Şimdi Ara

Ford Focus C-Max (112. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
9.709
Cevap
28
Favori
855.276
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • değerli arkadaşlar,
    konu hızdan açılmışken bende bir olayımı anlatayım;
    kırşehir'den izmir'e dönüyordüm afyon'u yeni geçmiştim hızım saate 135 ila 150 arasında değişiyordu arbada eşim ve kayınvalidem ile kayınpederim vardı(hepsi uyuyordu )üstelik arabanın bagajıda nerdeyse full dönüyorduk bizimkilerin memleketleri kırşehir'den, süratli bir şekilde seyediyordum yol iki gidiş iki geliş ve ortada refuju olmayan bir şeritlik boşluğu olan asfalt bir şerit daha(yani 5 şerit )olan bir yolda ve frene basmadan gitmek istiyordum çünkü tekrar hızlanmak pek kolay olmuyordu, işte böyle yaptığım bir ara sağ seritte bir araba ve onu sollamaya niyetli bir araba daha, benden arkalarından hızla yaklaşıyordum haliyle çıkmasın diye sellektör yaptım ama amcam çıktı ve ben hatayı o an yaptım ortadaki şeritimsi yola atladım, bu arada karşı taraf 2şerit halinde geliyor, atladığım asfalt şerit tam ikisinide geçerken 5 cm kalınlığında mıcır birikintisine dönüştü, tecrübelerimden bu yoğunlukta yapacağım en ufak bir hatanın en az 4 ölüyle sonuçlanacağını fark ettim ve kesinlikle gazdan ayağımı çok az çekerek mıcırın beni ya şeridime yada karşı şeride atmasını bekledim, talihsizlik 3 km dir olmayan kedi gözleri belirdi orta şeritte, verilmiş sadakam varmış herhalde hiç birine çarpmadan şeridime döndüm ancak 5 kova kaynar su boşaldı üzerime. arabada kimse uyanmamıştı bu olaylar olurken ,ancak arkadakilerin korna ve sellektörlerinden herkez uyandı, ne oldu dediler ancak bende tık yok. mecbur oradan uzaklaştım ama o anı hiç unutmayacağım.




  • CMAXSEL
    GEÇMİŞ OLSUN...İNSAN HER TÜRLÜ TIKIRTIYA GÜRÜLTÜYE RAĞMEN ANCAK O TÜR DURUMLARDA GERÇEK ANLAMDA ARABANIN KIYMETİNİ ANLIYOR DEĞİL Mİ:::::::::::)
    quote:

    Orjinalden alıntı: cmaxsel

    değerli arkadaşlar,
    konu hızdan açılmışken bende bir olayımı anlatayım;
    kırşehir'den izmir'e dönüyordüm afyon'u yeni geçmiştim hızım saate 135 ila 150 arasında değişiyordu arbada eşim ve kayınvalidem ile kayınpederim vardı(hepsi uyuyordu )üstelik arabanın bagajıda nerdeyse full dönüyorduk bizimkilerin memleketleri kırşehir'den, süratli bir şekilde seyediyordum yol iki gidiş iki geliş ve ortada refuju olmayan bir şeritlik boşluğu olan asfalt bir şerit daha(yani 5 şerit )olan bir yolda ve frene basmadan gitmek istiyordum çünkü tekrar hızlanmak pek kolay olmuyordu, işte böyle yaptığım bir ara sağ seritte bir araba ve onu sollamaya niyetli bir araba daha, benden arkalarından hızla yaklaşıyordum haliyle çıkmasın diye sellektör yaptım ama amcam çıktı ve ben hatayı o an yaptım ortadaki şeritimsi yola atladım, bu arada karşı taraf 2şerit halinde geliyor, atladığım asfalt şerit tam ikisinide geçerken 5 cm kalınlığında mıcır birikintisine dönüştü, tecrübelerimden bu yoğunlukta yapacağım en ufak bir hatanın en az 4 ölüyle sonuçlanacağını fark ettim ve kesinlikle gazdan ayağımı çok az çekerek mıcırın beni ya şeridime yada karşı şeride atmasını bekledim, talihsizlik 3 km dir olmayan kedi gözleri belirdi orta şeritte, verilmiş sadakam varmış herhalde hiç birine çarpmadan şeridime döndüm ancak 5 kova kaynar su boşaldı üzerime. arabada kimse uyanmamıştı bu olaylar olurken ,ancak arkadakilerin korna ve sellektörlerinden herkez uyandı, ne oldu dediler ancak bende tık yok. mecbur oradan uzaklaştım ama o anı hiç unutmayacağım.




  • arkadaşlar bu konun başlangıcında bir yerlerde emniyet kemeri uyarısını durdurmanın bir yolunu anlatmıştı diğer arkadaşlar fakat aynı forumda başka bir yerde emniyet kemeri alarmını 9 kez takıp çıkararak iptal ederseniz uyarı kesilir ama aynı zamanda hava yastıklarıda devre dışı kalır diye yazmış bir arkadaş acaba bunun doğruluk payı nedir ustalar bana bir cevap yazarsa çok memnun olurum bu arada benim aracım daha önce de yazmıştım ama 2004 trend c-max
  • egeliefe selam bende evli ve 36 yaşında bir çocuk babasıyım. Hikayelerimiz benzer. Sorumluluk her şeyden önce geliyor.
    Artık çoğu kez şehirlerarası otobüs şöförleri gibi kullanıyorum: sakin,sabit hızda ve istikrarlı: sonuç arabadaki kimse 2 sa den fazla dayanamıyor hepsi uyuyor. Bu da başarımızın bir kanıtı. Yeknesak bir tempo arabadakileri uyutuyor. C.Cont ünde bunda payı çok.
    Nadiren otoban denk getirirsem 180-200 km ile tempolu gittiğimde oluyor hani. eski günlerin hatırına....
    Artık çoğunlukla hız limitlerini aşmamak kaydı ile seri sollamalar ve konvoylardan hızlı sıyrılmalar şeklinde özetleyebileceğim bir sürüş stili ile tatmin ediyoruz kendimizi.
    Güvenliği ve kuralllara uymayı sonuna kadar uyguluyorum. Ama bu sürüşten ve yolculuktan zevk almamı asla engellemiyor. Forumdaki tüm katılımcı arkadaşlara güvenli sürüşler diliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tissot1853

    egeliefe selam bende evli ve 36 yaşında bir çocuk babasıyım. Hikayelerimiz benzer. Sorumluluk her şeyden önce geliyor.
    Artık çoğu kez şehirlerarası otobüs şöförleri gibi kullanıyorum: sakin,sabit hızda ve istikrarlı: sonuç arabadaki kimse 2 sa den fazla dayanamıyor hepsi uyuyor. Bu da başarımızın bir kanıtı. Yeknesak bir tempo arabadakileri uyutuyor. C.Cont ünde bunda payı çok.
    Nadiren otoban denk getirirsem 180-200 km ile tempolu gittiğimde oluyor hani. eski günlerin hatırına....
    Artık çoğunlukla hız limitlerini aşmamak kaydı ile seri sollamalar ve konvoylardan hızlı sıyrılmalar şeklinde özetleyebileceğim bir sürüş stili ile tatmin ediyoruz kendimizi.
    Güvenliği ve kuralllara uymayı sonuna kadar uyguluyorum. Ama bu sürüşten ve yolculuktan zevk almamı asla engellemiyor. Forumdaki tüm katılımcı arkadaşlara güvenli sürüşler diliyorum.


    arkadaşım ağzından bal damlıyor nede güzel söyledin bunu valla çok hoşuma gitti keşke herkes senin gibi düşünsede TRAFİK CANAVARLARI KOCAMAN BİR YESE aslında trafik canavarlarını kendi içimizde erite biliriz örneğin herkes düzgün kullanırken bi kişi kurallara uymadığı zaman o kişiyi herkes trafik polisine şikayet etse plakasını alıp bu sorunlar ortadan kalkar tabi zengin olupta bu işi sırf gıcıklık için yapanlar var




  • quote:

    Artık çoğu kez şehirlerarası otobüs şöförleri gibi kullanıyorum: sakin,sabit hızda ve istikrarlı: sonuç arabadaki kimse 2 sa den fazla dayanamıyor hepsi uyuyor. Bu da başarımızın bir kanıtı. Yeknesak bir tempo arabadakileri uyutuyor.


    tissot1853,
    15 yıldır İstanbul-Aydın arası yılda 3-4 defa gider gelirim.
    Hızlı kullandığım yıllarda 8 saat'te bu yolu alırken yavaş ve güvenli kullandığım yıllardan itibaren 9 saatte bu yolu almaya başladım.(Otobüs yolculuğu ise 10-11 saat sürüyor)
    Topu topu 1 saat için artık hayatımı(ve sorumluluğum altındakilerin hayatlarını) tehlikeye sokmuyorum.

    Bir de yaşlandık mirim!
  • egeliefe, tissot1853, cmax1973 anlattıklarınıza, hele de yaklaşık aynı yaşlarda olduğumuzu öğrendikten sonra, sonuna kadar katılıyorum. Genç yaşlarımda hele ehliyeti ilk alıp biraz araca hakim olmaya başladıktan sonraki deli ve gözü kara sürüş stili ile şimdiki "herşeyden önce emniyet, herkese ve herşeye dikkat" stilleri kıyaslanamaz bile. Dediğiniz gibi yaş ilerleyip 32 olunca, evlenip 2 çocuğa sahip olunca diğerlerini düşünmenin ne demek olduğunu anlıyorsunuz.
    quote:

    Şimdi sorumluluk duygusu ve yaşlanmanın etkisi ile 120'yi bile geçmemeye,makas atmamaya,kimseyle kapışmamaya özen gösteriyorum.Şunu görüyorum ki 2003 öncesi kullanımında çevremdekileri düşünmüyormuşum!Ben sadece kendime zarar veririm birşey olursa diye düşünüyordum çünkü.Ama yanımda veya karşı şeritte seyreden masum araçlara da zarar verebilirmişim.Neyseki çok büyük kazalar yapmadım.


    Artık kendi sürüşümden değil de başkalarının bu tarz sürüş yapmaları ve işin yalnızca eğlence, macera! yanını göz önüne alarak tedbiri elden bırakmalarından korkar oldum. Ama zaman zaman, bütün şartlar müsait olduğunda aracımın da performansını görmek hoşuma gitmiyor da değil

    Herkese kazasız, güvenli ve eğlenceli sürüşler...




  • Yakın zamanda Focus Sedan (4 kapı) Trend Benzinli Düz Vites için fiyat araştıran var mı?
    Ben nakit+Koç indirimi ile 30.000 YTL'ye buldum.
    Daha düşüğünü bilen var mı?
  • Herkese merhabalar,

    Bu siteyi son zamanlarda oldukça sık takip ediyorum ve ilk kez yazıyorum. Uzun bir düşünme, inceleme ve karar verme aşamasından sonra gerek donanım düzeyi/güvenliği ve gerekse aile arabası niteliğinde olması sebebiyle C-Max TDCİ GHİA almaya karar verdim. Ancak, bugün aradığım iki satıcı firmadan, 2007 C-Max lerde benim aradığım opsiyonlara sahip arabanın bulunmadığı (Konfor+ESP/TCS, güvenlik paketi 2007 lerde standard olmalı diye yazılmıştı önceki sayfalarda) hatta şu anda opsiyonlu araç sipariş işleminin kabul edilmediği (pekde inandırıcı gelmedi ama!) söylendi. Ya bunlar ellerindeki baz modelleri satmak için böyle bir tavır takınıyorlar yada FORD un 2007 için yelpazesinde bazı değişiklikler olacak.Acaba bu hususta bilginiz var mı?

    Dahada önemlisi, şu sıralarda liste fiyatı 53,000 YTL olan bu araç (C-Max TDCİ GHİA Konfor+ESP/TCS) oynak fiyatlar veren bayiler göz önünde bulundurularak, peşin+KOÇ indirimiyle yaklaşık ne kadara çıkabilir?

    Hepinize teşekkürler.




  • 45.000-47.000 aralığı.

    (Faturada oynama yaparlarsa)
  • Bundan 3 ay önce, C MAX TDCI Ghia CVT 45 e aldım. Konfor paketi var ama guvenlik ESP yok. 2006 model. Fiyat uygun mudur ?
  • İyi akşamlar Seroğlu,
    Genellikle fiyat farkı sebebiyle güvenlik paketli araçlar sipariş edilmiyor....Nedeni ise sanırım Güvenlik paketli(Esp-Tcs, hava perdeleri) araç isteyen alıcılara, bu opsiyonlara sahip aracın gelmesinin 2 ay veya daha fazla süreceği söylendiğinde alıcıların bu durumda fazla beklememek adına opsiyonsuz araçları kabul etmesi(Bende bu şekilde oldu) dolayısıyla getirme gereği duymuyorlar....
    quote:

    Orjinalden alıntı: seroglu

    Herkese merhabalar,

    Bu siteyi son zamanlarda oldukça sık takip ediyorum ve ilk kez yazıyorum. Uzun bir düşünme, inceleme ve karar verme aşamasından sonra gerek donanım düzeyi/güvenliği ve gerekse aile arabası niteliğinde olması sebebiyle C-Max TDCİ GHİA almaya karar verdim. Ancak, bugün aradığım iki satıcı firmadan, 2007 C-Max lerde benim aradığım opsiyonlara sahip arabanın bulunmadığı (Konfor+ESP/TCS, güvenlik paketi 2007 lerde standard olmalı diye yazılmıştı önceki sayfalarda) hatta şu anda opsiyonlu araç sipariş işleminin kabul edilmediği (pekde inandırıcı gelmedi ama!) söylendi. Ya bunlar ellerindeki baz modelleri satmak için böyle bir tavır takınıyorlar yada FORD un 2007 için yelpazesinde bazı değişiklikler olacak.Acaba bu hususta bilginiz var mı?

    Dahada önemlisi, şu sıralarda liste fiyatı 53,000 YTL olan bu araç (C-Max TDCİ GHİA Konfor+ESP/TCS) oynak fiyatlar veren bayiler göz önünde bulundurularak, peşin+KOÇ indirimiyle yaklaşık ne kadara çıkabilir?

    Hepinize teşekkürler.




  • merhaba,
    bu forumu uzun süre takip edip, hemen hemen tüm girişlere bakarak Ağustos 2006 da Ghia Tdci CVT GP bir Cmax sahibi oldum .Nisanda 44.5 den anlaştığım araç kur farkları ve fiyat sabitlememe nedeniyle ancak Ağustos başında elime geçebildi ve fiyat herşey dahil 47,5 oldu (Gürbaşlar otomotiv; Ebru hanım isminde bir görevli yardımcı olmuştu o dönemde; bu arada diğer ford acentaları burunlarından kıl aldırmayıp ellerindeki araçta inat ediyordu ). Bence bekleyebilecek arkadaşlar, fiyat sabitleme garantisi isteyerek, GP li Cmax tercih etmeli. ESP , euroNCAP tarafından şiddetle tavsiye edilmektedir.
    Bir Cmax sahibi olmama neden olan tüm forum üyelerine teşekkürlerimle.




  • Hepinize faydalı bilgiler için teşekkürler,

    Bugün ilk kez C-Max GHİA TDCİ in direksiyonuna geçip test yapma imkanı buldum. Öncelikle ya siz forum yorumcularının görüşlerinin etkisi altında kaldığımdan yada arabanın performansının beklediğimden daha iyi olmasından kanım birden ısınıverdi ve bu seçimin kesinlikle doğru bir karar olacağına inandım Eğer bu forumu okumadan o aracın yanından 100 kez geçmiş olsam belki şeklen beni hiç cezbetmezdi ama içine binince ve performansını görünce hepinize hak verdim.

    ravel74 dünde dediği gibi bayiler alıcıyı ellerindeki paketsiz araçlara yönlendirmek için herşeyi yapıyorlar. Hatta sevkiyatı kontrol edip önümüzdeki gün ve aylarda paketli araç girişi olmayacağınıda söylüyorlar. Sonuçta paketli araç isteyenler için bu işin iki üzücü tarafı 1) Sipariş edilecek aracın en az 2 ay beklenmesi, 2) Aracın fiyatı listeden hesaplandığı için bayi elindeki araçlara nazaran hiç pazarlık şansının olmaması (peşin alım bile pek cazip gelmedi bayiye)

    Beni huylandıran diğer bir husussa 2007 lerde standarda geçen perde hava yastıklı ve ısı yalıtımlı ön cama ait araçların girişlerinin henüz gerçekleşmemiş olması. Gerçi bayiler bile bu ayrıntıyı bilmiyorlar ve ben bunun doğruluğunu sorunca son gelen yazışmaları bulup bu olayın doğruluğunu teyid ediyorlar. İşin dahada vahimi bu tür araçların ne zaman giriş yapacağına dair bile en ufak fikirleri yok! Yani şu anda tipik bir geçiş süresi sendromu yaşıyor gibiyiz. Herhalde bundan sonraki adımım, aralık ayının ilk zamanlarındaki olası kampanyaları bekleyip dişe dokunur bir indirimle karşılaşırsam ESP, Konfor dinlemeden baz modele atlamak. Eğer tatminkar bir indirim bulamazsam, liste fiyatı üzerinden gönlümce paketli bir araç sipariş edip sabit fiyata bağladıktan sonra bahar gelip karlar erimeye yüz tuttuğunda arabama biniyor olmayı ümit etmek.

    Bu arada nerede okuduğumu bilemiyorum ama 2007 özellikli araçlarda standarda geçenlerin yanında konfor paketinin kalktığını söyleyen bir yorum vardı sanırım. Bu konuda bilgisi olan arkadaşlar varsa bilgilendirebilirse sevinirim.

    Şimdiden teşekkür eder yorum ve görüşlerinizi beklerim.




  • evet cmax ghia tdci de konfor paket kalkmıştı 2007 lerde.
  • Hızla ilgilenen ve hızı seven arkadaşlara bir soru:Aranızda hiç karting ile ilgilenen oldumu?
    Neden soruyor diyenlere,belki karting yaparlarsa, otomobillerini A noktasından B noktasına ulaşmak için kullanırlar ve yollarda yarış yapmazlar.
    Arkadaşın biri yaş ilerledikçe ve ailem genişledikçe daha yavaş sürmeye başladım demiş.Bence genç yaşlardada yavaş sürülsün ama hız kaşıntısı olanlarda karting pistlerinde ve benzeri yerlerde deşarj olabilirler.

    Hızlı ve stresli kullanan arkadaşların hepsine selam olsun.
  • arkadaşlar merhaba,

    Fuarla ilgili kimseden bir yorum, görüş, eleştiri gelmedi. Kimse gitmedi mi yoksa kimse yeni modellerle ilgilenmiyor mu acep

    Selamlar...
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tissot1853

    egeliefe selam bende evli ve 36 yaşında bir çocuk babasıyım. Hikayelerimiz benzer. Sorumluluk her şeyden önce geliyor.
    Artık çoğu kez şehirlerarası otobüs şöförleri gibi kullanıyorum: sakin,sabit hızda ve istikrarlı: sonuç arabadaki kimse 2 sa den fazla dayanamıyor hepsi uyuyor. Bu da başarımızın bir kanıtı. Yeknesak bir tempo arabadakileri uyutuyor. C.Cont ünde bunda payı çok.
    Nadiren otoban denk getirirsem 180-200 km ile tempolu gittiğimde oluyor hani. eski günlerin hatırına....
    Artık çoğunlukla hız limitlerini aşmamak kaydı ile seri sollamalar ve konvoylardan hızlı sıyrılmalar şeklinde özetleyebileceğim bir sürüş stili ile tatmin ediyoruz kendimizi.
    Güvenliği ve kuralllara uymayı sonuna kadar uyguluyorum. Ama bu sürüşten ve yolculuktan zevk almamı asla engellemiyor. Forumdaki tüm katılımcı arkadaşlara güvenli sürüşler diliyorum.

    sizi ihtiyarlar sizi 30 lu yaşlarda yaşlanmaktan bahseder olmuşsunuz silkelenin beyawww bende 33 ama uyudugum zamanı yaşanmış zaman olarak kabul etmedigim için yaş 17 sizede taysiye ederim bu arada yarın saat 12 gibi edirneye yolculukvar yolu boş yakalarsam arabanın cigerini sökecegim akşama anlatırım izlenimlerimi ( KESİNLİKLE YOLUN BOŞ OLDUGU ZAMAN SÜRAT YAPACAGIM EMİN OLUN )




  • quote:

    Orjinalden alıntı: g.m.y.

    Hızla ilgilenen ve hızı seven arkadaşlara bir soru:Aranızda hiç karting ile ilgilenen oldumu?
    Neden soruyor diyenlere,belki karting yaparlarsa, otomobillerini A noktasından B noktasına ulaşmak için kullanırlar ve yollarda yarış yapmazlar.
    Arkadaşın biri yaş ilerledikçe ve ailem genişledikçe daha yavaş sürmeye başladım demiş.Bence genç yaşlardada yavaş sürülsün ama hız kaşıntısı olanlarda karting pistlerinde ve benzeri yerlerde deşarj olabilirler.

    Hızlı ve stresli kullanan arkadaşların hepsine selam olsun.

    dostum hız meraklısı degilim fakat arada bir bindigimiz araçların limitlerini görmek bence gerekli sagır kalmasın araba yukardada yazdıgım gibi kesinlikle boş bir yolda yarın edirneye gidecegim paralı yolu tercih edecegim için muhtemelen yolda boşluklar yakalıyacagım bu boşluklarda aracın limitlerini zorlamak çok tehlikeli olacagını sanmıyorum genede kötüsünden ALLAH korusun herkese iyi akşamlar




  • quote:

    Orjinalden alıntı: elkmuhyvz

    arkadaşlar merhaba,

    Fuarla ilgili kimseden bir yorum, görüş, eleştiri gelmedi. Kimse gitmedi mi yoksa kimse yeni modellerle ilgilenmiyor mu acep

    Selamlar...

    çok istedigim halde gidemedim işler yüzünden zaten içimde yara oldu sende üstüne tuz dökmüş oldun
  • 
Sayfa: önceki 110111112113114
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.