Şimdi Ara

FOCUS III vs. CITROEN C4 II

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
0
Favori
5.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Dün Ford bayisine Citroen aracımla gittim ve yeni Focus'u inceleme fırsatı buldum. Golf ve Astra'yı inceleyerek test ettikten sonra aldığım C4 için tek endişem şu çok övülen mühendislik harikası (!) Focus III inceleyememem olmuştu,onu da dün hallettim ve çok rahatım

    Tamamen kişisel yorumlarımdır:

    İncelediğim araç Focus III Titanium Sedan modeli idi. O nasıl sedan ise

    -Aracın dış tasarımı hiç ilgimi çekmedi açıkçası,gerçek bir karakter sorunu var ve boyutlarını küçük gösteriyor. Jantlar Topkapıdaki çelikçilerden çıkma gibi, Conti lastikler.

    -Kapısını açtığınızda aracın C sınıfı mı B sınıfı mı olduğuna ben şüphe ettim daracık konsol ve ön cam,tıpkı yeni Jetta gibi. Hatta satış görevlisine bu araç Fiesta Sedan olmasın diye de kinaye yapmadım değil Koltuğa oturduğunuzda araç sizi resmen sarmış gibi,yani bir modül havası var. Oldukça basık,tıpkı astra gibi ama astradan daha ergonomik.

    -Arka koltuklarda diz mesafesi 187 cm olan ben için C4 kadar başarılı olmasa da idare eder. ( C4 e de bu konuda 5 üzerinden 5 veremem zaten ancak 4 alır )

    -Malzeme kalitesi arttırılmış bu göze çarpıyor fakat artık C sınıfı için bu hiçte şaşırtıcı değil.

    -Kullanılan dizel motor C4 ile aynı,

    -Arka bagaj hiç olmasa imiş daha iyi. Resmen rezillik,oraya bir valiz nasıl girer 2 valiz hiç girmez. Bagaj kapısını açtığınızda daracık bir giriş,ve düz derin olmayan kullanışsız ve küçük bir bagaj size el sallıyor,ben buradayın derken Ayrıca mühendislerinin harika diye tanımladığı aracın bagajını kapattığmda karoserinde birleşme noktalarındaki asimetrik farklar kabak gibi ortada idi. Bunu satış temsilciside belirtti.

    -Arka tasarım çok marjinal ve çakma çin ya da kore araçları gibi bütünlükten yokson,mini X6 gibi.

    -Kapılarda kullanılan malzemenin kalitesi düşük,sert malzeme kullanılmış ( C 4 içinde durum aynı )

    Dizel trendline başlangıç fiyatı 46.500 TL bu konuda C4 ü kimse yakalayamaz,aynı fiyat olsa bile kalitesi herşeyi ile C4.

    -Ön konsol kimileri için çok iyi tasarlanmış olabilir ama benim için abartılı o daewoo ,kia araçlarındaki havayı vermiş,ağırbaşlı değil.C4 bu konuda çok ileride,sade,ağır ve kaliteli hissi veriyor. Tıpkı A3 gibi.

    Özetle mühendislerinin çok övdüğü bu araç ilk intibasını çok zayıf oluşturdu,satış temsilcisi arkadaşte beklentilerimizi karşılamadı diye belirtmişti bunu da iletmekte fayda var.

    Ha şunu da belirteyim bu araç C4 gibi patlama ve fiyat artışı da yapamaz,3-4 aya kalmaz fiyatları da 2-3000 TL iner hiç meraklanmayın. Buradan da yazarım sizlere.

    Bunlar 30 dakikalık ilk izlenimlerim,aracı test etme fırsatı bulur isem buradan paylaşırım ama inceledikten sonra artık bunu istediğimi de sanmıyorum açıkçası.







  • tesekkurler yorum icin bende merak edenlerdenim henuz inceleme firsati nulamadim
  • C4 benimde çok hoşuma gidiyo test sürüşüde yapmıştım çok beğenmiştim gazı kökleyince ön kaldırdı resmen ama bana pahalı geldi ve yeni C3 aldım.
  • Bugün gidip özellikle inceledim. Hem iç hem dış görünüş olarak titanium olmasına rağmen cezbedici değildi incelediğim model. Türkiyeye getirilen titanium kesinlikle parasını hak etmiyor.
    Hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Focusu beklemek istiyordum ama iyiki beklememişim diyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozturkce
    Bugün gidip özellikle inceledim. Hem iç hem dış görünüş olarak titanium olmasına rağmen cezbedici değildi incelediğim model. Türkiyeye getirilen titanium kesinlikle parasını hak etmiyor.
    Hayal kırıklığına uğradım diyebilirim. Focusu beklemek istiyordum ama iyiki beklememişim diyorum.


    Aynen bende bekleyecektim,iyiki beklememisim. Az once Tekirdagdan geldim,yolda neler neler oldu hic sormayin:)

    Bir Golfun sellektorunu gordum,ama ne sinir bozucu. Solu kapattim resmen,oyle bir ivmeleniyorki alet 270nm tork cayir cayir,motor sesi yok gibi,tek ses ruzgar:) Garibim Golf 200 metre geride baktiki olmayacak orta seritte yol kesti:))) Valla gece surusu ayri bir keyif,gostergeleri kapattinmi da resmen NFS gibi:))
  • Hocam dehsetle okudum yazını:)
    bende c4 u test etme sansına haiz olmus birisiyim.c4 u nerelere koymussun .aynı seyleri bende c4 için soylesem yeridir:)
    kapılar resmen yıllardır degismeyen klasik citroen peugeot.
    Ford herseye ragmen uzgunum ama en azından saglamlıgı ile 10 gomlek ustundur c4 den:)
    renkli ısıklar o arabayı asla ford dan kaliteli yapmaz:)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac
    Hocam dehsetle okudum yazını:)
    bende c4 u test etme sansına haiz olmus birisiyim.c4 u nerelere koymussun .aynı seyleri bende c4 için soylesem yeridir:)
    kapılar resmen yıllardır degismeyen klasik citroen peugeot.
    Ford herseye ragmen uzgunum ama en azından saglamlıgı ile 10 gomlek ustundur c4 den:)
    renkli ısıklar o arabayı asla ford dan kaliteli yapmaz:)

    Valla bu Focus agziyla degil gözü ile (!) kuş tutsa hayatta işim olmaz,çakma Fiesta. Ben yeni Focusun sinifini yazayim buradan B+ :)) C olamaz hayatta bu göz (!) kadar iç mekanla.

    Kapilara gelince bunu bende belirttim ama inanki Focus daha kotu. Plastik sesi cok fazla geliyor.

    Sen excl.ile titanium u hem fiyat hem performan olarak karsilastir,ne demek istedigimi anlarsin. Birde Citrone ozgu creative ozellikler. Direksiyonu yeter C4 un :))

    Focus BMW 1 den pahali yaw daha ne diyim bildigimiz Focus,hani su 3 ay sonra kapi mandallarinin yaylari bozulan focus :)) Arabanin icinden gelen plastik citirtilari ilk gunden beri baslayip istikrarli sekilde artan Focus:))

    Neyse Allah(cc) herkes icin hayirlisini nasip etsin ins.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi M A R E Ş A L -- 24 Nisan 2011; 22:51:45 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Focus 1 vs Golf IV ?
    12 yıl önce açıldı
    Ford Focus II mi? Mazda 3 mü?
    17 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: M A R E Ş A L

    quote:

    Orijinalden alıntı: certac
    Hocam dehsetle okudum yazını:)
    bende c4 u test etme sansına haiz olmus birisiyim.c4 u nerelere koymussun .aynı seyleri bende c4 için soylesem yeridir:)
    kapılar resmen yıllardır degismeyen klasik citroen peugeot.
    Ford herseye ragmen uzgunum ama en azından saglamlıgı ile 10 gomlek ustundur c4 den:)
    renkli ısıklar o arabayı asla ford dan kaliteli yapmaz:)

    Valla bu Focus agziyla degil gözü ile (!) kuş tutsa hayatta işim olmaz,çakma Fiesta. Ben yeni Focusun sinifini yazayim buradan B+ :)) C olamaz hayatta bu göz (!) kadar iç mekanla.

    Kapilara gelince bunu bende belirttim ama inanki Focus daha kotu. Plastik sesi cok fazla geliyor.

    Sen excl.ile titanium u hem fiyat hem performan olarak karsilastir,ne demek istedigimi anlarsin. Birde Citrone ozgu creative ozellikler. Direksiyonu yeter C4 un :))

    Focus BMW 1 den pahali yaw daha ne diyim bildigimiz Focus,hani su 3 ay sonra kapi mandallarinin yaylari bozulan focus :)) Arabanin icinden gelen plastik citirtilari ilk gunden beri baslayip istikrarli sekilde artan Focus:))

    Neyse Allah(cc) herkes icin hayirlisini nasip etsin ins.




    hocam bende açıkçası fordun daha kaliteli araçlar ürettigini dusunuorm ama citroenle arasında öyle 10 gömlek bi fark yok . . kaldıki fiyat olarak citroenden cok daha pahalıya satıyolar o fiyata o kadar kalite farkıda olsn yani bi zahmet . sizin aldıgınız c4 hangi donanım bazı sorularım olcakda yeni c4 le ilgili



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nutella.0 -- 25 Nisan 2011; 2:49:59 >




  • Açıkcası araba seçimini yaparken aklımda şu 4 kriter vardı. Dizel olacak. Otomatik olacak. C sınıfı bir araç olacak ve 50bin in altında fiyatı olacak.
    Fiyatı ise 55lere kadar çıkabilirdim kredi almadan fakat 50nin üzerinde para vermek istemedim.Psikolojik olarak 50lere çıkmak istemedim açıkcası.

    Aracımı alırken forddan daha düşük kalite bir araç ama idare edicez işte diye almadım açıkcası. Kaldıki ford da alabilirdim ama ford otomatik seçeneği sunamıyordu dizelde. Kaldıkı kullandığı motorda psa grubunun motoru diye biliyorum. Aynı motoru kullanıyorlar C4 le yani. Mart ayının sonunda aracımı alırken benim için en mantıklı olan seçimi yapmak durumundaydım ve aradığım kriterleri karşılayan araçlar içerisinden c4 ü seçtim. neden seçtim? markası için mi? millet ayılıp bayıldığı için mi? veya fransızdan uzak dur diyenlere kulak asmadığım için mi? hiçbirisi. Verdiğim parayı sonuna kadar hak edecek bir araç arıyordum yukarıda saydığım kriterlerde bu araç bana cazip geldi ve aldım bende.

    Yeni fordu inceledikten sonra gerçekten 10bin TL daha fazla neden para vereyim bu araca diye düşünmeden edemiyorum. Evet golfe verebilirim bu parayı ama focusa bu haliyle asla diyorum.
    Fiyatlar Vw yi , BMW yi bile geçmiş bizim ford olmuş premium. Bana komik geliyor bu durum. Yurtdışındaki konsolu getirseler evet bir fark yaratır ama bu haliyle anca kendi kendini tatmin eder focuscular.
    Mantıklı bir araç olmaktan çıkmış bence focus. Gülünç duruma düşmüş hatta bu haliyle.




  • Kafalardaki marka takıntısını atıp tarafsız bir inceleme yaptığınız vakit farkı göreceksiniz. 2 aracı yan yana getirin inceleyin. Emin olun 10bin daha fazla vermek istemezsiniz focusa.

    Ford, Türkiye de yıllardır geçmişte oluşturmuş olduğu Ford sağlamdır imajının kaymağını yiyor. Bu sağlamlığı bilimsel bir ölçekleme ile önümüze sunan euroncap var artık.
    Eee buraya da baktığımızda görüyoruzki 10 gömlek bir üstünlük falan yok. C4 2010 yılının en yüksek puan alan araçları içerisinde ilk 3te.

    Focusun benim bildiğim tek artısı efsanevi yol tutuşu ve direksiyon tepkileridir. 3 nesil focusta bu nasıl bilmiyorum elbette ama 10bintl fazla vermek için ikna edebilmiş değil beni bu haliyle.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nutella.0


    quote:

    Orijinalden alıntı: M A R E Ş A L

    quote:

    Orijinalden alıntı: certac
    Hocam dehsetle okudum yazını:)
    bende c4 u test etme sansına haiz olmus birisiyim.c4 u nerelere koymussun .aynı seyleri bende c4 için soylesem yeridir:)
    kapılar resmen yıllardır degismeyen klasik citroen peugeot.
    Ford herseye ragmen uzgunum ama en azından saglamlıgı ile 10 gomlek ustundur c4 den:)
    renkli ısıklar o arabayı asla ford dan kaliteli yapmaz:)

    Valla bu Focus agziyla degil gözü ile (!) kuş tutsa hayatta işim olmaz,çakma Fiesta. Ben yeni Focusun sinifini yazayim buradan B+ :)) C olamaz hayatta bu göz (!) kadar iç mekanla.

    Kapilara gelince bunu bende belirttim ama inanki Focus daha kotu. Plastik sesi cok fazla geliyor.

    Sen excl.ile titanium u hem fiyat hem performan olarak karsilastir,ne demek istedigimi anlarsin. Birde Citrone ozgu creative ozellikler. Direksiyonu yeter C4 un :))

    Focus BMW 1 den pahali yaw daha ne diyim bildigimiz Focus,hani su 3 ay sonra kapi mandallarinin yaylari bozulan focus :)) Arabanin icinden gelen plastik citirtilari ilk gunden beri baslayip istikrarli sekilde artan Focus:))

    Neyse Allah(cc) herkes icin hayirlisini nasip etsin ins.




    hocam bende açıkçası fordun daha kaliteli araçlar ürettigini dusunuorm ama citroenle arasında öyle 10 gömlek bi fark yok . . kaldıki fiyat olarak citroenden cok daha pahalıya satıyolar o fiyata o kadar kalite farkıda olsn yani bi zahmet . sizin aldıgınız c4 hangi donanım bazı sorularım olcakda yeni c4 le ilgili



    Bakın benim maillerimi takip eder iseniz C4 ü ilk aldığımda astra ve Golf ü uzunca test ettim demiştim,dğerlendirmelerimde diğer mesajlarımda var. Sadece Focus ta aklım kalacak diyede belirttim. Focusu incelemem sonucu da gönül rahatlığı ile iyiki C4 diyorum. Herkese de C4 ü tavsiye ediyorum.

    Aracım Confort Plus 1.6 HDI manuel 112 HP




  • Citroen komple yeniledi kendini ve sizlere tavsiyem takım tutar gibi araba markası tutmayın şuanda C3 ve C4 ün sınıfında en alınası araçtır diyorum ve şuan C3 exclusive sahibiyim memnunum da çok şükür, araçları gidin binin kullanın yeterki marka fanatikliği yapmayın.
  • MArka merakım hicbir zaman olmadı ki ben bu konuda eski yazılarıma bakarsanız butun markaları yeri gelir eleştiririm yeri gelir överim.
    BU konuda en yeni örnek mesela ;gectiğimiz ay fiat evo punto dualogic 1.3 multijet bir araç aldım.(eşim kullanıyor)

    Bunu neden tercih ettim;ne vw,citroen,opel,renault,ford,peugeot bu sınıfta bu arabadaki niteliklere sahip bir tek model gormeediğim için tercih ettim.
    ondan öte volvos60 a karar vermiştim tam sipariş verecektim.arabaya %10 zamn yaptılar:)
    Ondan hemen vazgectim.cunku ''parama gecer sözüm'' sözü hayatta en sevdiğim sözdür.Param ne ise o kadar konusurum yani,,,,

    Şu anda bir araba almak gibi bir fikrim var ama sıfır arabaların fiyatları inanılmaz ve sahte bir seviyede .En azından ben buna inanıyorum.
    Ynai yorum yaparken amacım c4 ü aşağılamak değil.Ancak malzeme kalitesi olarak yeni focus u da gördüm.Bu araç c4 den daha kaliteli bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: certac
    MArka merakım hicbir zaman olmadı ki ben bu konuda eski yazılarıma bakarsanız butun markaları yeri gelir eleştiririm yeri gelir överim.
    BU konuda en yeni örnek mesela ;gectiğimiz ay fiat evo punto dualogic 1.3 multijet bir araç aldım.(eşim kullanıyor)

    Bunu neden tercih ettim;ne vw,citroen,opel,renault,ford,peugeot bu sınıfta bu arabadaki niteliklere sahip bir tek model gormeediğim için tercih ettim.
    ondan öte volvos60 a karar vermiştim tam sipariş verecektim.arabaya %10 zamn yaptılar:)
    Ondan hemen vazgectim.cunku ''parama gecer sözüm'' sözü hayatta en sevdiğim sözdür.Param ne ise o kadar konusurum yani,,,,

    Şu anda bir araba almak gibi bir fikrim var ama sıfır arabaların fiyatları inanılmaz ve sahte bir seviyede .En azından ben buna inanıyorum.
    Ynai yorum yaparken amacım c4 ü aşağılamak değil.Ancak malzeme kalitesi olarak yeni focus u da gördüm.Bu araç c4 den daha kaliteli bence.


    Kimileri Focus diyecek kimileri C4. Burada teecihler devreye girer,saygi duymak gerek. 50.000 TL para verip aliyoruz bu aletleri,kimsenin parasi kimseninkinden degersiz degil. Hepsi alinteri ve ben yorumlarimi espri ile karisik bu sekilde dusunerek yapiyorum. Asla marka fanatikligim fe yok. Focus egerki C4 ten daha ustun ve kaliteli bir arac olsa idi (izlenimlerim sonucu) bunu burada yazardim. Neden: Zaten Focus C4'ten 10.000TL daha pahali,elbetteki biraz daha iyi olabilir diye bir yorum getirebilirdim,egerki marka fanatikligi yapiyor olsa idim. Ben burada israrla belirtiyorum tekrar tekrar bu Focus o parayi hak etmiyor ve C4'ten asla iyi bir araba degil. Bu C4 fiyatinin daha uygun olmasinin yaninda dahada iyi bir arac,bunavurgu yapiyorum.

    Her iki araci yanyana getir ve objektif bak,icini disini ozelliklerini incele,git test et ve kendin gor. Ama o jektif yorum yapalim.

    Bu yorumlarla tavsiyeleri dikkate alip bu arabalari alanlar var,bunun vebaline nasil girerim ben? Kim girebilir?

    Allah herkes icin hayirlisini nasip etsin ins.




  • Merhaba Arkadaşlar ,

    Ford diyenlerinde C4 diyenlerinde haklı olduğu yönler bulunuyor..

    Bende 0 araç almak için uzun zamandır araştırma yapanlardanım , almayı düşündüğüm araç için olmazsa olmaz kriterlerim; "Dizel" , "C Sınıfı" , "50.000 TL Max. Tutar" ve "Bu imkanlarla olabilecek Maximum güvenlik"

    Fiyatların özellikle aşırı şişirildiği bu günlerde gerçekten bu kriterlerde uygun bir araba bulmak zor oluyor , evet bir çok seçenek bulunabilir ama belirttiğim gibi ücretlerin bu kadar şişirilmiş olduğu bir dönemde tabiri caizse ince eleyip sık dokumak gerekiyor bence...

    Konuya şöyle bir katkım olabilir diye düşünüyorum , bu pazar günü 2 aracıda çok yakından incelemiş ve ciddi ciddi almayı düşünen bir alıcı olarak kendimce görüşlerimi sizinle paylaşabilirim.

    Diğer bir çok aracı incelemelerim sonrasında (fiyat performans yada diğer başka nedenlerle onları 2. sıraya almam neticesinde) FOCUS ve C4 1.lik için çekişir durumdaydı.Önce Citroen AVCAR'a sonrada Ford KENT'e giderek uzun uzun araçları inceledim.

    Citroen'i incelemeye giderken aslında ön yargılı olarak gittim , çünkü bahsettiğim herkes "Fransız arabası" diye negatif bir yaklaşım gösterdi , aracın dış görünümünü incelediğimde kasa olarak tatmin oldum, bence çok güzel bir kasa olmuş , tabi kişisine göre bu değişebilecek bir kavram , benim çok hoşuma gitti , aracın içine oturduğumdada iç mekanın genişliği , arka koltuk diz mesafesi , bagajın sınıfına göre o büyüklüğü çok etkileyiciydi.Konsol ve özellikle göstergeler digital ve harika görünüyor , koltuklar harika diyemem ama kabul edilebilecek kalitede.Düşündüğüm donanım 1.6 112 Beygir Dizel Confort + Plus paket ve yaklaşık 45 civarı alınabiliyor.

    Sonra yeni focusu inceledim , öncelikle dış kasa duruşu olarak C4 1 - 0 öne geçiyor , başkası beğenebilir ama ben FIII kasayı hiç beğenmedim , yanında duran F2,5 çok daha ağır ve başarılı duruyor , aracın içerisine oturduğumda ise tam bir hayal kırıklıgına uğradım oldukça boğucu bir mekan var , konsol gerçekten tam anlamıyla üzüntü verici , avrupa verisyonlarında gördüğümüz touch ve sony teyp'li konsol sonrasında fiesta tasarımı konsol tabiri caizse çok başarısız , malzeme kalitesi citroenden daha iyi duruyor , arka koltuk mesafesi aynı gibi , bagaj şok edecek kadar ufak , donanımlar hiçte aylardır duyurulduğu gibi değil , extra paket almadan neredeyse hiç bir şeye sahip olamıyorsunuz.Style + plus yada titanium alsanızda tam tatmin edici gelmedi bana ve fiyat olarakta arkadaşların belirttiği gibi C4'e göre yaklaşık 10.000 pahalı...

    Sonuç olarak C4 ve FOCUS'u yanyana koyduğunuzda, teraziye fiyat etiketlerinide eklediğinizde C4 bazı + ve - ilede çok daha alınası bir araç gibi duruyor , eğer 2 si aynı fiyat olsaydı belki bu sonuc tartışılabilirdi fakat ne olursa olsun 10.000 TL fark kesinlikle deymez diye düşünüyorum...Bence insanların yorumlarındaki tek sorun aracın birinin üstünde Citroen diğerinin üzerinde Ford markası olması , eğer bu marka etiketlerini sökerek (en azından kafanızdan) incelerseniz C4'ün fiyat performans ile daha başarılı olduğunu görebilirsiniz...




  • Aslında bu tartışmayı çok fazla uzatmaya gerek yok.
    Motor ve donanım olarak aynı özelliklere sahip (ki önceki C4 ve Focus da aynı özelliklere sahiptir) iki araç arasında segment atlatacak kadar fiyat farkı olması kabul edilebilir birşey olamaz. Sadece "Ford sağlam arabadır" diyerek 10.000 TL fazla veren varsa bişey diyemem, Euro NCAP test verilerine bakmasını öneririm:)
    Bunun dışında zevkler ve renkler tartışılmaz tabi ki...(10.000 TL verir tartışırsınız)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: blackgoldboy

    Merhaba Arkadaşlar ,

    Ford diyenlerinde C4 diyenlerinde haklı olduğu yönler bulunuyor..

    Bende 0 araç almak için uzun zamandır araştırma yapanlardanım , almayı düşündüğüm araç için olmazsa olmaz kriterlerim; "Dizel" , "C Sınıfı" , "50.000 TL Max. Tutar" ve "Bu imkanlarla olabilecek Maximum güvenlik"

    Fiyatların özellikle aşırı şişirildiği bu günlerde gerçekten bu kriterlerde uygun bir araba bulmak zor oluyor , evet bir çok seçenek bulunabilir ama belirttiğim gibi ücretlerin bu kadar şişirilmiş olduğu bir dönemde tabiri caizse ince eleyip sık dokumak gerekiyor bence...

    Konuya şöyle bir katkım olabilir diye düşünüyorum , bu pazar günü 2 aracıda çok yakından incelemiş ve ciddi ciddi almayı düşünen bir alıcı olarak kendimce görüşlerimi sizinle paylaşabilirim.

    Diğer bir çok aracı incelemelerim sonrasında (fiyat performans yada diğer başka nedenlerle onları 2. sıraya almam neticesinde) FOCUS ve C4 1.lik için çekişir durumdaydı.Önce Citroen AVCAR'a sonrada Ford KENT'e giderek uzun uzun araçları inceledim.

    Citroen'i incelemeye giderken aslında ön yargılı olarak gittim , çünkü bahsettiğim herkes "Fransız arabası" diye negatif bir yaklaşım gösterdi , aracın dış görünümünü incelediğimde kasa olarak tatmin oldum, bence çok güzel bir kasa olmuş , tabi kişisine göre bu değişebilecek bir kavram , benim çok hoşuma gitti , aracın içine oturduğumdada iç mekanın genişliği , arka koltuk diz mesafesi , bagajın sınıfına göre o büyüklüğü çok etkileyiciydi.Konsol ve özellikle göstergeler digital ve harika görünüyor , koltuklar harika diyemem ama kabul edilebilecek kalitede.Düşündüğüm donanım 1.6 112 Beygir Dizel Confort + Plus paket ve yaklaşık 45 civarı alınabiliyor.

    Sonra yeni focusu inceledim , öncelikle dış kasa duruşu olarak C4 1 - 0 öne geçiyor , başkası beğenebilir ama ben FIII kasayı hiç beğenmedim , yanında duran F2,5 çok daha ağır ve başarılı duruyor , aracın içerisine oturduğumda ise tam bir hayal kırıklıgına uğradım oldukça boğucu bir mekan var , konsol gerçekten tam anlamıyla üzüntü verici , avrupa verisyonlarında gördüğümüz touch ve sony teyp'li konsol sonrasında fiesta tasarımı konsol tabiri caizse çok başarısız , malzeme kalitesi citroenden daha iyi duruyor , arka koltuk mesafesi aynı gibi , bagaj şok edecek kadar ufak , donanımlar hiçte aylardır duyurulduğu gibi değil , extra paket almadan neredeyse hiç bir şeye sahip olamıyorsunuz.Style + plus yada titanium alsanızda tam tatmin edici gelmedi bana ve fiyat olarakta arkadaşların belirttiği gibi C4'e göre yaklaşık 10.000 pahalı...

    Sonuç olarak C4 ve FOCUS'u yanyana koyduğunuzda, teraziye fiyat etiketlerinide eklediğinizde C4 bazı + ve - ilede çok daha alınası bir araç gibi duruyor , eğer 2 si aynı fiyat olsaydı belki bu sonuc tartışılabilirdi fakat ne olursa olsun 10.000 TL fark kesinlikle deymez diye düşünüyorum...Bence insanların yorumlarındaki tek sorun aracın birinin üstünde Citroen diğerinin üzerinde Ford markası olması , eğer bu marka etiketlerini sökerek (en azından kafanızdan) incelerseniz C4'ün fiyat performans ile daha başarılı olduğunu görebilirsiniz...




    Aynen katılıyorum size. Ford a 10.000 TL fazla vermektense C sınıfından D sınıfına çıkarak, çok beğendiğim 2.Citroen modeli olan C5 i hiç düşünmeden alırdım. C sınıfının en dolusu bile, D sınıfı baz donanım kadar konfor sunamaz. ( Özellikten bahsetmiyorum,konfordan bahsediyorum. )




  • Aynen katılıyorum.


    quote:

    Orijinalden alıntı: M A R E Ş A L

    quote:

    Orijinalden alıntı: blackgoldboy

    Merhaba Arkadaşlar ,

    Ford diyenlerinde C4 diyenlerinde haklı olduğu yönler bulunuyor..

    Bende 0 araç almak için uzun zamandır araştırma yapanlardanım , almayı düşündüğüm araç için olmazsa olmaz kriterlerim; "Dizel" , "C Sınıfı" , "50.000 TL Max. Tutar" ve "Bu imkanlarla olabilecek Maximum güvenlik"

    Fiyatların özellikle aşırı şişirildiği bu günlerde gerçekten bu kriterlerde uygun bir araba bulmak zor oluyor , evet bir çok seçenek bulunabilir ama belirttiğim gibi ücretlerin bu kadar şişirilmiş olduğu bir dönemde tabiri caizse ince eleyip sık dokumak gerekiyor bence...

    Konuya şöyle bir katkım olabilir diye düşünüyorum , bu pazar günü 2 aracıda çok yakından incelemiş ve ciddi ciddi almayı düşünen bir alıcı olarak kendimce görüşlerimi sizinle paylaşabilirim.

    Diğer bir çok aracı incelemelerim sonrasında (fiyat performans yada diğer başka nedenlerle onları 2. sıraya almam neticesinde) FOCUS ve C4 1.lik için çekişir durumdaydı.Önce Citroen AVCAR'a sonrada Ford KENT'e giderek uzun uzun araçları inceledim.

    Citroen'i incelemeye giderken aslında ön yargılı olarak gittim , çünkü bahsettiğim herkes "Fransız arabası" diye negatif bir yaklaşım gösterdi , aracın dış görünümünü incelediğimde kasa olarak tatmin oldum, bence çok güzel bir kasa olmuş , tabi kişisine göre bu değişebilecek bir kavram , benim çok hoşuma gitti , aracın içine oturduğumdada iç mekanın genişliği , arka koltuk diz mesafesi , bagajın sınıfına göre o büyüklüğü çok etkileyiciydi.Konsol ve özellikle göstergeler digital ve harika görünüyor , koltuklar harika diyemem ama kabul edilebilecek kalitede.Düşündüğüm donanım 1.6 112 Beygir Dizel Confort + Plus paket ve yaklaşık 45 civarı alınabiliyor.

    Sonra yeni focusu inceledim , öncelikle dış kasa duruşu olarak C4 1 - 0 öne geçiyor , başkası beğenebilir ama ben FIII kasayı hiç beğenmedim , yanında duran F2,5 çok daha ağır ve başarılı duruyor , aracın içerisine oturduğumda ise tam bir hayal kırıklıgına uğradım oldukça boğucu bir mekan var , konsol gerçekten tam anlamıyla üzüntü verici , avrupa verisyonlarında gördüğümüz touch ve sony teyp'li konsol sonrasında fiesta tasarımı konsol tabiri caizse çok başarısız , malzeme kalitesi citroenden daha iyi duruyor , arka koltuk mesafesi aynı gibi , bagaj şok edecek kadar ufak , donanımlar hiçte aylardır duyurulduğu gibi değil , extra paket almadan neredeyse hiç bir şeye sahip olamıyorsunuz.Style + plus yada titanium alsanızda tam tatmin edici gelmedi bana ve fiyat olarakta arkadaşların belirttiği gibi C4'e göre yaklaşık 10.000 pahalı...

    Sonuç olarak C4 ve FOCUS'u yanyana koyduğunuzda, teraziye fiyat etiketlerinide eklediğinizde C4 bazı + ve - ilede çok daha alınası bir araç gibi duruyor , eğer 2 si aynı fiyat olsaydı belki bu sonuc tartışılabilirdi fakat ne olursa olsun 10.000 TL fark kesinlikle deymez diye düşünüyorum...Bence insanların yorumlarındaki tek sorun aracın birinin üstünde Citroen diğerinin üzerinde Ford markası olması , eğer bu marka etiketlerini sökerek (en azından kafanızdan) incelerseniz C4'ün fiyat performans ile daha başarılı olduğunu görebilirsiniz...




    Aynen katılıyorum size. Ford a 10.000 TL fazla vermektense C sınıfından D sınıfına çıkarak, çok beğendiğim 2.Citroen modeli olan C5 i hiç düşünmeden alırdım. C sınıfının en dolusu bile, D sınıfı baz donanım kadar konfor sunamaz. ( Özellikten bahsetmiyorum,konfordan bahsediyorum. )




  • bende açıkçası c4 u cok begendim ve almayı dusunduk . ancak yeni focusu da beklielm dedk sonucta sonradan keşke bunu alsaydm deme ihtimaliniz var . ancak sizinde dediğiniz gibi orta konsolda kullanılan fiesta tasarımı benide cok buyuk bi hayal kırıklıgına ugrattı . kişisel olarak focusa cok sempati duyan birisiym aslında ama bu model beni cok şaşırttı . şimdi sene sonuna dogru my ford ve sony geleblr diolar ancak bununda bir extra maliyeti olacaktır şüphesiz . zaten suan ki fiyatları bile fahiş sayılablcek duzeydeyken ben sene sonu bu donanımların eklenmesiyle olusacak fiyatları dusunemıorm . . suan tek alternatif c4 kaldı bizede :)

    MARESAL arkadasım c4 confort plus benzinli almaı dusunuorm ancak araç sıkıntısı oldugu ve 2-3 aydan önce gelmiyecei söylenıor bu dogrumu . birde sonradan navigasyon takma ihtimalimiz nedir . hani ortadaki kucuk digital ekranın altında bir plastik varya onun cıkma olasılıgını soruorm kısaca . eger o cıkıabilirse bizde navigasyon takablrz aynı exclusivde olduu gibi . aracınızı iyi gunlerde kullanmanz dileğiyle saygılar :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nutella.0
    bende açıkçası c4 u cok begendim ve almayı dusunduk . ancak yeni focusu da beklielm dedk sonucta sonradan keşke bunu alsaydm deme ihtimaliniz var . ancak sizinde dediğiniz gibi orta konsolda kullanılan fiesta tasarımı benide cok buyuk bi hayal kırıklıgına ugrattı . kişisel olarak focusa cok sempati duyan birisiym aslında ama bu model beni cok şaşırttı . şimdi sene sonuna dogru my ford ve sony geleblr diolar ancak bununda bir extra maliyeti olacaktır şüphesiz . zaten suan ki fiyatları bile fahiş sayılablcek duzeydeyken ben sene sonu bu donanımların eklenmesiyle olusacak fiyatları dusunemıorm . . suan tek alternatif c4 kaldı bizede :)

    MARESAL arkadasım c4 confort plus benzinli almaı dusunuorm ancak araç sıkıntısı oldugu ve 2-3 aydan önce gelmiyecei söylenıor bu dogrumu . birde sonradan navigasyon takma ihtimalimiz nedir . hani ortadaki kucuk digital ekranın altında bir plastik varya onun cıkma olasılıgını soruorm kısaca . eger o cıkıabilirse bizde navigasyon takablrz aynı exclusivde olduu gibi . aracınızı iyi gunlerde kullanmanz dileğiyle saygılar :)

    Ben size ayni versiyonun dizelini tavsiye ederim,112 lik. Zaten 95 lerde plus seceneksiz geliyor araclar. Benzinlide kullanirkende satarkende tum araclarda oldugu gibi sorun yasayabilirsin.

    HDI motor kendini ispatlamistir ve ayrica Focus 3 te de ayni dizel motor kullanilmaktadir.

    Arac stogu bildigim kadari ile benzinlilerde cok sorun degil,dizellerde sorun var. 2-3 ay olmasacda 1-1,5 ay beklemek olasidir. Citroen Turkiyenin yilbasindaki c4 satis hedefi 6000 adetti. Buna gore planlarini yapti,ancak fiyat ve performansi ile cok begenildi. Muhtemelen satis hedefini guncelleyecektir.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.