Şimdi Ara

Geely Emgrand EC7 (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.252
Cevap
19
Favori
686.224
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hunday ile honda bir örnekti mesajı tam okumadan cvp atıyosun
  • resimlerin linkleri kırılmış ya
  • 04 Ağustos 2010 (Alıntıdır)

    Çinlilerin dışarıda yaptığı en büyük otomotiv satınalması dün tamamlandı. Çin’in en hızlı büyüyen otomotivcilerinden "Zhejiang Geely Holding"’in, İsveç!li Volvo Car Corporation’ın tamamını Ford Motor Company’den satınalma işlemi bitti. Geely, Volvo Cars için 200 milyon doları tahvil, kalan kısım da nakit olmak üzere toplam 1.8 milyar dolar ödedi.

    Volkswagen Amerika Grubu CEO’su Stefan Jacoby’nin Volvo Cars’ın yeni başkanı ve CEO’su görevine getirildiğini açıkladı. Geely Holding Group Başkanı Li Shufu, “Bugün Geely için tarihi bir gün, Volvo Cars’ı satın aldığımız için son derece gururluyuz’ dedi.

    Yeni dönemde şirketin Cars’ın genel merkezi ve üretim tesisleri İsveç ve Belçika’da kalacak ve yönetim iş planının uygulanmasında özerk hareket edecek. Anlaşma çerçevesinde Ford eski şirketi Volvo ile parça ve tedarik konularında yakın ilişkiyi sürdürecek ve karşılıklı tedarik sağladıkları alanlarda sürekliliği sağlamış olacaklar.




  • Geely Hakkında

    Türkiye’nin en köklü kuruluşlarının başında gelen Anadolu Grubu, otomotiv sektöründeki uzun yıllara dayanan deneyim ve profesyonel yaklaşımını Türkiye’ye yepyeni bir otomobil markası getirerek ileri bir seviyeye taşıdı. Çin’in en büyük özel sektör otomobil markası olan Geely, Türkiye’de Anadolu Grubu çatısı altında satışa sunulmaktadır.

    Geely Holding Group ile distribütörlük anlaşması imzalayan Anadolu Grubu, Geely için Anadolu Araçlar Ticaret A.Ş. adında yeni bir şirket kurdu. Anadolu Araçlar, Otomotiv Grubu’nda Çelik Motor, Anadolu Isuzu ve Anadolu Motor'dan sonra kurulan 4. şirket oldu. Anadolu Araçlar, Türkiye'de Anadolu Grubu güvencesi altında Geely markasının tüm pazarlama, satış ve satış sonrası organizasyonundan sorumlu olarak faaliyet göstermektedir.

    1986 yılında kurulan Geely Holding Group, 20 yılı aşkın süredir, otomobil, motorsiklet, otomobil motoru, şanzıman, otomobil elektronik ve elektrik aksamı, otomobil parçalarının üretimi ve eğitim konularında faaliyet göstermektedir.

    1997 yılında tam anlamıyla otomobil sektörüne adım atan Geely Holding Group, çok hızlı bir gelişim sürecine girmiş ve Ar&Ge çalışmalarına kendi öz varlıklarından 1 milyar 300 milyon USD’dan fazla ödenek ayırmıştır.

    13,000’den fazla çalışana sahip olan Geely Group, 1997- 2002 yılları arasında 5 yıl boyunca ulusal girişimler arasında ilk 500 firma içinde yer almış olup, Çin’de üretim yapan en büyük özel sektör firmasıdır. Ayrıca Geely, Çin’deki otomobil endüstrisinde en hızlı gelişim ve büyüme gösteren marka ünvanına da sahiptir.

    Hangzhou’da bulunan merkezi ile birlikte Linhai, Ningbo, Xiangtan, Cixi, Jinan, Lanzhou, Taizhou, Shangai ve yurtdışında Rusya, Ukrayna, Venezuela, Malezya ve Güney Afrika’da fabrikası bulunmaktadır. Bu fabrikalar, yıllık 300.000 otomobil, 400.000 motor ve 400.000 şanzıman üretim kapasitesine sahiptir.

    2009 yılında Çin’de 300,000 adetten fazla satış gerçekleştiren Geely Holding Group’un, Çin’de yaklaşık 400 adet 4S mağazası, 500 servis merkezi bulunmaktadır.

    Dünyada Geely...

    Sadece Çin pazarında değil, uluslararası pazarlama yönünden de hızlı ve güçlü ataklar yapan Geely, kurulduğu günden bugüne 55 farklı ülkeden 82’nin üzerinde distribütöre sahiptir

    Eğitime destek...

    Geely Holding Group, Linhai’de bulunan Geely Otomobil Araştırma Enstitüsünü faaliyete geçirmek için 50.000.000 USD yatırımda bulunmuştur. Motor araştırmaları ve şanzıman araştımaları için Ningbo’da, elektrik ve elektronik araştırmalar için Luqiao’da enstitüler açmıştır.

    Bu enstitülerde her yıl, 2-3 adet tamamen yeni otomobil modeli ve motor modelleri üretilmektedir. Şirket bugüne kadar, 417 adet farklı patent edinmiştir ki, bunların 42 tanesi için yeni icat patenti alınmıştır.

    Geely Grup, Ulusal Seviyede Teknik Girişim Merkezi ve bölgesel seviyede “Yüksek Teknoloji Araştırma ve Geliştirme Merkezi” olarak kabul edilmektedir. Geely Holding Group, bu yatırımlarının yanısıra Beijing Geely Üniversitesi, Hainan Geely Sanya Fakültesi ve Linhai Zhejiang Geely Otomobil Teknisyeni Yüksek Okulu gibi yüksek kalitede öğrenim veren 40.000’den fazla öğrenciye eğitim veren okullar kurmuş ve bu faaliyetleri için yüz milyonlarca USD harcamıştır.

    Uzun dönemli bakış açısı...

    Uluslararası bir firma olma yönünde stratejisini kuran Geely Holding Group, gelecek 5 yıl için tüm plan ve programlarını şimdiden yapmıştır.

    2015 yılına kadar şirket;

    * 40 model,
    * Benzin ve dizel seçenekleri bulunan 8 çeşit motor,
    * 6 çeşit manuel şanzıman,
    * 6 çeşit otomatik şanzıman,
    * 3 çeşit elektronik şanzıman,
    * 1 yakıt ve elektrik ile çalışan (yarı hibrid) güç projesi
    * 1 yarış otomobili tanıtacaktır.

    Geely Holding Group, otomobil sektörünün devleri arasına girmeyi kendine hedef olarak belirlemiştir ve bu hedef için durmaksızın çalışmalarına devam etmektedir. 2015 yılında, 2 milyon adet otomobil üretimi ve satışını hedefleyen marka, bu adetlerin üçte ikisini Çin pazarının dışına ihraç etmeyi öngörmekte olup, fabrika sayısını 15 adede yükseltmeyi planlamaktadır.

    Geely, Volvo’yu Satın Aldı. Volvo’nun yeni sahibi Geely oldu.

    Geçtiğimiz Ağustos ayında Geely, ABD'li otomotiv üreticisi Ford'dan Volvo Cars'ı 1,8 milyar dolara satın aldı.

    Geely'nin yaklaşık iki yıl süren yoğun görüşmeleri neticesinde bu anlaşma, Çinli bir şirketin, en büyük “deniz aşırı otomotiv şirketi satın alması” olarak kayıtlara geçti.

    "Bugün Geely'nin tarihinde bir dönüm noktasını temsil ediyor." diyen Geely Başkanı Li Shufu; Volvo Cars'ın, yönetim ekibi İsveç'te olmak üzere ayrı bir şirket olarak kalacağını ifade etti.

    Volvo'nun İsveç ve Belçika'daki tesislerinin çalışmaya devam etmesini amaçladıklarını belirten Li Shufu, aynı zamanda Pekin'de, Çinli müşteriler için 300 bin adet Volvo marka araç üretecek bir fabrika kurmayı planladıklarını kaydetti.

    Li Shufu, "Dünyadaki en büyük otomotiv pazarı olan Çin, Volvo'nun ikinci piyasası olacak. Volvo, hızlı büyüyen Çin pazarındaki fırsatlardan istifade ederek, dünyanın önde gelen markası olarak benzersiz bir konuma kavuşacak" dedi.




  • Geely Satış ve Pazarlama Müdürü Talat Yazıcıoğlu “Geely olarak sağlam ve emin adımlarla ilerliyoruz...”

    Ülkemizde 2008 yılının ikinci yarısında sektöre iddialı bir şekilde giriş yapan Çin otomobil devi Geely, ülkemizde Anadolu Grubu’nun güvencesiyle yollarımızda hızla çoğalıyor… Faaliyete başladığı günden bugüne kadar satış rakamlarını gözle görülür bir şekilde artıran firmanın 2011 yılına ait satış hedefini 3000 olarak açıklayan Geely Satış ve Pazarlama Müdürü Talat Yazıcıoğlu markanın özellikle Türkiye pazarına çok önem verdiğini vurguladı… Sitemizin ilk röportajı olma özelliğine de sahip olan Geely’nin Satış ve Pazarlama Müdürü Talat Yazıcıoğlu ile keyifli bir sohbet gerçekleştirdik;

    - Geely – Anadolu Araçlar olarak 2010 yılını nasıl geçti? Değerlendirir misiniz?

    Ülkemizde Geely markasının satışına 2008 yılının Kasım ayında başladık... Anadolu Grubu, Geely için Anadolu Araçlar Ticaret A.Ş. adında yeni bir şirket kurdu. Anadolu Araçlar, Türkiye'de Anadolu Grubu güvencesi altında Geely markasının tüm pazarlama, satış ve satış sonrası organizasyonundan sorumlu. Geely markası, geçtiğimiz iki sene içinde önemli bir yol kat etti. Faaliyete başladığımız 2008 yılından bu yana satışlarımızı ikiye katlayarak yolumuza devam ettik. 2009 yılında 1000 adet satış gerçekleştirmiştik, 2010 yılında ise bu adedi ikiye katlayarak 2,000 adet ile kapattık… İki yıl gibi bir sürede, yılda 2000 adetlik bir satış hacmine ulaşmak sevindirici. Gelecek için de hedeflerimizi büyüterek ilerliyoruz. 2011 yılında 3000 adetlik satış yapmayı planlıyoruz.

    - Geely’nin Türk otomotiv pazarına bakışı ne yönde?

    Geely için Türkiye çok önemli. Türkiye’yi Avrupa’ya açılan kapı olarak görüyorlar. Buradaki başarıları ile Avrupa’da ilerlemek istiyorlar. Avrupa pazarına girmeden önce Türkiye pazarını çok güzel bir fırsat olarak gördüler ve değerlendirdiler. Bunun için ülkemizi, pazarı, değişen koşulları çok yakından takip ediyorlar. Türkiye pazarında elde ettikleri tecrübe onların için son derece faydalı ve aydınlatıcı...


    - Türk otomotiv sektörü olarak 2010 yılı rekorlarla geçen bir yıl oldu. Sizce sektörümüzü 2011 yılında neler bekliyor?

    2011 yılında pazarın, 2010 yılının gerisinde kalmayacağını, hareketliliğin devam edeceğini düşünüyoruz. 2011 yılında otomotiv pazarının ortalama 750,000-800,000 adetlere ulaşacağını öngörüyoruz.


    - Geely Türkiye olarak 2011 yılında ürün gamınıza hangi yeni modelleri katacaksınız? Müşterilerinizi ne gibi sürprizler bekliyor?

    2011 yılında C segmentindeki modelimiz Emgrand’ın Hatcback versiyonunu da satışa sunacağız. Ülkemizde 2010 yılı Mayıs ayında satışa sunulan Emgrand EC 7 modelinin hatchback versiyonu, çekici tasarımı ve sportif görünümüyle son derece iddialı bir otomobil. Ülkemizde Geely ürün gamına 2011 yılı ikinci yarısında eklenecek olan Emgrand EC 7 hatchback, 1,6 lt. benzinli motor seçeneği ile satışa sunulacak. Biliyorsunuz Türkiye’de EC7 modeli, Geely’nin ürün gamındaki en iddialı ve beğenilen otomobil olarak öne çıkıyor. Emgrand EC7 modeli, markanın Avrupalı tüketici için Avrupa standartlarında ürettiği ilk otomobil serisi olma özelliğini taşıyor. Geely’nin Emgrand EC7 modeline duyduğu güvenin en önemli kanıtı ise bu model için mekanik, boya ve paslanmazlıkta verdiği 5 yıl /150,000 km garanti uygulamasıdır. Türkiye’de zorunlu olarak verilen 2 yıl ya da 60,000 km yasal garantinin üzerine verilen 5 Yıl / 150.000 km' garantisi, Türkiye’de bu kadar geniş kapsamlı verilen ilk garantilerden biridir. 2011 yılı Ocak ayında Çin Otomotiv Teknolojileri ve Araştırma Merkezi tarafından açıklanan sonuçlara göre Geely’nin C segmentindeki modeli Emgrand EC7, Çin güvenlik testlerinden 5 yıldız alarak büyük bir başarıya daha imza attı. Emgrand EC7’nin aldığı 5 yıldız, markanın daha iyi otomobiller üretmek adına durmaksızın çalıştığının ve yapılan yatırımın karşılığını bulduğunun en son kanıtı oldu…

    - Gelecekte elektrikli otomobilleri yollarda göreceğiz. Sizin elektrikli otomobil devrimi hakkındaki görüşlerinizi ve bu pazara yönelik yatırımlarınızı öğrenebilir miyiz?

    Elektrikli araçlar sektörümüzün geleceğini belirleyecek… Ancak bu araçların yollarda görülmesi ve satışlardan yüksek pay alması 10 yıllık bir sürecin sonunda olacaktır. Vergi, menzil, fiyat, pil gibi birçok detay hala tam olarak çözülemedi. Ancak bu sorunların kısa sürede çözüleceğine inanıyorum. Geely’nin de bu yönde çalışmaları devam etmektedir. Biz de zamanı geldiğinde pazarla doğru orantılı olarak elektrikli aracımızı Türk tüketicisi ile buluşturmaktan mutlu olacağız. Ama bunun için kesin bir tarih vermek için daha çok erken.

    - Eklemek istedikleriniz nelerdir?

    2011 yılında Euro V normlarına uygun olarak üretilen FC ve Emgrand modellerimiz ile Türk tüketicisine hizmet etmeye devam edeceğiz… Marka olarak çok sağlam ve emin adımlara ilerlemeye devam ediyoruz. Geely markası Türkiye’deki hedeflerini hep uzun vadeli olarak kuruyor, kısa vadeli günlük planlar yapmadan, uzun soluklu bir başarı için çalışmalarını sürdürüyor.




  • Çin’de çarpışma testleri konusunda en yetkili kuruluş: C-NCAP

    50 km/h - Crash Test Geely Emgrand EC7 ( ***** / 5 yıldız )

    http://www.youtube.com/watch?v=gINurFbJKM8
  • SARMER;

    2013 model Geely Geedy marka araç sahibiyim. 13.000 kilometredir kullanıyorum, daha da kullanacağım inşallah.

    Mahallede herkesin gözü arabamda. Kim bu manyak diyorlar. Aldırmıyorum, aracımın keyfini sürüyorum.
  • euro ncap (european new car assessment program)

    * 64 km/h hızla seyreden bir aracın cepheden % 40 temasla ciddi bir şekilde çarpışması halinde,
    * 50 km/h hızla giderken 90° açı altında deforme olan bir çubuğun darbesi ile yandan çarpışması halinde
    * 29 km/h hızla seyrederken yandan bir direğe çarpması halinde ön koltuklarda oturanların uğradığı hasara göre,

    testler yapan kuruluş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    SARMER;

    2013 model Geely Geedy marka araç sahibiyim. 13.000 kilometredir kullanıyorum, daha da kullanacağım inşallah.

    Mahallede herkesin gözü arabamda. Kim bu manyak diyorlar. Aldırmıyorum, aracımın keyfini sürüyorum.


    çok iyi.. tecrübe paylaşımı en sağlıklı bilgidir. Ben de 2011 ec7 emgrand almayı düşünüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankebutx
    quote:

    Orijinalden alıntı: BIXI MAN
    Çin Malı ürünler ile , Çinde üretim yapan dünya markalarının ürünleri aynı şey zanneden zihniyet değişmedikçe hiç bi şey olmaz...!!!
    Çin malı ürün başka şey , çin de üretim yapan bir dünya markasının orada ürettiği ürün başka şey... Anlayın artık şu farkı yaaa...!!!!

    Arkadaşta zaten nekadar para okadar köfte demiş zaten,şemayla mı anlatalım yani illa.. Parana göre kalite alırsın arkadaş bu dünyanın neresine gidersen böyle yok öyle 3 kuruşa 5 köfte. Geelyde kimse Mercedes BMW Audi Kalitesi beklemiyor zaten . okaliteyi arayanlar sizlersiniz bu zihniyetiniz değişmedikçe hiç bi şey olmaz...!!!



    Arkadaş zaten Çin malı araçlara haddinden fazla paye veren tüketicilerin en büyük argümanı "Volvo yu satın aldı adamlarrrr.. siz ne diyorsunuz yaaa " türünden cümlelerdir..

    Ama bilinmesi gereken Çinli markanın Volvo yu alması demek , Çin araçlarının Volvo kalitesine yükseleceği , veya Volvo nun işçilik kalitesinin çin araçları düzeyine düşeceği demek değildir...

    Çinli otomotiv üreticileri bunda 20 sene önceki Hyundai nin yürüdüğü yoldalar şu an.... Bi 10 sene sonra doğru politikalar izlerlerse Dünya otomotiv piyasasından pay kapabilirler.. Ama ilk yapacakları şey Avrupa da araçlarının güvenli olduğunu kanıtlamalarıdır. Bunun için kendilerinin uydurduğu C-Ncap ile değil , Tüm avrupa ve dünyada geçerliliği olan ADAC veya E-Ncap gibi test kurumlarına araçlarını vermeleri ile başlar...

    Hee araçlarına güvenmiyor da vermiyorlarsa orası ayrı , ama madem ki araçlarımız güvenli diyorlar , hadi halep orda arşın burada diyip testlere gönderecekler araçlarını...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SARMER

    euro ncap (european new car assessment program)

    * 64 km/h hızla seyreden bir aracın cepheden % 40 temasla ciddi bir şekilde çarpışması halinde,
    * 50 km/h hızla giderken 90° açı altında deforme olan bir çubuğun darbesi ile yandan çarpışması halinde
    * 29 km/h hızla seyrederken yandan bir direğe çarpması halinde ön koltuklarda oturanların uğradığı hasara göre,

    testler yapan kuruluş.


    O verdiğin test standartları Euro Ncap'e ait, CNCAP resmi bir NCAP programı değildir ve testleri daha düşük hızlarda yapılmaktadır, puanlama sistemi de farklıdır. Teknik olarak aracın içinde canlı kaldıysa 5 yıldız alıyor CNCAP'te.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    SARMER;

    2013 model Geely Geedy marka araç sahibiyim. 13.000 kilometredir kullanıyorum, daha da kullanacağım inşallah.

    Mahallede herkesin gözü arabamda. Kim bu manyak diyorlar. Aldırmıyorum, aracımın keyfini sürüyorum.


    2013( ?? ) model arabayla hangi vakit 13 bin Km yuvarladin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Muavinkonsolos


    quote:

    Orijinalden alıntı: jay jay justified

    SARMER;

    2013 model Geely Geedy marka araç sahibiyim. 13.000 kilometredir kullanıyorum, daha da kullanacağım inşallah.

    Mahallede herkesin gözü arabamda. Kim bu manyak diyorlar. Aldırmıyorum, aracımın keyfini sürüyorum.


    2013( ?? ) model arabayla hangi vakit 13 bin Km yuvarladin







  • Geely Emgrand EC7

  • Bence 29-30 TL Bu arabanın Sıfırına vermektense O paraya Gider İkinci el temiz araba alırım.Rahatıma bakarım.

    30 Bine ne arabalar var....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nashquil


    quote:

    Orijinalden alıntı: SARMER

    euro ncap (european new car assessment program)

    * 64 km/h hızla seyreden bir aracın cepheden % 40 temasla ciddi bir şekilde çarpışması halinde,
    * 50 km/h hızla giderken 90° açı altında deforme olan bir çubuğun darbesi ile yandan çarpışması halinde
    * 29 km/h hızla seyrederken yandan bir direğe çarpması halinde ön koltuklarda oturanların uğradığı hasara göre,

    testler yapan kuruluş.


    O verdiğin test standartları Euro Ncap'e ait, CNCAP resmi bir NCAP programı değildir ve testleri daha düşük hızlarda yapılmaktadır, puanlama sistemi de farklıdır. Teknik olarak aracın içinde canlı kaldıysa 5 yıldız alıyor CNCAP'te.



    Ayrıca bir diğer önemli fark ise araçların çarptıkları bariyerlerin farklılıklarıdır. C-ncap te tamamen düz bir bariyere çarpan araç , E-ncap te yarım bir bariyere çarpar ve çok daha büyük şiddete maruz kalır..







  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Bence 29-30 TL Bu arabanın Sıfırına vermektense O paraya Gider İkinci el temiz araba alırım.Rahatıma bakarım.

    30 Bine ne arabalar var....



    http://imageshack.us/photo/my-images/839/bild036g.jpg/
  • ne ülkeymişiz yav avrupanın başka girişi yok oraya girmek isteyen bize giriyor.
    yüksek fiyat çeken tüm firmalara gıcığım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Bence 29-30 TL Bu arabanın Sıfırına vermektense O paraya Gider İkinci el temiz araba alırım.Rahatıma bakarım.

    30 Bine ne arabalar var....

    Aman dikkat et koltuklarına falan, ikinci el sonucta adam kotuğun üzerinde kendini tatmin etmiş olabilir, koltukların sağına soluna iyice bak sonra motoruna bakarsın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ankebutx


    quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    Bence 29-30 TL Bu arabanın Sıfırına vermektense O paraya Gider İkinci el temiz araba alırım.Rahatıma bakarım.

    30 Bine ne arabalar var....

    Aman dikkat et koltuklarına falan, ikinci el sonucta adam kotuğun üzerinde kendini tatmin etmiş olabilir, koltukların sağına soluna iyice bak sonra motoruna bakarsın


    OHA artık. Hatta eksozu falan da zorlamıştır.

    Kendi arabanızda ne yapıyorsanız yapın da gelip foruma yazmayın bari. Ben yapmıyorum diyecek adamın aklına böyle şeyler gelmez.




  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.