Şimdi Ara

Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi (7. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
127
Cevap
2
Favori
10.135
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Güzel paylaşım. Konfor iç mekan plastiği vb. şeyleri dikkate almayanlar için 1.6 125 bg vtec civic güzel tercih. İçide dışıda modern ve sade.
  • Gördüğüm lüzum üzerine konuyu güncelliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    Arkadaşlar demiş focus çok yakmış yavaş kalmış fln ama 2 side 125 hp torklar nerdeyse aynı civic in motoru yüksek devirleri seviyor ve CİVİC 100 KG DAHA HAFİF olmasına rağmen focus çift kavramayla performansta yakalamış sayılır bence başarı.

    Arkadaşım merhaba,

    Önceki mesajlarımda yazmıştım ama herhalde görmemişsin:

    Focus'un fabrika verisi ağırlığı 1324 kg.
    Civic'in fabrika verisi ağırlığı 1241 kg.

    Ancak Focus'un verilerinde 75kg'lık sürücü de ağırlığa dahil edilmiş.

    Civic'de bu yok.

    Bunlar Focus'un değerleri:
     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

    Bu da yukarıdaki tablodan ağırlıkla ilgili kısım:
     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

    Bunlar da Civic'in değerleri:
     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

    Yani 1324 kg olarak verilen Focus'un ağırlığını Civic'in ağırlığı gibi sürücüsüz hesaplarsan ortaya 1324-75=1249 kg çıkıyor.

    Civic 1241 kg.
    Focus 1249 kg.

    Aradaki fark 8 kg.

    100 kg falan değil.

    Ağırlık açısından gayet adil ve denk bir karşılaştırma olmuş.


    Yazdıklarını bu bilgiler ışında bir daha gözden geçirmen dileğiyle...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: haluk 23

    quote:

    Orijinalden alıntı: Draqonn

    Arkadaşlar demiş focus çok yakmış yavaş kalmış fln ama 2 side 125 hp torklar nerdeyse aynı civic in motoru yüksek devirleri seviyor ve CİVİC 100 KG DAHA HAFİF olmasına rağmen focus çift kavramayla performansta yakalamış sayılır bence başarı.

    Arkadaşım merhaba,

    Önceki mesajlarımda yazmıştım ama herhalde görmemişsin:

    Focus'un fabrika verisi ağırlığı 1324 kg.
    Civic'in fabrika verisi ağırlığı 1241 kg.

    Ancak Focus'un verilerinde 75kg'lık sürücü de ağırlığa dahil edilmiş.

    Civic'de bu yok.

    Bunlar Focus'un değerleri:
     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

    Bu da yukarıdaki tablodan ağırlıkla ilgili kısım:
     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

    Bunlar da Civic'in değerleri:
     Focus powershift ve Civic A/T karşılaştırma - AMS Dergisi

    Yani 1324 kg olarak verilen Focus'un ağırlığını Civic'in ağırlığı gibi sürücüsüz hesaplarsan ortaya 1324-75=1249 kg çıkıyor.

    Civic 1241 kg.
    Focus 1249 kg.

    Aradaki fark 8 kg.

    100 kg falan değil.

    Ağırlık açısından gayet adil ve denk bir karşılaştırma olmuş.


    Yazdıklarını bu bilgiler ışında bir daha gözden geçirmen dileğiyle...

    Aynı listelere bakmıştım bence ama focusun ağırlığının sürücülü hesaplandığına dikkat etmemiş haklısınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: autoholic

    Fiyat avantajı ile birinci olmak, teknik olarak birinci olmak değildir.

    Benim yazıdan anladığım, civic yakıt tüketimi ve performasta geri kalmış, ancak fiyat avantajı sayersinde Focus'u geçebilmiş.

    Dergiyi okumadım, değerleri bilmiyorum.

    dergi yukarıda sizin dediklerinizin tersini yazmışlar..Tabi foto montaj değilse
  • ben 2008 civic sahibiyim performansı eski aracıma göre zayıf (1.8t) yani beni tatmin etmiyor halbuki focus'ta çift kavrama var ve civic'ten çok daha performanslı olması gerekirken aksine daha performanssız ! bu bence sallamasyon ayrıca tork konvertörlü şanzıman daha fazla tüketimi olması gerekir fakat burda tam tersi ?

    Edit:imlaa



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 34Brs34 -- 18 Mayıs 2013; 22:22:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    Neyi neye yontmuslar emrah kardesim ? Sen neyi elestirmeye calisiyorsun anlamadim. Tamam civic 11 degil 12 saniyede hizlansin. Yakit tuketimide fazla olsun.

    Ben bu forumda kendimi yirttim honda fab. Verilerini verirken maks. Rakamlara gore veriyor dedim. Benim aracin sehir ici yakit tuketimi 10 lt yaziyor. Gel ankara beni taniyanlar nasil arac kullandigimi biliyorlar lpg de 10-11 litre arasi yakiyorum.Normal kullanimda bu araclar kim ne soylerse soylesin gayet normal tuketime sahipler. Ve bu testdeki teknik verilerin basarisi sanzumandan cok motorun basarisidir.

    Sonuca gelirsek biri birini ezmis denilmis mi ? Yada acik ara bi fark goremedim ben. Bu sinifta bu motor seceneklerinde 2 arac karsilastirilmis ve denk cikmislar bence de gayet normal. Civic ile focus arasinda ucurum yok. Ecoboost ve dizel motoru focusun avantajidir orasi ayri.

    ben 4-5 yıldır honda'da şehir içi 10LT'yi yakalayamadım. Çok denedim olmadı. bizzat skoda'da şehir içi 7.3litre yaptım (1.4 125 ps 6 ileri)




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.