Şimdi Ara

Ford B-Max alınır mı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
19
Cevap
0
Favori
5.790
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • şuan hb kasa aracım var ve daha geniş bir araç istiyorum.C-max,meriva,scenic tarzı araçların fiyatları beni aşıyor.b-max in fiyatları daha makul gibi ancak kasanın daha yeni olması,kendini kanıtlamamış olması beni düşündürüyor.baktığım model
    2012 model Titanium 1.0i EcoBoost 120PS 43.775 TL( pazarlıkla 1000-1500 lira felan indirilir sanırım!)
    siz olsaydınız bu aracı alır mıydınız?



  • İhtiyaçlarınızı karşılıyorsa hacim - motor - vergi vs neden olmasın..
  • Bende aynı sizin gibi otomatik olma sartı ile arastırdım ve B-max aldım.

    Arabadan cok memnunum her binen cok begeniyor.Sony muzik sistemi gercekten cok ama cok guzel:)

    Kullanımı cok rahat ve kontforlu.Ben jazz ile arada kaldım ama ikisinide kullanınca bana gore ford.

    Kapı cok avantaj saglıyor.
  • Alınır gayet mantıklı.
  • Araba güzel araba ama boyutları itibarı ile kesinlik MPV rahatlığı beklemeyin.. Fiesta'nın biraz daha hallicesi olmuş o kadar.. Titanium donanım gayet dolu hani fiyatını da karşılıyor ancak kesinlikle geniş bir araba değil..
  • Bende 23 subat gunü 2012 model 1.5 tdci titanium+ plus + x paket aracımı teslim aldım ; 49.000 TL. Jazz ile B max arasında kalmıştım. Jazz'ın 1.4 fun Cvt için aldığım fiyat 44.000 TL idi. Senede 10.000 km yaptığım için aslında tercihim, 1.0 ecoboost'du. Ancak istediğim donanımda bulamadım.
    Aracım hakkında, 1 günlük izlenimlerim;
    100 km'de 5.1 litre yakıyor,
    Şehir içindeki trafik de, güçsüz (75 bg) motorun dezavantajını hissetmedim,
    Çoğu araçtan biraz daha yüksek, bu ayrı bir sürüş keyfi veriyor,
    Sony müzik sistemi mükemmel,
    B kolonun olmaması kayan kapılar sayesinde çocuk koltuğunu yerleştirmek, araca binip inmek çok kolay
    Frenler aşırı zayıf, durmayacakmış gibi geliyor,
    Bagaja çocuk arabasını sığdırmak güç oluyor,
    Yüksek yapıdan dolayı, sağa sola hızlı dönüşlerde Esp devreye girmez ise savrulma riski var,
    Sync güzel bir özellik ama sesli komutlarda telefon rehberine kayıtlı kişilerin isimlerini anlamıyor,

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Ford B-Max alınır mı?
    13 yıl önce açıldı
    Ford ka alınır mı
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • hb aracınız varsa neden b-max alıyorsunuz ki. araç c sınıfı hb araçlardan daha ufak.
  • iç hacmi yeterli. ancak gerek fiyat gerek donanım ve gerekse dizayn olarak benim gözümde sınıfta kalmış bir araçtır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErkanG71

    Bende 23 subat gunü 2012 model 1.5 tdci titanium+ plus + x paket aracımı teslim aldım ; 49.000 TL. Jazz ile B max arasında kalmıştım. Jazz'ın 1.4 fun Cvt için aldığım fiyat 44.000 TL idi. Senede 10.000 km yaptığım için aslında tercihim, 1.0 ecoboost'du. Ancak istediğim donanımda bulamadım.
    Aracım hakkında, 1 günlük izlenimlerim;
    100 km'de 5.1 litre yakıyor,
    Şehir içindeki trafik de, güçsüz (75 bg) motorun dezavantajını hissetmedim,
    Çoğu araçtan biraz daha yüksek, bu ayrı bir sürüş keyfi veriyor,
    Sony müzik sistemi mükemmel,
    B kolonun olmaması kayan kapılar sayesinde çocuk koltuğunu yerleştirmek, araca binip inmek çok kolay
    Frenler aşırı zayıf, durmayacakmış gibi geliyor,
    Bagaja çocuk arabasını sığdırmak güç oluyor,
    Yüksek yapıdan dolayı, sağa sola hızlı dönüşlerde Esp devreye girmez ise savrulma riski var,
    Sync güzel bir özellik ama sesli komutlarda telefon rehberine kayıtlı kişilerin isimlerini anlamıyor,


    Halbuki B-Max'in temeli Fiesta; Polo ile birlikte sınıfının en iyi fren mesafesine sahip araçlarındandır. Farklı bir fren sistemi kullandıklarını sanmıyorum. Balatalarınızın yeni olması ve aracın üzerinde gelen yeni 4 mevsim lastiklerin böyle hissetmenize neden olduğunu düşünüyorum. Aynı zamanda savrulma dediğiniz olay da lastiklerinizden olabilir. Yine Fiesta sınıfının en iyi yol tutan aracı olarak gösteriliyor. Testler de B-Max'in benzer olduğunu söylemekte.

    Malum yeni lastiklerin üzerinde ince zar gibi bir tabaka vardır üretimden oluşan. Onun aşınmasından sonra lastikler tam performanslarını gösterirler. Bu tabaka balatalarda da vardır. Basit bir örnek olarka bisiklet fren balatasına bakarsanız ne demek istediğimi anlarsınız.

    Güle güle kullanınız aracınızı. Bu problemleriniz de 500 km olmadan geçecektir diye düşünüyorum.




  • B max ın hacim anlamında b sınıfı hb bi araçtan hiçbi farkı yok.sadece tavanı biraz daha yüksek.bagaj hacmide benim fabia kadar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ErkanG71

    Bende 23 subat gunü 2012 model 1.5 tdci titanium+ plus + x paket aracımı teslim aldım ; 49.000 TL. Jazz ile B max arasında kalmıştım. Jazz'ın 1.4 fun Cvt için aldığım fiyat 44.000 TL idi. Senede 10.000 km yaptığım için aslında tercihim, 1.0 ecoboost'du. Ancak istediğim donanımda bulamadım.
    Aracım hakkında, 1 günlük izlenimlerim;
    100 km'de 5.1 litre yakıyor,
    Şehir içindeki trafik de, güçsüz (75 bg) motorun dezavantajını hissetmedim,
    Çoğu araçtan biraz daha yüksek, bu ayrı bir sürüş keyfi veriyor,
    Sony müzik sistemi mükemmel,
    B kolonun olmaması kayan kapılar sayesinde çocuk koltuğunu yerleştirmek, araca binip inmek çok kolay
    Frenler aşırı zayıf, durmayacakmış gibi geliyor,
    Bagaja çocuk arabasını sığdırmak güç oluyor,
    Yüksek yapıdan dolayı, sağa sola hızlı dönüşlerde Esp devreye girmez ise savrulma riski var,
    Sync güzel bir özellik ama sesli komutlarda telefon rehberine kayıtlı kişilerin isimlerini anlamıyor,


    hocam neden c sınıfı hb'lere bakmadınızki.

    c4, i30, ceed gibi araçlar bmax'den daha geniş, daha konforlu, daha iyi araçlar. yurtdışında bu tür araçlar fiyat avantajı sayesinde tutuluyor türkiye'de ise c sınıfı araçlarla aynı ya da daha pahalı.

    b-max'in bağaj hacmi 304 litre c4 400 litre.




  • alınır
  • C maxı almadan önce incelemiştim kesinlikle c.sınıfı araç genişliği beklemeyin sıradan b sınıfı aracın hafif şişirilmiş hali ancak sürgülü kapılar inanılmaz kolaylık sağlıyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracı, benden ziyade eşim kullanacak, aracın tipi, boyutları (4 m), çocuk koltuğunu rahatça yerleştirebilme, çoçuk izleme aynası, ön koltukların arkasının plastik olması gibi detaylar ve eşimin de talebi dogrultusunda b max aldik.
    Frenler konusunda, haklısınız galiba; kullanım kitapçığında da, 500 km'den sonra frenlerin gerçek performansını vereceği yazıyor.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracın canlı hali daha güzel.
    Fren performansı mutlaka standartlar dahilindedir.Ancak aracın boş ağırlığı 1300 kg.Fren sistemi önler disk arkalar kampana, disk çapını bilmiyorum.Bu sınıfta normal kullanımda çok çok iyi bir fren performansıda beklememek lazım.Benim araçta bazen durmayacak gibi geliyor.Jazz da buna dahil.Fren anlamında beni tatmin eden araç Giulietta oldu.Muazzam bir frenleme performansı var.
    1.5 dizel manuelin 0-100 16.5 saniye son hız 157 km görünüyor.Araç tam şehir içi küçük aile aracı.Yalnız fiyat ve motor seçenekleri düşündürücü.Yüksek sürüş pozisyonu vermez ama C sınıfı araçlarada bakılabilir.
  • Frenlerdeki sorun şu olabilir aracın ağırlığı bir focus HB kadar ve b-max fiesta baz alınarak yapıldığı için fren sistemi focustaki gibi değil de fiestadaki gibi kullanılmış olabilir bu yüzden de zayıf kalıyor olabilir. Ayrıca bence 1.6 TDCi 115hp motoru kullanılmadığı sürece en mantıklı motor seçeneği 1.0 ecoboost 120hp olanıdır. Dizelde focus ağırlığındaki araca fiesta motoru takılmış gibi bence çok gereksiz ki fiyatı da cabası..
  • Hayırlısıyla aldık... Önce neden aldığımızı yazayım... 5 ve 7 yaşlarında iki çocuklu aileyiz... bende Citroen Grand Picasso var, işe gelip gidiyorum ve şehirdışı,uzakyol kullanıyoruz. İki çocuk ve onların ıvır zıvır eşyalarını rahatlıkla alan kamyon gibi bir araç. Eşimin Nissan Micrası var (dı), o da işe gelir gider, ayrıca şehir içinde Micrayı sıklıkla kullanırız çocuklarla birlikte. Micra'yı değiştirme vakti gelince aranmaya başladık. Kriterlerimiz:
    1- otomatik olacak, eşim manuel kullanamıyor
    2- Küçük olacak ama Micra gibi çok küçük değil (çocuklar büyüyorlar)
    3- Arka camlar elektrik kumandalı olacak - çocuklar!!! ( bu segmentte bu özellik o kadar sık değil, olanlarda da genelde üst versiyonlarda!)
    4- Perde hava yastıkları olacak - çocukların güvenliği!!! (yine bu segmentte her zaman standart değil)
    5- Savrulma kontrolu, ETS, EBS vs... gibi özellikler (+) tercih nedeni
    6- Aracın makyaj veya yeni kasa zamanının uzakta olması tercih nedeni...
    7- Bluetooth olacak

    Bütün bunları alt alta koyunca piyasadaki araçların büyük çoğunluğu elendi gitti... Ford B-Max en ideal araç gibi geldi bize. 1.6 otomatik titanyum paket, cam tavan, bütün opsiyonlar dahil ve metalik renk 49.600 gibi bir fiyatla bağladık.

    Almadan internetteki hemen tüm test sonuçlarını okudum. Sadece Türk sitelerini değil, Özellikle İngiliz sitelerini okudum. B-Max hemen tüm test sitelerinde sınıfının en iyileri arasında yorumlanıyor. hem de İngiliz siteleri bizim siteler gibi değil çok daha ciddi ve gereğinde çok acımasız olabiliyor. B sütunu kafamda güvenlik açısından soru işaretiydi, NCAP çarpma videolarını seyrettikten sonra rahatladım. Neredeyse arabanın içi dağlıyor ama kapılar milim kıpırdamıyor. Kapı kanatları "reinforced" ve "ultra-reinforced" boronlu çelikten imal edilmiş.

    Picassodan sonra bütün araçlarda daralma geldi bana, ama bu B-Max gayet iyi o açıdan. İçi ferah, kullanımı rahat... 3 teknolojik yenilikle geliyor: 1- Olmayan B-sütunu, 2-SYNC özelliği, 3-Şehir içi yakın takip veya yaya fırlamasında otomatik fren... 30 km altı hızlarda aktifleniyor, yani kırmızı ışıkta öndeki araca toslamanızı veya aradan geçen yayaya vurmanızı önlüyor. Ne kadar etkili bilmiyorum şu anda ama iyi bir özellik gibi...

    Sonuçta istediğiniz özellikler belliyse seçmek daha kolay olabiliyor.... Çocuklu aileler için iyi bir araç, çocuklu ailenin 2.aracı olarak daha da iyi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kritikos -- 11 Mart 2013; 2:57:46 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kritikos

    Hayırlısıyla aldık... Önce neden aldığımızı yazayım... 5 ve 7 yaşlarında iki çocuklu aileyiz... bende Citroen Grand Picasso var, işe gelip gidiyorum ve şehirdışı,uzakyol kullanıyoruz. İki çocuk ve onların ıvır zıvır eşyalarını rahatlıkla alan kamyon gibi bir araç. Eşimin Nissan Micrası var (dı), o da işe gelir gider, ayrıca şehir içinde Micrayı sıklıkla kullanırız çocuklarla birlikte. Micra'yı değiştirme vakti gelince aranmaya başladık. Kriterlerimiz:
    1- otomatik olacak, eşim manuel kullanamıyor
    2- Küçük olacak ama Micra gibi çok küçük değil (çocuklar büyüyorlar)
    3- Arka camlar elektrik kumandalı olacak - çocuklar!!! ( bu segmentte bu özellik o kadar sık değil, olanlarda da genelde üst versiyonlarda!)
    4- Perde hava yastıkları olacak - çocukların güvenliği!!! (yine bu segmentte her zaman standart değil)
    5- Savrulma kontrolu, ETS, EBS vs... gibi özellikler (+) tercih nedeni
    6- Aracın makyaj veya yeni kasa zamanının uzakta olması tercih nedeni...
    7- Bluetooth olacak

    Bütün bunları alt alta koyunca piyasadaki araçların büyük çoğunluğu elendi gitti... Ford B-Max en ideal araç gibi geldi bize. 1.6 otomatik titanyum paket, cam tavan, bütün opsiyonlar dahil ve metalik renk 49.600 gibi bir fiyatla bağladık.

    Almadan internetteki hemen tüm test sonuçlarını okudum. Sadece Türk sitelerini değil, Özellikle İngiliz sitelerini okudum. B-Max hemen tüm test sitelerinde sınıfının en iyileri arasında yorumlanıyor. hem de İngiliz siteleri bizim siteler gibi değil çok daha ciddi ve gereğinde çok acımasız olabiliyor. B sütunu kafamda güvenlik açısından soru işaretiydi, NCAP çarpma videolarını seyrettikten sonra rahatladım. Neredeyse arabanın içi dağlıyor ama kapılar milim kıpırdamıyor. Kapı kanatları "reinforced" ve "ultra-reinforced" boronlu çelikten imal edilmiş.

    Picassodan sonra bütün araçlarda daralma geldi bana, ama bu B-Max gayet iyi o açıdan. İçi ferah, kullanımı rahat... 3 teknolojik yenilikle geliyor: 1- Olmayan B-sütunu, 2-SYNC özelliği, 3-Şehir içi yakın takip veya yaya fırlamasında otomatik fren... 30 km altı hızlarda aktifleniyor, yani kırmızı ışıkta öndeki araca toslamanızı veya aradan geçen yayaya vurmanızı önlüyor. Ne kadar etkili bilmiyorum şu anda ama iyi bir özellik gibi...

    Sonuçta istediğiniz özellikler belliyse seçmek daha kolay olabiliyor.... Çocuklu aileler için iyi bir araç, çocuklu ailenin 2.aracı olarak daha da iyi...

    hayırlı uğurlu olsun diyelim.ilk fırsatta da bol bol resim yüklemenizi bekliyoruz.




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.