Şimdi Ara

Garanti Bonus kart yıllık aidatı ödememek için ne yapmalı?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
95
Cevap
2
Favori
82.748
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selamlar, Garanti bankası Bonus kredi kartım var. Senlerdir ufak tefek internet alış verişlerimde kullanıyorum. 2004 sonunda yada 2005 başında almıştım. Kartımın geçerlilik süresi 2008 ocak ayında doluyor. Her sene kart aidatı ödedim. 25 - 30 kestiler her sene. Bu sene ödememeye kararlıyım. Çok zoruma gidiyor. Milyarlık alış veriş yapıyorum komisyonlarını alıyorlar satıcıdan. Üstelikte kartımızı kullandın ver bakalım parasını hesabı birşey oluyor.

    Kartın geçerlilik süresi dolduğundan dolayı elime bir koz geçmiş olmuyormu? Desemki müşteri temsilcisine, kartımdan aidat ücreti keserseniz kartımı yenilemeyi kabul etmeyeceğim. Gelecek olan kartı almayacağım, desem kart aidatını almaktan vazgeçerlermi. Bu arada kart aidatı 2008 ocaktaki ekstreye yansıyacak. Yani henüz yansıtılmış değil 10 ocak'daki hesap kesim tarihinde muhtemelen yansıtırlar.

    Ne önerirsiniz?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hidden -- 28 Aralık 2007; 16:41:35 >







  • YapıKredı de aynı sekılde para ıstıyor, onlara sormustum nasıl yaparımda bu paradan kurtlurum dıye, bana ayda bellı mıktarda harcama yaparsan almıyoruz dedıler. Sende garantıden bu mıktarı ogrenırsen odemeyebılırsın
  • Şahsen ben bu parayı ödemem diye mail çektim.2 Hafta sonra ekstrede para yok oldu.
  • Eğer öyle derselerde yani bir yıl şu kadar para harca kart aidatı almayalım derselerde bunu kabul etmem. Peki yeniletme olayında yeni yollayacakları kartı almasam bir şey olurmu acep? Bir yaptırımları olabilirmi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hidden -- 18 Aralık 2007; 12:35:44 >
  • Valla ben ödemem kartıda yenilemem öylede diyecem telefonda birazdan arayacam valla.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hidden

    Valla ben ödemem kartıda yenilemem öylede diyecem telefonda birazdan arayacam valla.


    30 YTL ödeyeceksin.

    malesef oyle diyince seni kart iptal bölümüne aktarıyorlar artık
  • evet ödemek zorundasınki garanti bunu sana daha sen ilk kart başvurusu yaptığında altına imza attığın belgede imzalatıyolar snaa yani ya ödeyeceksin yada iptal
  • Şimdi aradım, diyorki aidat ücretleri konusunda bir şey yapamıyoruz, ancak diyor 3 ay boyunca 300 küsür YTL her ay ödeme yaparsanız bonus olarak size geri dönderiyoruz diyorlar. Bende tamam istemiyorum zaten aidat almayan kartım var, Bonusu kullanamayacağım iptal edin dedim. O da tamam dedi Kartınızı iptal etmek istiyormusunuz dedi, evet dedim. Tamam dedi şu an kartınızı kapattım dedi. 1 hafta içinde size tekrar geri dönüş yapılacak cep telefonunuzdan dedi. Olsun dedim. Zaten kartın bir borcu yada otomatik ödeme talimatı da yoktu.


    İptal ettirseydim bi şu kartı acaip rahatlıyacaktım vallahi. Sizce daha çok uğraştırırlarmı acaip bıkkınlık verdi artık.
  • Bu arada sanıyorum beni salladılar, şurdan anladım 1 hafta boyunca kartınızı kırıp atmayın, biz size geri döneceğiz, bankamatiğe falanda takmayın kartı dedi.

    Ya gıcık oldum vallahi.
  • garnti bankası ile aynı diyaloğu bende yaşadım.Kapatırım dedim tamam kapat dediler(bu numarayı daha önce world yemişti)bende hesap ekstresinin fotokopisi ve bir dilekçeyle tüketici kurulumudur nedir oraya müracat ettim.1 ay sonra falan lehime karar çıktı(yüzde 99.9 tüketici lehine çıkıyormuş)Garanti bankasına faksladım kararı ve işlem tamam.
  • O aidat ücretini geri almak için hakem heyetine başvurulmuyormuydu? Ben en doğal hakkım olan kartımın iptalini istiyorum. Üstelik Kart yenileme süresi geldi. Yeni kart yollamaları gerekiyor bu aylarda.
  • Evet abiler, 10 gün geçmesine rağmen bakıyorumda arayan soran olmadı. Ne iştir anlayamadım. müşteri hizmetlerine ulaşamıyorumda sürekli meşgul. Üstelik halen kartım aktif. Bir sürüde abuk subuk garanti bonus mesajları geliyor.

    FIRTTIRACAM. Ne yapacağımı şaşırdım vallahi. Bu ne illet kartmış yaw,
  • Kartımı iptal edin de bak nasıl almıyorlar.

    Aynısını yaptım Ekstrede kart ücreti gözükmedi
  • 10 gün önce garanti bankasından aradılar bonus card istermisiniz diye.
    özel müşteri kapsamındaymışım ben özel avantajlı işyerlerinden bulmuşlar beni
    aidat ödemeyeceksiniz dediler hiçbir ücret talep edilmeyecek dediler ömür boyu bende gönderin o zaman dedim
    bekliyorum bakalım nolcak
  • bankaların tümü hırsız.benimde axes var bi kaç işim var bitsin dilekce yazıcam dava edicem.sanada tasiyem
  • ben de arayıp iptal ettirdim sebebini sorular kart aidatı dedim. 3 hafta kapatıldı daha sonra bonus olarak yüklendi. bu yöntem iyi hem parada harcamamış oluyorsunuz 3 hafta :)
  • Cardfinansı iptal ettirecegim bende yerlerse, yemezlerse kart gider
  • Allahım bi kurtulsaydım şu bankadan,

    yaw müşteri hizmetlerine ulaşmak işkence, düşünüyorumda kartım çalınsa kaybolsa falan arayıp derdimi anlatıp kullanıma kapattırana kadar neler olur düşünmek bile istemiyorum.
  • Bugün elime geçen Garanti Bankası Bonus kredi kartımın ekstresinde 40 ytl yıllık kart aidat bedeli istediklerini gördüm. Banka müşteri hizmetlerini aradım, bu ücreti almak zorundayız dediler.
    Hani iptal olmuştu? Almayacaklardı?
    dediğimde öyle bir durum olmadığını söylediler bende o sinirle kartımın borcu olmadığını bir an önce kapatılmasını yatırdığım kart ücretinin hukuk yolu ile alacağımı beyan ettim..
    bunun üzerine müşteri temsilcisi bir öneri sundu kartınızı iptal etmeyelim sizin hesabınıza bonus olarak 35.00 TL yükleyelim dediler. 5.00 TL zararla kabul ettim.

    ulaşmak isteyen arkadaşlar için banka müşteri no

    444 0 333 aradıktan sonra 1------3-------5 tuşuları ile direk müşteri hizmetlerine bağlanıyorsunuz..
  • Konu hortlamış ama hala gerekli bir konu, internetten edindiğim bilgileri şöyle açıklayayım,
    Öncelikle ekstrenizde aidat gözüktükten sonraki 15 gün içinde bankaya bir dilekçe fakslıyorsunuz, (faks numarasını çağrı merkezine sorun)

    ……………… BANKASI A.Ş.
    GENEL MÜDÜRLÜĞÜ'NE
    (Banka adresi )

    Konu : Kredi kart yıllık üyelik ücreti hk.


    Hamili olduğum ………………….. nolu kredi kartından ……. yılı ………. ayına ait Hesap Bildirim Cetvelinde …… YTL. kredi kartı yıllık üyelik ücreti kesildiğini öğrenmiş bulunuyorum. Hesap Bildirim Cetveli ile kesilen yıllık üyelik ücreti, 4822 sayılı yasa ile değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Yasanın 6. maddesinde düzenlenen " Sözleşmelerdeki Haksız Şartlar" hükmü ve ilgili yasal düzenlemelere aykırıdır.

    Yukarıda saydığım nedenlerle ……. yılı ……….. ayına ait Hesap Bildirim Cetvelinde yer alan yıllık üyelik ücretine itiraz ediyor ve talep edilen ve kesilen …… YTL kredi kart yıllık üyelik ücretinin bir sonraki hesap bildirim cetvelindeki tutardan mahsubunu talep ediyorum. Aksi halde yasal yollara başvuracağım hususunu bilgilerinize sunarım. Saygılarımla.


    Adres : Ad-Soyad
    İmza



    Faks iletildikten sonra 15 gün içerisinde herhangi bir işlem yapılmazsa, (yine çağrı merkezini arayıp kontrol edebilir ya da internet şubesindeki kart hesap özetinden görebilirsiniz) tüketici hakem heyetine başvuru yapıyorsunuz, ve de bu konuda daha önce alınan kararı dosyaya ekliyorsunuz.
    Tahminimce 1-2 ay içerisinde size dönüyorlar, kararı tekrar bankaya fakslıyorsunuz, 15 gün içinde iade edilmezse bu kararla icra başlatabiliyorsunuz. (Bu nerden yapılıyor bilmiyorum fakat GeCCe adlı üyenin Acer'la ilgili bir konusunda var.




  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.