GEÇ YAŞTA DOKTOR OLMAK SORUN YARATIR MI
-
-
Bence sen erken doktor olacan. Olm biraz olgun ol, millet bir omur pratisyen kaliyor. Sal, fakulteyi en verimli sekilde degerlendirmeye bak, her turlu pratige hakim ol acilde, poliklinikte. 3 sene, 4 sene hic bir sey ya, 50 sene bu meslegi icra edecen, emekliligi de yok bu isin.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Katılım zamanı: 25 Temmuz 2007 -
kanka burada niye takılıyorsun ki konu dışındakiler işsiz, en vasıflıları bile bilgisayar formatçısı 25k maaş aldığı için övünüyor. eğitim bölümüne gel.
_____________________________ -
Knk orda da alay ediyorlar napıyım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Hocam zaten çok seviyorum yıllarca yaparım ama bu tür şeyler çok kafamı kurcalıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Yaş kaç ki?
41 benim, tıp 2 de bıraktım ama halen öğrenci görünüyorum edevlette. Arkadaş 36 falan 4. senesi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //_______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b] -
21 falan hocam ya 2-3 sene geç mezun olacak diye takıyor
_____________________________ -
22ye girdim 2.sınıfım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Hocam meslek ne imza ilgimi çekti üni bölümleri ondan soruyorum.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ Where there is a will there is a way!!! -
Kardes sizin üniversitede herkes genç mi? Üni dediğin yerde 50 yaşında adam da olur 35-40 yaşında 2 çocuklu milf ablalar da olur. Üniyi adam akıllı bitir çok geç değil iş tecrüben hiç yoksa bir yerlerde çalış ama
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ Where there is a will there is a way!!! -
Tamam 25-30-40 yaşında bikaç kişi var ama çoğu 19-20
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Tamam sen de 40 yanındakine bak çok şükür şuan okuyorum de
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ Where there is a will there is a way!!! -
Hayata geç kalmışlık hissi oluyor hep
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________ -
Teknik servis, kullanıcı destek birimi. Bilgisayar ve kurum için online sistemler için kullanıcı desteği işim.
Tıp falan alakam yok yani, bi bakayım neymiş bu tıp fakültesi diye bir iki sene okudum, çok zorlayınca bıraktım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //_______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b] -
Tamam napican 22 yasinda hayatını mi bitircen bu duygular ile ? Geri 50 senen kaldıysa hep böyle mi yapıcan. Saçmalama kardeş
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ Where there is a will there is a way!!! -
Hocam ODTÜ matematik bitirdiniz, ekonomi falan okudunuz fakat bu işi mi seçtiniz. Memnun musunuz yoksa hayat mı sizi bu noktaya getirdi
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ Where there is a will there is a way!!! -
Neye geç kalacaksın hocam, kovalayan mı var
29 yaşında eğitim fakültesinden mezun oldum, 31 yaşında askere gittim 2 sene tecil edip, 33 yaşında evlendim, yaş 41 üç çocuk babası, Allah'a şükür. Neye geç kalmış oldum?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //_______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b] -
Biraz kısmet Biraz tercihim işte hocam. ODTÜ mat bitirmeden bıraktım, böte bitirdim sonra iktisat, sonra yüksek lisans o da bitmedi henüz. O arada tıp fakültesi denedim, meraktan diyim öylesine bi bakıp çıktım.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //_______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b] -
Hocam keyfi olarak mı yaptınız bu bırakma işlerini cidden ilginç ODTÜ matematik, tip vs girip bıraktınız he... hiç diyor musunuz ulan bitirseydim belki şuan... diye
Ailenizin durumu iyi belli ki bunu yapabildiğinize göre
Sadece meraktan hocam yanlış anlamayin
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >_____________________________ Where there is a will there is a way!!! -
Sağlık sorunları nedeniyle oldu biraz, kısmet olmadı gibi.
Maddiyat bitikti tam aksine.
Çalışınca toparlanma oldu biraz. Maddi olarak rahatlayınca tıp denedim.
Ev kısmet oldu aldım kendi evimde oturuyorum, iki de araba aldım biri elektrikli Togg en ful donanım olarak, çok keyifli sürmesi.
Çok da önemsemiyorum kaçan fırsat mı varmış falan.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >_____________________________
Phanteks P360A Enermax RevDfx1350w // i5 13500 // GB z790 D // Patriot Viper 6000 // Gigabyte 9070xt Aorus Elite // Crucial P3 Plus 1TB // Samsung Odyssey G5 32// Logitech G213 + Razer Deathadder V2 X HyperSpeed // Creative G6 + Takstar GM200 // S24 Ultra 12/256 Tit Black //_______ Odtü Matematik-BÖTE-İktisat-Tıp Fakültesi + Ekonomi YL _______ Life is just life. No more expectation! /b]
Benzer içerikler
- uzaktaki arkadaşa doğum günü mesajı uzun
- risperdal kullananlar yorumları
- ajdar ın anne ve babası
- kıbrıstan ne alınır
- zyban kullananların yorumları
- rekorlar kitabı
- prompt mühendisliği nedir
- bim para sayma makinesi
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X




Yeni Kayıt

Konudaki Resimler


kullanıcısına yanıt






