Şimdi Ara

Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
127
Cevap
2
Favori
10.127
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    tamam birader sen doğrusun, ben yalancıyım, harezmi tümden yanlış,

    bundan böyle; 7.9 >8.2, 139>145

    bu gerçekleri göremeyenler de kıvırıyor, kendine yontuyor, objektif olamıyor vs...

    polo GTI'ın 0'dan 200'e x saniyede çıktığını gösteren video da bazen "profesyonel video" oluyor, bazen videodaki araç bir anda hızlanmayı kestiği için 0-200'ü doğru gösteremiyor,

    ama aynı zamanda hatalı da olmuyor.

    Hem 0-200'e kaynak oluyor, hem kesintili hızlanma olduğu için doğru gösteremiyor, hem de hatalı olmuyor.

    bunlar normal , her tutarlı-objektif kişide görünen şeyler, quantum fiziği bir bakıma, kutuyu açıyorsun bazen kedi yaşıyor, bazen ölmüş oluyor kutuyu açan kişiye, ana göre değişiyor vs gibi...



    neyse ben yazacağımı yazdım, herkes ne nedir zaten biliyor, bilmeyenler de yukarıda yazılanları okur kendileri karar verirler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 19can84 -- 3 Mart 2012; 3:17:22 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver


    tamam birader sen doğrusun, ben yalancıyım, harezmi tümden yanlış,

    bundan böyle; 7.9 >8.2, 139>145

    bu gerçekleri göremeyenler de kıvırıyor, kendine yontuyor, objektif olamıyor vs...

    polo GTI'ın 0'dan 200'e x saniyede çıktığını gösteren video da bazen "profesyonel video" oluyor, bazen videodaki araç bir anda hızlanmayı kestiği için 0-200'ü doğru gösteremiyor,

    ama aynı zamanda hatalı da olmuyor.

    Hem 0-200'e kaynak oluyor, hem kesintili hızlanma olduğu için doğru gösteremiyor, hem de hatalı olmuyor.

    bunlar normal , her tutarlı-objektif kişide görünen şeyler, quantum fiziği bir bakıma, kutuyu açıyorsun bazen kedi yaşıyor, bazen ölmüş oluyor kutuyu açan kişiye, ana göre değişiyor vs gibi...



    neyse ben yazacağımı yazdım, herkes ne nedir zaten biliyor, bilmeyenler de yukarıda yazılanları okur kendileri karar verirler.

    Güzel demogoji.

    Sen 2 rakama takılıp kalırsın veya kalmak istersin ona göre konuşursun ben sana birçok örnek veririm ona göre konuşurum.Farkımız bu işte.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    ...Cİvic focus olayını saymıyorum bile.Bu konuda bile civice yontulmuş birçok alan var.YAzdım yukarıda.


    Emrahcım Civic'e yontulmuş birçok alan var dediğin kısımları yanlış yorumladığını yazdım ben de ama onları görmezden gelip hala böyle yazıyor olman düşündürücü.

    1. Aracın ağırlığını Ford şoförle birlikte hesaplamış. O yüzden civic'e göre fazla. Şoförün 75 kg ağırlığını çıkartırsan kilolar arasında 8 kg fark kalıyor.

    2. Focus süspansiyon konforu olarak daha başarılı ve puanlamada bunu dikkate almışlar.

    Civic de koltuk konforu daha fazla ve puanlamada bunu da dikkate almışlar.

    3. Yalıtım konusunda Focus'a hakettiği puanı iki ayrı bölümde vermişler zaten.

    Fren mesafesi konusunda Focus'a daha fazla puan verilebilirdi ama iç mekan genişliği konusunda da Civic'e daha fazla puan verilebilirdi.


    Yani gayet adil bir karşılaştırma ve test verileriyle paralel bir puanlama olmuş.

    Her iki aracın puanlama olarak daha fazlasını hakettiği birer durum var.


    Bundan sonra konuyla ilgili yazacağın mesajlara bu mesajımda yazdıklarımı dikkate alarak devam etmen dileğiyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Puanlamaya şimdi baktım da; en saçma kısım "Focus konforda da Civic'i yanına yaklaştırmıyor" dedikten sonra sürüş konforu konusunda 2 otomobile de eşit puan vermek olmuş.

    Ama burada esas saçma olan puanlamada değil, kullanılan o iddialı cümlede. Focus işte altı üstü. O cümleyi kurdurabilecek kadar ekstra konfor sunması imkansız ki sunmuyor da zaten.

    Puanlama kısmına çok takılmıyorum ama Civic maliyet hesapları yapılmadan bile Focus'un 1 puan önünde. Bu da derginin sonuç kısmında Civic için kullandığı tanımlamaya uymuyor.

    Ama şu da bir gerçek ki; Vw'nin katıldığı testlerde kullanılan basit puanlama oyunlarının 10'da 1'ine bile rastlayamıyorum şu puanlamada.

    Alıntıları Göster
    Civicin devir ve hız göstergeleri eski hissettiriyormuş :) incelemenin en saçma yeri kesinlikle.yazmak için yazmış rastgele...Bir de şu konfora çok takıldım. 2side aynı bu araçların konfor olarak; hiçbir c sınıfı diğerinden üstün değil günümüz koşullarında hepsi yakın zaten birbirine. Dergiler genelde testlerde aynı tip araçların arasında çok fark var gibi göstererek incelemelerin sıkıcı olmasının önüne geçmeye çalışıyorlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    Arkadaşlar merhaba,

    AMS dergisinin mart sayısında bu iki araci karşılaştırmışlar.

    Her ikisi de atmosferik benzinli olan araçların otomatik vitesleri biri çift kavrama diğeri tam otomatik olmak üzere farklı ekolleri yansıtıyor.

    Civic performansta birkaç salise daha iyi ve yarım litre kadar da az tüketmiş.

    Genel sonuçta da fiyat avantajı sayesinde Civic burun farkıyla önde gelmiş.


    Bunlar dergiden ilgili sayfaların fotoğrafları:

     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

    Selamlar.

    güzel araştırma




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Puanlamaya şimdi baktım da; en saçma kısım "Focus konforda da Civic'i yanına yaklaştırmıyor" dedikten sonra sürüş konforu konusunda 2 otomobile de eşit puan vermek olmuş.

    Ama burada esas saçma olan puanlamada değil, kullanılan o iddialı cümlede. Focus işte altı üstü. O cümleyi kurdurabilecek kadar ekstra konfor sunması imkansız ki sunmuyor da zaten.

    Puanlama kısmına çok takılmıyorum ama Civic maliyet hesapları yapılmadan bile Focus'un 1 puan önünde. Bu da derginin sonuç kısmında Civic için kullandığı tanımlamaya uymuyor.

    Ama şu da bir gerçek ki; Vw'nin katıldığı testlerde kullanılan basit puanlama oyunlarının 10'da 1'ine bile rastlayamıyorum şu puanlamada.

    Alıntıları Göster




  • Test sonuçlarının gerçeği yansıtmadığını düşündüren sorular var,
    Madem tork konvertörlü şanzımanlar tüketim ve performansda geri kalmıyor, neden üreticiler çift kavrama peşinde? hatta honda bile?

    yada çift kavramalılar için hep söylenen "üretimlerinin %90ni yazılımları almıştır" cümlesi devreye giriyor. Powershiftin yazılım anlamında daha çok yol alması gerekiyor, diyebiliriz.

    Yalnız full, benzinli ve otomatik c sınıfı fiyatları düşünüldiğünde mercekli xenonlarıyla elegance civic iyi bir tercih gibi görünüyor( az km yapanlar için)

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Test sonuçlarının gerçeği yansıtmadığını düşündüren sorular var,
    Madem tork konvertörlü şanzımanlar tüketim ve performansda geri kalmıyor, neden üreticiler çift kavrama peşinde? hatta honda bile?

    yada çift kavramalılar için hep söylenen "üretimlerinin %90ni yazılımları almıştır" cümlesi devreye giriyor. Powershiftin yazılım anlamında daha çok yol alması gerekiyor, diyebiliriz.

    Yalnız full, benzinli ve otomatik c sınıfı fiyatları düşünüldiğünde mercekli xenonlarıyla elegance civic iyi bir tercih gibi görünüyor( az km yapanlar için)

    Test sonuçları neden gerçeği yansıtmasın ki Oğuzcum?

    Standart ölçüm prosedürü uygulanmıştır herhalde.

    Daha ucuz, daha az yakan, daha performanslı olan araç birinci olmuş.


    Diğer sorunun cevabını açıklıyorum: Avrupa ve emisyon

    Çok km yapanlar da lpg taktırınca yine iyi bir tercih oluyor Civic.

    Sen sormadan yazayım: Otoparkımız dar olduğundan dolayı sedan araç bizim için pratik değil.

    O yüzden bu aracı almadım. :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Puanlamaya şimdi baktım da; en saçma kısım "Focus konforda da Civic'i yanına yaklaştırmıyor" dedikten sonra sürüş konforu konusunda 2 otomobile de eşit puan vermek olmuş.

    Ama burada esas saçma olan puanlamada değil, kullanılan o iddialı cümlede. Focus işte altı üstü. O cümleyi kurdurabilecek kadar ekstra konfor sunması imkansız ki sunmuyor da zaten.

    Puanlama kısmına çok takılmıyorum ama Civic maliyet hesapları yapılmadan bile Focus'un 1 puan önünde. Bu da derginin sonuç kısmında Civic için kullandığı tanımlamaya uymuyor.

    Ama şu da bir gerçek ki; Vw'nin katıldığı testlerde kullanılan basit puanlama oyunlarının 10'da 1'ine bile rastlayamıyorum şu puanlamada.

    Alıntıları Göster
    Japon motorlarının Alman motorlarını ezmesi kadar sıradan bir hadiseyi neden konu yapmışlar anlayamadım doğrusu.

    Kan çıkar mı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Test sonuçlarının gerçeği yansıtmadığını düşündüren sorular var,
    Madem tork konvertörlü şanzımanlar tüketim ve performansda geri kalmıyor, neden üreticiler çift kavrama peşinde? hatta honda bile?

    yada çift kavramalılar için hep söylenen "üretimlerinin %90ni yazılımları almıştır" cümlesi devreye giriyor. Powershiftin yazılım anlamında daha çok yol alması gerekiyor, diyebiliriz.

    Yalnız full, benzinli ve otomatik c sınıfı fiyatları düşünüldiğünde mercekli xenonlarıyla elegance civic iyi bir tercih gibi görünüyor( az km yapanlar için)

    Honda motorsikletlerinde bu teknolojiyi kullaniyor ve hatta motorsikletlerde , cift kavrama sanzimanlar daha önemli rol oynuyor. Videosu var birazdan paylasayim.

    Bmw'de tork konvertorlu tam otomatik kullaniyor , ne tuketim olarak ne de performans olarak kayip yok denecek kadar az.

    Simdi neden cift kavrama ile ugrassin ki ?

    Ayrica bu testte basarili olan sanzimandan daha cok motordur.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Puanlamaya şimdi baktım da; en saçma kısım "Focus konforda da Civic'i yanına yaklaştırmıyor" dedikten sonra sürüş konforu konusunda 2 otomobile de eşit puan vermek olmuş.

    Ama burada esas saçma olan puanlamada değil, kullanılan o iddialı cümlede. Focus işte altı üstü. O cümleyi kurdurabilecek kadar ekstra konfor sunması imkansız ki sunmuyor da zaten.

    Puanlama kısmına çok takılmıyorum ama Civic maliyet hesapları yapılmadan bile Focus'un 1 puan önünde. Bu da derginin sonuç kısmında Civic için kullandığı tanımlamaya uymuyor.

    Ama şu da bir gerçek ki; Vw'nin katıldığı testlerde kullanılan basit puanlama oyunlarının 10'da 1'ine bile rastlayamıyorum şu puanlamada.

    Alıntıları Göster
    bir de honda kalitesini hesaba katınca focustan her türlü iyi oluyor. Uzun yıllarda honda daha sorunsuz, daha ekonomik olacaktır. Powershift vs tam otomatik kadar güven vermiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mriya

    Japon motorlarının Alman motorlarını ezmesi kadar sıradan bir hadiseyi neden konu yapmışlar anlayamadım doğrusu.

    Kan çıkar mı

    Ford alman değil , amerikan.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: autoholic

    Çift kavrama ile konvansiyonel otomatiği kıyaslamak, dizel ile benzinliyi kıyaslayıp, benzinli daha ucuz bu yüzden kazandı demek gibi birşey.

    Abartmasak? Tam otomatik sanzimani ile tuketim ve performansta bir adim geride olmasi gereken civic onde gordugun gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Test sonuçlarının gerçeği yansıtmadığını düşündüren sorular var,
    Madem tork konvertörlü şanzımanlar tüketim ve performansda geri kalmıyor, neden üreticiler çift kavrama peşinde? hatta honda bile?

    yada çift kavramalılar için hep söylenen "üretimlerinin %90ni yazılımları almıştır" cümlesi devreye giriyor. Powershiftin yazılım anlamında daha çok yol alması gerekiyor, diyebiliriz.

    Yalnız full, benzinli ve otomatik c sınıfı fiyatları düşünüldiğünde mercekli xenonlarıyla elegance civic iyi bir tercih gibi görünüyor( az km yapanlar için)

    Kim demis o sozu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Test sonuçlarının gerçeği yansıtmadığını düşündüren sorular var,
    Madem tork konvertörlü şanzımanlar tüketim ve performansda geri kalmıyor, neden üreticiler çift kavrama peşinde? hatta honda bile?

    yada çift kavramalılar için hep söylenen "üretimlerinin %90ni yazılımları almıştır" cümlesi devreye giriyor. Powershiftin yazılım anlamında daha çok yol alması gerekiyor, diyebiliriz.

    Yalnız full, benzinli ve otomatik c sınıfı fiyatları düşünüldiğünde mercekli xenonlarıyla elegance civic iyi bir tercih gibi görünüyor( az km yapanlar için)

    Kim demis o sozu?

    Alıntıları Göster
    Orada atlanılan şey şanzıman olayından çok motor teknolojisi farkı. Atmosferik ve az yakan bir Ford'a rastlamadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Test sonuçlarının gerçeği yansıtmadığını düşündüren sorular var,
    Madem tork konvertörlü şanzımanlar tüketim ve performansda geri kalmıyor, neden üreticiler çift kavrama peşinde? hatta honda bile?

    yada çift kavramalılar için hep söylenen "üretimlerinin %90ni yazılımları almıştır" cümlesi devreye giriyor. Powershiftin yazılım anlamında daha çok yol alması gerekiyor, diyebiliriz.

    Yalnız full, benzinli ve otomatik c sınıfı fiyatları düşünüldiğünde mercekli xenonlarıyla elegance civic iyi bir tercih gibi görünüyor( az km yapanlar için)

    Kim demis o sozu?

    hangi sözü? sevgili açık hata bulma dedektifi utku bey?

    "üretimlerinin %90ni yazılımları almıştır" bu söz den bahs ediyorsan farz etki ben söyledim, buyur yanlışlığını ispat serbes...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi oquzdag -- 12 Temmuz 2012; 13:35:05 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Test sonuçlarının gerçeği yansıtmadığını düşündüren sorular var,
    Madem tork konvertörlü şanzımanlar tüketim ve performansda geri kalmıyor, neden üreticiler çift kavrama peşinde? hatta honda bile?

    yada çift kavramalılar için hep söylenen "üretimlerinin %90ni yazılımları almıştır" cümlesi devreye giriyor. Powershiftin yazılım anlamında daha çok yol alması gerekiyor, diyebiliriz.

    Yalnız full, benzinli ve otomatik c sınıfı fiyatları düşünüldiğünde mercekli xenonlarıyla elegance civic iyi bir tercih gibi görünüyor( az km yapanlar için)

    Kim demis o sozu?

    hangi sözü? sevgili açık hata bulma dedektifi utku bey?

    "üretimlerinin %90ni yazılımları almıştır" bu söz den bahs ediyorsan farz etki ben söyledim, buyur yanlışlığını ispat serbes...

    Alıntıları Göster
    Konuyu güncelleyeyim:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Test sonuçlarının gerçeği yansıtmadığını düşündüren sorular var,
    Madem tork konvertörlü şanzımanlar tüketim ve performansda geri kalmıyor, neden üreticiler çift kavrama peşinde? hatta honda bile?

    yada çift kavramalılar için hep söylenen "üretimlerinin %90ni yazılımları almıştır" cümlesi devreye giriyor. Powershiftin yazılım anlamında daha çok yol alması gerekiyor, diyebiliriz.

    Yalnız full, benzinli ve otomatik c sınıfı fiyatları düşünüldiğünde mercekli xenonlarıyla elegance civic iyi bir tercih gibi görünüyor( az km yapanlar için)

    Kim demis o sozu?

    hangi sözü? sevgili açık hata bulma dedektifi utku bey?

    "üretimlerinin %90ni yazılımları almıştır" bu söz den bahs ediyorsan farz etki ben söyledim, buyur yanlışlığını ispat serbes...

    Müddei iddiasını ispatla mükelleftir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    Test sonuçlarının gerçeği yansıtmadığını düşündüren sorular var,
    Madem tork konvertörlü şanzımanlar tüketim ve performansda geri kalmıyor, neden üreticiler çift kavrama peşinde? hatta honda bile?

    yada çift kavramalılar için hep söylenen "üretimlerinin %90ni yazılımları almıştır" cümlesi devreye giriyor. Powershiftin yazılım anlamında daha çok yol alması gerekiyor, diyebiliriz.

    Yalnız full, benzinli ve otomatik c sınıfı fiyatları düşünüldiğünde mercekli xenonlarıyla elegance civic iyi bir tercih gibi görünüyor( az km yapanlar için)

    Kim demis o sozu?

    hangi sözü? sevgili açık hata bulma dedektifi utku bey?

    "üretimlerinin %90ni yazılımları almıştır" bu söz den bahs ediyorsan farz etki ben söyledim, buyur yanlışlığını ispat serbes...

    Müddei iddiasını ispatla mükelleftir.

    Alıntıları Göster
    açıkçası yeni focus beni hayal kırıklığına uğrattı, 125 hp motor ve çift kavrama şanzıman 12 değil 10 saniye civarı bir 0-100 vermeliydi. Belki ecoboost motorla daha iyi sonuçlar elde edilebilir ama ben motordan çok şanzımanda problem olduğunu düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Puanlamaya şimdi baktım da; en saçma kısım "Focus konforda da Civic'i yanına yaklaştırmıyor" dedikten sonra sürüş konforu konusunda 2 otomobile de eşit puan vermek olmuş.

    Ama burada esas saçma olan puanlamada değil, kullanılan o iddialı cümlede. Focus işte altı üstü. O cümleyi kurdurabilecek kadar ekstra konfor sunması imkansız ki sunmuyor da zaten.

    Puanlama kısmına çok takılmıyorum ama Civic maliyet hesapları yapılmadan bile Focus'un 1 puan önünde. Bu da derginin sonuç kısmında Civic için kullandığı tanımlamaya uymuyor.

    Ama şu da bir gerçek ki; Vw'nin katıldığı testlerde kullanılan basit puanlama oyunlarının 10'da 1'ine bile rastlayamıyorum şu puanlamada.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar demiş focus çok yakmış yavaş kalmış fln ama 2 side 125 hp torklar nerdeyse aynı civic in motoru yüksek devirleri seviyor ve CİVİC 100 KG DAHA HAFİF olmasına rağmen focus çift kavramayla performansta yakalamış sayılır bence başarı.




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.