Şimdi Ara

gaz beyninden su damlatması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
16
Cevap
0
Favori
13.629
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • beyler az evvel gittim aracın başına yağına suyuna bakmaya su ek ekledim biraz radyotörün yedek haznesine biraz ısınsın diye rolantide çalıştırdım 10 15 dakka beklerken içini siliyordum dedim motorunda tozunu alıyım motoru silerken gaz beyninden arac su damlatıyor çok az damla şeklinde bu normalmi sorun olurmu



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Gaz Beyninden Su Damlatması: Nedenleri ve Çözümleri

    Gaz Beyni Su Kaçırıyor Ne Olur?

    Gaz beyni, otomobillerde sıvılaştırılmış petrol gazının (LPG) motora aktarılması için kullanılan bir parçadır. Gaz beyni su kaçırırsa, çeşitli sorunlara yol açabilir:

    • Motor performansında düşüş: Su damlacıkları gaz karışımına karışarak motorun verimliliğini azaltabilir.
    • Yanma kalitesinin bozulması: Su, gazın yanmasını engelleyebilir ve zararlı emisyonlara neden olabilir.
    • Arızalara yol açabilir: Sürekli su kaçağı, gaz beyninin arızalanmasına ve daha ciddi sorunlara yol açabilir.

    Tüp Beyninden Su Kaçırıyor

    Tüp beyni, gaz tankından gaz beynine gaz akışını sağlayan bir parçadır. Tüp beyninden su sızıntısı da benzer sorunlara neden olabilir.

    Regülatör Su Kaçağı

    Regülatör, LPG sistemindeki gaz basıncını ayarlayan bir parçadır. Regülatörden su sızıntısı, sistemdeki basıncın düşmesine ve motor performansının azalmasına yol açabilir.

    Su Kaçağı Nasıl Tespit Edilir?

    Gaz beyni veya regülatörden su kaçağı olup olmadığını belirlemek için aşağıdaki adımları izleyebilirsiniz:

    • Motor çalıştırıldıktan sonra, gaz beyni veya regülatörün çevresine bakın. Su damlacıkları fark ederseniz, sızıntı olabilir.
    • Motor çalışırken, gaz kokusu alıp almadığınızı kontrol edin. Su kaçağı, gaz kokusuna neden olabilir.
    • Motor performansında bir düşüş veya emisyonlarda bir artış fark ederseniz, su kaçağı olabilir.

    Su Kaçağının Giderilmesi

    Gaz beyni, tüp beyni veya regülatörden su kaçağı tespit ederseniz, sorunu çözmek için bir tamirciye başvurmalısınız. Tamirci, kaçağın kaynağını belirleyecek ve onarım yapacaktır.

    Su kaçağını önlemek için düzenli bakım yaptırmak ve kaliteli LPG ekipmanları kullanmak önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • terleme felandır belki.
    palio 1.4 için forumda özel bölüm açılmalı,arabaya sizmi biniyosunuz yoksabelli değil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Biz ona biniyoruz o yüzden böyle dacia da 16 yaşına gelsin görelim
    Hortumların başından mı kaçırıyor yoksa beyünin contalarından mı ? Terleme olmaz su kaçırıyorsa beyini değiştirmen gerekir. Normal bir beyin al pahalı almana gerek yok ben atiker aldım o kadar paraya ama değmez yani.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bedaesoldier -- 8 Ocak 2016; 8:55:04 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Biz ona biniyoruz o yüzden böyle dacia da 16 yaşına gelsin görelim
    + 10000











    terleme değil hocam gaz giden boru değil onun altında başka mavi girişli boru var ordam çok az damlatmakta hocam



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi berke_17 -- 8 Ocak 2016; 9:01:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    terleme felandır belki.
    palio 1.4 için forumda özel bölüm açılmalı,arabaya sizmi biniyosunuz yoksabelli değil.

  • seyir halindeyken hararet tavan yaptı aracı müsait yere çektim kaputu açtım beynin ordaki dirsek yarılmış ordan antfriz fışkırıyor neyse su ekleye ekleye sanayiye kadar gittim. dirseği 15 liraya değiştirdiler yeniden de antfriz koydum seviniyorum sorunum çözüldü diye sonra bi baktıum araç gene su eksiltiyor az az sağa sola baktım eyvah o da ne tüp beyninnin etrafından ufak ufak sızıyor götürdüm gene beyin contası ölmüş ordan sızıypr dediler daha önce yoktu dirseği takarken beynide açtı temizledi sözüm o na usta bizim contayıda yırttı muhtemel. conta yok mu dedim yok beyin değişecek dediler neyse internetten araştırdım conta 55 lira brc için yeni beyin 100 lira ( atiker) yeni bi beyin aldık taktırdık bu kezde araba benzinde çalışmadı adama diyorum benim araç benzinde de lpg de tek marş çalışıyordu biz bişey yapmadık diyor 70 lira daha verecen düğmenin bilmem neyini değiştireceğiz.. sinirlendim kavga derecesine vardı sonra aracımı yaptı verdiler o 70 tl lik parça olmadan... şuan beynin ordan antfriz kaçırması yok ama aracta hala antfriz kaçırması var nerden olduğunu bulamadım. elalem motorla falan uğraşır sanırım paliosu olanlarda bu sıvı kaçırması ile kime sorsam su eksiltme problemi var uzun oldu biraz idare edin (araç 99 1.4 palio 8 v)




  • Arkadaşlar komple motoru indirip bindirmiş biri olarak su kaçırmasının nereden olduğunu bulamadım. Kronikmidir nedir herkeste aynı sorun var

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    MOTOR YAĞINA SU KARIŞMASI
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bedaesoldier

    Arkadaşlar komple motoru indirip bindirmiş biri olarak su kaçırmasının nereden olduğunu bulamadım. Kronikmidir nedir herkeste aynı sorun var

    aynen hocam bende çözmüş değilimi henüz
  • Lpg li araçlarda nasıl periyodik bakım yapılıyorsa lpg sistemine de bakim yapılmalı, hortum tertibatı ucuza değişir ama millet bunu yapmaktan kaçar. Ayrıca eski araçlardan bahsediyoruz, problem sadece lpg kaynaklı değil belli ki. Kalorifer hortumları, devridaim en riskli yerler, ilk buralara bakılmalı.

    Konu dönüp dolaşıp ekonomiye geliyor. Eski araçların fiyatının ucuz olmasının sebebi boş değil. Kim bilir kaç bakım atladı, hangi parçalar idare edecek şekilde tamir edildi bilinmez. Servis bakımlı bir palio 1.4 de bu sorunların yarısı yoktur-hatta hiç yoktur.

    Kolay gelsin hepinize. Allah yardımcınız olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutefe

    seyir halindeyken hararet tavan yaptı aracı müsait yere çektim kaputu açtım beynin ordaki dirsek yarılmış ordan antfriz fışkırıyor neyse su ekleye ekleye sanayiye kadar gittim. dirseği 15 liraya değiştirdiler yeniden de antfriz koydum seviniyorum sorunum çözüldü diye sonra bi baktıum araç gene su eksiltiyor az az sağa sola baktım eyvah o da ne tüp beyninnin etrafından ufak ufak sızıyor götürdüm gene beyin contası ölmüş ordan sızıypr dediler daha önce yoktu dirseği takarken beynide açtı temizledi sözüm o na usta bizim contayıda yırttı muhtemel. conta yok mu dedim yok beyin değişecek dediler neyse internetten araştırdım conta 55 lira brc için yeni beyin 100 lira ( atiker) yeni bi beyin aldık taktırdık bu kezde araba benzinde çalışmadı adama diyorum benim araç benzinde de lpg de tek marş çalışıyordu biz bişey yapmadık diyor 70 lira daha verecen düğmenin bilmem neyini değiştireceğiz.. sinirlendim kavga derecesine vardı sonra aracımı yaptı verdiler o 70 tl lik parça olmadan... şuan beynin ordan antfriz kaçırması yok ama aracta hala antfriz kaçırması var nerden olduğunu bulamadım. elalem motorla falan uğraşır sanırım paliosu olanlarda bu sıvı kaçırması ile kime sorsam su eksiltme problemi var uzun oldu biraz idare edin (araç 99 1.4 palio 8 v)

    bendede sürekli su ekseltme sorunu var fullüyoum su deposunu yarın bakıyorum yarıda yada baya dipte her yere baktım su damlatan akıtan kaçıran ne hortum var nede onun gibi birşey hiç biri yok bu kadar su nere gidiyor anlamış değilim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mr.big

    Lpg li araçlarda nasıl periyodik bakım yapılıyorsa lpg sistemine de bakim yapılmalı, hortum tertibatı ucuza değişir ama millet bunu yapmaktan kaçar. Ayrıca eski araçlardan bahsediyoruz, problem sadece lpg kaynaklı değil belli ki. Kalorifer hortumları, devridaim en riskli yerler, ilk buralara bakılmalı.

    Konu dönüp dolaşıp ekonomiye geliyor. Eski araçların fiyatının ucuz olmasının sebebi boş değil. Kim bilir kaç bakım atladı, hangi parçalar idare edecek şekilde tamir edildi bilinmez. Servis bakımlı bir palio 1.4 de bu sorunların yarısı yoktur-hatta hiç yoktur.

    Kolay gelsin hepinize. Allah yardımcınız olsun.

    hocam motor ile ilgili gerekli tüm bakımları zaten yaptırdım gaz beyninede baktı ustalar sorun yok dediler ayrıca zaten yeni yeni olmaya başladı




  • mr.big kullanıcısına yanıt
    Hocam komple motoru indirdim ben ya dypeum ya herşeyi yaptım ne aklımıza geliyorsa. Ama şöyle bi durum var araçta bi gün eksiltmiş görünüyo bi gün tam yerinde bi gün biraz daha fazla. Bu değerler araç soğukken 1 gün çalışmadıktan sonra elde ettim. Sistemde hava da yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ne kadar paliocu tanidiysam hemen hemen hepsi bu su eksiltme sorunundan muzdarip

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mesutefe

    Ne kadar paliocu tanidiysam hemen hemen hepsi bu su eksiltme sorunundan muzdarip

    Kronik sorun hocam galiba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Evet inanın bende artık böyle düşünüyorum. ekleye ekleye binmeye devam edecem allahtan bende çok yok 2 haftada 1-2 su bardağı kadar ekliyorum
  • Su eksilmesi kronik sorun olamaz radyatör e bakırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.