Şimdi Ara

Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
2
Favori
10.121
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bu puanlamalarda mantık arayanlar nerelerde acaba?Yoksa sadece vw lerde mi mantık aranıyor...?

    Mesela şu soru neden sorulmuyor?

    "Bu nasıl test arkadaş.Civic focustan kötü fakat fiyatı yüzünden 1. seçmişler.Kasko vs vs. neden böyle bu testler?"

    "Fabrika verisi 12.2 olan araç nasıl 11 saniye 0-100 verisi yakalayabiliyor?Resmen hondayı 1. yapmak için uğraşmışlar"





    Emrahcım Civic tu kaka edilen tam otomatik vitesiyle baş tacı edilen çift kavramalıdan daha performanslı olup daha az yakıt tüketmiş.

    Puanlama da bu açıdan paralel.

    Araçlardan biri Vw olunca testlerle puanlamanın örtüşmedigi hatta geçen ayki gibi passat karşısında s60'ın kasko değerini hatalı - yüksek verdikleri gibi detaylarla oynayıp sonuca etki edilen örnekler vardı.

    Eğer bu testte civic focustan daha yavaş çıksa ve daha fazla yakıt tüketse (ve içi daha ferah olmasa vb.) ve buna rağmen puanlamada birinci çıksa dediğinin bir doğruluk payı olurdu.

    Haksız mıyım?

    Abi performans konusunda 12.2 olan hızlanma değeri 11.1 bulunmuş.NAsıl?

    Bu bir vw olsaydı burada yazılacakları tahmin etmek zor değil.Ayrıca puanlamada sadece performans yok.Yukarıda yazdım mesela boş ağırlık konusunda.Zaten bunun sıkıntısını birçok puanlamada yaşamış focus ayriyetten birdaha puanlamaya ne ihtiyaç var?

    Tekrar ediyorum bunlar benim düşüncelerim değildir.Ben kendi görüşümü ilk mesajımda yazdım.Bunlar modaya ayak uydurulmuş görüşlerdir.



    Ne o volvo passat superb konusunda, ne de başka bir test konusunda insanlar çoğunlukla verileri değil, ölçülen verilerle yapılan puanlandırmaların analitik olmadığından şikayet etti.

    Senin ise x karşılatırmada anlaması son derce basit puanlama abukluklarına kulp ararken, y karşılaştırmada test verilerinin yanlış olduğunu iddia ettiğin konular var, o yüzden bence hiç bu toplara girme.

    http://forum.donanimhaber.com/m_56879741/mpage_1/f_/key_golf,megane//tm.htm

    bu konudaki ams'nin testinde golf sessizlik, performans, tüketim, fren konularında megane'ın gerisinde. senin yorum: "o veriler yanlış"

    http://forum.donanimhaber.com/m_56863937/mpage_1/key_/tm.htm

    bu konuda bir autobild test, megane golf'e 0-130da 2 saniye fark atmış, puanlamalarda eşit puan verilmiş. senin yorum " biri 160 diğeri 180 hp o yüzden öyle"

    ikisi de golf-megane, ikisi de dergi testleri, ikisi de senin yorumların.
    golf kazanınca; ama canım golf güçsüz olduğu için çok puan vermişler tabii.
    megane kazanınca; o veriler yanlış


    ama kendisine sorsan objektiflerin kralı ...

    golf'ün kazandığı testlere çamur atanlar civic kazanınca niye çamur atmıyorsunuz, nerde objektif arkadaşlar?" mealine gelecek laflar ediyorsun ya;

    testin eleştirilecek yanı olsaydı eleştirilirdi, bunlara kafa yorma sen.


    Hocam her seferinde birşeyler bulmaya çalışıyorsun her seferindede oturuyorsun kalakalıyorsun.EN son polo GTI da tıkanmamışmıydın sen.

    Yukarıda senin mantığınla gittiğimde en basitinden 2 konuda civice yonttuklarını bulabiliyorum.Sen neden yapmıyorsun peki.İşin içinde passat olunca gayretleriniz çok daha takdir edilesiydi.

    Bak yukarıda ne diyorum?İyi oku ama.Diyorumki diğer testlerdeki yaklaşımlar burada olmuyor.Benim dediğim budur.Benim olayım civicin 12.2 ike 11.1 çıkmasında değildir.Fakat senin algılama seviyen bunlara yetmiyor.Herseferinde bir atılım yapıyorsun sonra kalıyorsun.Testlerde her zaman bu şekilde olaylar olur.Her testte yontmalar olur.Nitekim civic testindede mevcuttur.

    Ogünkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi.Benim orada değerler yanlış dediğim kısım golfün hızlanmasıyla ilgili kısımdır.Aklınca uyanıklık yapmaya çalışma ben yalıtım tüketim bilmemne yanlış demedim.Sana orada gps ölçümlü videolu testi bile gönderdim golfün hızlanmasıyla ilgili

    Nasıl s60 ın hızlanması 13 küsür olarak hesaplanmışsa ve bunun yanlış olduğu savunuluyorsa senin verdiğin o linkteki golfün 0-100 ü 2 saniye yavaş hesaplandığı savunulabilir.Tıpkı benim yaptığım gibi.Ben s60 ınkinde hayır hatasızdır dedim mi?

    2. verdiğin megane linkinde evet performans veya başka alanlar değerlendirirken bir ortalama alınıp ona göre değerlendirmeler olabiliyor.Bunu bir oto dergisinin editöründen 1. ağızdan dinledim istanbul park pistinde.Senin algın ve görüş açın bunları algılayamayabilir.Fakat herseferinde kalakalman inan beni çok üzüyor.

    Ben heryerde aynı şeyi savunuyorum.DEdikleriminde sonuna kadar arkasındayım.Fakat sen at ile deveyi karıştırıp birşeyler yazmaya çalışmışsın fakat olmuyor.Aynı örnek değil.

    Her dergide yontmalar olabiliyor.Fakat senin gibileri sadece işine gelen tarafları görüyor.Benim itirazım bunadır.





    quote:

    EN son polo GTI da tıkanmamışmıydın sen

    o polo gti konusunda 1 gün evvel kaynak gösterdiğin sitenin verilerine bir gün sonra yanlış dedin herkesi kendine güldürdün,
    1 saat evvel kaynak gösterdiğin, profesyonel çekim dediğin video'ya 1 saat sonra o video yanlış dedin, herkesi haline üzdürttün.,


    quote:

    Ogünkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi


    o hb gt lerin karşılaştırmasında önce "Yakıt tüketiminde golf astradan daha iyi değerlere sahip olmasına rağmen astradan daha kötü puan verilmiş" dedin, insanlar seni kaale almanın gereksizliğini anlandığı için cevap vermedi, ısar ettin ,"kıvırtmayın" dedin, "nerede objektif arkadaşlar" dedin

    yakıt tüketimlerine baktık, golf 8.2, astra 7.9 çıktı, insanlar önce güldü sonra üzüldü,

    yenilen pehlivan güreşe doymaz misali bu sefer çıktın;

    "Fanatik değilsiniz ya.BUnuda söyleyin hadi.
    1-Golf ile Focusun Co2 salınımı 139 ar olmasına rağmen Focusa 2 puan fazla vermişler.Neden?"
    İşinize gelmiyor mu?Objektifsiniz ya"
    dedin,

    baktık ki focus 139 gram, golf 145 gram çıktı, bu sefer ağlanacak haline güldürttün.

    eğlenmek isteyenler içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_56863937/mpage_4/key_/tm.htm

    şimdi de çıkmış sanki bunlar hiç olmamış, hatta başkaları saçmalamış da sen onları düzeltmişsin gibi "O günkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi" diyorsun... Bu nasıl bir kafa? kafası?

    Normal hayatta sözlü şekilde tartışılan bir ortam olsa, nasılsa laf uçar derim, adam sayı bile sayamıyor 7.9'u 8.2 den büyük, 145'i 139'dan küçük sanıyor derim, he kardeş der geçerim. Ama burada yazı yazdığımız için saçmalıklar kaydediliyor, 3. şahısları hataya sürüklüyor, seni o yüzden düzeltiyorum, söylediklerine değer verdiğimden değil.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Nedense bu tip konulara girip sayfalarca insanlarla tartışabiliyorsun enterasan. Bu dergiler senin için bu kadar önemli mi ya ?

    Millet alıntılılayıp bana cevap hakkı veriyor bende yazıyorum.Ben görüşümü yapıyorum siz cevap veriyorsunuz.Aslında o dediğini siz yapıyorsunuz anıl kardeşim.

    Konuda hiçbirşey yokken sen kızıştırdın ortalığı. Zamanında biz bu gerçekleri size söylerken yine sayfalarca tartışıyordun arkadaşım. Şimdi sen bizim role soyunup dergilerin yanlışlarını bize kabul ettirmek için tartışıyorsun. Ki bizim kabul etmediğimiz birşey yok ortada. Herkes tarafsız bi şekilde yazmış yorumunu. Benim altımda civic var diye tutup Utku'nun civici savunacak hali yok.

    Şimdi adamların söyledikleriyle verdikleri notlandırmalar uyuşmuyor bunu burda görüyorsun ve hatta bize karşı savunuyorsunda söz konusu golf veya vw grubu bi araç olduğunda niye tam tersi şekilde savunuyordun ?

    Yİne anlamamışsın.Ben diyorum ki zamanında onları yazan sizler neden bu testte yazmıyorsunuz.Bunlar sizin mantığınız.HEpsi sizin kurduğunuz cümlelerden ibaret.Benim birşey savunduğum yok.Benim kendime ait düşüncem ilk mesajımda var.Ondan sonra yazdıklarımın hepsi kinayeli cevaplardır.

    Önce bunu anlamaya çalış.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 2 Mart 2012; 23:41:33 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Nedense bu tip konulara girip sayfalarca insanlarla tartışabiliyorsun enterasan. Bu dergiler senin için bu kadar önemli mi ya ?

    Millet alıntılılayıp bana cevap hakkı veriyor bende yazıyorum.Ben görüşümü yapıyorum siz cevap veriyorsunuz.Aslında o dediğini siz yapıyorsunuz anıl kardeşim.

    Konuda hiçbirşey yokken sen kızıştırdın ortalığı. Zamanında biz bu gerçekleri size söylerken yine sayfalarca tartışıyordun arkadaşım. Şimdi sen bizim role soyunup dergilerin yanlışlarını bize kabul ettirmek için tartışıyorsun. Ki bizim kabul etmediğimiz birşey yok ortada. Herkes tarafsız bi şekilde yazmış yorumunu. Benim altımda civic var diye tutup Utku'nun civici savunacak hali yok.

    Şimdi adamların söyledikleriyle verdikleri notlandırmalar uyuşmuyor bunu burda görüyorsun ve hatta bize karşı savunuyorsunda söz konusu golf veya vw grubu bi araç olduğunda niye tam tersi şekilde savunuyordun ?

    Yİne anlamamışsın.Ben diyorum ki zamanında onları yazan sizler neden bu testte yazmıyorsunuz.Bunlar sizin mantığınız.HEpsi sizin kurduğunuz cümlelerden ibaret.Benim birşey savunduğum yok.Benim kendime ait düşüncem ilk mesajımda var.Ondan sonra yazdıklarımın hepsi kinayeli cevaplardır.

    Önce bunu anlamaya çalış.


    YAZILMIŞ ZATEN KARDEŞİM BİRAZ ÖNCE ALINTILADIM UTKUNUN MESAJI GÖSTERDİM. ADAM YAZMIŞ NE YAPALIM SEN GÖR DİYE HEPİMİZ TEKER TEKER YAZALIMMI AYNI ŞEYLERİ ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bu puanlamalarda mantık arayanlar nerelerde acaba?Yoksa sadece vw lerde mi mantık aranıyor...?

    Mesela şu soru neden sorulmuyor?

    "Bu nasıl test arkadaş.Civic focustan kötü fakat fiyatı yüzünden 1. seçmişler.Kasko vs vs. neden böyle bu testler?"

    "Fabrika verisi 12.2 olan araç nasıl 11 saniye 0-100 verisi yakalayabiliyor?Resmen hondayı 1. yapmak için uğraşmışlar"





    Emrahcım Civic tu kaka edilen tam otomatik vitesiyle baş tacı edilen çift kavramalıdan daha performanslı olup daha az yakıt tüketmiş.

    Puanlama da bu açıdan paralel.

    Araçlardan biri Vw olunca testlerle puanlamanın örtüşmedigi hatta geçen ayki gibi passat karşısında s60'ın kasko değerini hatalı - yüksek verdikleri gibi detaylarla oynayıp sonuca etki edilen örnekler vardı.

    Eğer bu testte civic focustan daha yavaş çıksa ve daha fazla yakıt tüketse (ve içi daha ferah olmasa vb.) ve buna rağmen puanlamada birinci çıksa dediğinin bir doğruluk payı olurdu.

    Haksız mıyım?

    Abi performans konusunda 12.2 olan hızlanma değeri 11.1 bulunmuş.NAsıl?

    Bu bir vw olsaydı burada yazılacakları tahmin etmek zor değil.Ayrıca puanlamada sadece performans yok.Yukarıda yazdım mesela boş ağırlık konusunda.Zaten bunun sıkıntısını birçok puanlamada yaşamış focus ayriyetten birdaha puanlamaya ne ihtiyaç var?

    Tekrar ediyorum bunlar benim düşüncelerim değildir.Ben kendi görüşümü ilk mesajımda yazdım.Bunlar modaya ayak uydurulmuş görüşlerdir.



    Ne o volvo passat superb konusunda, ne de başka bir test konusunda insanlar çoğunlukla verileri değil, ölçülen verilerle yapılan puanlandırmaların analitik olmadığından şikayet etti.

    Senin ise x karşılatırmada anlaması son derce basit puanlama abukluklarına kulp ararken, y karşılaştırmada test verilerinin yanlış olduğunu iddia ettiğin konular var, o yüzden bence hiç bu toplara girme.

    http://forum.donanimhaber.com/m_56879741/mpage_1/f_/key_golf,megane//tm.htm

    bu konudaki ams'nin testinde golf sessizlik, performans, tüketim, fren konularında megane'ın gerisinde. senin yorum: "o veriler yanlış"

    http://forum.donanimhaber.com/m_56863937/mpage_1/key_/tm.htm

    bu konuda bir autobild test, megane golf'e 0-130da 2 saniye fark atmış, puanlamalarda eşit puan verilmiş. senin yorum " biri 160 diğeri 180 hp o yüzden öyle"

    ikisi de golf-megane, ikisi de dergi testleri, ikisi de senin yorumların.
    golf kazanınca; ama canım golf güçsüz olduğu için çok puan vermişler tabii.
    megane kazanınca; o veriler yanlış


    ama kendisine sorsan objektiflerin kralı ...

    golf'ün kazandığı testlere çamur atanlar civic kazanınca niye çamur atmıyorsunuz, nerde objektif arkadaşlar?" mealine gelecek laflar ediyorsun ya;

    testin eleştirilecek yanı olsaydı eleştirilirdi, bunlara kafa yorma sen.


    Hocam her seferinde birşeyler bulmaya çalışıyorsun her seferindede oturuyorsun kalakalıyorsun.EN son polo GTI da tıkanmamışmıydın sen.

    Yukarıda senin mantığınla gittiğimde en basitinden 2 konuda civice yonttuklarını bulabiliyorum.Sen neden yapmıyorsun peki.İşin içinde passat olunca gayretleriniz çok daha takdir edilesiydi.

    Bak yukarıda ne diyorum?İyi oku ama.Diyorumki diğer testlerdeki yaklaşımlar burada olmuyor.Benim dediğim budur.Benim olayım civicin 12.2 ike 11.1 çıkmasında değildir.Fakat senin algılama seviyen bunlara yetmiyor.Herseferinde bir atılım yapıyorsun sonra kalıyorsun.Testlerde her zaman bu şekilde olaylar olur.Her testte yontmalar olur.Nitekim civic testindede mevcuttur.

    Ogünkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi.Benim orada değerler yanlış dediğim kısım golfün hızlanmasıyla ilgili kısımdır.Aklınca uyanıklık yapmaya çalışma ben yalıtım tüketim bilmemne yanlış demedim.Sana orada gps ölçümlü videolu testi bile gönderdim golfün hızlanmasıyla ilgili

    Nasıl s60 ın hızlanması 13 küsür olarak hesaplanmışsa ve bunun yanlış olduğu savunuluyorsa senin verdiğin o linkteki golfün 0-100 ü 2 saniye yavaş hesaplandığı savunulabilir.Tıpkı benim yaptığım gibi.Ben s60 ınkinde hayır hatasızdır dedim mi?

    2. verdiğin megane linkinde evet performans veya başka alanlar değerlendirirken bir ortalama alınıp ona göre değerlendirmeler olabiliyor.Bunu bir oto dergisinin editöründen 1. ağızdan dinledim istanbul park pistinde.Senin algın ve görüş açın bunları algılayamayabilir.Fakat herseferinde kalakalman inan beni çok üzüyor.

    Ben heryerde aynı şeyi savunuyorum.DEdikleriminde sonuna kadar arkasındayım.Fakat sen at ile deveyi karıştırıp birşeyler yazmaya çalışmışsın fakat olmuyor.Aynı örnek değil.

    Her dergide yontmalar olabiliyor.Fakat senin gibileri sadece işine gelen tarafları görüyor.Benim itirazım bunadır.





    quote:

    EN son polo GTI da tıkanmamışmıydın sen

    o polo gti konusunda 1 gün evvel kaynak gösterdiğin sitenin verilerine bir gün sonra yanlış dedin herkesi kendine güldürdün,
    1 saat evvel kaynak gösterdiğin, profesyonel çekim dediğin video'ya 1 saat sonra o video yanlış dedin, herkesi haline üzdürttün.,


    quote:

    Ogünkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi


    o hb gt lerin karşılaştırmasında önce "Yakıt tüketiminde golf astradan daha iyi değerlere sahip olmasına rağmen astradan daha kötü puan verilmiş" dedin, insanlar seni kaale almanın gereksizliğini anlandığı için cevap vermedi, ısar ettin ,"kıvırtmayın" dedin, "nerede objektif arkadaşlar" dedin

    yakıt tüketimlerine baktık, golf 8.2, astra 7.9 çıktı, insanlar önce güldü sonra üzüldü,

    yenilen pehlivan güreşe doymaz misali bu sefer çıktın;

    "Fanatik değilsiniz ya.BUnuda söyleyin hadi.
    1-Golf ile Focusun Co2 salınımı 139 ar olmasına rağmen Focusa 2 puan fazla vermişler.Neden?"
    İşinize gelmiyor mu?Objektifsiniz ya"
    dedin,

    baktık ki focus 139 gram, golf 145 gram çıktı, bu sefer ağlanacak haline güldürttün.

    eğlenmek isteyenler içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_56863937/mpage_4/key_/tm.htm

    şimdi de çıkmış sanki bunlar hiç olmamış, hatta başkaları saçmalamış da sen onları düzeltmişsin gibi "O günkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi" diyorsun... Bu nasıl bir kafa? kafası?

    Normal hayatta sözlü şekilde tartışılan bir ortam olsa, nasılsa laf uçar derim, adam sayı bile sayamıyor 7.9'u 8.2 den büyük, 145'i 139'dan küçük sanıyor derim, he kardeş der geçerim. Ama burada yazı yazdığımız için saçmalıklar kaydediliyor, 3. şahısları hataya sürüklüyor, seni o yüzden düzeltiyorum, söylediklerine değer verdiğimden değil.



    Kimi güldürmüşüm.Sana verdiğim ağırlık başı düşen beygir gücünden verilerin yanlış olduğunu kanıtladım.Neye güldün sen bakayım?Cevap yazamadın ya yoksa ona mı gülüyordun?

    Kim profesyonel videoya yanlış dedi?Bu yalanlarla kendini mi aklamaya çalışıyorsun?O videodaki teknik kısmı sana anlattım.Demogojiyle anca kendini kandırırsın güzel kardeşim,forumdaşım.İşin gücün yalan atmak.İşin gücün demediğim şeyleri demişim gibi göstererek kendini ve egonu tatmin etmek.

    Yazık etme kendine git daha önemli işlerini vardır onlarla ilgilen.Lakin olmuyor böyle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Nedense bu tip konulara girip sayfalarca insanlarla tartışabiliyorsun enterasan. Bu dergiler senin için bu kadar önemli mi ya ?

    Millet alıntılılayıp bana cevap hakkı veriyor bende yazıyorum.Ben görüşümü yapıyorum siz cevap veriyorsunuz.Aslında o dediğini siz yapıyorsunuz anıl kardeşim.

    Konuda hiçbirşey yokken sen kızıştırdın ortalığı. Zamanında biz bu gerçekleri size söylerken yine sayfalarca tartışıyordun arkadaşım. Şimdi sen bizim role soyunup dergilerin yanlışlarını bize kabul ettirmek için tartışıyorsun. Ki bizim kabul etmediğimiz birşey yok ortada. Herkes tarafsız bi şekilde yazmış yorumunu. Benim altımda civic var diye tutup Utku'nun civici savunacak hali yok.

    Şimdi adamların söyledikleriyle verdikleri notlandırmalar uyuşmuyor bunu burda görüyorsun ve hatta bize karşı savunuyorsunda söz konusu golf veya vw grubu bi araç olduğunda niye tam tersi şekilde savunuyordun ?

    Yİne anlamamışsın.Ben diyorum ki zamanında onları yazan sizler neden bu testte yazmıyorsunuz.Bunlar sizin mantığınız.HEpsi sizin kurduğunuz cümlelerden ibaret.Benim birşey savunduğum yok.Benim kendime ait düşüncem ilk mesajımda var.Ondan sonra yazdıklarımın hepsi kinayeli cevaplardır.

    Önce bunu anlamaya çalış.


    YAZILMIŞ ZATEN KARDEŞİM BİRAZ ÖNCE ALINTILADIM UTKUNUN MESAJI GÖSTERDİM. ADAM YAZMIŞ NE YAPALIM SEN GÖR DİYE HEPİMİZ TEKER TEKER YAZALIMMI AYNI ŞEYLERİ ?

    Anıl anlamadığını söylediğim yer benim bunları savunuyor olduğumu zannetmen.

    Benim tek dediğim bu yontmaların sadece bazı konularda değişfre edilip bazılarında edilmemesidir.

    Not:Utku bunları yazdıktan sonra yazmış zaten



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 2 Mart 2012; 23:50:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Nedense bu tip konulara girip sayfalarca insanlarla tartışabiliyorsun enterasan. Bu dergiler senin için bu kadar önemli mi ya ?

    Millet alıntılılayıp bana cevap hakkı veriyor bende yazıyorum.Ben görüşümü yapıyorum siz cevap veriyorsunuz.Aslında o dediğini siz yapıyorsunuz anıl kardeşim.

    Konuda hiçbirşey yokken sen kızıştırdın ortalığı. Zamanında biz bu gerçekleri size söylerken yine sayfalarca tartışıyordun arkadaşım. Şimdi sen bizim role soyunup dergilerin yanlışlarını bize kabul ettirmek için tartışıyorsun. Ki bizim kabul etmediğimiz birşey yok ortada. Herkes tarafsız bi şekilde yazmış yorumunu. Benim altımda civic var diye tutup Utku'nun civici savunacak hali yok.

    Şimdi adamların söyledikleriyle verdikleri notlandırmalar uyuşmuyor bunu burda görüyorsun ve hatta bize karşı savunuyorsunda söz konusu golf veya vw grubu bi araç olduğunda niye tam tersi şekilde savunuyordun ?

    Yİne anlamamışsın.Ben diyorum ki zamanında onları yazan sizler neden bu testte yazmıyorsunuz.Bunlar sizin mantığınız.HEpsi sizin kurduğunuz cümlelerden ibaret.Benim birşey savunduğum yok.Benim kendime ait düşüncem ilk mesajımda var.Ondan sonra yazdıklarımın hepsi kinayeli cevaplardır.

    Önce bunu anlamaya çalış.


    YAZILMIŞ ZATEN KARDEŞİM BİRAZ ÖNCE ALINTILADIM UTKUNUN MESAJI GÖSTERDİM. ADAM YAZMIŞ NE YAPALIM SEN GÖR DİYE HEPİMİZ TEKER TEKER YAZALIMMI AYNI ŞEYLERİ ?

    Anıl anlamadığını söylediğim yer benim bunları savunuyor olduğumu zannetmen.

    Benim tek dediğim bu yontmaların sadece bazı konularda değişfre edilip bazılarında edilmemesidir

    Burada deşifre edilmemiş olay ne ? konfor konusunda adamlar bariz sallamış işte hem uçurum var demiş hemde eşit puan vermiş denildi. Birşey savunmuyorsan neden bu kadar büyük olay yapıyorsun. Az sakın ol ya millete antipatik gözükme. SÜrekli bi agresif haldesin yorumların agresif , sürekli insanları belirli ithamlarla yargılıyorsun. Kusra bakma ama kimseyi yargılamak kimseye düşmez. Önüne gelene fanatik önüne gelene demogoji yapma şu bu. Burda kimse çocuk değil ve herkes belirli bilgiye sahip.

    Bu konu açıldıktan sonra hangimiz vaayyyy civic ezmiş geçmiş , işte 1. civic olmuş , işte motor işte şanzuman işte honda tarzı bi tarzda yorum yapmışmıyız ?

    Golf testlerinde genelde bu şekilde yorumlar oluyor ya ona nazaran yazdım bunları. Neyse daha fazla uzamasın sende daha fazla tartışma hocam sinirlenmeye değecek şeyler değil bunlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bu puanlamalarda mantık arayanlar nerelerde acaba?Yoksa sadece vw lerde mi mantık aranıyor...?

    Mesela şu soru neden sorulmuyor?

    "Bu nasıl test arkadaş.Civic focustan kötü fakat fiyatı yüzünden 1. seçmişler.Kasko vs vs. neden böyle bu testler?"

    "Fabrika verisi 12.2 olan araç nasıl 11 saniye 0-100 verisi yakalayabiliyor?Resmen hondayı 1. yapmak için uğraşmışlar"


    Emrahcım Civic tu kaka edilen tam otomatik vitesiyle baş tacı edilen çift kavramalıdan daha performanslı olup daha az yakıt tüketmiş.

    Puanlama da bu açıdan paralel.

    Araçlardan biri Vw olunca testlerle puanlamanın örtüşmedigi hatta geçen ayki gibi passat karşısında s60'ın kasko değerini hatalı - yüksek verdikleri gibi detaylarla oynayıp sonuca etki edilen örnekler vardı.

    Eğer bu testte civic focustan daha yavaş çıksa ve daha fazla yakıt tüketse (ve içi daha ferah olmasa vb.) ve buna rağmen puanlamada birinci çıksa dediğinin bir doğruluk payı olurdu.

    Haksız mıyım?

    Abi performans konusunda 12.2 olan hızlanma değeri 11.1 bulunmuş.NAsıl?

    Bu bir vw olsaydı burada yazılacakları tahmin etmek zor değil.Ayrıca puanlamada sadece performans yok.Yukarıda yazdım mesela boş ağırlık konusunda.Zaten bunun sıkıntısını birçok puanlamada yaşamış focus ayriyetten birdaha puanlamaya ne ihtiyaç var?

    Tekrar ediyorum bunlar benim düşüncelerim değildir.Ben kendi görüşümü ilk mesajımda yazdım.Bunlar modaya ayak uydurulmuş görüşlerdir.



    Emrahcım bu testte Civic'e iltimas geçildiğini ima ediyorsun ama Focus'un da fabrika verisi 0-100 hızlanması 11.8 sn iken testte 11.2 sn çıkmış.

    Yani onu da fabrika verilerinden daha hızlı sürmüşler.



    Konunun VW ile hiç bir ilgisi yok.

    VW testlerindeki gibi test sonuçlarından sonra puanlamada oyun yok.


    Kaldı ki puanlamaya gerek bile yok (ki ben de karşılaştırmalarda puan verilmesine karşıyım ve onları kaale de almam. Test verilerine göz atmak yeterli oluyor).

    Beğenilmeyen tam otomatik şanzımanıyla Civic yeni nesil çift kavrama Powershift'li Focus'tan az da olsa daha performanslı olabilmiş.

    Yine az da olsa daha az yakmış.

    Durum bu kadar açık ve net.

    Bunu kalkıp Civic'in kayırıldığına bağlamakla (ki öyle değil, o zaman Ford da kayırılmış:) ya da önceki sayılardaki VW araç testleriyle bir tutmakta bir mantık göremiyorum.




  • Malum Golf ve Passat karşılaştırmalarındaki basit puanlama oyunlarından bu karşılaştırmada eser yok.

    Mesela hızlanmada Civic'e daha fazla puan vermişler çünkü test ölçümlerinde daha hızlı çıkmış.

    Malum Golf testinde hızlanma konusunda daha yavaş olan Golf'e, kendisinden daha hızlı olan rakibiyle eşit puan verilmişti mesela.
  • Yahu sinirlendiğim yok anıl kardeşim.Ankaradan öyle mi gözüküyo



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 2 Mart 2012; 23:55:54 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23
    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bu puanlamalarda mantık arayanlar nerelerde acaba?Yoksa sadece vw lerde mi mantık aranıyor...?

    Mesela şu soru neden sorulmuyor?

    "Bu nasıl test arkadaş.Civic focustan kötü fakat fiyatı yüzünden 1. seçmişler.Kasko vs vs. neden böyle bu testler?"

    "Fabrika verisi 12.2 olan araç nasıl 11 saniye 0-100 verisi yakalayabiliyor?Resmen hondayı 1. yapmak için uğraşmışlar"


    Emrahcım Civic tu kaka edilen tam otomatik vitesiyle baş tacı edilen çift kavramalıdan daha performanslı olup daha az yakıt tüketmiş.

    Puanlama da bu açıdan paralel.

    Araçlardan biri Vw olunca testlerle puanlamanın örtüşmedigi hatta geçen ayki gibi passat karşısında s60'ın kasko değerini hatalı - yüksek verdikleri gibi detaylarla oynayıp sonuca etki edilen örnekler vardı.

    Eğer bu testte civic focustan daha yavaş çıksa ve daha fazla yakıt tüketse (ve içi daha ferah olmasa vb.) ve buna rağmen puanlamada birinci çıksa dediğinin bir doğruluk payı olurdu.

    Haksız mıyım?

    Abi performans konusunda 12.2 olan hızlanma değeri 11.1 bulunmuş.NAsıl?

    Bu bir vw olsaydı burada yazılacakları tahmin etmek zor değil.Ayrıca puanlamada sadece performans yok.Yukarıda yazdım mesela boş ağırlık konusunda.Zaten bunun sıkıntısını birçok puanlamada yaşamış focus ayriyetten birdaha puanlamaya ne ihtiyaç var?

    Tekrar ediyorum bunlar benim düşüncelerim değildir.Ben kendi görüşümü ilk mesajımda yazdım.Bunlar modaya ayak uydurulmuş görüşlerdir.



    Emrahcım bu testte Civic'e iltimas geçildiğini ima ediyorsun ama Focus'un da fabrika verisi 0-100 hızlanması 11.8 sn iken testte 11.2 sn çıkmış.

    Yani onu da fabrika verilerinden daha hızlı sürmüşler.



    Konunun VW ile hiç bir ilgisi yok.

    VW testlerindeki gibi test sonuçlarından sonra puanlamada oyun yok.


    Kaldı ki puanlamaya gerek bile yok (ki ben de karşılaştırmalarda puan verilmesine karşıyım ve onları kaale de almam. Test verilerine göz atmak yeterli oluyor).

    Beğenilmeyen tam otomatik şanzımanıyla Civic yeni nesil çift kavrama Powershift'li Focus'tan az da olsa daha performanslı olabilmiş.

    Yine az da olsa daha az yakmış.

    Durum bu kadar açık ve net.

    Bunu kalkıp Civic'in kayırıldığına bağlamakla (ki öyle değil, o zaman Ford da kayırılmış:) ya da önceki sayılardaki VW araç testleriyle bir tutmakta bir mantık göremiyorum.



    Abi benim birşey savunduğum yok.Sizin gittiğiniz mantıkla bakarsak şuralarda civice yontmuşlar.

    1-Boş ağırlık:Zaten ağır olmasından dolayı yakıt,performans,yol tutuş vs puanlamalarında dezavantaj yaşayan focus ekstra birde boş ağırlık başlığında cezalandırılmış.

    2-Derginin yorumunda focus lehine bariz konfor farkı var denilen focus sadece 1 puan önde.Yani konfor konusunda eziyorsa nasıl bu kadar az fark olabiliyor.

    3-Frenler:

    100 km soğuk yüklü
    100 km soğuk yüksüz
    130 km soğuk testlerinde focus daha iyi olmasına rağmen puanları eşit verilmiş.

    Sadece 20 cm dönüş çapı eksiği yüzünden 1 puan az verilen focus civice karşı fren gibi son derece önemli bir konuda bariz önde olmasına rağmen eşit puanlanmış.

    4-Yalıtım.FOcus burada da daha iyi olmasına rağmen gürültü hissi kısmında eşit verilmiş...

    YAni istenilince bulunabiliyor.Olay sadece performans değil.




  • 1. kısımda boş ağırlık kısmında bence yanlış düşünüyorsun. Diğerlerine birşey söylemiyorum ama bi aracı hafif yapabilmek en önemli unsurlardan biridir. Eğer bi araç diğer sınıf arkadaşlarına göre hafifse bence başarıdır.

    Honda bunu yıllarca uygulamş 110 hp lik civicleri bile rahat 10 sn'yenin altında 100 km hıza ulaşmasında önemli bi unsur olmuştur ağırlık.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HondAta -- 3 Mart 2012; 0:06:36 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    1. kısımda boş ağırlık kısmında bence yanlış düşünüyorsun. Diğerlerine birşey söylemiyorum ama bi aracı hafif yapabilmek en önemli unsurlardan biridir. Eğer bi araç diğer sınıf arkadaşlarına göre hafifse bence başarıdır.

    Ben düşünmüyorum kardeşim yani bunlar söylenebilir yani ben onu söylüyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    1. kısımda boş ağırlık kısmında bence yanlış düşünüyorsun. Diğerlerine birşey söylemiyorum ama bi aracı hafif yapabilmek en önemli unsurlardan biridir. Eğer bi araç diğer sınıf arkadaşlarına göre hafifse bence başarıdır.

    Ben düşünmüyorum kardeşim yani bunlar söylenebilir yani ben onu söylüyorum.

    Ozaman boş ağırlık önemli bi kavramdır diyelim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    1. kısımda boş ağırlık kısmında bence yanlış düşünüyorsun. Diğerlerine birşey söylemiyorum ama bi aracı hafif yapabilmek en önemli unsurlardan biridir. Eğer bi araç diğer sınıf arkadaşlarına göre hafifse bence başarıdır.

    Ben düşünmüyorum kardeşim yani bunlar söylenebilir yani ben onu söylüyorum.

    Ozaman boş ağırlık önemli bi kavramdır diyelim.

    Kendi görüşümdür:Bir araç ne kadar optimum ağırlık dağılımına sahip olursa o kadar başarılıdır benim gözümde.

    Ağırlık(sızlık) herşeydir,yakıttır,performanstır,yol tutuştur.Tabi bazı şeylerden çalmamak kaydıyla




  • honda DCT'ler gelmeli artık! honda'da DCT olsa asıl farkı görsek...elma armut olmuş...
  • Bu testten ortaya çıkan sonuç benim için şu; DCT'ler fazlaca şişirilmiş bir balon.

    Uzun vadede DCT kullanımı biter, tam otomatik kullanımı bitmez.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Abi benim birşey savunduğum yok.Sizin gittiğiniz mantıkla bakarsak şuralarda civice yontmuşlar.

    1-Boş ağırlık:Zaten ağır olmasından dolayı yakıt,performans,yol tutuş vs puanlamalarında dezavantaj yaşayan focus ekstra birde boş ağırlık başlığında cezalandırılmış.

    2-Derginin yorumunda focus lehine bariz konfor farkı var denilen focus sadece 1 puan önde.Yani konfor konusunda eziyorsa nasıl bu kadar az fark olabiliyor.

    3-Frenler:

    100 km soğuk yüklü
    100 km soğuk yüksüz
    130 km soğuk testlerinde focus daha iyi olmasına rağmen puanları eşit verilmiş.

    Sadece 20 cm dönüş çapı eksiği yüzünden 1 puan az verilen focus civice karşı fren gibi son derece önemli bir konuda bariz önde olmasına rağmen eşit puanlanmış.

    4-Yalıtım.FOcus burada da daha iyi olmasına rağmen gürültü hissi kısmında eşit verilmiş...

    YAni istenilince bulunabiliyor.Olay sadece performans değil.


    Emrahcım fren mesafesi konusundaki tespitlerin doğru.

    Fren testinde Focus'un değerleri 4 ölçümün 3'ünde 1'er metre daha kısa çıkmış, tek bir testte de iki aracın fren mesafesi aynı çıkmış.

    Focus biraz daha başarılı ama o kadar. Puanlamada belki 1 puan daha fazla verilebilirdi.

    Ama ağırlık, konfor ve yalıtım konusunda atladığın noktalar var.

    1. Boş ağırlık:

    Focus'un fabrika verisi ağırlığı 1324 kg.
    Civic'in fabrika verisi ağırlığı 1241 kg.

    Ancak Focus'un verilerinde 75kg'lık sürücü de ağırlığa dahil edilmiş.

    Civic'de bu yok.

    İnanmazsan buyur kendin bak.

    Bunlar Focus'un değerleri:
     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

    Bu da yukarıdaki tablodan ağırlıkla ilgili kısım:
     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

    Bunlar da Civic'in değerleri:
     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

    Yani 1324 kg olarak verilen Focus'un ağırlığını Civic'in ağırlığı gibi sürücüsüz hesaplarsan ortaya 1324-75=1249 kg çıkıyor.

    Civic 1241 kg.
    Focus 1249 kg.

    Aradaki fark 8 kg.

    Ağırlık açısından gayet adil ve denk bir karşılaştırma olmuş.

    2. Testte Focus lehine bariz konfor farkı var demiş ama araçlar yüklüyken süspansiyon konforu eşitlenmiş.

    Bir de değerlendirmede Civic'in ön ve arka koltuk konforunun daha fazla olduğunu belirtip bunu hesaba katmışlar.

    Ki Focus 1'i hariç tutarak yazıyorum, konfor hiç bir zaman Focus'un güçlü olduğu bir nokta olmamıştır zaten.

    Bunu Focus II ve III'ü defalarca test etmiş birisi olarak yazıyorum.


    3. Yalıtım olarak 4 değerin 3'ünde Focus daha iyiyken Civic 1'inde daha iyi çıkmış.

    Buna istinaden iç gürültü olarak Focusa 1 puan fazla vermişler.

    Ama Focus'a ayrıca 1 puan fazla da altta rölanti ve sürüş gürültüsü bölümünden vermişler zaten.

    Yani burada da daha iyi olan Focusun hakkı verilmiş.



    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    Yani istenilince bulunabiliyor. Olay sadece performans değil.


    Fren mesafesinde Focus'a daha fazla puan verilebilirdi ama Civic'in içinin daha geniş ve ferah olmasına rağmen iç mekan genişliğinde iki araca aynı puanı verdiklerini de hesaba katmak gerekiyor.


    Özetlersek, burada Focus'un hakkının yendiğini ya da Civic'e torpil yapıldığını düşünmüyorum.

    Verilerle desteklendiği gibi araçlar önde olduğu konularda daha yüksek puan alırken, geride olduğu konularda da daha düşük puan almıştır.

    Bazı verilere göre iki aracın da hakkının yendiği durumlar da mevcuttur.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi haluk 23 -- 9 Ağustos 2012; 22:37:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Bu testten ortaya çıkan sonuç benim için şu; DCT'ler fazlaca şişirilmiş bir balon.

    Uzun vadede DCT kullanımı biter, tam otomatik kullanımı bitmez.

    Bu test Honda'nın atmosferik motorlarda çok başarılı olduğunu da gösteriyor Utkucum.

    Demek ki güçten çalmayan çift kavrama şanzıman Honda DCT (atmosferik motorlu araçlara) gelirse performans ve tüketim değerleri daha da iyileşecek.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bu puanlamalarda mantık arayanlar nerelerde acaba?Yoksa sadece vw lerde mi mantık aranıyor...?

    Mesela şu soru neden sorulmuyor?

    "Bu nasıl test arkadaş.Civic focustan kötü fakat fiyatı yüzünden 1. seçmişler.Kasko vs vs. neden böyle bu testler?"

    "Fabrika verisi 12.2 olan araç nasıl 11 saniye 0-100 verisi yakalayabiliyor?Resmen hondayı 1. yapmak için uğraşmışlar"





    Emrahcım Civic tu kaka edilen tam otomatik vitesiyle baş tacı edilen çift kavramalıdan daha performanslı olup daha az yakıt tüketmiş.

    Puanlama da bu açıdan paralel.

    Araçlardan biri Vw olunca testlerle puanlamanın örtüşmedigi hatta geçen ayki gibi passat karşısında s60'ın kasko değerini hatalı - yüksek verdikleri gibi detaylarla oynayıp sonuca etki edilen örnekler vardı.

    Eğer bu testte civic focustan daha yavaş çıksa ve daha fazla yakıt tüketse (ve içi daha ferah olmasa vb.) ve buna rağmen puanlamada birinci çıksa dediğinin bir doğruluk payı olurdu.

    Haksız mıyım?

    Abi performans konusunda 12.2 olan hızlanma değeri 11.1 bulunmuş.NAsıl?

    Bu bir vw olsaydı burada yazılacakları tahmin etmek zor değil.Ayrıca puanlamada sadece performans yok.Yukarıda yazdım mesela boş ağırlık konusunda.Zaten bunun sıkıntısını birçok puanlamada yaşamış focus ayriyetten birdaha puanlamaya ne ihtiyaç var?

    Tekrar ediyorum bunlar benim düşüncelerim değildir.Ben kendi görüşümü ilk mesajımda yazdım.Bunlar modaya ayak uydurulmuş görüşlerdir.



    Ne o volvo passat superb konusunda, ne de başka bir test konusunda insanlar çoğunlukla verileri değil, ölçülen verilerle yapılan puanlandırmaların analitik olmadığından şikayet etti.

    Senin ise x karşılatırmada anlaması son derce basit puanlama abukluklarına kulp ararken, y karşılaştırmada test verilerinin yanlış olduğunu iddia ettiğin konular var, o yüzden bence hiç bu toplara girme.

    http://forum.donanimhaber.com/m_56879741/mpage_1/f_/key_golf,megane//tm.htm

    bu konudaki ams'nin testinde golf sessizlik, performans, tüketim, fren konularında megane'ın gerisinde. senin yorum: "o veriler yanlış"

    http://forum.donanimhaber.com/m_56863937/mpage_1/key_/tm.htm

    bu konuda bir autobild test, megane golf'e 0-130da 2 saniye fark atmış, puanlamalarda eşit puan verilmiş. senin yorum " biri 160 diğeri 180 hp o yüzden öyle"

    ikisi de golf-megane, ikisi de dergi testleri, ikisi de senin yorumların.
    golf kazanınca; ama canım golf güçsüz olduğu için çok puan vermişler tabii.
    megane kazanınca; o veriler yanlış


    ama kendisine sorsan objektiflerin kralı ...

    golf'ün kazandığı testlere çamur atanlar civic kazanınca niye çamur atmıyorsunuz, nerde objektif arkadaşlar?" mealine gelecek laflar ediyorsun ya;

    testin eleştirilecek yanı olsaydı eleştirilirdi, bunlara kafa yorma sen.


    Hocam her seferinde birşeyler bulmaya çalışıyorsun her seferindede oturuyorsun kalakalıyorsun.EN son polo GTI da tıkanmamışmıydın sen.

    Yukarıda senin mantığınla gittiğimde en basitinden 2 konuda civice yonttuklarını bulabiliyorum.Sen neden yapmıyorsun peki.İşin içinde passat olunca gayretleriniz çok daha takdir edilesiydi.

    Bak yukarıda ne diyorum?İyi oku ama.Diyorumki diğer testlerdeki yaklaşımlar burada olmuyor.Benim dediğim budur.Benim olayım civicin 12.2 ike 11.1 çıkmasında değildir.Fakat senin algılama seviyen bunlara yetmiyor.Herseferinde bir atılım yapıyorsun sonra kalıyorsun.Testlerde her zaman bu şekilde olaylar olur.Her testte yontmalar olur.Nitekim civic testindede mevcuttur.

    Ogünkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi.Benim orada değerler yanlış dediğim kısım golfün hızlanmasıyla ilgili kısımdır.Aklınca uyanıklık yapmaya çalışma ben yalıtım tüketim bilmemne yanlış demedim.Sana orada gps ölçümlü videolu testi bile gönderdim golfün hızlanmasıyla ilgili

    Nasıl s60 ın hızlanması 13 küsür olarak hesaplanmışsa ve bunun yanlış olduğu savunuluyorsa senin verdiğin o linkteki golfün 0-100 ü 2 saniye yavaş hesaplandığı savunulabilir.Tıpkı benim yaptığım gibi.Ben s60 ınkinde hayır hatasızdır dedim mi?

    2. verdiğin megane linkinde evet performans veya başka alanlar değerlendirirken bir ortalama alınıp ona göre değerlendirmeler olabiliyor.Bunu bir oto dergisinin editöründen 1. ağızdan dinledim istanbul park pistinde.Senin algın ve görüş açın bunları algılayamayabilir.Fakat herseferinde kalakalman inan beni çok üzüyor.

    Ben heryerde aynı şeyi savunuyorum.DEdikleriminde sonuna kadar arkasındayım.Fakat sen at ile deveyi karıştırıp birşeyler yazmaya çalışmışsın fakat olmuyor.Aynı örnek değil.

    Her dergide yontmalar olabiliyor.Fakat senin gibileri sadece işine gelen tarafları görüyor.Benim itirazım bunadır.





    quote:

    EN son polo GTI da tıkanmamışmıydın sen

    o polo gti konusunda 1 gün evvel kaynak gösterdiğin sitenin verilerine bir gün sonra yanlış dedin herkesi kendine güldürdün,
    1 saat evvel kaynak gösterdiğin, profesyonel çekim dediğin video'ya 1 saat sonra o video yanlış dedin, herkesi haline üzdürttün.,


    quote:

    Ogünkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi


    o hb gt lerin karşılaştırmasında önce "Yakıt tüketiminde golf astradan daha iyi değerlere sahip olmasına rağmen astradan daha kötü puan verilmiş" dedin, insanlar seni kaale almanın gereksizliğini anlandığı için cevap vermedi, ısar ettin ,"kıvırtmayın" dedin, "nerede objektif arkadaşlar" dedin

    yakıt tüketimlerine baktık, golf 8.2, astra 7.9 çıktı, insanlar önce güldü sonra üzüldü,

    yenilen pehlivan güreşe doymaz misali bu sefer çıktın;

    "Fanatik değilsiniz ya.BUnuda söyleyin hadi.
    1-Golf ile Focusun Co2 salınımı 139 ar olmasına rağmen Focusa 2 puan fazla vermişler.Neden?"
    İşinize gelmiyor mu?Objektifsiniz ya"
    dedin,

    baktık ki focus 139 gram, golf 145 gram çıktı, bu sefer ağlanacak haline güldürttün.

    eğlenmek isteyenler içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_56863937/mpage_4/key_/tm.htm

    şimdi de çıkmış sanki bunlar hiç olmamış, hatta başkaları saçmalamış da sen onları düzeltmişsin gibi "O günkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi" diyorsun... Bu nasıl bir kafa? kafası?

    Normal hayatta sözlü şekilde tartışılan bir ortam olsa, nasılsa laf uçar derim, adam sayı bile sayamıyor 7.9'u 8.2 den büyük, 145'i 139'dan küçük sanıyor derim, he kardeş der geçerim. Ama burada yazı yazdığımız için saçmalıklar kaydediliyor, 3. şahısları hataya sürüklüyor, seni o yüzden düzeltiyorum, söylediklerine değer verdiğimden değil.



    Kimi güldürmüşüm.Sana verdiğim ağırlık başı düşen beygir gücünden verilerin yanlış olduğunu kanıtladım.Neye güldün sen bakayım?Cevap yazamadın ya yoksa ona mı gülüyordun?

    Kim profesyonel videoya yanlış dedi?Bu yalanlarla kendini mi aklamaya çalışıyorsun?O videodaki teknik kısmı sana anlattım.Demogojiyle anca kendini kandırırsın güzel kardeşim,forumdaşım.İşin gücün yalan atmak.İşin gücün demediğim şeyleri demişim gibi göstererek kendini ve egonu tatmin etmek.

    Yazık etme kendine git daha önemli işlerini vardır onlarla ilgilen.Lakin olmuyor böyle.


    evet yalancı...

    tarih 17 Şubat 2012; 12:02:23
    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    Dikkat edin o verilere aracın 0-180 i 23.8 ken 0-200 ü 34 saniye verilmiş.20 km farkı 11 saniyede mi almış sence.Son hızıda 217 olarak verilmiş.
    AL sana profesyonel videosu(option auto)
    http://www.youtube.com/watch?v=CqErqJwYnVw


    17 Şubat 2012; 19:44:39
    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    Ayrıca videodaki araç arada hızlanmayı kesiyor.Sen 0 dan kesintisiz hızlanan aracın zamanıyla bu tarz kesintili hızlanmayı bir tutarak zaten her zaman olduğu gibi kaybediyorsun.

    7 saat 42 dakika 13 saniye evvel" profesyonel" olan video bir anda hatalı hale geliyor.

    bunu yapan sen ben çok tutarlıyım, ben çok objektifim, siz hep işinize gelen tarafa yontuyorsunuz diye ortalıkta geziyorsun. ben ise yalancı oluyorum, İşim gücüm demediğim şeyleri demişim gibi göstererek kendimi ve egomu tatmin etmek oluyor... vay anasına seyir seyirciler.


    gülme meselesine gelirsek;

    focus 139 gram, golf 145 gram; sen niye golf'e az puan vermişler diyorsun,
    golf 8.2, astra 7.9 litre tüketmiş; sen golfün yakıt tüketimi daha iyi, niye daha az puan almış diyorsun,

    ilk okul 2. sınıf öğrencisi sınıfta kalkıp 139 145 den büyüktür dese tüm sınıf yüzüne güler, öğretmeni velisini çağırtıp acaba ilkokul 1'i tekrar mı ettirsek der, çocuk okul değiştirir.

    sen bunu diyorsun, üstüne ısrar ediyorsun, yetmiyor "kıvırtmayın" diyorsun, "objektif arkadaşlar nerede" diyorsun, kapak gelince bir yanlış görmüşüm, kusura bakmayın bile demeden hiç bir şey olmamış gibi

    7.9 8.2'den büyüktür demeye başlıyorsun 2. kapak geliyor yine susup oturuyorsun, aradan 2 hafta geçmeden
    quote:

    Ogünkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi

    diyorsun şimdi de kalkmış kim neye gülüyor diye soruyorsun,

    hani sayı saymayı bilmiyorsun espri anlayışında mı yok?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: 19can84

    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23


    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver

    Bu puanlamalarda mantık arayanlar nerelerde acaba?Yoksa sadece vw lerde mi mantık aranıyor...?

    Mesela şu soru neden sorulmuyor?

    "Bu nasıl test arkadaş.Civic focustan kötü fakat fiyatı yüzünden 1. seçmişler.Kasko vs vs. neden böyle bu testler?"

    "Fabrika verisi 12.2 olan araç nasıl 11 saniye 0-100 verisi yakalayabiliyor?Resmen hondayı 1. yapmak için uğraşmışlar"





    Emrahcım Civic tu kaka edilen tam otomatik vitesiyle baş tacı edilen çift kavramalıdan daha performanslı olup daha az yakıt tüketmiş.

    Puanlama da bu açıdan paralel.

    Araçlardan biri Vw olunca testlerle puanlamanın örtüşmedigi hatta geçen ayki gibi passat karşısında s60'ın kasko değerini hatalı - yüksek verdikleri gibi detaylarla oynayıp sonuca etki edilen örnekler vardı.

    Eğer bu testte civic focustan daha yavaş çıksa ve daha fazla yakıt tüketse (ve içi daha ferah olmasa vb.) ve buna rağmen puanlamada birinci çıksa dediğinin bir doğruluk payı olurdu.

    Haksız mıyım?

    Abi performans konusunda 12.2 olan hızlanma değeri 11.1 bulunmuş.NAsıl?

    Bu bir vw olsaydı burada yazılacakları tahmin etmek zor değil.Ayrıca puanlamada sadece performans yok.Yukarıda yazdım mesela boş ağırlık konusunda.Zaten bunun sıkıntısını birçok puanlamada yaşamış focus ayriyetten birdaha puanlamaya ne ihtiyaç var?

    Tekrar ediyorum bunlar benim düşüncelerim değildir.Ben kendi görüşümü ilk mesajımda yazdım.Bunlar modaya ayak uydurulmuş görüşlerdir.



    Ne o volvo passat superb konusunda, ne de başka bir test konusunda insanlar çoğunlukla verileri değil, ölçülen verilerle yapılan puanlandırmaların analitik olmadığından şikayet etti.

    Senin ise x karşılatırmada anlaması son derce basit puanlama abukluklarına kulp ararken, y karşılaştırmada test verilerinin yanlış olduğunu iddia ettiğin konular var, o yüzden bence hiç bu toplara girme.

    http://forum.donanimhaber.com/m_56879741/mpage_1/f_/key_golf,megane//tm.htm

    bu konudaki ams'nin testinde golf sessizlik, performans, tüketim, fren konularında megane'ın gerisinde. senin yorum: "o veriler yanlış"

    http://forum.donanimhaber.com/m_56863937/mpage_1/key_/tm.htm

    bu konuda bir autobild test, megane golf'e 0-130da 2 saniye fark atmış, puanlamalarda eşit puan verilmiş. senin yorum " biri 160 diğeri 180 hp o yüzden öyle"

    ikisi de golf-megane, ikisi de dergi testleri, ikisi de senin yorumların.
    golf kazanınca; ama canım golf güçsüz olduğu için çok puan vermişler tabii.
    megane kazanınca; o veriler yanlış


    ama kendisine sorsan objektiflerin kralı ...

    golf'ün kazandığı testlere çamur atanlar civic kazanınca niye çamur atmıyorsunuz, nerde objektif arkadaşlar?" mealine gelecek laflar ediyorsun ya;

    testin eleştirilecek yanı olsaydı eleştirilirdi, bunlara kafa yorma sen.


    Hocam her seferinde birşeyler bulmaya çalışıyorsun her seferindede oturuyorsun kalakalıyorsun.EN son polo GTI da tıkanmamışmıydın sen.

    Yukarıda senin mantığınla gittiğimde en basitinden 2 konuda civice yonttuklarını bulabiliyorum.Sen neden yapmıyorsun peki.İşin içinde passat olunca gayretleriniz çok daha takdir edilesiydi.

    Bak yukarıda ne diyorum?İyi oku ama.Diyorumki diğer testlerdeki yaklaşımlar burada olmuyor.Benim dediğim budur.Benim olayım civicin 12.2 ike 11.1 çıkmasında değildir.Fakat senin algılama seviyen bunlara yetmiyor.Herseferinde bir atılım yapıyorsun sonra kalıyorsun.Testlerde her zaman bu şekilde olaylar olur.Her testte yontmalar olur.Nitekim civic testindede mevcuttur.

    Ogünkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi.Benim orada değerler yanlış dediğim kısım golfün hızlanmasıyla ilgili kısımdır.Aklınca uyanıklık yapmaya çalışma ben yalıtım tüketim bilmemne yanlış demedim.Sana orada gps ölçümlü videolu testi bile gönderdim golfün hızlanmasıyla ilgili

    Nasıl s60 ın hızlanması 13 küsür olarak hesaplanmışsa ve bunun yanlış olduğu savunuluyorsa senin verdiğin o linkteki golfün 0-100 ü 2 saniye yavaş hesaplandığı savunulabilir.Tıpkı benim yaptığım gibi.Ben s60 ınkinde hayır hatasızdır dedim mi?

    2. verdiğin megane linkinde evet performans veya başka alanlar değerlendirirken bir ortalama alınıp ona göre değerlendirmeler olabiliyor.Bunu bir oto dergisinin editöründen 1. ağızdan dinledim istanbul park pistinde.Senin algın ve görüş açın bunları algılayamayabilir.Fakat herseferinde kalakalman inan beni çok üzüyor.

    Ben heryerde aynı şeyi savunuyorum.DEdikleriminde sonuna kadar arkasındayım.Fakat sen at ile deveyi karıştırıp birşeyler yazmaya çalışmışsın fakat olmuyor.Aynı örnek değil.

    Her dergide yontmalar olabiliyor.Fakat senin gibileri sadece işine gelen tarafları görüyor.Benim itirazım bunadır.





    quote:

    EN son polo GTI da tıkanmamışmıydın sen

    o polo gti konusunda 1 gün evvel kaynak gösterdiğin sitenin verilerine bir gün sonra yanlış dedin herkesi kendine güldürdün,
    1 saat evvel kaynak gösterdiğin, profesyonel çekim dediğin video'ya 1 saat sonra o video yanlış dedin, herkesi haline üzdürttün.,


    quote:

    Ogünkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi


    o hb gt lerin karşılaştırmasında önce "Yakıt tüketiminde golf astradan daha iyi değerlere sahip olmasına rağmen astradan daha kötü puan verilmiş" dedin, insanlar seni kaale almanın gereksizliğini anlandığı için cevap vermedi, ısar ettin ,"kıvırtmayın" dedin, "nerede objektif arkadaşlar" dedin

    yakıt tüketimlerine baktık, golf 8.2, astra 7.9 çıktı, insanlar önce güldü sonra üzüldü,

    yenilen pehlivan güreşe doymaz misali bu sefer çıktın;

    "Fanatik değilsiniz ya.BUnuda söyleyin hadi.
    1-Golf ile Focusun Co2 salınımı 139 ar olmasına rağmen Focusa 2 puan fazla vermişler.Neden?"
    İşinize gelmiyor mu?Objektifsiniz ya"
    dedin,

    baktık ki focus 139 gram, golf 145 gram çıktı, bu sefer ağlanacak haline güldürttün.

    eğlenmek isteyenler içinhttp://forum.donanimhaber.com/m_56863937/mpage_4/key_/tm.htm

    şimdi de çıkmış sanki bunlar hiç olmamış, hatta başkaları saçmalamış da sen onları düzeltmişsin gibi "O günkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi" diyorsun... Bu nasıl bir kafa? kafası?

    Normal hayatta sözlü şekilde tartışılan bir ortam olsa, nasılsa laf uçar derim, adam sayı bile sayamıyor 7.9'u 8.2 den büyük, 145'i 139'dan küçük sanıyor derim, he kardeş der geçerim. Ama burada yazı yazdığımız için saçmalıklar kaydediliyor, 3. şahısları hataya sürüklüyor, seni o yüzden düzeltiyorum, söylediklerine değer verdiğimden değil.



    Kimi güldürmüşüm.Sana verdiğim ağırlık başı düşen beygir gücünden verilerin yanlış olduğunu kanıtladım.Neye güldün sen bakayım?Cevap yazamadın ya yoksa ona mı gülüyordun?

    Kim profesyonel videoya yanlış dedi?Bu yalanlarla kendini mi aklamaya çalışıyorsun?O videodaki teknik kısmı sana anlattım.Demogojiyle anca kendini kandırırsın güzel kardeşim,forumdaşım.İşin gücün yalan atmak.İşin gücün demediğim şeyleri demişim gibi göstererek kendini ve egonu tatmin etmek.

    Yazık etme kendine git daha önemli işlerini vardır onlarla ilgilen.Lakin olmuyor böyle.


    evet yalancı...

    tarih 17 Şubat 2012; 12:02:23
    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    Dikkat edin o verilere aracın 0-180 i 23.8 ken 0-200 ü 34 saniye verilmiş.20 km farkı 11 saniyede mi almış sence.Son hızıda 217 olarak verilmiş.
    AL sana profesyonel videosu(option auto)
    http://www.youtube.com/watch?v=CqErqJwYnVw


    17 Şubat 2012; 19:44:39
    quote:

    Orijinalden alıntı: ex_silver
    Ayrıca videodaki araç arada hızlanmayı kesiyor.Sen 0 dan kesintisiz hızlanan aracın zamanıyla bu tarz kesintili hızlanmayı bir tutarak zaten her zaman olduğu gibi kaybediyorsun.

    7 saat 42 dakika 13 saniye evvel" profesyonel" olan video bir anda hatalı hale geliyor.

    bunu yapan sen ben çok tutarlıyım, ben çok objektifim, siz hep işinize gelen tarafa yontuyorsunuz diye ortalıkta geziyorsun. ben ise yalancı oluyorum, İşim gücüm demediğim şeyleri demişim gibi göstererek kendimi ve egomu tatmin etmek oluyor... vay anasına seyir seyirciler.


    gülme meselesine gelirsek;

    focus 139 gram, golf 145 gram; sen niye golf'e az puan vermişler diyorsun,
    golf 8.2, astra 7.9 litre tüketmiş; sen golfün yakıt tüketimi daha iyi, niye daha az puan almış diyorsun,

    ilk okul 2. sınıf öğrencisi sınıfta kalkıp 139 145 den büyüktür dese tüm sınıf yüzüne güler, öğretmeni velisini çağırtıp acaba ilkokul 1'i tekrar mı ettirsek der, çocuk okul değiştirir.

    sen bunu diyorsun, üstüne ısrar ediyorsun, yetmiyor "kıvırtmayın" diyorsun, "objektif arkadaşlar nerede" diyorsun, kapak gelince bir yanlış görmüşüm, kusura bakmayın bile demeden hiç bir şey olmamış gibi

    7.9 8.2'den büyüktür demeye başlıyorsun 2. kapak geliyor yine susup oturuyorsun, aradan 2 hafta geçmeden
    quote:

    Ogünkü focusa veya megane a da nasıl bazı alanlarda yonttuklarını yazmıştım sana.Cevap verememiştin tabi herzamanki gibi

    diyorsun şimdi de kalkmış kim neye gülüyor diye soruyorsun,

    hani sayı saymayı bilmiyorsun espri anlayışında mı yok?

    Arkadaş cevap vermeyecektim sana ama zorla cevap istiyorsun.GOlf dedin şimdi sustun polo gti dedin sana verilerin hatalı olduğunu ispatladım sustun.Civice yontmuşlar mı sanki dedin?ÖRnekler verdim yukarıda ondada sustun bir anda.Kalkmış bana co2 salınım olayını anlatıyorsun.Benim o konudaki savunduğum olay neydi her araca yontulma oluyordu.O gün megane a da focusada yonttuklarını sana kanıtlarıyla sundum.BUgünde civice yonttuklarını gösterdim

    Videoya gelince hani nerede hatalı demişim videoya??Hani nerede?Yalancı seni.Göz göre göre yalan atıyorsun.Anlamıyorsun bari iftira atma.Videoyu sana niye gönderdim?Gaz kesintisine girmeyene kadarki hızlanma gayet verilere uygun onu gör diye gönderdim.Senin verdiğin sitedeki polo gti verileri yanlış.Bunun en büyük kanıtınıda ağırlık başına düşen beygir gücünün normalden fazla olduğunu göstererek sundum.

    Nerede hatalı demişim videoya onu söyle sen bana?

    O konudada bak ne yazmışım...

    "2-GOlf ile Astra arasında 0.3 yakıt farkı olmasının karşılığı 1 puan olarak belirlenmiş.Fakat Golf megane a 0.8 fark atmış o da 1 puan fark atmış.Sizin mantığınıza göre megane daha kötü alması lazım neden almamış? "

    Sırf bu cümlede geçen olay bile benim söylediklerimi destekliyor.Cİvic focus olayını saymıyorum bile.Bu konuda bile civice yontulmuş birçok alan var.YAzdım yukarıda.

    Sen bu cümledeki mantığı çözdüğün gün gel tekrar karşıma.Elinde bir c02 salınımı var.Orada da ben yanlış gördüğümü kabul ettim zaten.Fakat benim bu hatayı yapmış olmam savunduğum şeyin haklılığını değiştirmez.Bunu anlayamayan senin gibi heyecanlı arkadaşlar sonra yine senin gibi durumlara düşebiliyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ex_silver -- 3 Mart 2012; 2:42:02 >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.