Şimdi Ara

FORD KUGA POWERSHIFT (103. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.123
Cevap
22
Favori
263.248
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • omnimanyak O kullanıcısına yanıt
    selamlar. bizim 1.6 ecoboost 2013 kugalara yeni yazılım çıkmış. ancak aynen sizin durumdayız kimi servisler yapıyor çoğunun güncellemeden haberi yok. Bu ford servislerinin başlıca sorunu. hatta ford müşteri hizmetlerinin dahi haberi yok arayınca güncelleme yok diyorlar. oysa bizim forumda yaptırdıkları servisin adını veren arkadaşlar var. aynı yazılım değildir araçlar ama bahsi geçen servislerde sizin araçların yazılımına da yardımcı olabilirler.... aşağıdaki bizim sayfada linkte birkaç servis adı var. saygılar...

    http://forum.donanimhaber.com/m_71896747/mpage_37/f_/key_kuga//tm.htm#87915016
  • Arkadaslar acilen Kuga'nızın ruhsatta ne olarak belirtildiğini ve araç sınıfını yazabilir misiniz? Bugün bu yüzden aracımı muayene ettiremedim.

    örnek

    Otomobil
    arazi taşıtı
    Otomobil ( arazi taşıtı)
    4x4
    vs.

    sınıfı
    M1
    M1G gibi.

    Benimki 2011 model. Ruhsatta Otomobil (arazi taşıtı) olarak yazılıydı. Muayene olamadım. Zorla Ruhsat değiştirtiyorlar. Ya otomobil ya da arazi tasiti olmaliymis.
  • yazılım güncelleme değil de aracımın yol bilgisayarında menzil(kalan mesafe) kısmı yanlış ölçüyor her seferinde gitmesi gerekenden ortalama 150 km az gösteriyor şeklinde derdinizi ifade edin. Bizim çok zeki Ford yetkilileri Ford tarafından yayınlanan yazılımın sadece bu hatayı giderdiğini zannediyor fakat Ford Amerika forumlarına şöyle bir göz atarsanız güncellemenin sadece bahsettiğim hataya yönelik olmadığını, söylediğim gibi vites geçişlerini ciddi oranda iyileştirdiğini okursunuz.
  • benim de aracımın bagaj perdesinin yuvalarına oturmasını sağlayan o ufak plastikler kırıldı ve servis bana 5 liralık plastiği temin etmek yerine 808 lira karşılığında perdenin komple değişimini teklif etti . Bu ufak plastik parçaları nereden temin edebileceğim konusunda fikri olan var mıdır ?
  • Tüvtürk aracımızı bozuyor mu?

    Bugün Tüvtürk'e Kuga'mı götürdüm.Oradaki teknisyen kendilerinden kaynaklanan saçma sapan bir arşiv hatası yüzünden aracı 2 kez muayene etti.

    Fren testinde 4x4 araçlarda aynı dingildeki 2 tekerlek test silindirinde iken diğer dingildeki tekerleklerin altına free roller denen boşta dönen metal bir aksam konuyor. Birkaç tane dönen merdane gibi silindirden oluşuyor, test edilen tekerlekler silindirlerle döndürülürken diğer tekerlekler de bu free rollerin üzerinde boşta dönüyor.

    Gelelim benim yaşadıklarıma.

    1.testte adam aracın arka tekerleklerine free roller koyup ön tekerlekleri test silindirine yerleştirdi. Ön ve arkalar beraber döndü.
    Ardından arka tekerlekleri test silindirine aldı ancak ön tekerlekler yerde idi. Free Roller KOYMADI! ön tekerlekler haliyle yerdeydi ve dönmedi.

    2.testte hem ön hem de arka tekerlekler test edilirken diğer tekerleklere free roller kondu. Önler test edilirken arkalar free rollerin üzerinde döndü. Arkalar test edilirken Ön tekerlekler free rollerin üzerindeydi ancak dönmediler. Yalnız aracın sağ tarafındaydım orada free roller vardı ancak sol tarafını göremiyordum, olup olmadığını bilmiyorum.

    Sorum şu: Bu adam bu testte aracıma zarar vermiş olabilir mi? Bizim araçlar 4 çeker ve bir taraf döndürülüp diğer taraf hareketsizliğe zorlanırsa "mesela aracın çekilmesi sırasında ya da bu testte " şanzımana zarar verilir mi?

    Bu adama yediği haltı anlatıp durumu sorduğumda bişeyeler geveledi ama bir halttan anlamadığı ortada. Bunlardaki sistem captivadaki sistemmiş, ayırıyormuş, zarar görmezmiş bik bik bik... Niye takıyorsun free rolleri o zaman !

    Fikirlerinizi ve tecrübelerinizi paylaşır mısınız, teşekkürler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi omnimanyak -- 20 Şubat 2014; 15:58:27 >




  • omnimanyak O kullanıcısına yanıt
    bir sıkıntı olacağını zannetmiyorum sonuçta elektronik olark güç dağıtılıyo...
  • İyi günler arkadaşlar.
    Yarın 2010 Kuga Titanium Powershift alacağım. İstanbul Bakırköy'de oturuyorum. Alacağım araç 110 bin km'de. Kaporta hasarsız. Motor ve yürür aksam açısından almadan önce nelere dikkat etmemi önerirsiniz?
    İstanbul Bakırköy, Bahçelievler, Yenibosna, İkitelli civarında bundan sonraki bakımlarını yaptırabileceğim iyi, insaflı, insan olan bir özel servis var mıdır bildiğiniz.
  • Arkadaşlar ;

    2011 model ford kuga titanyum aldım araçtan memnunum 1 konu haricinde seyir halindeyken triptonic olarak kullanırken 5.vitesten 4.vitese aldığınızda araçta bir şahlanma olmamakta ilk defa otomatik vites kullanıyorum otomatiklerin genelinde mi böyledir deneyen oldumu hiç ?Bu arada yakıtı fazla olarak söylen arkadaşlar 0,35 kuruş ile 0,40 kuruş arasında gayet normal hem 2.0 cc hem 4X4 ve 1800 kg ye gayet normal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi webduskunu -- 14 Mayıs 2014; 13:40:47 >
  • 2011 Honda crv 2.0 150 bg otomatik ile 2011 Ford kuga 2.0 140 bg otomatik arasında kalmış durumdayım açıkçası.
    hondanın daha geniş karoseri ve sağlam benzinli motoru (lpg taktıracam) beni çekiyor fakat ford da bana göz kırpmıyor değil dizel oluşu ve yakışıklı duruşu beni çekiyor. Fikir verebiliecek olan varmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginman01

    2011 Honda crv 2.0 150 bg otomatik ile 2011 Ford kuga 2.0 140 bg otomatik arasında kalmış durumdayım açıkçası.
    hondanın daha geniş karoseri ve sağlam benzinli motoru (lpg taktıracam) beni çekiyor fakat ford da bana göz kırpmıyor değil dizel oluşu ve yakışıklı duruşu beni çekiyor. Fikir verebiliecek olan varmı ?

    aynı ikilemdeyim kesinlikle.
    Honda nın aşırı düşük torku beni caydırmaya yetiyor.
    bu cüssede bir araçta en önemli unsur tork ve bir çok tercihinde önünde gelir.
    aracınızda 5 kişi varken bir rampada dur kalk yapmak Honda ile tam bir eziyet olacaktır.
    aynı motor seviyelerinde olsalar kesinlikle Honda derim ama , böyle Suv kullanılmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginman01

    2011 Honda crv 2.0 150 bg otomatik ile 2011 Ford kuga 2.0 140 bg otomatik arasında kalmış durumdayım açıkçası.
    hondanın daha geniş karoseri ve sağlam benzinli motoru (lpg taktıracam) beni çekiyor fakat ford da bana göz kırpmıyor değil dizel oluşu ve yakışıklı duruşu beni çekiyor. Fikir verebiliecek olan varmı ?

    Merhabalar,
    Öncelikle Honda Crv 2.0 benzinli bir model, ağır kasası ve seçilen motordan dolayı tüketim konusunda pek cimri olmadığını biliyorum. Klasik cevap olarak "ama ben tüp takacağım" diyorsanız, bagajda ayrı bir depoya, ağzının bir kenarında yarım sigarasıyla kendini usta sananlardan masal dinlemeye, "vay cip almış ama tüplü" aşağılamalarına, avmlere giriş streslerine, hazır olmalısınız.

    Diğer tarafta tartışmasız kendi sınıfında üstün yol tutuşu ile, 7-8 ltlerde dizel tüketimi ve kendini kanıtlamış çift kavramalı powershift şanzımanı ve dolu bir araç olan Kuga.
    Tercih size kalmış.




  • Arkadaşlar selamlar;
    2011 Ford KUGA 2.0 TDCi Titanium Powershift AWD almak üzereyim.
    Captiva, Honda crv ve bunun arasında kalıp buna ısındım gibi. Yalnız bu arka koltuk dar meselesi kafama takıldı.
    Sizce arka koltuk darmı?
  • 2011-2012 modellerde titanium selective donanım farkları nelerdir

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaslar merhaba, yaklasık iki hafta önce ford kuga 1.6 182 hp selective ile kuga ailesine katılmış bulunmaktayım:) aracı bütün selefleri ile aylarca karşılaştırıp test sürüşlerini yaptıktan sonra tercih ettim ve ne kadar doğru bir karar verdiğimi her geçen gün daha iyi anlıyorum..benden daha tecrübeli aracı bilen arkadaslara sormak istediğim birkaç husus var yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. ilk sorum araç belli bir hıza ulaştığında kapıları otomatik kilitlemiyor sanırım? ikinci sorum da araç daha 500 km de bile değil gerçi ama depoyu fullediğimde katedebileceği mesafeyi 540 km gibi gösteriyor bu normal mi keza agresif olmayan bir kullanımla şehir içi 10 litre civarı yakıyorum?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sanırım soruyu yanlış yere sordunuz, aşağıda verdiğim linkte bütün sorularınıza cevap bulabilirsiniz.
    http://forum.donanimhaber.com/m_71896747/mpage_41//tm.htm#94629025
  • simsek07 S kullanıcısına yanıt
    teşekkürler inceleyeceğim verdiğiniz linki...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: omnimanyak

    Tüvtürk aracımızı bozuyor mu?

    Bugün Tüvtürk'e Kuga'mı götürdüm.Oradaki teknisyen kendilerinden kaynaklanan saçma sapan bir arşiv hatası yüzünden aracı 2 kez muayene etti.

    Fren testinde 4x4 araçlarda aynı dingildeki 2 tekerlek test silindirinde iken diğer dingildeki tekerleklerin altına free roller denen boşta dönen metal bir aksam konuyor. Birkaç tane dönen merdane gibi silindirden oluşuyor, test edilen tekerlekler silindirlerle döndürülürken diğer tekerlekler de bu free rollerin üzerinde boşta dönüyor.

    Gelelim benim yaşadıklarıma.

    1.testte adam aracın arka tekerleklerine free roller koyup ön tekerlekleri test silindirine yerleştirdi. Ön ve arkalar beraber döndü.
    Ardından arka tekerlekleri test silindirine aldı ancak ön tekerlekler yerde idi. Free Roller KOYMADI! ön tekerlekler haliyle yerdeydi ve dönmedi.

    2.testte hem ön hem de arka tekerlekler test edilirken diğer tekerleklere free roller kondu. Önler test edilirken arkalar free rollerin üzerinde döndü. Arkalar test edilirken Ön tekerlekler free rollerin üzerindeydi ancak dönmediler. Yalnız aracın sağ tarafındaydım orada free roller vardı ancak sol tarafını göremiyordum, olup olmadığını bilmiyorum.

    Sorum şu: Bu adam bu testte aracıma zarar vermiş olabilir mi? Bizim araçlar 4 çeker ve bir taraf döndürülüp diğer taraf hareketsizliğe zorlanırsa "mesela aracın çekilmesi sırasında ya da bu testte " şanzımana zarar verilir mi?

    Bu adama yediği haltı anlatıp durumu sorduğumda bişeyeler geveledi ama bir halttan anlamadığı ortada. Bunlardaki sistem captivadaki sistemmiş, ayırıyormuş, zarar görmezmiş bik bik bik... Niye takıyorsun free rolleri o zaman !

    Fikirlerinizi ve tecrübelerinizi paylaşır mısınız, teşekkürler..









    Subaru Club Türkiye forumunda bu konu ile ilgili bir başlık mevcut, incelemenizi öneririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kankkunen -- 16 Temmuz 2014; 22:37:18 >




  • noplaceforchance N kullanıcısına yanıt
    Ben 3 yıldır aracımı otokoç yenibosna servisine götürüyorum ve son derece memnunum. Serviste sorumluları Levent bey var. Çok iyi, ilgili biridir. Tavisye ederim.
  • Çok teşekkür ederim yanıtınız için.
  • Selam herkese
    Ben de bu sitede powershift Kuga'yı ilk alanlardan biriyim. Gerçekten ix35, qashqai, spartage, tiguan ile kıyaslayanlara gülmeden edemiyorum.
    Arabamın maşallahı var. 4x4 bile olmayan hafif yükseltilmiş otomobillere 70- 80 bin vereceğine 2. el temiz 2.0 TDCİ almak bence çok
    mantıklı. Aracımın şu an karma yakıt tüketimi 7.3. Uzun yolda 5.8 gibi rakamlara ulaştım. Bu performansta bir araç için daha ne istenir ki.
    Ama, Yeni kuga mı derseniz? işin açıkçası yeni kasayı beğenmedim.İçi ise çok güzel olmuş. Keşke bizim kasaya bu iç dizaynı yapsalardı.
    Son olarak şunu söylemek isterim ki, ford focus otomatik dizele 90000 vermektense, Kuga 2011-2012 powershit almak çok mantıklı. Eğer,
    temizini ve yıpranmamışını bulursanız uzun yıllar gönül rahatlığı içinde binebilirsiniz. Bu arada sahibinden.com da bu fiyata Kugasını satanın
    ben aklına yanayım. Aracın sıfırı donanımlı olanı 170.000 tl olmuş. Adam 2012 ye 80000 istiyor. Sıfırın yarı fiyatı bile değil.Valla şeytan diyor ki, git bi de hanıma al.
    Ben bu forumdaki Kuga sahibi arkadaşlara sesleniyorum. Lütfen Kuganızı otomobil parasına harcamayın. Çok pişman olursunuz...




  • 
Sayfa: önceki 101102103104105
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.