Şimdi Ara

Geely Emgrand EC7 (82. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.254
Cevap
18
Favori
695.915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: UYAKSOY


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    quote:

    Orijinalden alıntı: UYAKSOY

    Neden o kadar şaşırdınız onu anlamadım...

    Lpg'li bir araç miktar bazında en az %20 daha fazla tüketir. 10 litre Lpg harcayan bir araç 8,33 Lt Şehir içi tüketim yapıyor demektir. (10 Lt. / 1,20 = 8,33 Lt )

    Şehir içinde bana 8 Lt.'den az yakan bir benzinli araç gösterin; 1.400 Kg ağırlığında, 1.5 motora sahip bende şaşırayım...

    yürüttüğünüz mantık çok yanlış.

    yani şimdi 1500 kilo bir arabaya 1000lik motor koyup, ne var şehir içinde 20 litre yakmışsa çok normal demek yanlış. çinli mühendisler tahmin edemediler mi bu araç için 1.5 motorun yeterli olmayacağını? benim 1.5 AWD subaru imprezam yani sürekli 4 çeker hem de otomatik, 9litre yakar yakmazdı.... kaldi ki şuanda kullandığım suzuki sx4, 1300 kilo 1.6 motor otomatik lpg de 9 litre yakıyor.

    yani araçta ters olan bişeyler var.

    Siz mesajı yanlış anlamışsınız, yada ben yanlış ifade ettim. Açıklayayım;

    Standart 1.5 Litre bir motor zaten 1.400 Kg'yi çeker, yani yüksek performans beklemezseniz sizi idare eder. Ancak bu motor çok düşük yakıt sarfetmez çünkü 1,5 Litrelik bir motordur. 1.3 veya 1.2 litrelik motor değildir. Piyasadaki her marka benzer tüketim değerleri vaadediyor zaten yani 8 ile 9 Litre arasında, Lpg olunca da bu değerlerin 11-12 Lt. olması neden size garip geldi onu anlamadım. Yanlış anlamayın lütfen şehir içi kullanım demek 3 viteste yolculuk yapmak değildir. dur-kalklar yapmak en fazla 3.vitese çıkıp ağırlıklı olarak 2.viteste kalmaktır. En azından benim verdiğim değerler bu şekilde oluştu. Ancak siz öyle değerler verdiniz ki asıl onlara şaşırmamak mümkün değil, broşür verilerine göre Suzuki SX4 ağırlığı 1.205 Kg 1.6 motor 4X2 otomatik versiyonun şehir içi BENZİN tüketim değeri ise 9.8 Litre olarak görünüyor. Yani LPG'ye uyarlarsak 11,76 Litre otogaz tüketimine tekabül eder. Eleştirdiğiniz ve yakıt tüketimine şaşırdığınız Emgrandın ise broşür verileri şehir içinde 8,72 Lt. Ynai LPG'ye uyarlarsak 10,4 Litreye takebül ediyor. Bu yakıt değerleri tüm araçlarda standart şekilde laboratuar ortamında yapılıyor. Gerçek tüketim değerlerini veremeseler de bize araçlar arasında kıyaslama fırsatı sunuyorlar. Yani sizin yakıt tüketimini smiley efektleriyle destekleyerek eleştirdiğiniz araç bu verilere göre sizin aracınızdan daha az yakıyor ne yazık ki...

    Sadede gelecek olursak aşağıda Geely ile benzer hacimdeki motor/ağırlık/tüketim değerlerini ( şehir içi )gösteriyor.;

    Not: verilen modellerin tamamı manuel benzinlidir. Parantez içinde yazan motor hacmidir.

    Renault Fluence ( 1.6 ) 1.265 Kg / 8,8 Litre
    Renault Symbol ( 1.2 ) 904 Kg / 7,6 Litre
    Fiat Linea ( 1.4 ) 1.160 Kg / 8.3 Litre
    Fiat Albea ( 1.4 ) 1.020 Kg / 8.1 Litre
    Hoda Civic ( 1.6 ) 1.220 Kg / 8.9 Litre
    Hyundai Elantra ( 1.6 ) 1197 Kg. 8.5 Litre
    Geely Emgrand ( 1.5 ) 1.280 Kg 8.72 Litre

    Gördüğünüz gibi 1.2 motorlar haricinde 1.4 ile 1.6 motorların tamamı 8 ile 9 litre arasında benzin yakıyor. Yani yukarda verdiğim araçların tamamı şehir içinde 10 litrenin üzerinde LPG yakarlar. Bu kadar şaşırmaya gerek yok... Bilgilerine....

    burada amacım sx4ü göklere filan çıkarmak değil lakin resmi sitesinde kağıt üzerinde şehir içi verilen değer 8.7 dir ki şuanda şehir içi yol bilgisayarımda 7.8 göstermektedir. ki bu araç otomatiktir. resmi sitede düz vites şahir içi 7.8 göstermektedir. 9.8i nereden buldunuz çook merak ettim doğrusu. 1210 kilo boş ağırlık, lpg ile 1300ü bulmuştur diyorum. referans için suzuki.com.tr

    sizin verdiğiniz araçlara bakacak olursak kağıt üzerinde en fazla yakıt tüketimine sahip araç 8.9 litre ile civictir. kaldı ki araç 1.6 motordur. basit bir oran orantıyla kabaca civicin motorunu 1,5 olarak kabul edersek civicin yakıtı 8,3 olmaktadır. çapraz çarpım. kaldı ki yokuşları çıkamayan geely motorunu bir reno motoruyla ya da civic motoruyla karşılaştırmak o araçlara hakarettir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkann86 -- 9 Nisan 2012; 22:51:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    şimdi bu araçlar şehir içinde 10lt den fazla mı gaz yakıyor 100km de?

    @volkann86 siz benim ne demek istediğimi çok iyi anladınız... içler dışlar çarpımı yapmanıza gerek yok... Emgrand'ın 100 km'de 10 litreden FAZLA tükettiğini bir kez daha teyit ettim. Ancak, sizin yukardaki mesaja bu kadar şaşırmanızın da ne derece fuzuli olduğunu öğrenmiş olduk beraberce... Çünlü referans aldığım araçların tamamı ( 1.2 symbol hariç ) sizin aracınızda dahil olmak üzere LPG'de şehir içinde 10 litre civarında ve üzerinde yakıyorlar. Şimdi olayı farklı yerlere taşımayın lütfen.

    www.suzuki.com.tr
    Vitara, Jimny, Swift, Baleno, V-Strom, Burgman, GSX | Suzuki
    http://www.suzuki.com.tr/SX4/brosur.pdf


    Bu adresten baktım tüketim değerlerine hadi bana şehir içinde 7.8 litreyi gösterin... Yol bilgisayarınızda görünen tüketim değeri sizin kullanımız ile ilgili olup sadece ve sadece sizin kullanımınız ve yol koşulları ile alakalıdır. Erzurum'da kullandığınız araç ile bir başka ildeki aracı nasıl kıyaslayabilirsiniz ki... İşte bu yüzden yakıt tüketimi hesaplamanın bir standardı var ve araçlar birbirleriyle bu şekilde kıyaslanabiliyorlar. İşte bu teste göre sizin otomatik 1.6 benzinli Suzuki Sx4'ünüz yakıt tüketimi konusunda HAYRETLER içinde kaldığınız araçtan daha fazla yakıyormuş. Burada Suzuki'nin kötü bir araç olduğunu iddia etmiyorum. Emgrand'ın daha az yaktığını veya iyi araç olduğunu da iddia etmiyorum; BURADA SİZİN HAYRETLER İÇİNDE KALDIĞINIZ YAKIT TÜKETİM DEĞERİNİN ASLINDA "NORMAL OLDUĞUNU" ANLATIYORUM...

    Reno'ya hakaret etmedik, aksine referans olarak kullandık, Emgrandın yokuş çıkamayan motoru gibi sivri çıkışlar yaparak konuyu saptırmayın. Siz de çok iyi biliyorsunuz benim ne anlatmaya çalıştığımı... Anlamış olmama ihtimaliniz karşısında ise daha fazla söyleyecek sözüm yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Bir de sizden ricam şu olacak volkann86, bu sizinle ikinci tartışmamız oldu - ki tartışmaktan kastım fikir paylaşımıdır. Unutmayın ki benim yazdığım şeyler eğer kulaktan dolma ise kulaktan dolma olduğunu yazarım. Bir şeyi yazıyorsam ya bilirim de yazarım yada bilmediğimi belirtir; doğru olan bilgiyi vermesi için karşı tarafa bırakırım.

    Hiç olmadık anlarda, "9.8i nereden buldunuz çook merak ettim doğrusu" şeklinde basit ithamlarda (*) bulunacaksanız veya "kaldı ki yokuşları çıkamayan geely motorunu bir reno motoruyla ya da civic motoruyla karşılaştırmak o araçlara hakarettir..." şeklinde sivri çıkışlarla tartışmayı farklı mecralara çekmeye devam edecekseniz, şimdiden söyleyin lütfen, tartışmaya devam etmeyelim.

    (*) 9,8 Litre sizce uydurulacak bir rakam mı? veya şimdiye kadar ki mesajlarıma bakarak söyleyin lütfen verdiği bilgiyi teyit edemeyecek kadar saf bir forum kullanıcısı olduğumu mu düşünüyorsunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: UYAKSOY


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    şimdi bu araçlar şehir içinde 10lt den fazla mı gaz yakıyor 100km de?

    @volkann86 siz benim ne demek istediğimi çok iyi anladınız... içler dışlar çarpımı yapmanıza gerek yok... Emgrand'ın 100 km'de 10 litreden FAZLA tükettiğini bir kez daha teyit ettim. Ancak, sizin yukardaki mesaja bu kadar şaşırmanızın da ne derece fuzuli olduğunu öğrenmiş olduk beraberce... Çünlü referans aldığım araçların tamamı ( 1.2 symbol hariç ) sizin aracınızda dahil olmak üzere LPG'de şehir içinde 10 litre civarında ve üzerinde yakıyorlar. Şimdi olayı farklı yerlere taşımayın lütfen.

    www.suzuki.com.tr
    Vitara, Jimny, Swift, Baleno, V-Strom, Burgman, GSX | Suzuki
    http://www.suzuki.com.tr/SX4/brosur.pdf


    Bu adresten baktım tüketim değerlerine hadi bana şehir içinde 7.8 litreyi gösterin... Yol bilgisayarınızda görünen tüketim değeri sizin kullanımız ile ilgili olup sadece ve sadece sizin kullanımınız ve yol koşulları ile alakalıdır. Erzurum'da kullandığınız araç ile bir başka ildeki aracı nasıl kıyaslayabilirsiniz ki... İşte bu yüzden yakıt tüketimi hesaplamanın bir standardı var ve araçlar birbirleriyle bu şekilde kıyaslanabiliyorlar. İşte bu teste göre sizin otomatik 1.6 benzinli Suzuki Sx4'ünüz yakıt tüketimi konusunda HAYRETLER içinde kaldığınız araçtan daha fazla yakıyormuş. Burada Suzuki'nin kötü bir araç olduğunu iddia etmiyorum. Emgrand'ın daha az yaktığını veya iyi araç olduğunu da iddia etmiyorum; BURADA SİZİN HAYRETLER İÇİNDE KALDIĞINIZ YAKIT TÜKETİM DEĞERİNİN ASLINDA "NORMAL OLDUĞUNU" ANLATIYORUM...

    Reno'ya hakaret etmedik, aksine referans olarak kullandık, Emgrandın yokuş çıkamayan motoru gibi sivri çıkışlar yaparak konuyu saptırmayın. Siz de çok iyi biliyorsunuz benim ne anlatmaya çalıştığımı... Anlamış olmama ihtimaliniz karşısında ise daha fazla söyleyecek sözüm yok.

    vermiş olduğunuz pdf muhtemelen 3-4 senelik olup, dikkat ederseniz aracın 107 BEYGİR olduğu görünmektedir. oysaki araç artık 120 BEYGİRDİR. zaten o 107 beygirlik motor TAAAA 2008 DE ÜRETİLMİŞTİ. ARTIK YOK. kaldı ki o sedan kasa türkiye GELMEMEKTEDİR bile. suzukinin ESKİDEN KULLANDIĞI artık KULLANMADIĞI bir motoru gösterip burdan buldum diye hala savunmaya çalışmak bana sadece henüz kendine has bir tasarımı bile ol-a-mayan bir markanın marka fanatikliğini yapmaktan öteye gitmiyor. ki artık ÜRETİLMEYEN bi motoru da kaynak ve referans göstermeye çalışmak klasik bir marka fanatikliği emaresi.


    şimdi beraber inceleyelim;

    önce şu aşağıdaki adrese tıklıyoruz; (oradaki bilgiler yeni kullanılan motora ait güncellenmiş bilgilerdir)



    sonra sayfayı aşağı kaydırıp tüketim değerlerine bakıyoruz; (alttaki 2012 yazısına dikkat!)



    burada anlaştık sanırım?

    Ben marka fanatiği değilim, bmw den suzuki den camaro dan tutun, mersodan opelden her türlü arabaya bindim. her zaman arabanın eksiklerini söyledim. kabul ttim yani. şimdi kullanıdığım sx4 ünde donanımı zayıf ve içeri yol sesi alıyor mesela. ben bunu açık yüreklilikle söylerim. belki sizin sürekli geelyi aklama çalışarak referans vermeye çalıştığınız araçlardan daha az yol sesi alıyor ama ne yapıyorum kasmıyorum. bana çok geliyor. ben beğenmiyorum. ne oldu? ben aracın kötü yönünü kabul edince incilerim mi döküldü? emgrandı böyle körü körüne savunmayın. yarım tonluk arabaya maximum verimsiz bir motor koyup ona hem yakıp hem de yokuşları çıkmaması 2012 de olacak iş değil. o örnek verdiğiniz 1.2 motor sahiplerinden ben yokuşu çıkamıyorum gibi bi cümle duymadım. yani şu geelyin bi şeyini de savunmayın ya tamam orası kötü kabul deyin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi volkann86 -- 10 Nisan 2012; 6:49:18 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    quote:

    Orijinalden alıntı: UYAKSOY


    quote:

    Orijinalden alıntı: volkann86

    şimdi bu araçlar şehir içinde 10lt den fazla mı gaz yakıyor 100km de?

    @volkann86 siz benim ne demek istediğimi çok iyi anladınız... içler dışlar çarpımı yapmanıza gerek yok... Emgrand'ın 100 km'de 10 litreden FAZLA tükettiğini bir kez daha teyit ettim. Ancak, sizin yukardaki mesaja bu kadar şaşırmanızın da ne derece fuzuli olduğunu öğrenmiş olduk beraberce... Çünlü referans aldığım araçların tamamı ( 1.2 symbol hariç ) sizin aracınızda dahil olmak üzere LPG'de şehir içinde 10 litre civarında ve üzerinde yakıyorlar. Şimdi olayı farklı yerlere taşımayın lütfen.

    www.suzuki.com.tr
    Vitara, Jimny, Swift, Baleno, V-Strom, Burgman, GSX | Suzuki
    http://www.suzuki.com.tr/SX4/brosur.pdf


    Bu adresten baktım tüketim değerlerine hadi bana şehir içinde 7.8 litreyi gösterin... Yol bilgisayarınızda görünen tüketim değeri sizin kullanımız ile ilgili olup sadece ve sadece sizin kullanımınız ve yol koşulları ile alakalıdır. Erzurum'da kullandığınız araç ile bir başka ildeki aracı nasıl kıyaslayabilirsiniz ki... İşte bu yüzden yakıt tüketimi hesaplamanın bir standardı var ve araçlar birbirleriyle bu şekilde kıyaslanabiliyorlar. İşte bu teste göre sizin otomatik 1.6 benzinli Suzuki Sx4'ünüz yakıt tüketimi konusunda HAYRETLER içinde kaldığınız araçtan daha fazla yakıyormuş. Burada Suzuki'nin kötü bir araç olduğunu iddia etmiyorum. Emgrand'ın daha az yaktığını veya iyi araç olduğunu da iddia etmiyorum; BURADA SİZİN HAYRETLER İÇİNDE KALDIĞINIZ YAKIT TÜKETİM DEĞERİNİN ASLINDA "NORMAL OLDUĞUNU" ANLATIYORUM...

    Reno'ya hakaret etmedik, aksine referans olarak kullandık, Emgrandın yokuş çıkamayan motoru gibi sivri çıkışlar yaparak konuyu saptırmayın. Siz de çok iyi biliyorsunuz benim ne anlatmaya çalıştığımı... Anlamış olmama ihtimaliniz karşısında ise daha fazla söyleyecek sözüm yok.

    vermiş olduğunuz pdf muhtemelen 3-4 senelik olup, dikkat ederseniz aracın 107 BEYGİR olduğu görünmektedir. oysaki araç artık 120 BEYGİRDİR. zaten o 107 beygirlik motor TAAAA 2008 DE ÜRETİLMİŞTİ. ARTIK YOK. kaldı ki o sedan kasa türkiye GELMEMEKTEDİR bile. suzukinin ESKİDEN KULLANDIĞI artık KULLANMADIĞI bir motoru gösterip burdan buldum diye hala savunmaya çalışmak bana sadece henüz kendine has bir tasarımı bile ol-a-mayan bir markanın marka fanatikliğini yapmaktan öteye gitmiyor. ki artık ÜRETİLMEYEN bi motoru da kaynak ve referans göstermeye çalışmak klasik bir marka fanatikliği emaresi.


    şimdi beraber inceleyelim;

    önce şu aşağıdaki adrese tıklıyoruz; (oradaki bilgiler yeni kullanılan motora ait güncellenmiş bilgilerdir)



    sonra sayfayı aşağı kaydırıp tüketim değerlerine bakıyoruz; (alttaki 2012 yazısına dikkat!)



    burada anlaştık sanırım?

    Ben marka fanatiği değilim, bmw den suzuki den camaro dan tutun, mersodan opelden her türlü arabaya bindim. her zaman arabanın eksiklerini söyledim. kabul ttim yani. şimdi kullanıdığım sx4 ünde donanımı zayıf ve içeri yol sesi alıyor mesela. ben bunu açık yüreklilikle söylerim. belki sizin sürekli geelyi aklama çalışarak referans vermeye çalıştığınız araçlardan daha az yol sesi alıyor ama ne yapıyorum kasmıyorum. bana çok geliyor. ben beğenmiyorum. ne oldu? ben aracın kötü yönünü kabul edince incilerim mi döküldü? emgrandı böyle körü körüne savunmayın. yarım tonluk arabaya maximum verimsiz bir motor koyup ona hem yakıp hem de yokuşları çıkmaması 2012 de olacak iş değil. o örnek verdiğiniz 1.2 motor sahiplerinden ben yokuşu çıkamıyorum gibi bi cümle duymadım. yani şu geelyin bi şeyini de savunmayın ya tamam orası kötü kabul deyin.




    "Emgrand'ın daha az yaktığını veya iyi araç olduğunu da iddia etmiyorum; BURADA SİZİN HAYRETLER İÇİNDE KALDIĞINIZ YAKIT TÜKETİM DEĞERİNİN ASLINDA "NORMAL OLDUĞUNU" ANLATIYORUM..."

    Daha önceki mesajımdan aynen kopyaladım yukarıdaki cümleyi, sizin gönlünüz rahat etsin marka fanatikliği ile itham etmemeniz için SON kez iyice okumanız için tekrar aşağıya yazıyorum.

    "Emgrand'ın daha az yaktığını veya iyi araç olduğunu da iddia etmiyorum; BURADA SİZİN HAYRETLER İÇİNDE KALDIĞINIZ YAKIT TÜKETİM DEĞERİNİN ASLINDA "NORMAL OLDUĞUNU" ANLATIYORUM..."

    Şimdi de olay marka fanatikliğine döndü... Ben Emgrand kullanmıyorum, yazdığım yazıların hiçbirinde Emgrand'ı övmedim. Yukarıdaki cümleyi ve forum boyunca kullandığım cümleleri okursanız bir zahmet marka fanatikliğinin benimle alakalı olmadığını görürsünüz

    Referans olarak gösterdiğim araçlardan Hoda Civic haricindeki araçlar düşük yakıt tüketim değerleriyle bilinirler zaten size anlatmaya çalıştığım yegane şey, hayret etmeyin, bu değerler normal değerler. Diğer araçlarda bu seviyelerde yakıyorlar. Emgrand biraz daha fazla yakıyor, hatta sizin hesaplayarak ulaştığınız değerler bile 8,3 iken bu aracınki 8,4 arada 0,1 litre fark var...

    NOT: Sizin niyetiniz iyice çözülmüştür. Siz mevzuyu uzatmaya çalışıyorsunuz.

    "hala savunmaya çalışmak bana sadece henüz kendine has bir tasarımı bile ol-a-mayan bir markanın marka fanatikliğini yapmaktan öteye gitmiyor." bu cumle ve bundan önceki mesajınızda sarfettiğiniz cümleler tartışmayı sündürmenin/uzatmanın hatta seviyesizleştirme çabalarınızın emaresi galiba... Yani her mesajınızda aynı konuyu konuşmaya devam etsek bile başka bir konu bulup araya sokuşturuyorsunuz - ki sanırım tartışma uzasın diye.... Benim o kadar vaktim yok kusura bakmayın. Ben halen daha beni anlayamayacak kadar anlayışsız olduğunuzu düşünmüyorum.

    Sizinle tartışmak istemiyorum...

    Size iyi forumlar




  • yav he he
  • Ben Emgrand kullanıcısıyım yakıt LPG kullanıyorum Ş.içi en son 285 Kuruş (35 lt 315KM Yol yaptım.LPG 2.65TL) yaktı sanırım bu havalarda dahada düşecektir.Ortalama 250 civarına düşerse fena bir değer değil sanırım,benzin ne kadar yakıyor açıkcası hiç ölçmedim ama en iyi ihtimal 8-10 litre 100km bandında gezecektir.Bundan aşağısı yada çok üstü olacağını sanmıyorum.Komşumda Toyota Corolla 2010 Elegant var en son LPG ölçümünde 320 330 bandını işaret etti o araçta manuel benzin tüketimide benim araçtan 1 litre aşağı ya oynar yada çok az fark olur.Artan petrol fiyatları maalesef araçların depolarına yansıyor aslında araçlar normal yakıtlarını yakıyor ama bizler buna yetişmekte zorlanıyoruz.Gönül isterki şu araçlara LPG,CNG bilmem ne uygulama olmadan tasarruf edeceğiz diye 40 takla atmadan binelim.

    Bence boşuna tartışıyorsunuz bana hangi aracı getirirseniz getirin C Sınıfı Ş.İçi 8-10 Lt 100KM altında yaksın yakmaz,Küçük sınıflara bişey demiyorum onların ağırlığı motor hacmi v.s sebeplerden dolayı düşer.


    Saygılar.




  • Yokuş çıkamayan derken nasıl böyle önyargılı bir yorum yapıyorsunuz anlayamıyorum. Aracın ruhsatta torku beygir gücü, ağırlığı belli neye göre çıkamayan? Ortada hilemi var bunumu demek istiyorsunuz mantık yürütemiyorum? Ortada yokuş çıkamayan Emgrand diye birşey yok 2+2=4 yani bizim köyle rakım 100 metre bizim buralarda 3.8 everestte 4.8 böyle birşey yok arkadaşım. Şöyle birşey var yokuşu çıkman için gereken tek şey motor değildir aynı bacak kasıyla vitesli bisiklette aynı yokuşu farklı viteste daha farklı güç uygulayarak çıkman gerekir. Bu isterse tank olsun. Roket sisteminden bahsetmiyoruz.Her araçtaki vites kutusu içerisindeki çarklar birbirinden farklıdır. Her araç vites geçişi farklı devirlerde ister.
    Sen gidip 6 7 8 vitesli araca binersen gelipte Emgrandda diğerinde çıktığın gibi 3. viteste 40 50kmde çıkmaya kalkışırsan çıkamazsın bu arabanın değil senin sorunundur.Çünkü Motor ürettiği gücü aktaramıyordur. Sen beygir gücü belli 90hp 1.4 motorlu fluence yokuşu emgranddan iyi çıkıyor dersen bu doğru olamaz. Düz yolda daha çabuk hızlanıyor dersen amenna bu torka daha çok bakar.Araca uygun olan vitesi kullanırsan gidipte 4. viteste aracı 60 70 km de dik yokuşa vurmazsan çok rahat çıkar bu araç ve verilen dengi araçlardan daha iyi bir çekim gücüyle... Bu araç 5 vitesli fakat motor ve tork gücünden dolayı düşük viteste yüksek hıza olaşıyor. Ortada fizik var elmayı armutu bırakırsan yere düşer yukarı çıkar gibi bir ihtimali yoktur ki bunun. Ayrıca yaptığım teste göre
    1.vites= -
    2.vites= -
    3.vites= 4.5k rpm 110 km
    4.vites=4.5k rpm 140 km
    5.vites=4k rpm nin biraz üstünde 165 km hıza ulaşıyor. (Son hız olmadığına eminim ve otoyol standart yokuşlarda 145km nin altına düşmedi)
    Buna göre 70 80 km de 4. vites araç bayılacaktır. 110 km de 5. vites aynı şekilde aracı rahatsız edecektir. İsteyen bir kullanıcı deneyip paylaşabilir. Ses geçirip geçirmemesi üzerinde de söylediklerimin arkasındayım çünkü motor sesini duyamadığım için hafif bir müzikle arabayı çok fazla istop ettiriyorum. Müzik kapalıyıken şehir sesini duyamıyorsunuz.Biraz müzik açtığınızda korna sesleri gelmiyor camı açtığınızda nekadar fark var ileride göstermek isterim.(Kulaklarımda bir sorun olmadığından eminim) Yol sesi geliyor fakat bunun sebebi ise maddeler arası ses aktarımı havadan katıya geçerken düşer. Bir trenin kornasını 3 km ye kadar duyabilirsiniz ancak ray seslerini en fazla 100 metreden duyarsınız.Kulağınızı raylara yaslayarak ise teker ve makas değiştirme seslerini 4 5 km den rahatlıkla duyabilirsiniz korna sesi ise havadan katı ortama aktarılırken yansıtıldığı için onu raylardan duyamazsınız. Araçların motor sesi ve teker sesi bu yüzden kokpite rahat giriş yapar.




  • Merhabalar,
    2 gün önce Emgrand aldım ve bana 1 ay içerisinde taşıt pulu almam gerektiğini söylediler. Bu yakınlarda araç alan oldumu? Taşıt pulunun ilk taksidini Ödemeleri gerekmiyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: faces_06

    Merhabalar,
    2 gün önce Emgrand aldım ve bana 1 ay içerisinde taşıt pulu almam gerektiğini söylediler. Bu yakınlarda araç alan oldumu? Taşıt pulunun ilk taksidini Ödemeleri gerekmiyor mu?


    Ben de Ekim ayında almıştım. Ceza Sorgulama yaptığımda tesadüfen 2011-2. taksit vergisi diye gördüm ve ödedim. Açıkçası kim ödemeli onu da bilmiyorum.
  • Öncelikle aracı sıfır aldıysanız aracı aldığınız döneme ait ilk taksidi satıcı bayi öder. Bende aracımı 2011 aralık sonu aldım ve 2012 ocak 4 ünde trafiğe çıktı ve bandrolü bayi ödedi hala tüpünü taktırmış ve garanti kapsamında olsun diye onun bile ruhsata işletme bedelini bayi ödedi. Az önce yorumları okurken bir arkadaşın kendine ait bir şekli bile olmayan araç dediğini duydum o kişi eğer geely nin sayfasını ziyaret ederse orada geelly firmasının sadece arge çalışmaları için 1.9milyar dolar ayırdığını görecektir. Ayrıca Geely nin herkesin gözdesi olan volvo için ödediği 1.8 milyar dolar olduğunu düşünürsek bu firmanın ne kadar kurumsal bir ar-ge çalışmasının olduğunu ayırdığı bu büyük bütçesinden anlarız. Tamam ben biraz yakıt konusunda eleştirilerde bulundum ama benim benzinle alakalı bir sıkıntım yok bu araçlara garanti kapsamında landi takıyorlar ya bu landi bu araca uymuyor yada benim lpg bayimde bir sıkıntı var. Benim aracımın benzinde yaktığı gayet normal 100 km 9 lt yakıyorki buda katologa uyuyor zaten. Bir bu aracı yorumlarken emgrand ın bir model dizaynı olduğunu bilmelerini isterim. Emgrandın ec7 modeli var sadece Türkiyede ama emgran ec8 var emgrand ex cibi var daha birçok çeşidi var interneti kullanmayı biliyorsanız bu aracın rastgele taklitle değil bir ar-ge çalışması sonucunda üretildiğini anlarsınız.
    Kazasız sürüşler dilerim...




  • bir alıntı;
    Volvo sözcüsü Per-Ake Froberg, Çin’in en büyük özel sektör otomobil şirketi Geely’nin Volvo Cars’ı satın alma anlaşmasına, Geely ve Ford’un İsveç’in Göteborg kentinde imza attığını açıkladı. Çin Endüstri ve Enformasyon Teknolojisi Bakanı Li Yizhong ve İsveç Yatırım ve Enerji Bakanı Maud Olofsson’un hazır bulunduğu törende, anlaşmayı Geely Başkanı Li Shufu ve Ford Finans Direktörü Lewis Booth imzaladı. “Bugün Geely’nin tarihinde bir dönüm noktasını temsil ediyor” diyen Geely Başkanı Li Shufu, Volvo Cars’ın, yönetim ekibi İsveç’te olmak üzere ayrı bir şirket olarak kalacağını ifade etti. Volvo’nun İsveç ve Belçika’daki tesislerinin çalışmaya devam etmesini amaçladıklarını belirten Li, aynı zamanda Pekin’de, Çinli müşteriler için 300 bin adet Volvo marka araç üretecek bir fabrika kurmayı planladıklarını kaydetti. Li, “Dünyadaki en büyük otomotiv pazarı olan Çin, Volvo’nun ikinci piyasası olacak. Volvo, hızlı büyüyen Çin pazarındaki fırsatlardan istifade ederek, dünyanın önde gelen markası olarak benzersiz bir konuma kavuşacak” dedi. Ford Finans Direktörü Booth, “Geely’nin yönetiminde Volvo’nun, kendi işini sürdürebileceğine ve kâr etmeye başlayacağına inanıyoruz” diye konuştu. Ford, 1927 yılında kurulan Volvo Cars’ı, 1999 yılında 6.5 milyar dolara satın almıştı. Kaynaklarını Ford, Lincoln ve Mercury markalarına yöneltmek isteyen Ford, Volvo Cars’ı 2008 yılının sonundan bu yana satmaya çalışıyordu. ABD’li şirket 2008 yılında Jaguar ve Land Rover markalarını Hintli Tata Motors’a 1.7 milyar dolara satmıştı.




  • Eski mesajlara baktım da;
    2. sayfada 9 Haziran 2010 tarihindeki mesajımda '' EuroNcap 4, C-ncap tan 5 yıldız alma hedefi var'' diye bahsetmişiz.

    Gerçekten hedefini tutturdu bu araç. Helal olsun
  • Tutturur tabiki bazıları düşünmeden objektif yaklaşmaya kapalı konuştu Çini ne zannediyorsunuz Türkiyede 1 2 yılda insanların dışarı çıktığı suçlardan insanlar orada idam ediliyor. Öyle havadan yıldız alması gibi bir durum söz konusu değil. Ortada mantık var birsürü Çin aracı Cncap da yarım yıldız, bir yıldız almış.Bütün araçları 5 yıldız almış olsa amenna. Avrupa araçlarının avrupadaki test sonuçlarının aynısı Cncap'da da mevcut en az 4 yıldız alacağı ortadaydı. birileride orada 56 km ile yapılıyor testler demiş sanki sadece geely için 56 km hızla yaptılar...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emgrand

    Tutturur tabiki bazıları düşünmeden objektif yaklaşmaya kapalı konuştu Çini ne zannediyorsunuz Türkiyede 1 2 yılda insanların dışarı çıktığı suçlardan insanlar orada idam ediliyor. Öyle havadan yıldız alması gibi bir durum söz konusu değil. Ortada mantık var birsürü Çin aracı Cncap da yarım yıldız, bir yıldız almış.Bütün araçları 5 yıldız almış olsa amenna. Avrupa araçlarının avrupadaki test sonuçlarının aynısı Cncap'da da mevcut en az 4 yıldız alacağı ortadaydı. birileride orada 56 km ile yapılıyor testler demiş sanki sadece geely için 56 km hızla yaptılar...

    Her neyse artık ben ülkeme laf etmem. Tamam geely araçlara biniyoruz, bazılarıda geely i aşırı aşağılıyorlar sizin düşündüğünüz gibi değil diyoruz ama çinin ülke olarak özenilecek hiçbir iyi yanı yoktur. Güzel ülkemizi bu konuda karşılaştırmayın çinle vesselam.




  • EC8 de fenaymış

  • http://www.kure.tv/otomobil/494-surucu/surucu-geely-emgrand/192-Bolum/78629/

    Geely inceleme videosudur. Video uzun 16. dk'dan itibaren izleyebilirsiniz.
  • @ UYAKSOY

    güzel bir paylasim , sanki moderatör biraz araci fazla göklere cikartti gibime geldi



    Geely Ingiltere de fiyati ayni Türkiye pazarinda oldugu gibi 10000 pound, yani 28500 TL.


    http://www.geelyauto.co.uk/
  • Arkadaslar, bu araba sahsen hosuma giden Cin araclarindan biri. Yalniz size soyle bir sey soracagim: Emgrand dizel motorlu olsaydi, en ideal motor ne olurdu sizce? Yanitlarinizi bekliyorum :)
  • @Emgrand dizel motorlu olsaydi, en ideal motor ne olurdu sizce?

    reno dci veya fiat multijet, bu araca monte et, Türkiyede güzel satar. aksine gel yüzüme tükür
  • 
Sayfa: önceki 8081828384
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.