Şimdi Ara

FORMULA 1'İN EN İYİSİ KİM? (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
123
Cevap
0
Favori
5.169
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • şumi
    kimi
    alonso
    montoya
    çiçek abbas
  • quote:

    Orjinalden alıntı: RedStar

    Senna, Prost, Piquet, Mansell, Boutsen, Patresse gibi devlerin tekbir yarışını bile izlememiş arkadaşlarım Alonso ve Raikkonnen gibi isimlere mükemmel yada kusursuz sıfatlarını kullanırken lütfen 2 hatta 20 kere düşünsünler.:)

    Bu arada Raikkonnen Ferrari pilotu olacakmış...bir Ferrari taraftarı olarak tüm dürüstlüğüm ile söylüyorumki Raikkonnen defalarca pilotlar şampiyonluğu getirse bile gözümde asla Bir Schumacher olamayacak.Yada bir başkası.çünki hep savunduğum ve söylediğim bir inancım var.Oda gerçek kahramanların tarihte kaldığıdır.Ve F1 in şu şartları ve otomobilleri içinde asla bir kahraman çıkmayacağına inanmamdır.

    Çünki bugünün otomobilleri neredeyse birer uzaktan kumandalı araçlar gibi.çekiş kontrolleri, devir kesiciler, vites kaçırmayı önleyici yazılımlar, otomatik debriyajlar ıvırlar zıvırlar....Bunlar benim gözümde gerçek pilotajı hiç eden şeyler.Schumacher bu gün pistte Barrichello ile beraber o eski jenarasyonun son örnekleri.zaten her ikiside yağmurlu yarışlarda aradaki bu büyük farkı açık açık hissettiriyorlar.çünki yağmur yağdığında otomobil-pilot ilişkisinde öncelik pilotaja kayar.;)

    Eskiden pilotlar bir virajda apeks i kaçırdıklarında yada erken gaza asıldıklarında bunun bedelini kum havuzuna çakılarak öderlerdi.Vites kaçırdıklarında ellerine geçen tekşey daalmış bir vites kutusu olurdu.debriyajlar otomatik olmadığı için yarış içinde sık sık debriyaj bitiren pilotlar görürdük.çünki bunnarı kusursuz işletmek gerçek bir yetenek isterdi.adeta o makinenin işleyen bir çarkı olmanız gerekirdi.şimdi ise böyle birşey sözkonusu bile deil.virajda biraz erken mi gaza bastınız? sorun deil çekiş kontrolü siz gaza bassanızda otomobilin spin atmasını önleyecektir... bir anlık refleks hatası ile vitesi 1 yerine 2 mi düşürdünüz? gene mesele deil otomobil buna izin vermez...debriyaj bitmesimi? söz konusu bile deil neredeyse...zira elektronik sistemler vitesleri zaten tam olması gerektiği gibi deiştirir...

    peki ozaman bunnarı mükemmel uygulayanlarla, uygulayamayanlar arasındaki farkı biz bu şartlarda nasıl anlarız?dierleri olmasa bile en azından üstün refleks leri ayırt edebiliriz...oda yağmurda...

    Grand Prix yarışlarında kahramanlardan bahsederken bence çok çok haksızlık ediyor yeni izleyiciler.artık bırakın ölmeyi sakatlanmanın bile nerdeyse mümkün olmadığı bu şartlar altında bu genç adamlara kahraman sıfatını yakıştırmak grand prix lerin durmadan can aldığı altın çağlarına ve o çağlarda zaferler kazanmış yada hayatlarını kaybetmiş sayısız pilota hakarettir.



    Sevgili dostum eline sağlık. F1 dışında; saçma sapan mesajları okumaktan içim karardı. aydınlattın. çok sağol.




  • hiç kuşkusuz kimi kiminin nasıl formula 1 girdiğini bilmeyen yoktur heralde yani kimi en iyisi ben yinede sıralmayı veriyorum bide unutmadan bende mclareni tutuyorum

    1 kimi
    2 alonso
    3 schumi
    4 montoya
    bana göre beşinci yok........
  • sonuncuyu getirip dörde koyarsan tabiki beşinci olmaz

    mevcutlar için de webber heidfeld de dahil bilinen şahıslara laf yok

    test pilotları içinde de davidson kovalainen çok etkileyic i pilotlar

    eğer 2007 de fisico şansını değerlendirirseki ben inanıyorum şampiyon olacaktır
    ama eğer değerlendiremezse kovalainen şampiyon olabilir hemde ilk sezonunda
    ama şurası kesinki kovalainen ilk sezonunda ilk yarışını kazanacak testlerde bunukanıtladı
  • 1-Kimi
    2-Schumi
    3-J. Button
    4-F. Alonso
    5-J.P. Montoya

    4 ve 5. numara seviyelerinde Webber, Nick ve Fisiko'da olabilirler
  • yaw anlamıyomusunuz alonso tamam 1 inci oluyo hep ama raikkonen kaç kere 20. başladığına rağmen 3,2,1. oldu onuda bir düşünün alonso hiç böyle bişeyi varmı veya başka bir pilotların belliki en iyi raikkonen burdan bu çıkıyo zaten alonso beleşe puan alıyo bu arada yeni mclaren çok güzel olmuş
  • şimdi bu 20 sıradan kalkıp nasıl podyuma çıkılıyor yorum yapmak isterdim fakat yanlış anlaşılacağı için sadece arkalardan ön sıralara kimi dışında montoya - fisichella - schumacher de defalarca yaptığını söylemem yeterli. ha alonso'da dahil..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _fisico_ -- 13 Mart 2006; 17:13:39 >
  • @_fisico_

    quote:

    yıllardır F1 'i izleyipte fisichellayı tutuyorsak bi bildiğimiz vardır herhalde.
    Fisichellanın ilk birinciliği;


    2003 Brazilya yarışı, yağmurlu yarışta Kimi Raikkonen'nin McLaren mercedesini Fisichella o yıla kadar kullandığı en berbat araçla geçti.
    geri kalanınıda siz yorumlayın;



    Fisiko iyi pilottur bişi demem ama o ilk birinciliği dediğin olay pekte tamamen kendi performansıyla en başa güreşip yapılmış bişey değil. Zaten dediğin gibi aracıda buna pek müsade etmezdi. Tek avantajı Bridgestone lastiklerin yağmur koşullarında iyi olmasıydı. Dediğin gibi oldukça yağmurlu bir yarıştı. Neredeyse araçların yarısı telef olmuştu. Schumi kaza yapmıştı Rubens'te hidrolik probleminden yarış dışı kalmıştı. Yarışın %70i civarlarındaydı. Normal şartlarda Kimi ve David açık ara Dubleye gidiyolardı. Kimi ve david son pit-stoplarını yenile yapmışlardı. En önde kimi hemen arkasında boş depoyla giden fisiko onun arkasında yine bikaç tu sonra pit stop yapacak olan Alonso, onun arkasında da david vardı. Fisiko boş deponun ve bridgestone nun iyi olmasının etkisiyle kiminin hemen arkasındaydı ve daha hızlıydı. Nasıl olsa pite girecek diye Kimi adeta yol verdi ve fisiko geçti (Kiminin yol verdiği okadar belliydiki Okay Karacan bile Kimi Riske girmemek için yol verdi dedi). Zaten 1 tur sonra fisiko son pitine girdi ve pitte aracı alev aldı. Tam o sırada Jaguarlardan biri kaza yaptıktan sonra Alonso kaza yapan jaguar'ın tekerleğine çarpıp felaket bir kaza geçirdi. Kırmızı bayraklar çıktı ve yarış durduruldu. Yarışın %75 i tamamlanmış olduğu için yarış bitirildi. Öncelikle kimi 1. ilan edildi. Hafta içi yanılmıyorsam Ferrari karara itiraz ederek yarış durdurulduktan 2. tur öncesinin sonuçlarının ele alınması gerektiğini söyledi. Hakikatende kurallar öyleydi. Böyle olunca Fisiko 1. ilan edildi. Hatta 1.lik kupaları fisiko ve eddie jordan a 1. hafta sonra Kimi ve Ron Dennis tarafından taktim edildi, senin koyduğun en üs fotoğraftada o an gözüküyor. Gelin görünki yarış devam etseydi; Fisiko 2. bile değil ya 3. yada 4. sırada olacaktıki aracıda pitte yanmıştı. Ha o araçla 4.lükte başarı ama zaten Alonso'nun kaza yapan aracı dahil 9 tane araç kalmıştı ve kalanlar çok güçlü değildi. Yinede kalanlar içinde 3. lük veya 4. lük o araçla başarıdır ben Fisico ya kötü pilot demem zaten ama 1. likte hakedilmiş bi sonuç değildi amacım bunu belirtmek. O sezon reno okadar iddalı değildi zaten. Resmen pist üzerinde McLaren'i zorlayacak rakip kalmamıştı. Yarış olağan şekilde devam etseydi McLaren'ler yarışın kalan kısmında araçları hiç zorlamadan 1 ve 2 olabilirlerdi ve McLaren uzun süreden sonra ilk defa duble keyfini yaşayacaktı. Yine yarış devam etseydi Kimi sezon sonunda Schumi ile aynı puana sahip olacaktı... Olayı anlatmamdaki bi amaçta budur hani hep kimi şanssız diyoruz ne alakası var teknik sorunlarda hepsi diyolar ya... Buda bir örnek... Alonso da koskoca tekerleği görmeyip kaza yaptığı yarıştan 3. lük kupası aldı ya yuh artık diyorum.

    Bahsi geçen yarışın resmi sıralaması:
     FORMULA 1'İN EN İYİSİ KİM?


    Bahsi geçen sezonun sonundaki puanlar:
     FORMULA 1'İN EN İYİSİ KİM?




  • quote:

    Orjinalden alıntı: RedStar

    Senna, Prost, Piquet, Mansell, Boutsen, Patresse gibi devlerin tekbir yarışını bile izlememiş arkadaşlarım Alonso ve Raikkonnen gibi isimlere mükemmel yada kusursuz sıfatlarını kullanırken lütfen 2 hatta 20 kere düşünsünler.:)

    Bu arada Raikkonnen Ferrari pilotu olacakmış...bir Ferrari taraftarı olarak tüm dürüstlüğüm ile söylüyorumki Raikkonnen defalarca pilotlar şampiyonluğu getirse bile gözümde asla Bir Schumacher olamayacak.Yada bir başkası.çünki hep savunduğum ve söylediğim bir inancım var.Oda gerçek kahramanların tarihte kaldığıdır.Ve F1 in şu şartları ve otomobilleri içinde asla bir kahraman çıkmayacağına inanmamdır.

    Çünki bugünün otomobilleri neredeyse birer uzaktan kumandalı araçlar gibi.çekiş kontrolleri, devir kesiciler, vites kaçırmayı önleyici yazılımlar, otomatik debriyajlar ıvırlar zıvırlar....Bunlar benim gözümde gerçek pilotajı hiç eden şeyler.Schumacher bu gün pistte Barrichello ile beraber o eski jenarasyonun son örnekleri.zaten her ikiside yağmurlu yarışlarda aradaki bu büyük farkı açık açık hissettiriyorlar.çünki yağmur yağdığında otomobil-pilot ilişkisinde öncelik pilotaja kayar.;)

    Eskiden pilotlar bir virajda apeks i kaçırdıklarında yada erken gaza asıldıklarında bunun bedelini kum havuzuna çakılarak öderlerdi.Vites kaçırdıklarında ellerine geçen tekşey daalmış bir vites kutusu olurdu.debriyajlar otomatik olmadığı için yarış içinde sık sık debriyaj bitiren pilotlar görürdük.çünki bunnarı kusursuz işletmek gerçek bir yetenek isterdi.adeta o makinenin işleyen bir çarkı olmanız gerekirdi.şimdi ise böyle birşey sözkonusu bile deil.virajda biraz erken mi gaza bastınız? sorun deil çekiş kontrolü siz gaza bassanızda otomobilin spin atmasını önleyecektir... bir anlık refleks hatası ile vitesi 1 yerine 2 mi düşürdünüz? gene mesele deil otomobil buna izin vermez...debriyaj bitmesimi? söz konusu bile deil neredeyse...zira elektronik sistemler vitesleri zaten tam olması gerektiği gibi deiştirir...

    peki ozaman bunnarı mükemmel uygulayanlarla, uygulayamayanlar arasındaki farkı biz bu şartlarda nasıl anlarız?dierleri olmasa bile en azından üstün refleks leri ayırt edebiliriz...oda yağmurda...

    Grand Prix yarışlarında kahramanlardan bahsederken bence çok çok haksızlık ediyor yeni izleyiciler.artık bırakın ölmeyi sakatlanmanın bile nerdeyse mümkün olmadığı bu şartlar altında bu genç adamlara kahraman sıfatını yakıştırmak grand prix lerin durmadan can aldığı altın çağlarına ve o çağlarda zaferler kazanmış yada hayatlarını kaybetmiş sayısız pilota hakarettir.



    Çok güzel yazmışsın. Bu özellikler bi yana eskiden güvenlikte problemdi, kelle koltuktalardı belki bahsettiğinden daha da öncesi. Ozmn o hızlarda bi rsikli virajlara limit hızlarda girmek biraz bişey isterdi... Bide dediğin gibi o elektronik özellikler olmayınca en ufak hatada pist dışında hatta duvarda poster olarak bulurdun kendini. Şimdi birileri geliyo son gazz höööö diye duvara giriyo arabadan çıkıp millete el sallıyo:) Ama yine birazda yeni pilotlara haksızlık etmişsin bence. Belki onlarda ozmnlarda olsalar gerçek kabiliyetleri ortaya koyup öne çıkacaklardı illaki çok iyi olan birileri olacaktı. En azından ben Kimiye güveniyorum:) (Nasıda poh sürdürmüyom ama:) Naapsın çocukların öyle araç kullanmak gibi bi imkanı yok. Aslında dediğin gibi keşke olsa:) Ben araba kullanmayı ufak yaşta öğrendim ozamanlar arabalarda hidrolik direksiyon diye bişi yoktu (yada ben bilmiyodum:). Dar yere parketmek Kol Kası + Alın Teri isterdi. Hatta senkronmenjsiz arabada kullandım... Şimdiki yeni öğrenenlere versinler kullanamazlar o arabaları. Ne yol tutuş kavramı vardı ne başka bişey. Hızlı viraja girip araba biraz kendini kaybetse arka tarafı toparlamak sıkardı biraz. Ama yeni araçlar maşşallah elektronik hed hodo yol tutuş ıvır zıvır herşey var. Şimdi yeni çocukların en iyisi bile bilmiyo bu işi denmez ama. Bu arada o pistte yapılan elektronik, motor ıvır-zıvır ar-ge leri bizim hayatımıza yansıyor buda işin güzel yanı.




  • tamam fanatıklık yok ama bı daha Aytron Senna gıbısı gelmez
  • Shumi tek gecerim bu alemde
  • quote:

    Orjinalden alıntı: _fisico_


    yıllardır F1 'i izleyipte fisichellayı tutuyorsak bi bildiğimiz vardır herhalde.
    Fisichellanın ilk birinciliği;
     FORMULA 1'İN EN İYİSİ KİM?


    2003 Brazilya yarışı, yağmurlu yarışta Kimi Raikkonen'nin McLaren mercedesini Fisichella o yıla kadar kullandığı en berbat araçla geçti.
    geri kalanınıda siz yorumlayın;





    kardes yanlıs hatırlıyon olayı.
    alonso yol ortasında duran tekere carpmasaydı mclaren ler duble yapacaktı.
    alonso tekere carptıktan sonra guvenlık aracı gırmeden mclaren ler pıt e gırdı
    daha sonra zaten ıkı tur sonra yarıs durduruldu ve bıtımden 2 tur once pıt stop yapmayan fısı ballı bı galıbıyet aldı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tonythetonguc

    Çok güzel yazmışsın. Bu özellikler bi yana eskiden güvenlikte problemdi, kelle koltuktalardı belki bahsettiğinden daha da öncesi. Ozmn o hızlarda bi rsikli virajlara limit hızlarda girmek biraz bişey isterdi... Bide dediğin gibi o elektronik özellikler olmayınca en ufak hatada pist dışında hatta duvarda poster olarak bulurdun kendini. Şimdi birileri geliyo son gazz höööö diye duvara giriyo arabadan çıkıp millete el sallıyo:) Ama yine birazda yeni pilotlara haksızlık etmişsin bence. Belki onlarda ozmnlarda olsalar gerçek kabiliyetleri ortaya koyup öne çıkacaklardı illaki çok iyi olan birileri olacaktı. En azından ben Kimiye güveniyorum:) (Nasıda poh sürdürmüyom ama:) Naapsın çocukların öyle araç kullanmak gibi bi imkanı yok. Aslında dediğin gibi keşke olsa:) Ben araba kullanmayı ufak yaşta öğrendim ozamanlar arabalarda hidrolik direksiyon diye bişi yoktu (yada ben bilmiyodum:). Dar yere parketmek Kol Kası + Alın Teri isterdi. Hatta senkronmenjsiz arabada kullandım... Şimdiki yeni öğrenenlere versinler kullanamazlar o arabaları. Ne yol tutuş kavramı vardı ne başka bişey. Hızlı viraja girip araba biraz kendini kaybetse arka tarafı toparlamak sıkardı biraz. Ama yeni araçlar maşşallah elektronik hed hodo yol tutuş ıvır zıvır herşey var. Şimdi yeni çocukların en iyisi bile bilmiyo bu işi denmez ama. Bu arada o pistte yapılan elektronik, motor ıvır-zıvır ar-ge leri bizim hayatımıza yansıyor buda işin güzel yanı.


    Genç pilotlara kimse haksızlık etmiyor. Şimdi ki kolaylıklarla değerli ve en iyi pilotattan iyi olduğunu iddia eden bazı kardeşlere cevaben yazıldı. yoksa o dönemde de genç yetenekler yok değil di hani çok tecrübe istediğinden öteki spor branşlarında tecrübe kazanıp sonra F1 gelinirdi. Şimdi bir arkadaş dedi test arbasına maymun koysan birinci gelir




  • arkadaşlar nico rosberg yarışların avrupaya geçmesi ile daha da iyii olacaktır çünkü
    o pistlerde resmen yarıştı

    işte benim yani bir uzman gözünden F1 in geleceği

    En iyi Fernando Alonso
    En buyuk rakipleride Kimi Raikkonen
    Heikki Kovalainen Mark Webber Nicco Rosberg

    Yakın gelecekte yani Alonso Mclarene geçtikten sonra eğer Fisichella şampiyon olma şansını kullanmazsa
    İlk şampiyon Heikki Kovalainen olur Ve yine yeniler arasında ilk olarak bunlar şampiyonluk yaşar
    bakın arkadaşlar bunlarda çok ciddiyim elbette karsı fikirleriniz olur ama bunu bir yere copy paste yapın hatta cd ye kopyalayıp yedeğini alın göreceğiz beraberce
    2007 de üç şampiyon adayı var
    1 Giancarlo Fisichella
    2 Fernando Alonso
    3 Heikki kovalainen




  • Ve işte benim Alonso yu farkettiğim bu adam bir gün şampiyon olur dediğim yarış
    yanlış hatırlamıyorsam eğer yarışı bitirseydi en kötü ihtimalle podyumda yer alacaktı
    o yarışta renaultda beni takım olarak etkilemişti 110 derece açılı V10 ları ile öyle yol tutuşları vardıki
    Alonos Ralfi virajın dışından geçmişti hayran olmamak elde değil
    quote:

    Orjinalden alıntı: MMX 166

    quote:

    Orjinalden alıntı: _fisico_


    yıllardır F1 'i izleyipte fisichellayı tutuyorsak bi bildiğimiz vardır herhalde.
    Fisichellanın ilk birinciliği;
     FORMULA 1'İN EN İYİSİ KİM?


    2003 Brazilya yarışı, yağmurlu yarışta Kimi Raikkonen'nin McLaren mercedesini Fisichella o yıla kadar kullandığı en berbat araçla geçti.
    geri kalanınıda siz yorumlayın;





    kardes yanlıs hatırlıyon olayı.
    alonso yol ortasında duran tekere carpmasaydı mclaren ler duble yapacaktı.
    alonso tekere carptıktan sonra guvenlık aracı gırmeden mclaren ler pıt e gırdı
    daha sonra zaten ıkı tur sonra yarıs durduruldu ve bıtımden 2 tur once pıt stop yapmayan fısı ballı bı galıbıyet aldı




  • fisico güzel salladın
    alonso shumi falan 20.olupta 3. olduğu nerde görülmüş
    fisichella zaten kendin geçmiş ne yaptığı belli değil
  • quote:

    Orjinalden alıntı: wiper

    fisico güzel salladın
    alonso shumi falan 20.olupta 3. olduğu nerde görülmüş
    fisichella zaten kendin geçmiş ne yaptığı belli değil

    sen görmedin ki hem de birinci...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: wiper

    fisico güzel salladın
    alonso shumi falan 20.olupta 3. olduğu nerde görülmüş
    fisichella zaten kendin geçmiş ne yaptığı belli değil

    1995 Belçika GP' sinde son sırada başlamış Michael Schumacher yağmurlu havada slick lastiklerle yarışı birinci olarak tamamladı.
    1998 Japonya GP' sinde son sıradan başlamış Michael Schumacher, yarışı 3. sürdürürken önünde kaza yapan 2 pilotun araçlarından kopan parçalar yüzünden lastiği patlayarak yarış dışı kalmıştı.
    2004 İtalya GP' sinde Michael Schumacher starttan sonra spin atınca 15. sıraya düşmüş, sonra yarışı 2. sırada Rubens Barrichello' ya çok yakın bir şekilde (geçebilirdi, denemedi) tamamlamıştı.

    Daha da var ama ben tam hatırlamıyorum. Kaldı ki 1995 ve 1998' de aracı şampiyona rakibinden daha yavaştı.

    Formula 1' i sadece izlediğin zaman diliminden mi ibaret sanıyorsun?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Challenger -- 22 Mart 2006; 14:42:44 >




  • madem konu buraya geldi yazalım o zaman, bu yazım birçok arkadaşa cevap niteliği taşıyor, birçok arkadaşında pilot sevdasını pekiştirecek;

    1995 Belçika; Michael Schumacher Benetton Renault 'su ile 16'cı başladığı yarışı 1'ci bitirmiş

    1996 Monako; Oliver Panis Ligier Mugen Honda'sıyla 14'cü başladığı yarışı 1'ci bitirmiş ( 7 araç damalı bayrağı görmüş)

    1997 İspanya; Oliver Panis Prost Mugen Honda'sıyla 12'ci başladığı yarışı 2'sırada bitirmiş
    1997 Avusturya; Giancarlo Fisichella Jordan Peugeot'uyla 14'cü başladığı yarışı 4'cü bitirmiş

    1998 Avusturya; David Coulthard McLaren Mercedes'iyle 14'cü başladığı yarışı 2'ci bitirmiş
    1998 Fransa; Mika Hakkinen McLaren Mercedes'iyle 14'cü başladığı yarışı 2'ci bitirmiş

    1999 Avrupa; Johny Herbet Stewart Ford'uyla 14'cü başladığı yarışı 1'ci bitirmiş aynı yarışta takım arkadaşı Rubens Barrichello 15'ci sıradan başlamış ve 3'cü bitirmiş

    2000 Avusturya; Jenson Button Williams BMW'siyle 18'ci başladığı yarışı 5'ci bitirmiş
    2000 Almanya; Rubens Barrichello Ferrari'siyle 18'ci başladığı yarışı 1'ci bitirmiş

    2001 Brazilya; Giancarlo Fisichella Benetton Renault'suyla 18'ci başladığı yarışı 6'cı bitirmiş
    2001 İspanya; Juan Pablo Montoya Williams BMW'siyle 12'ci başladığı yarışı 2'ci bitirmiş
    2001 Avusturya; Jos Verstappen Arrows Asiatech'iyle 16'cı sıradan başladığı yarışı 6'cı bitirmiş
    2001 Kanada; Jean Alesi Prost Acer'ıyla 16'cı sıradan başladığı yarışı 5'ci bitirmiş
    2001 Almanya; Giancarlo Fisichella Benetton Renault'suyla 17'ci sıradan başladığı yarışı 4'cü ve takım arkadaşı Jenson Button 18'ci sıradan başladığı yarışı 5'ci bitirmiş

    2002 Avustralya; Eddie Irvıne Jaguar Cosworth'üyle 19'cu sıradan başladığı yarışı 4'cü bitirmiş ( 8 araç damalı bayrağı görmüş)
    2002 Avusturya; Giancarlo Fisichella Jordan Honda'sıyla 15'ci sıradan başladığı yarışı 5'ci bitirmiş
    2002 İtalya; Jenson Button 17'ci sıradan başladığı yarışı 5'ci bitirmiş

    2003 Avustralya; Davd Coulthard McLaren Mercedes'iyle 11'ci sıradan başladığı yarışı 1'ci takım arkadaşı Kimi Raikkonen 15'ci sıradan başladığı yarışı 3'cü bitirmiş
    2003 Malezya; Ralf Schumacher Williams BMW'siyle 17'ci sıradan başladığı yarışı 4'cü bitirmiş
    2003 Kanada; Kimi Raikkonen McLaren Mercedes'iyle 20'ci sıradan başladığı yarışı 6'cı bitirmiş
    2003 Avrupa; Nick Heidfeld Sauber Petronas'ıyla 20'ci sıradan başladığı yarışı 7'ci bitirmiş
    2003 Amerika; Heinz-Harald Frentzen Sauber Petronas'ıyla 15'ci sıradan başladığı yarışı 3'cü bitirmiş
    2003 Japonya; Jarno Trulli Renault'suyla 20'ci sıradan başladığı yarışı 5'ci bitirmiş

    2004 Malezya; Fenando Alonso Renault'suyla 19'cu sıradan başladığı yarışı 7'ci bitirmiş
    2004 Bahreyn; Fernando Alonso Renault'suyla 16'cı sıradan başladığı yarışı 6'cı bitirmiş
    2004 San Marino; Kimi Raikkonen McLaren Mercedes'iyle 20'ci sıradan başladığı yarışı 8'ci bitirmiş
    2004 Monako; Felipe Massa Sauber Petronas'ıyla 16'cı sıradan başladığı yarışı 5'ci bitirmiş
    2004 Avrupa; Giancarlo Fisichella Sauber Petronas'ıyla 19'cu başladığı yarışı 6'cı bitirmiş
    2004 Amerika; Jarno Trulli Renault'suyla 20'ci sıradan başladığı yarışı 4'cü bitirmiş
    2004 İngiltere; Giancarlo Fisichella Sauber Petronas'ıyla 20'ci sıradan başladığı yarışı 6'cı bitirmiş
    2004 Almanya; Jenson Button Bar Honda'sıyla 13'cü başladığı yarışı 2'ci bitirmiş
    2004 Belçika; Kimi Raikkonen McLaren Mercedes'iyle 10'cu sıradan başladığı yarışı 1'ci bitirmiş
    2004 Çin; Takuma Sato Bar Honda'sıyla 18'ci sıradan başladığı yarışı 6'cı bitirmiş
    2004 Brazilya; Michael Schumacher Ferrari'siyle 18'ci sıradan başladığı yarışı 7'ci bitirmiş

    2005 Avustralya; Rubens Barichello Ferrari'siyle 11'ci sıradan başladığı yarışı 2'ci Fernando Alonso Renault'suyla 13'cü başladığı yarışı 3'cü bitirmiş
    2005 San Marino; Michael Schumacher Ferrari'siyle 13'cü sıradan başladığı yarışı 2'ci bitirmiş
    2005 Monako; Juan Pablo Montoya McLaren Mercedes'iyle 16'cı sıradan başladığı yarışı 5'ci, Ralf Schumacher Toyota'syla 18'ci sıradan başladığı yarışı 6'cı bitirmiş
    2005 Kanada; Rubens Barichello 20'ci sıradan başladığı yarışı 3'cü sırada bitirmiş
    2005 Amerika; protesto edildi...
    2005 Fransa; Kimi Raikkonen 13'cü sıradan başladığı yarışı 2'ci bitirmiş
    2005 Almanya; Juan Pablo Montoya McLaren Mercedes'iyle 20'ci sıradan başladığı yarışı 3'cü bitirmiş
    2005 Japonya; Kimi Raikkonen McLaren Mercedes'iyle 17'ci sıradan başladığı yarışı 1'ci, Fernando Alonso Renault'syla 16'cı sıradan başladığı yarışı 3'cü bitirmiş
    2005 Çin; Christian Klien Redbull Cosworth'üyle 14'cü sıradan başladıı yarışı 5'ci bitirmiş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _fisico_ -- 22 Mart 2006; 19:30:07 >




  • 1.alonso
    2.Kimi
    3.shumi
    4.montoya
    5.fisihcella
    6.sato
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.