptal dilekçesini yollayacağım. Ve Netspeed ile sıfırdan bir başlangıç yapacağım.

    Sizede Netspeed tavsiye ederim. Direkt TT altyapısından sağlıyorlar. 7/24 destek hatları mevcut.

    Size yardımcı olurlar mı bilmem ama forumdaki TurkNet yetkilisini etiketliyorum. @TurkNetDestek

    Kolay gelsin :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrnoc -- 31 Ocak 2020; 10:8:45 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mrnoc M kullanıcısına yanıt
    Öncelikle yanıtınız için teşekkür ederim, şimdi bende bahsetiğiniz firmaya bakınacağım. Teşekkür ederim .,
  • Merhaba, aboneliğinizin başında yaşadığınız sorun için üzgünüm. Bu konuda elimden geleni yaparak sorunu çözümlemeye çalışacağım. Bana açık destek kaydınızın numarasını PM üzerinden iletebilir misiniz?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhabalar, dm üzerinden iletim. Teşekkür ederim
  • Öncelikle geçmiş olsun. Yaşadığınız durum oldukça üzücü olmuş. Ancak 32gün sabredip beklemeniz çok tuhaf. Şahsen bu tarz konularda ben çok sabırsızımdır, muhtemelen bir hafta bekleyip iptal dilekçemi yollardım. Sizin gibi sabırlı müşterileri gördükçe biraz kendime kızıyorum doğrusu, çok mu sabırsızım diyerekten.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Yok aslında siz doğrusunu yapmışsınız. Ben her aradığımda sürekli olarak Türktelekom'u suçladılar. Ek olarak sürekli görüştüğüm kişiler 'Şu tarihte ekip gelecek'dediler. Ama bir sonuç yok.
    2 Gün önce sabah bir mesaj geldi 'İnternetiniz aktif edilmiştir' diye ..eh sonuçlar ortada..Şimdi sözde 'aktif' müşteri olduğum için iplemiyorlar bile .Aradığımda akıllı olmayan bir sesli yönlendirme sisteminden başka görüşebilme imkanım yok. Aranmak için talep oluşturuyorum vs ama nafile..Hayatımda bu kadar kötü bir firma görmedim. Şimdi de 'bölgede kazı çalışması var' diyorlar. Türk telekom'u arıyorum bölgede çalışma yok diyorlar.
    Nasıl bir batağın içindeyim anlayabilmiş değilim.
  • Hellmightt H kullanıcısına yanıt
    Umarım sorununuz çözülür kısa sürede.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merahaba, şimdi baya araştırma yapıyorum. Alt yapınız yok deniliyor bazı yerlerde, bazı yerlerde ise 80'e kadar destekliyor. Anlamış değilim. Ama diyelim ki yok.
    Yan binadan veya bizim binadaki başka bir porttan kablo çekilemez mi?
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Merhaba, tekrardan rahatsız ediyorum ama. Ne bir feedback nede başka bir şey var. Türktelekom bölge müdürlüğüne gittiğimde. 'Bölgenizde herhangi bir kazı çalışması yoktur' diyorlar. Ya siz bana yada Türktelekom size yalan söylüyor. Bu işlemlerin sonucunda ben mağdurum .30 günden fazla bir şekilde.
  • Hellmightt H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, arızanızı incelediğimde telekomdan gelen bilgide bağlı olduğunuz saha dolabında kablo arızası bulunuyor. Bunun için İBB'den kazı çalışması için izin bekleniyor. Ayrıca işlemlerinizi takından takip ediyorum. Gelişme olduğunda size bilgi vereceğim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Öncelikle dönüşünüz için teşekkür ederim. Bir diğer sorum süreci hızlandırmak adına yan binamda boş port bulunuyor.Komşum izin verdiği taktirde bu portu kallanarak kablolama yapabilir miyim ? Ek olarak Eğer böyle bir arza bulunuyorsa nasıl sistemden bakıldığında 82 mbsp 'a kadar destekliyor dediniz bana satış yaparken ?
  • Hellmightt H kullanıcısına yanıt
    Merhaba, bu konuda PM üzerinden yanıt verdim.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.