Şimdi Ara

Fransa Anayasa mahkemesi yasayı iptal etti.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
48
Cevap
0
Favori
2.006
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
Öne Çıkar
0 oy
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar boykot son bulabilir



    _____________________________
    The Ottoman spirit is coming back to life
  • 50 dakika daha sabır lütfen.
    _____________________________


  • Büyük bir yanlıştan döndüler ama bir kaç yıl içinde tekrar ısıtıp önümüze koyarlar bu yasayı ..boykotun son bulmasına gerek yok.. hayatımda bir kere fransız aldım dahada almam. alanada güle güle binsin derim..
    _____________________________
    BMW E46
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Evet arkadaşlar boykot son bulabilir

    Uygulayan yokki herkes aynen devam ediyor bizim millet adam olmaz.

    Ben yine Fransız almam yakın çevreme de aldırmamaya devam edeceğim
    _____________________________
    2010 Mercedes C 220 CDI Siyah
    2013 VW GOLF 7 1.2 TSI COMFORTLİNE Tungsten Gri
  • Fransa Anayasa Konseyi, 1915 olaylarıyla ilgili Ermeni iddialarının reddinin suç sayılmasını öngören yasayı iptal etti.

    142 İMZAYLA GİTMİŞTİ
    Yasanın Fransız Senatosu'ndaki kabulü ardından Senatoda Avrupa Demokratik ve Sosyalist Birlik Grubu Başkanı Jacques Mezard'ın öncülüğüyle başlayan girişim sonucu toplam 77 üyenin imzası toplanırken, mecliste de iktidardaki Halk Hareketi Birliği (UMP) üyesi Michel Diefenbacher'ın girişiminde 65 imzaya ulaşılarak, Anayasa Konseyine itiraz edilmişti.

    Gerekli imza sayısına fazlasıyla ulaşan milletvekilleri ve senatörler, Fransız Anayasası'nın 33. maddesine ve ifade özgürlüğüne aykırı olduğu gerekçesiyle yasanın iptalini istemişti.

    "BİR YANLIŞTAN DÖNÜLDÜ"
    Türkiye'de karara ilk değerlendirme AK Parti Grup Başkanvekili Nurettin Canikli'den geldi. Canilki, "bir yanlıştan dönüldü, bu karar Fransa'da hâlâ sağduyu olduğunun bir göstergesi" şeklinde konuştu.


    Kaynak
    _____________________________

    ▁ ▂ ▄ ▅ ▆ ▇ █ ☾☆ | Togg | ☾☆ █ ▇ ▆ ▅ ▄ ▂ ▁
    [2024] Togg T10X V2 | [2012] Opel Astra J Cosmo | [2012] VW Polo 1.6 TDI DSG | Samsung Galaxy Z Fold 6 | Huawei P30 Pro | Huawei GT3 Pro | Sony PS4 20. Yıl Özel Sürümü | Sony PS5 Pro | Samsung 48" S90F | Vestel 65O9930 | AMD Ryzen 9 7900X3D | Asus TUF Gaming X670E-Plus | Corsair 64GB DDR5 RAM | MSI 1 TB Spatium M480 | Nvidia 12GB GeForce RTX 4070Ti




  • daha kötü ne olabilirdi.yasanın geçmeyeceği belliydi de... yapılan ırkçılıktan daha beter aşalanma ne olacak.hesabını kestik!!! faransız alınmayacak bu ülkede o kadar.gider sağlam alman yada volvo alınır hem kaliteli üstelik fiyatı daha uygun fransızlara göre...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Boykot oldumu ki durdurulsun. Zaten herzaman gündeme getirilecek bu yasa onun için fransızların ürünlerini almamaya devam edeceğim şahsen.
    _____________________________
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Tek boykota uyan keriz benmiyim, valla 1 tane bile fransız malı almadım, lacoste en sevdiğim ayakkabı markası olmasına rağmen gittim dockers aldım
    _____________________________
    The Ottoman spirit is coming back to life
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Tek boykota uyan keriz benmiyim, valla 1 tane bile fransız malı almadım, lacoste en sevdiğim ayakkabı markası olmasına rağmen gittim dockers aldım

    Ben de boykot ettim. Akşam yemeğine Champs-Élysées yerine artık dürümcü kazım abinin yerine gidiyoruz
    _____________________________
    128 milyar bit ekran kartı nerde ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pilot84

    daha kötü ne olabilirdi.yasanın geçmeyeceği belliydi de... yapılan ırkçılıktan daha beter aşalanma ne olacak.hesabını kestik!!! faransız alınmayacak bu ülkede o kadar.gider sağlam alman yada volvo alınır hem kaliteli üstelik fiyatı daha uygun fransızlara göre...

    Onların Fransızlardan geri kalır yanı var mı peki ?

    Geçen günlerde İtalya'da Torino belediyesi yani FİAT'ın T'si (Fabbrica Italiana Automobili Torino) Ermeni soykırımını kabul etti. Bunu forumdaki kaç kişi biliyor.

    http://www.agos.com.tr/francois-hollande-ve-torino-belediyesi-1915i-taniyor-746.html

    Kısacası Boykot edilecekse adam akıllı edilsin. Avrupa Birliği boykot edilsin. Avrupa menşeili ürünler alınmasın.

    Yapabiliriz diyorsanız buyrun boykota...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: pilot84

    daha kötü ne olabilirdi.yasanın geçmeyeceği belliydi de... yapılan ırkçılıktan daha beter aşalanma ne olacak.hesabını kestik!!! faransız alınmayacak bu ülkede o kadar.gider sağlam alman yada volvo alınır hem kaliteli üstelik fiyatı daha uygun fransızlara göre...

    Onların Fransızlardan geri kalır yanı var mı peki ?

    Geçen günlerde İtalya'da Torino belediyesi yani FİAT'ın T'si (Fabbrica Italiana Automobili Torino) Ermeni soykırımını kabul etti. Bunu forumdaki kaç kişi biliyor.

    http://www.agos.com.tr/francois-hollande-ve-torino-belediyesi-1915i-taniyor-746.html

    Kısacası Boykot edilecekse adam akıllı edilsin. Avrupa Birliği boykot edilsin. Avrupa menşeili ürünler alınmasın.

    Yapabiliriz diyorsanız buyrun boykota...

    Kim takar torino kaymakamını hocam
    _____________________________
    The Ottoman spirit is coming back to life




  • Ben de Petrus yerine köpek öldürene dönmüştüm bi süredir.. Artık gönül rahatlığı ile Petrus'umu yudumlayabilirim.
    Sağolasın fransa anayasa mahkemesi.
    _____________________________
    Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering..
  • Bir zamanlar da apoyu saklıyorlar diye İtalya boykotu vardı, Fiat satış liderliğinde başlara oynamaya devam etmişti. Boykot falan hikaye, devlet eliyle boykot olmadığı sürece hiçbir anlamı yok. Boykota da gerek yok. Adam akıllı politika yapılması gerekiyor, o kadar. Ermeni lobileri tıklanmadık kapı bırakmazken bizim lobiler armut topluyor.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: pilot84

    daha kötü ne olabilirdi.yasanın geçmeyeceği belliydi de... yapılan ırkçılıktan daha beter aşalanma ne olacak.hesabını kestik!!! faransız alınmayacak bu ülkede o kadar.gider sağlam alman yada volvo alınır hem kaliteli üstelik fiyatı daha uygun fransızlara göre...

    Onların Fransızlardan geri kalır yanı var mı peki ?

    Geçen günlerde İtalya'da Torino belediyesi yani FİAT'ın T'si (Fabbrica Italiana Automobili Torino) Ermeni soykırımını kabul etti. Bunu forumdaki kaç kişi biliyor.

    http://www.agos.com.tr/francois-hollande-ve-torino-belediyesi-1915i-taniyor-746.html

    Kısacası Boykot edilecekse adam akıllı edilsin. Avrupa Birliği boykot edilsin. Avrupa menşeili ürünler alınmasın.

    Yapabiliriz diyorsanız buyrun boykota...

    Kim takar torino kaymakamını hocam

    Sadece örnekti.

    Hani duyarlıyız ya. Buna da tepki göstermeliydik.

    Burda boykot edelim diyenler Fransız araçlarına tepki gösterenler. Anlatmak istediğim buydu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Caipirinha

    Tek boykota uyan keriz benmiyim, valla 1 tane bile fransız malı almadım, lacoste en sevdiğim ayakkabı markası olmasına rağmen gittim dockers aldım

    Ben oldum olası boykottayım. Lacoste yeri Hugo Boss ürünlerini tercih ediyorum birkere fransız aracı aldım 4 yıl önce artık dönüp bakmıyorum. Carrefour'a bile gitmiyorum. Fransa'dan ve Fransızlardan hep nefret etmişimdir Marion Cotillard hariç
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Fransa Anayasa Konseyi, 1915 olaylarıyla ilgili Ermeni iddialarının reddinin suç sayılmasını öngören yasayı iptal etti.

    142 İMZAYLA GİTMİŞTİ
    Yasanın Fransız Senatosu'ndaki kabulü ardından Senatoda Avrupa Demokratik ve Sosyalist Birlik Grubu Başkanı Jacques Mezard'ın öncülüğüyle başlayan girişim sonucu toplam 77 üyenin imzası toplanırken, mecliste de iktidardaki Halk Hareketi Birliği (UMP) üyesi Michel Diefenbacher'ın girişiminde 65 imzaya ulaşılarak, Anayasa Konseyine itiraz edilmişti.

    Gerekli imza sayısına fazlasıyla ulaşan milletvekilleri ve senatörler, Fransız Anayasası'nın 33. maddesine ve ifade özgürlüğüne aykırı olduğu gerekçesiyle yasanın iptalini istemişti.

    "BİR YANLIŞTAN DÖNÜLDÜ"
    Türkiye'de karara ilk değerlendirme AK Parti Grup Başkanvekili Nurettin Canikli'den geldi. Canilki, "bir yanlıştan dönüldü, bu karar Fransa'da hâlâ sağduyu olduğunun bir göstergesi" şeklinde konuştu.


    Kaynak

    bende canikli'ye hasta oldum adamlar tamamen düşünce özgürlüğü bağlamında iptal ettirdi yasayı. olayda türkiye'nin etkisi sıfırdı. soykırımı onaylıyor ve kabul ediyorlar bizimkiler ise bir halt becerdik gibi gösterme çabasındalar. resmen hiçbir şey yapamadık ne kadar güçsüz olduğumuz tekrar anlaşıldı sadece.
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: pilot84

    daha kötü ne olabilirdi.yasanın geçmeyeceği belliydi de... yapılan ırkçılıktan daha beter aşalanma ne olacak.hesabını kestik!!! faransız alınmayacak bu ülkede o kadar.gider sağlam alman yada volvo alınır hem kaliteli üstelik fiyatı daha uygun fransızlara göre...

    Onların Fransızlardan geri kalır yanı var mı peki ?

    Geçen günlerde İtalya'da Torino belediyesi yani FİAT'ın T'si (Fabbrica Italiana Automobili Torino) Ermeni soykırımını kabul etti. Bunu forumdaki kaç kişi biliyor.

    http://www.agos.com.tr/francois-hollande-ve-torino-belediyesi-1915i-taniyor-746.html

    Kısacası Boykot edilecekse adam akıllı edilsin. Avrupa Birliği boykot edilsin. Avrupa menşeili ürünler alınmasın.

    Yapabiliriz diyorsanız buyrun boykota...

    bir ülkenin meclisinin onaylaması ayrı, bir belediyenin ayrı...ülkemizi ab ye almamak için daha ne türlü oyunlar sırada...her dünya ülkesinde illiminator çarkları faliyet gösterebilirken.dünyayı boykot edelim...yada kendimize dünya bizimdi nasıl kaybettik diye hatırlayalım...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: pilot84


    quote:

    Orijinalden alıntı: yaman06

    quote:

    Orijinalden alıntı: pilot84

    daha kötü ne olabilirdi.yasanın geçmeyeceği belliydi de... yapılan ırkçılıktan daha beter aşalanma ne olacak.hesabını kestik!!! faransız alınmayacak bu ülkede o kadar.gider sağlam alman yada volvo alınır hem kaliteli üstelik fiyatı daha uygun fransızlara göre...

    Onların Fransızlardan geri kalır yanı var mı peki ?

    Geçen günlerde İtalya'da Torino belediyesi yani FİAT'ın T'si (Fabbrica Italiana Automobili Torino) Ermeni soykırımını kabul etti. Bunu forumdaki kaç kişi biliyor.

    http://www.agos.com.tr/francois-hollande-ve-torino-belediyesi-1915i-taniyor-746.html

    Kısacası Boykot edilecekse adam akıllı edilsin. Avrupa Birliği boykot edilsin. Avrupa menşeili ürünler alınmasın.

    Yapabiliriz diyorsanız buyrun boykota...

    bir ülkenin meclisinin onaylaması ayrı, bir belediyenin ayrı...ülkemizi ab ye almamak için daha ne türlü oyunlar sırada...her dünya ülkesinde illiminator çarkları faliyet gösterebilirken.dünyayı boykot edelim...yada kendimize dünya bizimdi nasıl kaybettik diye hatırlayalım...

    Merak etmeyin İtalya çok önceden(2000 yılında) kabul etmişti. Tıpkı Almanya, Fransa, İsveç, İsviçre, Hollanda, Belçika... gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: amadeus99

    quote:

    Orijinalden alıntı: Source

    Fransa Anayasa Konseyi, 1915 olaylarıyla ilgili Ermeni iddialarının reddinin suç sayılmasını öngören yasayı iptal etti.

    142 İMZAYLA GİTMİŞTİ
    Yasanın Fransız Senatosu'ndaki kabulü ardından Senatoda Avrupa Demokratik ve Sosyalist Birlik Grubu Başkanı Jacques Mezard'ın öncülüğüyle başlayan girişim sonucu toplam 77 üyenin imzası toplanırken, mecliste de iktidardaki Halk Hareketi Birliği (UMP) üyesi Michel Diefenbacher'ın girişiminde 65 imzaya ulaşılarak, Anayasa Konseyine itiraz edilmişti.

    Gerekli imza sayısına fazlasıyla ulaşan milletvekilleri ve senatörler, Fransız Anayasası'nın 33. maddesine ve ifade özgürlüğüne aykırı olduğu gerekçesiyle yasanın iptalini istemişti.

    "BİR YANLIŞTAN DÖNÜLDÜ"
    Türkiye'de karara ilk değerlendirme AK Parti Grup Başkanvekili Nurettin Canikli'den geldi. Canilki, "bir yanlıştan dönüldü, bu karar Fransa'da hâlâ sağduyu olduğunun bir göstergesi" şeklinde konuştu.


    Kaynak

    bende canikli'ye hasta oldum adamlar tamamen düşünce özgürlüğü bağlamında iptal ettirdi yasayı. olayda türkiye'nin etkisi sıfırdı. soykırımı onaylıyor ve kabul ediyorlar bizimkiler ise bir halt becerdik gibi gösterme çabasındalar. resmen hiçbir şey yapamadık ne kadar güçsüz olduğumuz tekrar anlaşıldı sadece.

    Yahu bişey yapmamıza gerek yoktuki zaten, Sarkozy bile biliyordu bu yasanın geçmeyeceğini, yasayı öyle bir yapmışlarki, geçmesi imkansız çünkü AB yasalarına bile aykırı bir yasa. Düşünce özgürlüğü denilen olguyu ortadan kaldıran bir yasa. Sarkozy ermenilere şirin görünmek istedi, Türklerle arayı çok kötü bozmadan, bozmak istese, öyle bir yasa hazırlardıki, o yasa geçerdi.

    Kısaca danışıklı dövüş var ortada.
    _____________________________
    The Ottoman spirit is coming back to life




  • Yerinde bir karar ama yetmez. Bizim milletimiz unutur ama ben unutmam kolay kolay kimse bana aldıramaz.
    _____________________________
    F30 M sport + HK
    When the lamp is turned off, all women get beauty.
  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.